Mode & Beauty alle pijlers

Waar koop ik dat?

23-11-2009 21:12 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik willen elkaar een badjas cadeau doen voor de kerst. We willen graag van die dikke en lange badjassen kopen die ze ook bij thermen/sauna en hotels hebben.

Weet iemand waar we zulke badjassen kunnen kopen?

Groet Kelly
http://www.lmgtfy.com/?q=dikke+badjas
Geen idee,

Ik heb zelf een lange van de hunkemoller en die is zóóó zacht, heerlijk! En erg lekker warm. Die zou ik je aanraden .

Maar voor je vriend wat minder geschikt
ik heb er een bij Makro weg. lang, warm en heeeerlijk zacht
V&D heeft hele mooie.
Vaak kun je ze bij de sauna zelf kopen.
Hema!!! Heeft hele fijn dikke, lange badstoffen badjassen!

Where else?
ze lagen van de week ook bij ikea. heerlijke dikke lange badjassen. in alle kleuren
www.badjasparadijs.nl
Rituals heeft superbadjassen, waar je helemaal in weg kan kruipen.
Bijenkorf. Heb daar hele mooie badjassen gezien van McGregor, maar wel pittig geprijsd!
Ik heb die van ons bij Maison de Bonneterie gekocht.
Cum non tum age
Bij ons zaten ze eens in het kerstpakket, voor hem en haar. Erg leuk, alleen mijn man trekt echt geen badjas aan, vindt ie stom. Maar ja dat wilde je niet weten geloof ik.
Hema! Heerlijke zachte badjassen!
Benneton heeft ook dikke badjassen, zijn alleen wel vrij duur (ik geloof 60 euro)
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ik heb ook een badjas uit een kerstpakket, maar die trek ik noooooit meer aan! Ik had elke avond een vuurwerkshow. Knetteren, niet te zuinig.

Ik weet niet hoe die stof heet, tis heel zacht en warm.

Zelf hou ik meer van de badstof varianten en dan kom je vanzelf uit op die van de Hema.. met capuchon (die wil ik in ieder geval nog steeds een keer kopen: )
Poelepoelepoelepoes!
Ik heb er ook eens een fleece badjas gehad in een kerstpakket (hoe origineel), niet lekker want bloedheet en neemt geen enkel vocht op. Ook eens eentje gehad met een deel polyester, niet fijn!

Koop dus een gewone katoenen badstoffen. Ik heb er momenteel een gewone hema en die is echt heel lekker zacht en warm.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Inderdaad katoen! Ik heb er ook 1 van de Hema (kinderbadjas) maar je kunt ook bij Burmann mooie badjassen kopen. Wel veel duurder!
soms weleens in linnenzaken voor beddegoed.
Ik heb er al een aantal jaar een van de Hunkemoller. Zeer goede kwaliteit en lekker zacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven