Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
zondag 22 november 2009 om 02:22
Man kan heel goed gitaar spelen Min, dus het is ook een beetje de kift van mijn kant. Ik moet veel meer inspanning verrichten voor veel minder resultaat.
En wat betreft de Sint.... ik heb de gelovige hier wijsgemaakt dat Sint vandaag geen schoenen komt vullen, want hij is naar de disco. Heeft ie zelf ge-smst.
En wat betreft de Sint.... ik heb de gelovige hier wijsgemaakt dat Sint vandaag geen schoenen komt vullen, want hij is naar de disco. Heeft ie zelf ge-smst.

zondag 22 november 2009 om 02:25
Het lijkt me heerlijk om een man te hebben die goed gitaar kan spelen weet je dat. Ok, misschien dat het op den duur kan gaan vervelen, maar je snapt me. Gewoon een beetje chillen, drankje erbij, wat zingen, en dat soort dingen. Lijkt me fijn!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zondag 22 november 2009 om 02:27
zondag 22 november 2009 om 02:28
zondag 22 november 2009 om 02:29
@almosthappy, ik zorgde altijd dat praktisch nuchter was, zodat ik normaal kon doen, mijn vader was wel tof die deed nooit moeilijk. De ouders van mij en m'n vriendinnen hadden een wissel systeem, elke zaterdag een ander! Die van een ander kwam wel eens de toko binnenwandelen haha.
@Floor, zo dat was optijd! Ik was trouwens 18, ook niet zoveel later maar toch een verschil!
@LVeR ik zou het heerlijk vinden een man te hebben, zelfs als die een herrie zou maken op z'n gitaar haha.
Ik drink nu warme anijs melk, m'n ouders hebben de drankvoorraad beperkt. Misschien wel slim!
@Floor, zo dat was optijd! Ik was trouwens 18, ook niet zoveel later maar toch een verschil!
@LVeR ik zou het heerlijk vinden een man te hebben, zelfs als die een herrie zou maken op z'n gitaar haha.
Ik drink nu warme anijs melk, m'n ouders hebben de drankvoorraad beperkt. Misschien wel slim!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
zondag 22 november 2009 om 02:30
quote:minny schreef op 22 november 2009 @ 02:26:
[...]
Ik kreeg Midi toen ik 17 was
Ik kreeg mijn oudste toen ik 20 was. Ik ben nu 31.
Gek genoeg vond ik mezelf toen ik 20 was ouder dan dat ik nu ben. Nu besef ik dat ik nog veel moet leren, groeien, en dat wíl ik ook. Toen...pff.. man.
[...]
Ik kreeg Midi toen ik 17 was
Ik kreeg mijn oudste toen ik 20 was. Ik ben nu 31.
Gek genoeg vond ik mezelf toen ik 20 was ouder dan dat ik nu ben. Nu besef ik dat ik nog veel moet leren, groeien, en dat wíl ik ook. Toen...pff.. man.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zondag 22 november 2009 om 02:32
zondag 22 november 2009 om 02:32
Pfff, Lijkt me zo vreemd een kind krijgen op je 17e, ik kon niet eens voor mezelf zorgen, laat staan voor een kleine. Bijzonder. M'n ouders hebben me altijd gezegd dat ik tot m'n 30 in hun huis mag wonen en dat ze ook tot m'n 30e voor mijn eventuele kinderen zouden zorgen mocht dat nodig zijn. Hoe dan ook, voor m'n 30e wordt m niet en was het wel zo dan zou ik er nu graag zelf voor zorgen!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'