Bezemtopic deel 5 alweer
zaterdag 21 november 2009 om 08:44
Disco was erg geslaagd!Compleet met kindercocktails en een echte dj.Ze was om half 11 thuis.Ze is trouwens 11 Pips.
Ze heeft foto's gemaakt die zet ik van het weekend wel op mijn hyves.
Fijn dat je je beter voelt MissM!Je moet toch als het enigszins kan een beetje fit zijn voor de bevalling.
Zoeb,geen verklaring voor je knie..:flower:
Ik heb 1 borrel op,het smaakte me niet.
Zometeen naar de voetbal,daarna naar vrienden en vanavond naar de Griek met mijn ouders.Mjummie
Fijne dag allemaal
Ze heeft foto's gemaakt die zet ik van het weekend wel op mijn hyves.
Fijn dat je je beter voelt MissM!Je moet toch als het enigszins kan een beetje fit zijn voor de bevalling.
Zoeb,geen verklaring voor je knie..:flower:
Ik heb 1 borrel op,het smaakte me niet.
Zometeen naar de voetbal,daarna naar vrienden en vanavond naar de Griek met mijn ouders.Mjummie
Fijne dag allemaal
zaterdag 21 november 2009 om 08:52
Goedemorgen!
Ik ben al eem tijdje wakker, maar ik zou nog wel een uurtje kunnen slapen.
Gaat niet want ik moet straks naar schoonzus voor een hightea.
En daarvoor wil ik nog even hardlopen.
Wat fijn MissM.
Ik hoop dat het zo blijft!
Leuk dat de disco zo'n succes was, en wat een figuur joh.
Met d'r masker!
Ik ga opschieten, fijne dag allemaal !
Ik ben al eem tijdje wakker, maar ik zou nog wel een uurtje kunnen slapen.
Gaat niet want ik moet straks naar schoonzus voor een hightea.
En daarvoor wil ik nog even hardlopen.
Wat fijn MissM.
Ik hoop dat het zo blijft!
Leuk dat de disco zo'n succes was, en wat een figuur joh.
Met d'r masker!
Ik ga opschieten, fijne dag allemaal !
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zaterdag 21 november 2009 om 09:52
goedemorgen
Zoeb, wat rot van dat onderzoek. Maar als jij er een goed gevoel bij hebt zou ik eerst daar blijven kun je erna wel verder kijken.
Wat sportief zo op de vroege morgen, Nikki.
Fijn dat dochter het leuk heeft gehad coebergh,
Hier een korte bezemlijst
- even wat puinruimen
Vanavond hebben we spelletjesavond met vrienden. Heb er nu al zin in
Zoeb, wat rot van dat onderzoek. Maar als jij er een goed gevoel bij hebt zou ik eerst daar blijven kun je erna wel verder kijken.
Wat sportief zo op de vroege morgen, Nikki.
Fijn dat dochter het leuk heeft gehad coebergh,
Hier een korte bezemlijst
- even wat puinruimen
Vanavond hebben we spelletjesavond met vrienden. Heb er nu al zin in
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zaterdag 21 november 2009 om 11:01
Goedemorgen, wat waren jullie weer vroeg!
Ik heb dit weekend drie hele dagen voor mezelf (kat van Vriendin moet antibiotica dus ze kan niet naar mij toe) en dat is even wennen, al die vrijheid. Ik heb al: lekker gekookt voor een van mijn beste vriendinnen, een lange zonnige wandeling gemaakt met een andere vriendin en ben gisterenavond uit geweest met weer een andere vriendin. En ze zijn allemaal zo lief voor me terwijl ik ze best verwaarloosd heb natuurlijk, maar ze snappen het.
Kortom, ik ben aan het Genieten maar tegelijkertijd voel ik me ook schuldig richting Vriendin. Die zit nu thuis en kan geen kant op en ze vroeg of ik dan naar haar toe wilde komen en het stomme is; dat wil ik echt niet.
Voor mij voelt daar naartoe gaan als een heel groot risico. Omdat ik de kans loop kennis te moeten maken met een man die ik absoluut never nooit hoop te ontmoeten maar vooral ook omdat haar gedrag veel te grillig en onvoorspelbaar is voor mij. In mijn eigen huis kan ik dat wel handelen en als het te erg wordt kan ik even naar vrienden of zo maar als ik bij haar ben en ze slaat ineens om ben ik wel in een vreemde stad, 200 kilometer verwijderd van hulp.
Ergens vind ik dat ik me aanstel, ik ben verdorie een volwassen vrouw, moet me toch daar ook wel kunnen redden? Wat vinden jullie? Kan er iemand even een helder licht werpen op deze zaak?
Ik heb dit weekend drie hele dagen voor mezelf (kat van Vriendin moet antibiotica dus ze kan niet naar mij toe) en dat is even wennen, al die vrijheid. Ik heb al: lekker gekookt voor een van mijn beste vriendinnen, een lange zonnige wandeling gemaakt met een andere vriendin en ben gisterenavond uit geweest met weer een andere vriendin. En ze zijn allemaal zo lief voor me terwijl ik ze best verwaarloosd heb natuurlijk, maar ze snappen het.
Kortom, ik ben aan het Genieten maar tegelijkertijd voel ik me ook schuldig richting Vriendin. Die zit nu thuis en kan geen kant op en ze vroeg of ik dan naar haar toe wilde komen en het stomme is; dat wil ik echt niet.
Voor mij voelt daar naartoe gaan als een heel groot risico. Omdat ik de kans loop kennis te moeten maken met een man die ik absoluut never nooit hoop te ontmoeten maar vooral ook omdat haar gedrag veel te grillig en onvoorspelbaar is voor mij. In mijn eigen huis kan ik dat wel handelen en als het te erg wordt kan ik even naar vrienden of zo maar als ik bij haar ben en ze slaat ineens om ben ik wel in een vreemde stad, 200 kilometer verwijderd van hulp.
Ergens vind ik dat ik me aanstel, ik ben verdorie een volwassen vrouw, moet me toch daar ook wel kunnen redden? Wat vinden jullie? Kan er iemand even een helder licht werpen op deze zaak?
zaterdag 21 november 2009 om 11:13
Mogguh maisjes En H_M
Lekker uitgeslapen.
Eerste was draait alweer.
Net aan de deur oliebollen gekocht ten bate van de Carnavalsvereniging.
Dat hoofd van Troela toen ze zag dat er iemand van de raad van elluf voor de deur stond, onbetaalbaar!
Nikki, wat leuk een hightea! Wil ik ook ooit eens doen!
Goed idee dat even gaan lopen (ter compensatie? )?
Fijn dat je gisteren een goede dag had MissM.
Geniet!
Het wordt wel erg spannend nu vind ik... (En 22-11 is best wel een mooi dag om jarig te zijn! )
Lekker kippensoep Pips?
Heb je een lekker recept?
Wat heb jij een rare knie Zoeb.
Pas je wel op dat je de boel niet forceert nu alles 'goed' voelt?
En je had het goed geraden, ik bedoelde inderdaad mijn baan als huisvrouw.
Veel plezier met de spelletjesavond Itsje!
Ik ga zo de stad in om een cadeautje
Dan naar een verjaardag.
Tussendoor nog even de was-bla en stofzuigen.
Tot laterrr meisjes!
Lekker uitgeslapen.
Eerste was draait alweer.
Net aan de deur oliebollen gekocht ten bate van de Carnavalsvereniging.
Dat hoofd van Troela toen ze zag dat er iemand van de raad van elluf voor de deur stond, onbetaalbaar!
Nikki, wat leuk een hightea! Wil ik ook ooit eens doen!
Goed idee dat even gaan lopen (ter compensatie? )?
Fijn dat je gisteren een goede dag had MissM.
Geniet!
Het wordt wel erg spannend nu vind ik... (En 22-11 is best wel een mooi dag om jarig te zijn! )
Lekker kippensoep Pips?
Heb je een lekker recept?
Wat heb jij een rare knie Zoeb.
Pas je wel op dat je de boel niet forceert nu alles 'goed' voelt?
En je had het goed geraden, ik bedoelde inderdaad mijn baan als huisvrouw.
Veel plezier met de spelletjesavond Itsje!
Ik ga zo de stad in om een cadeautje
Dan naar een verjaardag.
Tussendoor nog even de was-bla en stofzuigen.
Tot laterrr meisjes!
zaterdag 21 november 2009 om 11:19
1906, ik begrijp je dubbele gevoel maar vind niet dat je je aanstelt. Als je gevoel zegt dat je niet daarheen moet gaan, dan zou ik dat ook zeker niet doen als ik jou was.
Je niet schuldig voelen hoor. Je doet een boel voor je vriendin, maar weekenden zoals deze moet er voor jou ook zijn.
Probeer echt van het gezelschap van je andere vrienden te genieten!
Je niet schuldig voelen hoor. Je doet een boel voor je vriendin, maar weekenden zoals deze moet er voor jou ook zijn.
Probeer echt van het gezelschap van je andere vrienden te genieten!
zaterdag 21 november 2009 om 13:27
1609 wat mij heb je gelijk. En voel je vooral niet schuldig!
Geen kippensoep. Nichtje komt eten en die is allergisch voor kip. Het wordt oosterse rundvleessoep met mie en een Thais gehakt prutje in slabadere. Lekker!!
Lessen ging lekker, daarna heerlijk gesport. Uur cardio, zelfs een beetje hard gelopen!
Geen kippensoep. Nichtje komt eten en die is allergisch voor kip. Het wordt oosterse rundvleessoep met mie en een Thais gehakt prutje in slabadere. Lekker!!
Lessen ging lekker, daarna heerlijk gesport. Uur cardio, zelfs een beetje hard gelopen!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zaterdag 21 november 2009 om 17:05
Stilletjes hier vanmiddag?
Het was een heerlijk weertje, dus zijn manlief en ik even te voet de stad ingegaan.
Over een uurtje naar het verjaardagsfeest.
Ik heb als cadeau een wanstaltig bloem-ding gekocht: Een megagrote kop en schotel met plantjes er in. Leuk van lelijkheid, maar ik denk dat de jarige het leuk vind, en daar gaat het tenslotte om he?
Tussendoor even stuk tekst geleerd. Gaat verbazingwekkend goed tot nu toe!
Tot morgen Chickies! (en Chicko?)
Het was een heerlijk weertje, dus zijn manlief en ik even te voet de stad ingegaan.
Over een uurtje naar het verjaardagsfeest.
Ik heb als cadeau een wanstaltig bloem-ding gekocht: Een megagrote kop en schotel met plantjes er in. Leuk van lelijkheid, maar ik denk dat de jarige het leuk vind, en daar gaat het tenslotte om he?
Tussendoor even stuk tekst geleerd. Gaat verbazingwekkend goed tot nu toe!
Tot morgen Chickies! (en Chicko?)
zaterdag 21 november 2009 om 17:12
Helleu,
Er valt niet tegemop te lopen, zoveel, lekker en zoet was die hightea.
Trutschoonzus deed op het laatst nog wel irri, dus ik ga maandag weer volop aan de lijn.
1609, je moet je écht niet schuldig
voelen.
Jij hebt ook tijd voor jezelf en anderen nodig zeg!
Nu even boodschappemlijstje maken en vanavond niets, heerlijk !
Er valt niet tegemop te lopen, zoveel, lekker en zoet was die hightea.
Trutschoonzus deed op het laatst nog wel irri, dus ik ga maandag weer volop aan de lijn.
1609, je moet je écht niet schuldig
voelen.
Jij hebt ook tijd voor jezelf en anderen nodig zeg!
Nu even boodschappemlijstje maken en vanavond niets, heerlijk !
zaterdag 21 november 2009 om 17:15
Heel stil hier.
Van mij uit omdat ik vanochtend wakker werd met een verschrikkelijke migraine en dus een afspraak moest afzeggen. Oudste is alleen naar het huis van zijn pleegmoeder gaan kijken (vond het heel leuk), met Muis lukte het na een paar uurtjes op bed wel om bij zijn pleegje te gaan en de zwemles heeft hij gedaan terwijl ik met Middelste aan een tafeltje lag/hing.
Wel een gezellige middag gehad dus, en nu weer in de rustig aan stand.
Zoebie, kan het zijn dat er iets in je knie scheef staat als je last hebt? Middelste heeft/had ook zo'n knie 'waar niets mee aan de hand is', bij hem duurt het gelukkig niet zo lang, dat op slot zitten.
1609, fijn dat je de energie hebt om te genieten met al die andere vriendinnen, hoop dat Vriendin er niet al te lang over doet om weer bij het blij en geniet groepje te komen
Zelfs mijn zus wilde niet samen met mijn ex in een ruimte zijn nadat ze hoorde wat hij geflikt had, dus helemaal niet gek dat jij daar niet wil zijn.
Van mij uit omdat ik vanochtend wakker werd met een verschrikkelijke migraine en dus een afspraak moest afzeggen. Oudste is alleen naar het huis van zijn pleegmoeder gaan kijken (vond het heel leuk), met Muis lukte het na een paar uurtjes op bed wel om bij zijn pleegje te gaan en de zwemles heeft hij gedaan terwijl ik met Middelste aan een tafeltje lag/hing.
Wel een gezellige middag gehad dus, en nu weer in de rustig aan stand.
Zoebie, kan het zijn dat er iets in je knie scheef staat als je last hebt? Middelste heeft/had ook zo'n knie 'waar niets mee aan de hand is', bij hem duurt het gelukkig niet zo lang, dat op slot zitten.
1609, fijn dat je de energie hebt om te genieten met al die andere vriendinnen, hoop dat Vriendin er niet al te lang over doet om weer bij het blij en geniet groepje te komen
Zelfs mijn zus wilde niet samen met mijn ex in een ruimte zijn nadat ze hoorde wat hij geflikt had, dus helemaal niet gek dat jij daar niet wil zijn.
zaterdag 21 november 2009 om 17:16
Ik had me voorbereid op minsten 3 pagina´s tekst. Maar het viel gelukkig mee.
Ik denk dat iedereen van het mooie weer aan het genieten is. En groot gelijk dat iedereen heeft.
1609 gewoon lekker genieten jij moet je absoluut niet schuldig gaan voelen. Je doet meer dan genoeg voor je vriendin dus als jij eens een lekker leuk weekend wil hebben met je andere vriendinnen is je dat van harte gegund. Geniet ervan.
Gold ik griezel van een kop en schotel met plantjes, maar als jij weet dat de jarige het leuk vind, is het oké. (Oei gevaarlijk dit) Want ik heb eens ooit ergens op een feestje gezegd dat ik tuinkabouters zoiets vreselijks vond. En toen kreeg ik voor mijn verjaardag opeens vier tuinkabouters. Ieuw. En ik ben zo'n muts die verjaardagscadeautjes niet weg gooi dus ze hebben jaren in mijn tuin aan de vijver gestaan. Lichtelijk verborgen tussen de coniferen. Sindsdien kijk ik wel uit wat ik zeg.
Dus neem me ten goede he van die kop en schotel met plantjes. Gelukkig ben ik nog lang niet jarig. Haha
Ik denk dat iedereen van het mooie weer aan het genieten is. En groot gelijk dat iedereen heeft.
1609 gewoon lekker genieten jij moet je absoluut niet schuldig gaan voelen. Je doet meer dan genoeg voor je vriendin dus als jij eens een lekker leuk weekend wil hebben met je andere vriendinnen is je dat van harte gegund. Geniet ervan.
Gold ik griezel van een kop en schotel met plantjes, maar als jij weet dat de jarige het leuk vind, is het oké. (Oei gevaarlijk dit) Want ik heb eens ooit ergens op een feestje gezegd dat ik tuinkabouters zoiets vreselijks vond. En toen kreeg ik voor mijn verjaardag opeens vier tuinkabouters. Ieuw. En ik ben zo'n muts die verjaardagscadeautjes niet weg gooi dus ze hebben jaren in mijn tuin aan de vijver gestaan. Lichtelijk verborgen tussen de coniferen. Sindsdien kijk ik wel uit wat ik zeg.
Dus neem me ten goede he van die kop en schotel met plantjes. Gelukkig ben ik nog lang niet jarig. Haha
zondag 22 november 2009 om 06:20
zondag 22 november 2009 om 07:20
zondag 22 november 2009 om 10:05
zondag 22 november 2009 om 10:12
zondag 22 november 2009 om 10:18
Mogguh!
Oe lekker ochtendje achter de rug. Vroeg wakker, lekker samen op bed gebleven DVD-tje gekeken en nu aankeutelen.
Nichtje is blijven slapen, kwam vannacht om 5 uur thuis en zit nu met een vriendin de nacht te evalueren
Dat ze nog zo fris en fruitig en druk is na een paar uurtjes slaap, dat is de jeugd he?
Vandaag
Niks
Niks
Niks
Wandelingetje maken
Niks
Niks
Niks
Oe lekker ochtendje achter de rug. Vroeg wakker, lekker samen op bed gebleven DVD-tje gekeken en nu aankeutelen.
Nichtje is blijven slapen, kwam vannacht om 5 uur thuis en zit nu met een vriendin de nacht te evalueren
Dat ze nog zo fris en fruitig en druk is na een paar uurtjes slaap, dat is de jeugd he?
Vandaag
Niks
Niks
Niks
Wandelingetje maken
Niks
Niks
Niks
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zondag 22 november 2009 om 10:49
Mogguh maisjes...
Buitenom het feit dat loeder me bijna de hele avond negeerde was het verjaardagsfeestje oke.
De keren dat ze me niet negeerde kreeg ik een snauw.
En ik ken haar: het gaat hier nog steeds om hetzelfde: Ze heeft geen vat op me. Ik ga om met mensen waar ik volgens haar niet tussen hoor (De Elite, volgens haar), en ik doe dingen die ik volgens haar niet moet doen (Bijv toneel).
Ging weer lekker. NOT.
We zijn in een jaar tijd geen stap verder.
Afijn. Gisteren was vannacht voorbij. We kijken weer vooruit.
Zucht.
Ik heb al:
Koffie gezet
Tekst geleerd.
Ik ga:
Koffie drinken met de lamp aan.
Was vouwen en opruimen
Bonbons halen in de stad
Op visite.
Fijne dag allemaal!
Buitenom het feit dat loeder me bijna de hele avond negeerde was het verjaardagsfeestje oke.
De keren dat ze me niet negeerde kreeg ik een snauw.
En ik ken haar: het gaat hier nog steeds om hetzelfde: Ze heeft geen vat op me. Ik ga om met mensen waar ik volgens haar niet tussen hoor (De Elite, volgens haar), en ik doe dingen die ik volgens haar niet moet doen (Bijv toneel).
Ging weer lekker. NOT.
We zijn in een jaar tijd geen stap verder.
Afijn. Gisteren was vannacht voorbij. We kijken weer vooruit.
Zucht.
Ik heb al:
Koffie gezet
Tekst geleerd.
Ik ga:
Koffie drinken met de lamp aan.
Was vouwen en opruimen
Bonbons halen in de stad
Op visite.
Fijne dag allemaal!
zondag 22 november 2009 om 10:51
Nope, nog niks geslapen. Dochter was inmiddels ook wakker geworden en Man heeft blijkbaar besloten eens flink uit te slapen want die heeft zich nog niet laten zien. Straks als de kinderen weer in bed liggen duik ik er toch echt ook nog even in want ik zit hier toch een partij duf te zijn.
Goldie
Pips, jij hebt net zo'n lekkere lijst als ik, lekker niksen.
Goldie
Pips, jij hebt net zo'n lekkere lijst als ik, lekker niksen.
zondag 22 november 2009 om 10:55
Waardeloos Goldie, zo jammer dat het je moeder is die zo doet.
Hier is het altijd schoonfamilie en dat is dan toch een stuk minder erg.
Heeft ze je erg kunnen raken of kan je het wat beter van je afzetten?
Ik ben lui, zou al lang buiten moeten zijn, maar ik lig nog steeds in bed.
Hier is het altijd schoonfamilie en dat is dan toch een stuk minder erg.
Heeft ze je erg kunnen raken of kan je het wat beter van je afzetten?
Ik ben lui, zou al lang buiten moeten zijn, maar ik lig nog steeds in bed.
zondag 22 november 2009 om 11:10
zondag 22 november 2009 om 11:32
Moggûh!
Slecht geslapen, half 5 er maar uit, kopje thee (goodnight), half 6 er maar weer in en toch nog een beetje geslapen tot 9 uur.
En ik ben mijn stem kwijhijt!
Doodvermoeiend.
Vandaag:
* al hard gelopen
* Happy staat het onbijt klaar te maken
* ontbijten
* jongste van Happy ophalen
* ik studeren in de auto (morgen toets)
* Ixsje komt logeren!!
Slecht geslapen, half 5 er maar uit, kopje thee (goodnight), half 6 er maar weer in en toch nog een beetje geslapen tot 9 uur.
En ik ben mijn stem kwijhijt!
Doodvermoeiend.
Vandaag:
* al hard gelopen
* Happy staat het onbijt klaar te maken
* ontbijten
* jongste van Happy ophalen
* ik studeren in de auto (morgen toets)
* Ixsje komt logeren!!
zondag 22 november 2009 om 11:56
zondag 22 november 2009 om 11:58
Gold het is dus met recht een loeder. Bah wat een naar mens.
Pips dan blijft er niet veel over van je lijst.
Jonna lastig van je stem. Als ik dat heb kan ik niet werken. En dat slecht slapen breekt je op. Ik heb donderdagavond een slaaptablet van manlief gepikt en ik heb geslapen van half 12 tot half tien aan een stuk. En als manlief me niet wakker had gemaakt omdat ie zich zorgen maakte (Ik ben altijd om half zeven op) had ik denk ik nog langer geslapen. Het was heerlijk maar ik wil het niet te vaak doen met slaaptablet en ook alleen als ik de dag erna niets heb.
Komende week allerlei onderzoeken. Manlief bloedonderzoek en echo van de lever. Ik moet terug naar de mamacare en naar de anesthesist.En manlief de week erna naar de oncoloog. Dat worden weer spannende weken.
Zaterdag moet ik de Sinterklaasmiddag van de personeelsvereniging presenteren. Er komen zo'n 150 mensen.
Ben maar aan het Sonja Bakkeren geslagen. Door die knie beweeg ik niet veel en de kilo's vliegen eraan. Moet nu echt uit gaan kijken want door mijn gewicht voel ik me ook nog ongemakkelijk. Ik weet dat ik Sonja Bakkeren moet vol houden, wat me toch niet lukt, maar het is nu als steuntje om niet meer aan te komen.
En ik heb een lijst. Jaja en dat op zondag.
Was hangt al buiten
Was zit al in de machine
5 Pietenpakken wassen controleren en klaar maken.
Broek zwager wijder maken. (Oei vergeten)
Kamer stoffen
Schone Grand foulard op de bank van de hond.
Kamer + keuken stofzuigen en dweilen.
Flinke wandeling maken
Even naar jongste
koken
Niks doen verder
Pips dan blijft er niet veel over van je lijst.
Jonna lastig van je stem. Als ik dat heb kan ik niet werken. En dat slecht slapen breekt je op. Ik heb donderdagavond een slaaptablet van manlief gepikt en ik heb geslapen van half 12 tot half tien aan een stuk. En als manlief me niet wakker had gemaakt omdat ie zich zorgen maakte (Ik ben altijd om half zeven op) had ik denk ik nog langer geslapen. Het was heerlijk maar ik wil het niet te vaak doen met slaaptablet en ook alleen als ik de dag erna niets heb.
Komende week allerlei onderzoeken. Manlief bloedonderzoek en echo van de lever. Ik moet terug naar de mamacare en naar de anesthesist.En manlief de week erna naar de oncoloog. Dat worden weer spannende weken.
Zaterdag moet ik de Sinterklaasmiddag van de personeelsvereniging presenteren. Er komen zo'n 150 mensen.
Ben maar aan het Sonja Bakkeren geslagen. Door die knie beweeg ik niet veel en de kilo's vliegen eraan. Moet nu echt uit gaan kijken want door mijn gewicht voel ik me ook nog ongemakkelijk. Ik weet dat ik Sonja Bakkeren moet vol houden, wat me toch niet lukt, maar het is nu als steuntje om niet meer aan te komen.
En ik heb een lijst. Jaja en dat op zondag.
Was hangt al buiten
Was zit al in de machine
5 Pietenpakken wassen controleren en klaar maken.
Broek zwager wijder maken. (Oei vergeten)
Kamer stoffen
Schone Grand foulard op de bank van de hond.
Kamer + keuken stofzuigen en dweilen.
Flinke wandeling maken
Even naar jongste
koken
Niks doen verder