Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aha, tapijt! Vandaar het bordeaux-rood. Vroeg me al af hoe dat er in hout uit zou zien

Lekker warm aan je voeten, mis het wel eens.
Ik wil t er juist uitjassen. T zit in t nieuwe huis op de trappen en gang 1e verdieping. Kleur: beetje ala lever maar dan uitgekotste lever en tis vaal oud en vies

even een peest:

Hier alles goed, maar drukdrukdruk. Verhuizing staat nu gepland voor za 19/ zo 20 dec. Van 23 t/m 27 dec zijn we in Ierland, gisteren geboekt. Straks met Mier naar t consultatiebureau voor zijn eerste inenting.

Heb jij Pneum nou gedaan Star? Ik twijfel nu een beetje, Ga sowieso navraag doen.

Vish

Leuk van verhuisd zijn en van fijne douche en minder van orgel

Heb je pakje al?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Loretta is De Mol. Punt.
Pneumo niet gedaan Inad. Wacht er wel mee tot ze iets ouder is en dan ook niet tegelijk met de DKTP. Is al klein zat dat lijfje.
O ja ik ben zielig want alweer ongesteld
Jeetje, dat is snel alweer! Jammer zeg!
Loretta is De Mol. Punt.
Jeuu, das snel Star, balen. Had je dat bij Ceetje ook?

Had al met Star gesmst vanmiddag, maar wel Pneumo gedaan want mocht het batchnummer zien. Maar, baalde er achteraf wel van want andere batch kan natuurlijk ook best fout zijn. Maar alles goed so far, hij is alleen iets pieperig dan normaal, geen koorts.

Hij is Eetje voorbij gegroeid en zit nu alom bovengemiddeld qua maten op 60 cm en 5810 gram

Ik moest dossier tekenen, ook van Chica, voor overdracht naar nieuwe dorp en dus ook ingezien (keken ze even van op, dat ik dat wilde. maar ga niet zomaar iets tekenen). Stond er bij Chica paar keer 'Moeder was laat' Maar Mille zei al terecht, zetten ze er ook in wat vaker voorkomt? 'Moeder was op tijd (nouja, bijnaaa) maar wij liepen 40 minuten uit'

Daarna even langs Mille geweest en langs postkantoor. We hadden aangetekende brief uit Ierland. Bleek weer een kaart van een familielid. Dit stond erop:

Ten tiny fingers

and ten teeny toes

Two bright eyes

and a cute button nose

A bundle of love

much to sweet to be true

Your new little boy

Who's come home with you

Ze doen in Engel en Ierland duidelijk niet aan homebirths

En er staat altijd meer gedrukte Hallmarktekst op dan eigen woorden. Maar meeste familieleden wel grappige eigen zin in elk geval, zoals een keer hier is geld want weet niet wat de mode is in Nederland voor kleine jongetjes en nu Hope he is good at night (en dat issie, tegen alle verwachtingen in, want doorslapen hoeft ie nog lang niet ). En er zat 100 euro bij dus dat verzacht de pijn van t gedichtje weer een beetje

Ier is nu laminaat leggen in onze slaapkamer in t nieuwe huis want vorige bewoners hadden het in die kamer om de meubels heen gelegd Chica slaapt en Mier en ik doen even samen forummen
Gezellig, forummen met Mier!

Laminaat om de meubels heen, hoe lui kun je zijn? Of zou eht een geldbesparingsactie geweest zijn? Hoe dan ook: Raar!

Wat een prácht van een gedicht!
Loretta is De Mol. Punt.
Nemo ligt te slapen, nog steeds niet helemaal jopper. Vandaag nog een paar keer gereden en morgen voor de laatste dingen. Lampen van plafond en de tuin leeghalen etc.

Er staat een kast voor de thermostaat, slim he hahaha.

Ga even de keuken beetje inruimen want morgen moet er voor het eerst gekookt worden hier.

Pakje was binnen Inad, had je ook al bedankt maar uhm ik zou het vandaag uit gaan pakken maar staat tussen de 50 andere dozen op zolder en kon dus niet vinden

Nu even nuttig doen hoewel de bank echt heerlijk zit en mijn zere lijf wil niet meer omhoog.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Oh had ik gemist, Vish

En nu issie dus vermist

Een beterschaps voor Nemo!

Ben je de bank nog uitgekomen?

Kess, bij waterbed was t geloof ik vanwege water. En bij kast geen idee, waarschijnlijk stond kast er al en kregen ze die niet opzij of zo Ier en vriend hadden er ook moeite mee want zwaar bakbeest. We hebben em gekregen van ze

Hopelijk is die kast voor je thermostaat ( ) minder zwaar Visje
Bij Ceetje met 5 maanden.
Ik vind het best een lief gedichtje

Wat was post van ierenmoeder voor jou nou trouwens?
Laat het nu net de zwaarste kast zijn en de enige die ik niet alleen kan verplaatsen Ach, het is nog altijd warmer dan in de bunker dus kan wel wat hebben. De keuken bekijkt het maar, ik blijf lekker zitten.
Goed zo Vish, je hebt wel wat rust verdiend. En wat lekkers, maar dan moet je je doos maar openmaken

5 maanden ook snel bij volledige bv.

Van Iermoeder kreeg ik heeeeeeeeeeeeeel veel thee en een adventkalender

vanwege iErenkadootjes en -gedichtjes

Adventkalender wel leuk trouwens, maar zou altijd met chocola in vakjes moeten zijn

Laminaat om meubels leggen is rááár!!

Xan is bijna om voor lever/taupe-kleur, zolang ik het maar grijs/bruin/beige/zand noem
Peas on earth!
Stug doorgaan dus Erwt Hier zit de 'Einder' erop en laminaat klaar

En ja, chocola hoort bij advent. Misschien doe ik het er zelf wel in

Mier sliep vannacht van 23.30 - 6.30, joecheeeeeee
Wat een SuperMier zeg! Nu al doorslapen! Heb net nog foto's gekeken van hem, maar kon niet reageren op hyves. Wat een lekker guitig snoetje heeft Mier! Zo'n lief lachje!

Grijs/bruin/beige/zand is natuurlijk ook wel heel mooi! Xan heeft smaak!
Loretta is De Mol. Punt.
Star is lief! Heb heel schattig Petit Louie shirtje voor Mier gehad en sinterklaasspeelboek voor Chicaatje. Ik ga zo, als ie uitgespuugd is een foto maken met nieuw shirt, Star Als ik t nu doe issie meteen zeiknat
Inadje Jij kunt héééééél goed cadeautjes kopen!!! Van ons allebei een dikke kus!

Nemo kwijlde zo ongeveer de bank onder van het theeserviesje en net zei hij heel theatraal dat dat het allerallerallermooiste cadeau was wat hij oooooooooooooooooooooooooooooooit had gekregen De hertjes moeten we in ons broekzak dragen, dat hoort zo zegt ie

Huiskamer is een stuk leger en net voor het eerst hier gekookt en gegeten. Morgen nog 1 ritje naar het oude huis, sleuteloverdracht en laatste spullen inladen. Er staat nog wat troep en ik hoop maar dat ze niet in de schuur gaan kijken waar ik nooit kwam en waar allemaal grof vuil ligt .
quote:Inad schreef op 24 november 2009 @ 17:04:

Star is lief! Heb heel schattig Petit Louie shirtje voor Mier gehad en sinterklaasspeelboek voor Chicaatje. Ik ga zo, als ie uitgespuugd is een foto maken met nieuw shirt, Star Als ik t nu doe issie meteen zeiknat

Ik stook het hier tegenwoordig tot een graadje of 25 en dan ligt ze maar lekker in haar luier, ik heb er genoeg van

Serieus, rottige kleine Ieren en hun binge-drinking ook, dat krijg je er nou van
Ik heb trouwens vandaag 4 sollicitaties de deur uit gedaan, want werk mailde dat ik wel op het invalidentoilet mag kolven :puke:
Tssskkkk
Peas on earth!
Jeez Star, wat belachelijk weer!

Hier nu ook wat moeilijk gedoe over extra dagen ouderschapsverlof die ik nog op wil nemen, omdat kdv niet meteen alle dagen die we wilden heeft. Gaat om een dag of 4. Gelukkig geven ze wel toe dat ik in mijn recht sta dus het mag, maar de directeur is niet blij. Maar goed, dat vind ik dan dus zijn probleem. Wilde me eerst gaan verontschuldigen, maar gelukkig op tijd bedacht dat dat niet hoeft. Wilde ook kunst en vliegwerk gaan uithalen om die dagen toch te kunnen werken, maar ook wat dat betreft heb ik me bedacht. Ik ga Mier die onrust niet aan doen.

Vish, wat fijn dat jullie t leuk vonden Dacht al dat theeservies echt iets voor Nemo zou zijn

Je shirtje is inmiddels ook al keer ondergespuugd, Star En Bingedrinken: check. Hij slaapt er wel als een tierelier op, en vind mijn nachtrust belangrijker dan mijn wasmachine of elektriciteit- en waterrekening dus soit

Ik ga de foto nu in NS zetten, met nog een kleine anekdote over de opname
Zo, de prikken zitten. Wij zijn vanaf nu, nou ja over een paar dagen anti-Mexicaan

En gelijk heb je Inad, verontschuldigen had ik ook bijna gedaan, maar ben er wel klaar mee.
Hoppa, ben er klaar mee! Sleutel van oude huis is ingeleverd

Wat goed van de prikken Star, wij vanavond en hij heeft er zin in. Oh nee hij heeft zin in de patatjes die we erna gaan eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven