Gezondheid alle pijlers

aandelen in tampons;-)

22-11-2009 20:07 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee geen glazen bollen vraag hahaha...

Ik heb anderhalve week geleden de pil 3 uur later ingenomen dan normaal, niet ziek geweest en geen medicijnen gebruikt, wel sex gehad :-D

Toen ik de pil alsnog in nam (3hr later dus) werd ik na een paar uur alsnog ongesteld.

Wat ik me afvraag is het lichaam inderdaad in staat om zo snel te reageren op een vergeten pil?

Inmiddels dus 11 dagen verder en nog steeds ongesteld ondanks dat ik dus gewoon de pil slik :-S

Voor alle zekerheid maar wel een zwangerschapstest gedaan die (gelukkig) negatief uitviel.

Iemand anders hier ook wel eens zolang ongesteld?

Ben d'r eigenlijk beetje klaar mee, met dat ongesteld zijn, en manlief ook :-D

Ik heb mijn lichaam tot a.s. woensdag de tijd gegeven om met deze onzin te stoppen en anders ga ik toch maar even het tel. spreekuur van de HA bellen.

Maar eigenlijk ben ik dus benieuwd of jullie;

Lichaam ook zo snel reageert op de pil en

zijn jullie ook wel eens zolang achtereen ongesteld (

of heb deze mazzel gewoon?)

XX

LLB
Heb je normaal gesproken na iedere drie weken een stopweek of slik je de pil wel eens door?
Peas on earth!
Ik heb als ik de pil lang doorslik, dat ik dan sneller begin te bloeden als ik de pil later inneem dan normaal.. En dan duurt het inderdaad ook zo'n 10 dagen voordat het eens over is.

Als ik ( zoals in de winter) gewoon de pil slik en dan 7 dagen een stopweek houd, ben ik maar 3 dagen ongesteld. Dus bij mij ligt het er echt aan of ik lang achter elkaar heb doorgeslikt of niet.
als je de pil doorslikt, kunnen tussentijdse bloedingen ontstaan.

ik wil je verder niet bang maken, maar ik ken iemand die dit ook had, alleen die had ook ontzettende buikpijn gedurende de hele maand, en zij ging naar een gynaecoloog, en ze bleek vleesbomen te hebben.

ik wil niet van het ergste uit gaan (juist niet!)

maar wilde het wel even melden
Ik slik de pil vaak 1x door dus ben zeg maar om de maand ongesteld.

Merk: mercilon

Slik hem al sinds mijn 20ste, daarvoor altijd de marvelon(sinds mijn 14de), maar daar ben ik ondanks goed/juist/zorgvuldig gebruik 2x zwanger mee geworden.

XX

LLB
als ik me pil vergeet dan moet het zkr 3 dagen zijn dan wordt ik pas ongesteld maar binen 3 uur OH MY GOD
ik vind het wel vreemd dat je al 11 (!) dagen ongesteld bent... heb je dat wel eens vaker gehad?
Vind het eigenlijk vreemd dat je binnen drie uur al ongesteld werd. Heb nu een spiraaltje maar daarvoor ongeveer 16 jaar de pil geslikt. Ik nam die eigenlijk nooit op een precies vast tijdstip. Gewoon voor ik ging slapen. De ene keer was dat 22u de andere keer was dat 4u als ik op stap was geweest. In principe moet je hem binnen 12 uur innemen dan je normaal gesproken gewend bent dacht ik. Check anders ff je bijsluiter. Dan is alles nog veilig. Dus ik vind 3 uur erg snel.

Dat je nu 11 dagen ongesteld bent vind ik dan weer niet zo heel raar. Je geeft zelf al aan dat je soms wel 10 dagen ongesteld bent. Tja de een maar een dag of 2/3 de ander een dikke week. Als je lijf idd zo sterk reageert op die paar uurtjes vind ik het niet zo gek dat je nu langer ongesteld bent.

Ik zou het gewoon even in de gaten houden. Mocht je er niet gerust op zijn kan je altijd de HA bellen!
Allemaal alvast bedankt voor gegeven reactie's.

Ik ben inderdaad wel bekend met langer dan gemiddeld en zwaarder dan gemiddeld ongesteld zijn.

Wat me eigenlijk nog het meest opvalt aan deze keer is dat het bloed "helder"

blijft en er nog steeds mini stoltseltjes bijzitten, iets wat ik normaal alleen de eerste 3/4 dagen heb(vaak zijn ze dan ook wat groter).

Je zou normaal toch denken dat het bloed inmiddels donker zou moeten zijn en zonder stolseltjes.

Ook nog steeds van die akelige menstruatie krampen.

Ongesteld zijn is al geen pretje, maar begin nu zo te balen!

XX

LLB

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven