Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
zondag 22 november 2009 om 01:17
Collega was 12,5 jaar getrouwd en gaf daar een feestje voor. Lekker met de andere secretaresses de dansvloer onveilig gemaakt! Degene die met me mee reed, vond het om 23.45 uur wel welletjes, vandaar dat ik nog lekker vroeg thuis ben.
Wie weet, zie ik de Sint wel verschijnen...
En jullie? Gewoon nachtbrakers?
Wie weet, zie ik de Sint wel verschijnen...
En jullie? Gewoon nachtbrakers?
zondag 22 november 2009 om 01:21
Vandaag schoen gezet voor/ met zoontje, had hem verteld ( en ook heel overtuigend) dat Sinterklaas langskomt, midden in de nacht. So... you never know.. *tromgeroffel*
Maar ja, hier even 'gewoon' nachtbraken. Niet te lang hoor. Maar soms is het lekker.
Maar ja, hier even 'gewoon' nachtbraken. Niet te lang hoor. Maar soms is het lekker.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zondag 22 november 2009 om 01:27
Ik werk op een advocatenkantoor waar we vooral echtscheidingen regelen, dus als een van ons 12,5 jaar getrouwd is, is dat wel reden voor een feestje!
Ben blij dat ik onderweg naar huis niet geflitst ben ofzo, ik heb echt aparte capriolen uitgehaald. Was totaal niet bekend in de stad van het feestje, tenminste, niet met de auto. Stond in mijn eentje voor het verkeerde stoplicht, auto in zijn achteruit en bij het goede stoplicht gaan staan. Dat soort dingen. Maar goed dat mijn man niet mee was...
Ben blij dat ik onderweg naar huis niet geflitst ben ofzo, ik heb echt aparte capriolen uitgehaald. Was totaal niet bekend in de stad van het feestje, tenminste, niet met de auto. Stond in mijn eentje voor het verkeerde stoplicht, auto in zijn achteruit en bij het goede stoplicht gaan staan. Dat soort dingen. Maar goed dat mijn man niet mee was...
zondag 22 november 2009 om 01:33
Oh ja, dat soort dingen... heerlijk. Ik ken het.
Nou ja, ik heb pas twee jaar mijn rijbewijs en heb nog steeds een mega slecht gevoel voor richting, ik kan het gewoon niet.
Niet dat dit jouw verhaal is, maar gewoon..
In mijn eentje in de auto, overtuigd dat ik in Delft was, vraag de weg (want ok, de weg kwijt) zegt de meneer: U bent nu in Rijswijk.
Ach. I was close.
Nou ja, ik heb pas twee jaar mijn rijbewijs en heb nog steeds een mega slecht gevoel voor richting, ik kan het gewoon niet.
Niet dat dit jouw verhaal is, maar gewoon..
In mijn eentje in de auto, overtuigd dat ik in Delft was, vraag de weg (want ok, de weg kwijt) zegt de meneer: U bent nu in Rijswijk.
Ach. I was close.
zondag 22 november 2009 om 01:36
Hahaha! Geweldig, La Vie.
Het stomme is, dat mijn Mio (zeg maar TomTom) ook zei: hier linksaf. Nee hoor, gewoon op de baan voor rechtdoor gaan staan.
Anyway, thee is op, ga nu toch ook mijn bed opzoeken. Even kijken of dat zonder navigatiesysteem lukt.
Voor straks: slaap lekker! Ik hoop dat iemand je hier gezelschap komt houden.
Het stomme is, dat mijn Mio (zeg maar TomTom) ook zei: hier linksaf. Nee hoor, gewoon op de baan voor rechtdoor gaan staan.
Anyway, thee is op, ga nu toch ook mijn bed opzoeken. Even kijken of dat zonder navigatiesysteem lukt.
Voor straks: slaap lekker! Ik hoop dat iemand je hier gezelschap komt houden.
zondag 22 november 2009 om 02:08
Bladoor klinkt leuk ja..
And so does FLEX! Hiero alles flex.. dat is fijn.
En hoezo 'buiten' een man... zit ie op het balkon? Tuin?
Sorry, ben niet helemaal helder.
RL wist ik natuurlijk stiekem al, maar die heb ik niet, dus ik doe alsof..
Ik ga ook ff youtjoeben.
And so does FLEX! Hiero alles flex.. dat is fijn.
En hoezo 'buiten' een man... zit ie op het balkon? Tuin?
Sorry, ben niet helemaal helder.
RL wist ik natuurlijk stiekem al, maar die heb ik niet, dus ik doe alsof..
Ik ga ook ff youtjoeben.