Waar koop ik dat?
maandag 23 november 2009 om 21:12
maandag 23 november 2009 om 23:06
Ik heb ook een badjas uit een kerstpakket, maar die trek ik noooooit meer aan! Ik had elke avond een vuurwerkshow. Knetteren, niet te zuinig.
Ik weet niet hoe die stof heet, tis heel zacht en warm.
Zelf hou ik meer van de badstof varianten en dan kom je vanzelf uit op die van de Hema.. met capuchon (die wil ik in ieder geval nog steeds een keer kopen: )
Ik weet niet hoe die stof heet, tis heel zacht en warm.
Zelf hou ik meer van de badstof varianten en dan kom je vanzelf uit op die van de Hema.. met capuchon (die wil ik in ieder geval nog steeds een keer kopen: )
Poelepoelepoelepoes!
maandag 23 november 2009 om 23:14
Ik heb er ook eens een fleece badjas gehad in een kerstpakket (hoe origineel), niet lekker want bloedheet en neemt geen enkel vocht op. Ook eens eentje gehad met een deel polyester, niet fijn!
Koop dus een gewone katoenen badstoffen. Ik heb er momenteel een gewone hema en die is echt heel lekker zacht en warm.
Koop dus een gewone katoenen badstoffen. Ik heb er momenteel een gewone hema en die is echt heel lekker zacht en warm.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross