love of a lifetime maar het werkt niet!
zondag 22 november 2009 om 22:34
Ik heb een probleem. Ga al 3 jaar met een jongen. laat ik het zo zeggen, ik heb werk gedaan waar ik niet trots op ben, in een club. daar heb ik hem ontmoet. Het was meteen raak. zoveel mannen in mijn leven óntmoet maar bij geen 1 heb ik ooit het gevoel gehad wat ik bij hem heb. als hij alleen al met zijn hand langs mijn wang gaat, en me aankijkt. echt, ik word gewoon gek. ik ken dat gevoel helemaal niet. door mijn werk was ik best verhardt. gevoel sloot ik buiten. maar hij was meteen al door die muur heen. nou zal je denken, wat is het problleem dan want het klinkt allemaal goed. maar daar komt het.ik ben gestopt met dat werk. uit liefde voor hem.hij wou een kind van me, gooide zo mijn pillen weg. tuurlijk wou ik dat ook. zo verliefd op hem. en ja. Ik ben zwanger geraakt van hem. Dat hij niet altijd bij me was kwam omdat hij snachts werkte. en ik overdag. maakte hij me wijs. dus logisch dat hij vaak in zijn eigen huis sliep en niet bij mij. 4 maanden zwanger kwam ik erachter dat hij getrouwd was. met een turkse. (hij is ook turk, ik Nl). Ik heb voor mijn kind gekozen. maar toch kon ik hem niet vergeten. soms bleef hij weken zomaar weg. soms zelfs maanden.maar steeds als hij terug kwam weer datzelfde heftige gevoel. als we elkaar aankijken worden we al gek. nu is mijn kleine anderhalf. \hij kijkt er niet naar om. als hij al komt vraagt hij of de kleine naae de oppas kan. onlangs ben ik er achter gekomen dat hij bij haar ook een zoon heeft. even oud!! Ik snap dat iedereen nu denkt,WAT EEN NAIEFE DOMME MEID. DAT JE DIT ACCEPTEERD! echt, ik snap dat iedereen zo denkt, maar echt, bij een ander was ik al honderd keer weggeweest. en het lukt me gewoon niet bij hem. omdat ik gewoon uit weet dat ik bij geen 1 man dat gevoel zal hebben wat ik bij hem heb. voor mij voeld hij echt als de liefde van mijn leven. Hij zegt dat het andersom ook zo is,maar dat hij door de turkse cultuur niet bij haar weg kan.(eerwraak enz). Wat moet ik doen help me!! op dit moment hou ik al 6 weken het contact af. echt, het kost me zoveel kracht want ik mis hem zo ontzettend,maar ik ga gewoon kapot aan deze relatie. maar aan de andre kant heb ik mijn zwakke momenten,dan denk ik "fuck it,een ander maakt me ook niet gelukkig dus dan maar de fijne momenten met hem". maar ja...zo kan ik natuurlijk niet doorgaan. niet voor mij niet voor mijn zoon. please geef me advies..
maandag 23 november 2009 om 20:07
Het zegt mij eerlijk gezegd dat hij tijdens die dagen liever niet bij moeder de vrouw is. Of dat hij maar een deel van die feestdagen bij je is. Waar is hij als jij jarig bent? Waar ben jij als hij jarig is? En nog belangrijker: is hij er op de verjaardag van jullie kind? En hou eens op met het schrijven in CAPSLOCK, het is erg schreeuwerig! En overtuigd mij niet van je gelijk, eerder tegenovergestelde!
maandag 23 november 2009 om 20:07
quote:Spinster schreef op 23 november 2009 @ 18:09:
[...]
Vind je het echt grappig of krijg je al kiespijn als een boer?
Moet dit geen h zijn?
Er zijn hier mensen die medelijden met je hebben. Dat dit niet leuk is en verdomd hard aankomt en je daarom om je heen gaat slaan begrijp ik best. Maar denk je zelf dat je ermee geholpen bent?
Denk je zelf dat je er mee geholpen bent om opstandig al in de rondte trappend deze relatie voort te zetten?
Aan wie wil je bewijzen dat het ooit wél gelukkig gaat worden? Aan ons? Aan jezelf? Aan je zoon?
Het is een hard gelag, maar het gaat niet gebeuren meid.
Kies toch voor wat waardigheid. Je hóeft geen hoer te zijn. Je bent een moeder, een werkende volwassen vrouw. Je hebt genoeg om trots uit te halen.
Ben toch eens trots op jezelf. En gedraag je dan niet opgeblazen trots tegenover ons, maar gewoon in stilte, voor jezelf, voor je zoon. Dáár gaat het toch om?
Trap die man die niet van jou en je zoon houdt je leven uit en ga er samen met je kind wat moois van maken.
[...]
Vind je het echt grappig of krijg je al kiespijn als een boer?
Moet dit geen h zijn?
Er zijn hier mensen die medelijden met je hebben. Dat dit niet leuk is en verdomd hard aankomt en je daarom om je heen gaat slaan begrijp ik best. Maar denk je zelf dat je ermee geholpen bent?
Denk je zelf dat je er mee geholpen bent om opstandig al in de rondte trappend deze relatie voort te zetten?
Aan wie wil je bewijzen dat het ooit wél gelukkig gaat worden? Aan ons? Aan jezelf? Aan je zoon?
Het is een hard gelag, maar het gaat niet gebeuren meid.
Kies toch voor wat waardigheid. Je hóeft geen hoer te zijn. Je bent een moeder, een werkende volwassen vrouw. Je hebt genoeg om trots uit te halen.
Ben toch eens trots op jezelf. En gedraag je dan niet opgeblazen trots tegenover ons, maar gewoon in stilte, voor jezelf, voor je zoon. Dáár gaat het toch om?
Trap die man die niet van jou en je zoon houdt je leven uit en ga er samen met je kind wat moois van maken.
maandag 23 november 2009 om 20:08
quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 20:05:
fluwelen handschoenen zijn niet nodig bij mij.
een beetje respect daarintegen wel graagDat wordt je gegeven! Je vergeet alleen dat jij leest zoals jij het leest terwijl het niet direct zo over hoeft te komen. Je mist de toon en de gezichtsuitdrukkingen erbij. Maakt dat je meer leest dan dat er werkelijk staat.
een beetje respect daarintegen wel graagDat wordt je gegeven! Je vergeet alleen dat jij leest zoals jij het leest terwijl het niet direct zo over hoeft te komen. Je mist de toon en de gezichtsuitdrukkingen erbij. Maakt dat je meer leest dan dat er werkelijk staat.
maandag 23 november 2009 om 20:09
quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 20:05:
een beetje respect daarintegen wel graag
En toch is dat lastig bij een prostituee.
Maar los daarvan, jij respecteert jezelf ook niet, dus dan kan je het ook niet van een ander verwachten.
Eerlijk; je maakt jezelf kapot naast die vent.
Maar je wil de waarheid niet inzien, dus hou je jezelf voor de gek.
Ik heb geen tips hoe je je sprookje kunt voortzetten.
Maar het is o zo zonde...
een beetje respect daarintegen wel graag
En toch is dat lastig bij een prostituee.
Maar los daarvan, jij respecteert jezelf ook niet, dus dan kan je het ook niet van een ander verwachten.
Eerlijk; je maakt jezelf kapot naast die vent.
Maar je wil de waarheid niet inzien, dus hou je jezelf voor de gek.
Ik heb geen tips hoe je je sprookje kunt voortzetten.
Maar het is o zo zonde...
quote:Dushi74 schreef op 23 november 2009 @ 20:01:
Minny houdt niet van de fluwelenhandschoenen tactiek. En terecht naar mijn bescheiden mening. Daar schiet je als je ogen echt geopend moeten worden ook niets mee op.Je kan ook zeggen waar het op staat zonder iemand een blauw hart te trappen.
Verder: een ander de ogen openen kan nooit. Je kan hooguit zeggen waar het op staat, in klare taal, ben ik ook een groot voorstander van, maar het is aan de ander om te zien.
Minny houdt niet van de fluwelenhandschoenen tactiek. En terecht naar mijn bescheiden mening. Daar schiet je als je ogen echt geopend moeten worden ook niets mee op.Je kan ook zeggen waar het op staat zonder iemand een blauw hart te trappen.
Verder: een ander de ogen openen kan nooit. Je kan hooguit zeggen waar het op staat, in klare taal, ben ik ook een groot voorstander van, maar het is aan de ander om te zien.
Maar lieve Serap, hoe zie jij de liefde van je leven dan?
Echt als de liefde van je leven?
Meisje toch, dat is hij niet, echt niet!!!!
Als dat toch zo zou zijn dan was hij toch gewoon bij je geweest meis.
Toch niet alleen op feestdagen?
Maar ook als je ongesteld bent, de griep hebt als je op zaterdag de boodschappen moet doen, als die kleine zijn bedje ondergeplast heeft...
Ik snap wel dat je heel hard aan hem vast wilt houden maar neem jij hier genoegen mee?
Met een man die er meer niet dan wel is?
Met een papa die meer niet dan wel papa is?
Je verdiend zoveel meer, en deze meneer....deze meneer verdiend jou NIET!
Maar ook als je ongesteld bent, de griep hebt als je op zaterdag de boodschappen moet doen, als die kleine zijn bedje ondergeplast heeft...
Ik snap wel dat je heel hard aan hem vast wilt houden maar neem jij hier genoegen mee?
Je verdiend zoveel meer, en deze meneer....deze meneer verdiend jou NIET!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 23 november 2009 om 20:10
quote:tijgermeisje schreef op 23 november 2009 @ 20:08:
wat je met je topic wil is me trouwens nog steeds niet duidelijk.Mij ook niet, want ondanks dat er wel degelijk advies wordt gegeven. Al is het dan misschien niet in de woorden die TO graag wil lezen. Is het voor mij ook nog steeds onduidelijk wat ze nu eigenlijk wil.
wat je met je topic wil is me trouwens nog steeds niet duidelijk.Mij ook niet, want ondanks dat er wel degelijk advies wordt gegeven. Al is het dan misschien niet in de woorden die TO graag wil lezen. Is het voor mij ook nog steeds onduidelijk wat ze nu eigenlijk wil.
maandag 23 november 2009 om 20:11
quote:Spinster schreef op 23 november 2009 @ 20:09:
[...]
Je kan ook zeggen waar het op staat zonder iemand een blauw hart te trappen.
Verder: een ander de ogen openen kan nooit. Je kan hooguit zeggen waar het op staat, in klare taal, ben ik ook een groot voorstander van, maar het is aan de ander om te zien.Min trapt niemands hart blauw. En als ik me geroepen voelde om ook mijn werkelijke gedachtes hierover te geven dan had je Min nog een softie gevonden. Alleen ik doe het niet, want het zet TO nu niet aan het denken. Daar schiet ze niets mee op en ik wil dat ze na gaat denken en een stap zet die zowel voor haar kind als haarzelf het beste is.
[...]
Je kan ook zeggen waar het op staat zonder iemand een blauw hart te trappen.
Verder: een ander de ogen openen kan nooit. Je kan hooguit zeggen waar het op staat, in klare taal, ben ik ook een groot voorstander van, maar het is aan de ander om te zien.Min trapt niemands hart blauw. En als ik me geroepen voelde om ook mijn werkelijke gedachtes hierover te geven dan had je Min nog een softie gevonden. Alleen ik doe het niet, want het zet TO nu niet aan het denken. Daar schiet ze niets mee op en ik wil dat ze na gaat denken en een stap zet die zowel voor haar kind als haarzelf het beste is.
maandag 23 november 2009 om 20:13
quote:Dushi74 schreef op 23 november 2009 @ 20:11:
[...]
Min trapt niemands hart blauw. En als ik me geroepen voelde om ook mijn werkelijke gedachtes hierover te geven dan had je Min nog een softie gevonden. Alleen ik doe het niet, want het zet TO nu niet aan het denken. Daar schiet ze niets mee op en ik wil dat ze na gaat denken en een stap zet die zowel voor haar kind als haarzelf het beste is.Met dit uitgangspunt kan ik het natuurlijk alleen maar eens zijn.
[...]
Min trapt niemands hart blauw. En als ik me geroepen voelde om ook mijn werkelijke gedachtes hierover te geven dan had je Min nog een softie gevonden. Alleen ik doe het niet, want het zet TO nu niet aan het denken. Daar schiet ze niets mee op en ik wil dat ze na gaat denken en een stap zet die zowel voor haar kind als haarzelf het beste is.Met dit uitgangspunt kan ik het natuurlijk alleen maar eens zijn.
maandag 23 november 2009 om 20:14
maandag 23 november 2009 om 20:15
weet je, ik merk gewoon weer dat ik met sommige vn jullie echt geen normaal gesprek kan hebben. ik zie in heel veel dingen jullie gelijk maar sorrie, ik akn echt helemaal niks met de toon hier. klaar .ik heb het geprobeerd maar ik irriteer me rot.
dus ik hou het dit keer echt voor gezien
voor degenen die wel respectvol waren :thanx,
en voor de minnies de brown eyes en de dushi s onder jullie....
ga eerst zelf eens even wat leren over respect voordat je het een ander wil bij brengen
adios
ga eerst zelf eens even wat leren over respect voordat je het een ander wil bij brengen
adios
maandag 23 november 2009 om 20:16
quote:Dushi74 schreef op 23 november 2009 @ 20:11:
[...]
Min trapt niemands hart blauw. En als ik me geroepen voelde om ook mijn werkelijke gedachtes hierover te geven dan had je Min nog een softie gevonden. Alleen ik doe het niet, want het zet TO nu niet aan het denken. Daar schiet ze niets mee op en ik wil dat ze na gaat denken en een stap zet die zowel voor haar kind als haarzelf het beste is.
Ben het hier helemaal mee eens ware het niet dat WIJ dat wel met zijn allen kunnen willen maar zoals ik het nu 17 pagina's lees kan Serap op dit moment die stap nog niet zetten.
JIj weet dat het moet, ik weet dat het moet en eigenlijk ziet elke buitenstaander dat het moet, maar ik denk dat met harde woorden Serap alleen maar terug gaat trappen en er dus helemaal niets meer binnenkomt.....
Maar nogmaals, je hebt gelijk hoor, Serap zou moeten kiezen voor haarzelf EN voor haar kindje
[...]
Min trapt niemands hart blauw. En als ik me geroepen voelde om ook mijn werkelijke gedachtes hierover te geven dan had je Min nog een softie gevonden. Alleen ik doe het niet, want het zet TO nu niet aan het denken. Daar schiet ze niets mee op en ik wil dat ze na gaat denken en een stap zet die zowel voor haar kind als haarzelf het beste is.
Ben het hier helemaal mee eens ware het niet dat WIJ dat wel met zijn allen kunnen willen maar zoals ik het nu 17 pagina's lees kan Serap op dit moment die stap nog niet zetten.
JIj weet dat het moet, ik weet dat het moet en eigenlijk ziet elke buitenstaander dat het moet, maar ik denk dat met harde woorden Serap alleen maar terug gaat trappen en er dus helemaal niets meer binnenkomt.....
Maar nogmaals, je hebt gelijk hoor, Serap zou moeten kiezen voor haarzelf EN voor haar kindje
maandag 23 november 2009 om 20:18
quote:Summerdance schreef op 23 november 2009 @ 20:09:
Je verdiend zoveel meer, en deze meneer....deze meneer verdiend jou NIET!Ik quote mezelf even....zou je alsjeblieft nog even antwoord kunnen geven op mijn vragen.....
Je verdiend zoveel meer, en deze meneer....deze meneer verdiend jou NIET!Ik quote mezelf even....zou je alsjeblieft nog even antwoord kunnen geven op mijn vragen.....
maandag 23 november 2009 om 20:20
quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 20:15:
weet je, ik merk gewoon weer dat ik met sommige vn jullie echt geen normaal gesprek kan hebben. ik zie in heel veel dingen jullie gelijk maar sorrie, ik akn echt helemaal niks met de toon hier. klaar .ik heb het geprobeerd maar ik irriteer me rot.
adios
Serap, het is je goed recht om te stoppen wanneer je het er niet meer over wil hebben.
Een alternatief zou zijn om vanaf nu structureel alles wat je als respectloos ervaart te negeren en in discussie te blijven over de dingen waarvan je vindt dat je er wél wat aan hebt.
Wanneer je dit niet wil rest mij niks anders dan je nog een keer sterkte te wensen met de komende tijd en de te nemen beslissingen.
Nog een laatste tip? Sla je eigen verhaal en alle posts van 17 blz die je wél zinnig vindt op in een Word-bestand. Dan kun je er zonder de rotzooi eromheen nog eens naar kijken en het op je gemak nog eens overdenken. Misschien schept dat ook wat helderheid en antwoord op je vragen .
adios
Serap, het is je goed recht om te stoppen wanneer je het er niet meer over wil hebben.
Een alternatief zou zijn om vanaf nu structureel alles wat je als respectloos ervaart te negeren en in discussie te blijven over de dingen waarvan je vindt dat je er wél wat aan hebt.
Wanneer je dit niet wil rest mij niks anders dan je nog een keer sterkte te wensen met de komende tijd en de te nemen beslissingen.
Nog een laatste tip? Sla je eigen verhaal en alle posts van 17 blz die je wél zinnig vindt op in een Word-bestand. Dan kun je er zonder de rotzooi eromheen nog eens naar kijken en het op je gemak nog eens overdenken. Misschien schept dat ook wat helderheid en antwoord op je vragen .

maandag 23 november 2009 om 20:21
Serap, ik begrijp nu dat je door al zes weken afstand te nemen van je vriend, probeert voor jezelf op te komen en zelf dingen te eisen, in plaats van steeds mee te gaan met wat je vriend van je wil. Succes! Heel knap dat je het probeert, ik hoop ook dat het je lukt. Ik vrees dat hij je niet kan geven wat je wil (dan had hij dat denk ik namelijk in de afgelopen jaren al wel gedaan) en ik hoop dat je de kracht heb om voor jezelf te kiezen in die situatie.
maandag 23 november 2009 om 20:24
quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 20:15:
adiosHe? Nou ja zeg! Ik vraag je enkel om niet meer in hoofdletters te posten omdat dit schreeuwerig overkomt. Waar heb ik een seconde geen respect voor je gehad? Djeezzzz
adiosHe? Nou ja zeg! Ik vraag je enkel om niet meer in hoofdletters te posten omdat dit schreeuwerig overkomt. Waar heb ik een seconde geen respect voor je gehad? Djeezzzz
maandag 23 november 2009 om 20:26
quote:Summerdance schreef op 23 november 2009 @ 20:16:
[...]
Maar nogmaals, je hebt gelijk hoor, Serap zou moeten kiezen voor haarzelf EN voor haar kindjeIk heb geen onvertogen woord neergezet, bewust niet eens! Ik schrijf pas sinds vannavond mee. En dat is denk ik nu 2 bladzijdes
[...]
Maar nogmaals, je hebt gelijk hoor, Serap zou moeten kiezen voor haarzelf EN voor haar kindjeIk heb geen onvertogen woord neergezet, bewust niet eens! Ik schrijf pas sinds vannavond mee. En dat is denk ik nu 2 bladzijdes
maandag 23 november 2009 om 20:27