Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Boro, in jullie geval hoop ik echt dat jullie het bezoekrecht van de biomoeder gaan tegenhouden zolang A aangeeft dit contact niet te willen. Het arme jong :huilsmiley:

Bij ons ben ik door een godszegen de enige met ouderlijk gezag. Ik vind het helemaal niet erg om samen te ouderen, zou zelfs wenselijk zijn, maar met iemand die alleen het woord 'nee' kent is daar geen beginnen aan.

Hoe het dan wel moet, dat samen ouderen, heb ik ook nog helemaal geen verstand van. Van mijn oudste kinderen heb ik het gezag opgegeven (stom) omdat ik niet wilde dat de vader ook maar een seconde het gevoel zou kunnen hebben dat 'ie last van me zou hebben in het alleenstaand ouderschap (ook hij was een 'nee'zegger, onze dochter kon pas na lang doordrammen naar het speciaal onderwijs).

Maar goed, dat dus. Als je het toch alleen moet doen, hoef je niet afhankelijk te zijn van iemand anders' beslissing. Denk ik.

Vandaag:

Erg vroeg opgestaan voor het goede doel (oh, hell)

Afwas gedaan

Wasje draaien

Hok opruimen (hiermee bedoel ik ons huis)

Lopen naar de stad voor sinterklaasinkopen

Misschien een kop koffie drinken op het werk

Heel rustig aan doen

Avondroutine
Mogge.

Ik geloof dat er een hoop is gebeurt dus ik ga effies bijlezen.

(Nou ja "effies")
Moggû,

ik ben ook niet bij, lees vanavond bij!

Iedereen een dikke

Ik ga er weer vandoor!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
hallo allemaal, ik moest me van Bianca40 hier melden.

wat moet ik doen vandaag?

- acceptgiro posten

-naar de bieb en een enorme hoog opgelopen boete betalen

-boodschappen doen

-computer uitzetten
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Geeft (kan Bianca dat zelf niet) zacht schopje aan Stratego.

Wat ze natuurlijk niet opmerkt, want de computer staat uit

Holy crap, which reminds me dat ik ook al drie minuten over mijn limiet ben. Ciao!
Terug van dokter ,

40 minuten in wachtkamer voor 1 minuut consult , maar de moedervlek was goed, wat ik al dacht eigenlijk.

Mag hem wel weg laten halen als hij blijft irriteren ( zit op een plek waar kleding overheen schuift. )

Daar denk ik nog maar even over na.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Goedemorgen dames en heer!

*schopt Stratego de deur uit om haar lijstje af te werken*

Ga zo boodschappen doen, verder vandaag niets op de planning staan, alleen even bedenken wat we vanavond gaan eten.

Een afwijzing op zich kan ik wel goed hebben, maar gisteren waren het er 4 op een uur, dat was wat veel van het goede. Maar jullie waren lief voor me en het poetsen van de badkamer met het volume van de radio op 10 heeft ook goed geholpen.

Vol goede moed gisteren en vandaag nog wat sollicitaties de deur uitgedaan, nu hopen dat er in ieder geval 1 bij zit die wat gaat worden. Stiekem hoop ik op die van vanmorgen, wellicht dat ik die kan blijven combineren met het werk wat ik nu al doen, dan kom ik in totaal op 24 uur uit, dat zou mooi zijn.

Fijne dag allemaal!
goedemorgen

mamz, jij bent de baas, en als jij je er goed bij voelt gaan ze gewoon naar de pleeggezinnen

boro en familie beterschap

hier alles rustig vandaag een kort lijstje

- naar de kapper

- naar schoonouders om te helpen met inpakken

- de woonkamer opruimen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
boro ik hoop dat de biologische moeder van A uit de ouderlijke macht gezet kan worden. Want A wordt er denk ik niet beter op als zij weer in het spel komt.

Fijn dat er niets met de moedervlek was

(sorry de zon staat op mijn scherm dus ik kan niet alles zo goed lezen)
Wat rot Rainz, maar vorig jaar is toch nog niet zo lang geleden?

Of loop ik nu achter op dit soort zaken? Eigenlijk belachelijk. Je kunt geen advertentie meer nalezen of er staat dat er werkervaring is vereist.

Lekker om met de radio aan keihard aan de slag te gaan. Werkt bij mij ook altijd.

Coebergh wat leuk om in een chocolaterie te werken, dan moet je wel leren om eraf te kunnen blijven.

Gold je kunt er inderdaad toch wat van zeggen. Of kun je niet een andere tennispartner zoeken? Hier op de tennisclub mag je zelf weten met wie je tennist.

Ik zit nu dus naar Nick en Simon te luisteren. Jammer dat die kwal van een Gordon er tussendoor lult. Wat kunnen ze toch zingen.

Gold je bent een bakvis. Jeetje dat dat woord nog bestaat. Klinkt als vroegah

Oh ja die vertyping van Gayles naam? Heb er maar niets van gezegd.

He eindelijk Miss M Dat er eens iets aan gedaan gaat worden. Hopelijk gaat het nu beter en kun je nog even genieten.

Mamz laat je ex lekker de hik krijgen. Hij doet toch ook verder weinig voor je kinderen.

Bor het is toch Bizar al die wetjes en regeltjes. A kan geen betere moeder krijgen dan jij. Hij noemt je niet voor niets Mammie. Toch? Dat is toch eigenlijk het grootste compliment dat je kunt krijgen. Wat een wijsheid heeft dat manneke toch.

Ik ga met gehandicapte vriendin en hond een boswandeling maken en moet rennen. Zou om kwart over tien daar zijn. Oei dat haal ik al niet meer.

Ik ga ervan profiteren nu knie weer even rustig is.
Boro, een moedervlek weghalen stelt niet veel voor, dus als jij er last van hebt zou ik er niet moeilijk over doen.

Sterkte met ontsmetten.

Mamz, jij bent de baas en weet wat het beste is!

Hier vandaag:

poetsen

wassen

apotheek

opruimen

kattenbak
Oh ja, en naar drukkerij om een geboortekaartje uit te zoeken.

En alles onder het voorbehoud dat ik me goed voel.

De nacht was redelijk, wel rugpijn en dat ik niet lekker lig, maar niet spugen enzo.
Boor meteen weg laten halen. Is zo gepiept en je kan er een hoop ellende mee voorkomen. (ben panisch voor moedervlekken)
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Geboortekaartjes uitzoeken is leuk!

Bor,ik zou hem ook laten weghalen,die moedervlek dan he!:)

Hulp is hier bezig en ik zit met de benen omhoog op de bank

Zometeen ukkie weer halen en dan boodschappen doen.Vanmiddag naar podiumdag oudste 2.
Jeeeeee! Volgende week maandag, woensdag en vrijdag thuis leren mits en tenzij natuurlijk)

Dinsdag die ene training van de BH en donderdag training in Naarden. Leuke week toch?!
Goedemorgen wat een gezellige drukte hier zeg.

Gaat straks:

Tuin winterklaar maken voor de zoveelste keer

Bedden afhalen en weer opmaken

Was uit de machne halen

En dat is wel weer voldoende voor vandaag,

Heb al de badkamer gedaan, was in de machine en een wasje opgevouwen en gestoft en de keukentop afgenomen, maar dat gebeurd hier wel 10 keer per dag.
quote:Happy_Me schreef op 19 november 2009 @ 20:41:

GL, op 19-12 hebben wij een aantal kennismakingsgesprekken met bruidsparen die willen dat Jonna de fotoreportage gaat doen en allemaal in het zuiden van het land. En dus zijn wij in de buurt.......hebben ze bij jullie al koffie uitgevonden?

En OF we hier de koffie al uitgevonden hebben!

Wat leuk! Leuheuk!!!
quote:Goldielocks schreef op 20 november 2009 @ 11:09:

[...]

En OF we hier de koffie al uitgevonden hebben!

Wat leuk! Leuheuk!!!

Dan ben ik jarig.

Niet bijzonder maar wilde het toch even melden(melige bui vandaag!!)
Bijgelezen, maar niet veel tijd. Manlief is een dagje thuis dus we gaan er op uit!

Geniet!
Mag ik van mezelf zeggen dat ik best wel goed ben in wat ik doe?

Ik besef opeens dat ik er binnen een uurtje een trainingsopzet + follow up + aandachtspunten voor bepaalde medewerkers uit 'jas', zonder ook maar 1 moment na te denken. En ze nemen het gewoon van me aan en vinden het nog professioneel ook

Niet om op te scheppen hoor, ik sta eigenlijk hartstikke verbaasd van mezelf.

Dat ik dat kán.

Dat ík dat kan.

Zoiets

Ik ben klaar met alles, alleen nog een ding: de acceptgiro posten!

Sterkte allemaal!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
daar was ik weer, ik ben weer helemaal geknipt. Het is echt heel gaaf, kort maar ook weer lang. Ik zal snel proberen een foto te maken
Hips, heeft dat te maken met de jongste uit het gezin zijn? Het kleine meisje die alles uit handen genomen werd 'omdat wij het beter, sneller, anders kunnen'?

Ik ben hartstikke trots op je omdat je het gewoon zegt en omdat je hartstikke trots bent op jezelf!
pips, ik zei het al eens eerder maar ik denk dat ik het heel fijn zou vinden om van jouw communicatietraining te krijgen. Omdat ik denk dat jij dat heel goed kunt

het is ongeveer zo

dit is overigens mijn favoriete zangeres

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven