Entertainment alle pijlers

Boer Zoekt Vrouw vervolg!

22-11-2009 20:40 1140 berichten
Komt allen en spuw uw gal
quote:Mirjam762 schreef op 23 november 2009 @ 17:58:

Ik heb bijna het idee dat Hanneke zwanger is, als je die laatste beelden (vooruitblik) ziet. Haar gezicht ziet er zo "zacht" uit. Maar we zullen het gaan zien.Dat dacht ik ook, maar ze stond met een glas bier in haar hand dus de kans dat ze zwanger is acht ik dan niet zo groot
Alle reacties Link kopieren
Waar kan ik het spoiler topic vinden? Dames.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Ik begrijp Neeltje niet. Het lijkt erop dat ze helemaal niet verliefd is maar dat ze de aandacht wel leuk vindt. Tegelijkertijd vraagt ze wel aan Wietse of hij zich wil uitspreken over (zo snel mogelijk) samenwonen enz. en 'of hij wel echt voor haar wil gaan'. Geef die vent de ruimte. Hij is voor het eerst verliefd.

Vlgs mij werkt het alleen maar averechts om zo'n druk op hem te leggen.

En waarom een vent met zo'n haast aan je binden als je het zelf blijkbaar niet zo serieus neemt?
Kan ik die 40 seconden samenvattingen ook ergens horen?

Lijkt me wel grappig!
Neeltje & Wietse gaat 't toch echt niet worden denk ik. Peter & Hanneke vind ik het leukste stelletje. Hans & Audrey, tja, time will tell. Jos & Dycke, leuk stel, maar wat is de Dycke overdreven serieus al, ik zou het daar erg benauwd van krijgen als partner zijnde. Je zit nog niet half in de beginfase en nu al vragen hoe het na de citrytrip zal gaan, dat hij nu al onuitwisbaar is en dat alles voelt als een cadeautje. Vind het een mooie vrouw maar daar is ook alles mee gezegd.
quote:binkie14 schreef op 23 november 2009 @ 19:19:

Waar kan ik het spoiler topic vinden? Dames.Ik kwoot mezelf maar even..........
quote:emaille schreef op 22 november 2009 @ 21:54:

[...]

Niet neuzen, 'naar huis'! Echt? dat haalde ik er niet uit. Ik dacht, het zal wel net zoiets zijn als wieberen
quote:wohman schreef op 23 november 2009 @ 19:28:

Kan ik die 40 seconden samenvattingen ook ergens horen?

Lijkt me wel grappig!http://giel.vara.nl/react ... d%5D=244&cHash=d81b322c67

Deze week:

Peter zegt dankjewel in het Engels, dat verstond ik wel
quote:binkie14 schreef op 23 november 2009 @ 20:03:

[...]

Ik kwoot mezelf maar even.......... BZV SPOILERTOPIC, volgens mij ook echt met hoofdletters, maar iig een titel als deze.
Ik vind Dycke wat triests hebben......
quote:Laura289 schreef op 23 november 2009 @ 20:35:

[...]

BZV SPOILERTOPIC, volgens mij ook echt met hoofdletters, maar iig een titel als deze.

Dankjewel Laura.

Was al driftig op zoek naar een nieuwe avater, te weten,

"de roepende in de woestijn"
Over Neeltje: Neeltje zegt in de eerste aflevering van BzV dat ze gestudeerd heeft. Die studie heeft ze niet afgemaakt en ze woont nu weer thuis om uit te zoeken wat ze wilt en wat ze kan. Vanuit die uitgangspositie is Neeltje gaan schrijven naar Boer Zoekt Vrouw. Dus: we hebben een meid die niet weet wat ze wilt en kan en tegen haar zin weer bij haar ouders woont. Een boer zou de oplossing zijn voor al haar problemen: woonruimte en een doel in het leven. Het is helemaal niet zo onlogisch!

Is Dycke al geland met haar kadootjes? Eigenlijk is ze gewoon een moderne Sinterklaas, joh!
Oh, en over Hans. Die verdient echt een klap voor zijn bek. Waar hij het lef vandaan haalt om Audrey al zo aan te spreken op hoe ze is. Dat kan je toch niet maken.

Maar goed, dat vind ik. Ik had er in ieder geval niet zo lief op gereageerd als Audrey (maar ik heb in alle eerlijkheid ook nog nooit de opmerking gekregen dat ik te weinig tegengas gaf)
quote:binkie14 schreef op 23 november 2009 @ 20:53:

[...]

Dankjewel Laura.

Was al driftig op zoek naar een nieuwe avater, te weten,

"de roepende in de woestijn" Ja, de afkorting 'bzv' wordt wat te snel bekend verondersteld
Da's wel waar, dat het wel nogal op de persoon was van Hans. Misschien goed bedoeld. Ik ben ook wel eens in een situatie beland dat ik dacht: 'nou nee' en dan liet ik het meer in het midden. Dus niet 'jij dit of dat', maar 'we'. Iets missen. Maar ja, dan kap ik de handel ook al af en Hans wilde misschien toch nog proberen wat te veranderen (jaja....), of was te angstig om het echt af te kappen.
quote:Laura289 schreef op 23 november 2009 @ 19:00:

Overigens vond ik die opmerking van da het de eerste keer was dat ze een relatie met hém had op zichzelf (los van de rest van de situatie eigenlijk) wel hout snijden als reactie. Vond ik op zich wel een aardige uitspraak, jammer alleen dat er van een echte relatie of verkering toch eigenlijk geen sprake kan zijn.Ja, dat vond ik ook. Op iets sympathiekers heb ik haar niet kunnen betrappen.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
neeltje en wietse zijn voor elkaar gemaakt. ik kan neeltje nauwelijks verstaan, wietse kan ik ook niet verstaan, neeltje lacht net zo schaapachtig als wietse, heeft neeltje nu werkelijk iets zinnigs gezegd de afgelopen weken? nee,en wietse ook niet.

wietse zoekt een leuke vrouw die voor nageslacht kan zorgen, neeltje zoekt een boerderij met een boer die haar adoreert en haar behandelt als een prinsesje.

als beide partijen dit accepteren van elkaar, dan is er niets aan de hand en leven ze nog lang en gelukkig!
Louisa, Neeltje zoekt dat voor nu, tot ze dat weer beu is. Dus je hebt tijdelijk gelijk

Ik denk dat Jos het prachtig vindt dat Dycke zo serieus vertelt wat ze voelt, dat er 'passie' is en dat ze het ervaart als cadeautjes. Tót hij erachter komt dat ze altijd zo praat, dan is hij er gauw klaar mee, denk ik. Hij ziet haar nu misschien nog als zijn veroverde poppenprinsesje, dat een beetje bedeesd is onder het Groote ende Waere Ghevoel.

Overigens vind ik 'passie' wel het meest braakneigingopwekkende woord dat ik ken.

Waarvan akte.
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
quote:Bonny82 schreef op 24 november 2009 @ 08:18:

Louisa, Neeltje zoekt dat voor nu, tot ze dat weer beu is. Dus je hebt tijdelijk gelijk

Iedereen lijkt alweer vergeten dat uitgerekend haar vader dat zelf zei, dat ze dit leuk vond, totdat ze hier ook weer op uitgekeken zou zijn. Sneu voor Wietse, die dat als groentje niet doorheeft. Als iemand tegen mij zegt dat ik moet wieberen, weet ik genoeg.
.
quote:Bonny82 schreef op 24 november 2009 @ 08:18:

Overigens vind ik 'passie' wel het meest braakneigingopwekkende woord dat ik ken.

Waarvan akte.

Dat heb ik met 'pittig' , maar goed, dat kom je meer op de babypijlert tegen dan hier

Overigens zie ik weinig passie bij Dycke en Jos, meer getergde blikken en halve opmerkingen.

Ik denk dat we meer passie gaan zien als we een kijkje zouden mogen nemen in de slaapkamer van PaardenPeter en zijn meisje.
quote:emaille schreef op 24 november 2009 @ 08:37:

[...]

Iedereen lijkt alweer vergeten dat uitgerekend haar vader dat zelf zei, dat ze dit leuk vond, totdat ze hier ook weer op uitgekeken zou zijn. Sneu voor Wietse, die dat als groentje niet doorheeft. Als iemand tegen mij zegt dat ik moet wieberen, weet ik genoeg.Soms kent echter niemand je zo slecht als je vader dus wie weet....
Ik zat eens te kijken op de BZVsite en zag dat er in 2008 geen BZV was, klopt dat?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ja, dat klopt. Toen hebben ze alleen een 'hoe is het nu met' serie uitgezonden over een aantal boeren uit seizoenen daarvoor.

Ik zag op die site ook een heel leuk filmpje van Hanneke en Peter staan; in Riga is het blijkbaar gebruik een slot om een brug vast te maken om zo de liefde te bezegelen.
Ik vond het ook zo leuk klinken dat Hanneke Peter 'Peer' noemde.. Vind ze helemaal leuk! Ben erg benieuwd naar de komende (laatste?) uitzending en moet me erg beheersen om niet op het spoilertopic te gaan kijken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven