Zijn wij vrouwen nou echt zo zeikerig!?
maandag 23 november 2009 om 21:16
Hoi allemaal!
Al een tijdje zit ik met ''probleempjes'', voor zover je ze zo kunt noemen dan..
Ik ben sinds 2 en half jaar samen met mijn vriend, ben bij hem ingetrokken na een aantal maanden, en we zijn super happy samen! Uit een vorige relatie heeft hij een pracht van een zoon, waar we erg van genieten als hij bij ons is.
Alles gaat super!
Tuurlijk wel eens gepraat over die echte vrouwelijke gevoelens die dan zo nu en dan eens de kop op steken, en misschien dan voor mijn gevoel toch aan bod moeten komen!
Samen een huisje kopen en een kindje..
Iets waar ik ontzettend naar verlang.
Nu nog niet, maar over een jaar of 2 / 3 denk ik wel.
Ik ben nu 24 jaar. Mijn vriend wil voornamelijk echt nog genieten,
een rot relatie achter de rug, waar ex en kindje vertrokken..
( nu 3 en half jaar terug )
Dus hij zit er nu nog niet op te wachten, alle begrip daarvoor!
Maar wat ik nu de laatste tijd dus erg merk, van zijn kant af, is dat hij mij maar zoethout..
We zijn een beetje aan het kijken naar huizen, en als het dan erg dichtbij komt, kan het opeens niet meer...
Of misschien zie ik het heel verkeerd?!
Ook als ik over een kindje van ''ons'' begin. Moet ik stoppen met zeuren, want daar staat zijn hoofd totaal niet naar..
Terwijl hij op het begin wel degelijk heeft gezegd, het graag te willen. Dus ik snap het niet.
Vraag ik normaal aan hem, wat hij nou Echt wil..
Is het weer, rustig joh, komt wel alle tijd..
En heb verleden week duidelijk gezegd, dat ik toch wel verder wil.
Toen het mij even heel erg hoog zat, heb ik gezegd, heel netjes en nomaal, dat ik ermee wil stoppen.
Toen kon opeens alles weer wel!
Heel gek, was dat, lekker naief ding dat ik ben..
Dacht oke, zie je nou, moest hem aleen ff ''wakker'' schudden ofzo!?
Maar nu, zijn we weer terug bij af..
Pfff, moeilijk zeg.
Ben heel gek op hem, en hij doet ontzettend veel voor mij,
maar moet ik mijn dromen opgeven?
En alleen maar afwachten tot zijn verlangens komen..
Of toch verder gaan alleen? En toch maar iemand zoeken, die heel het avontuur ook nog voor het eerst moet meemaken?
Maar dan samen met mij...
Ik hoor graag jullie mening meiden,
alvast bedankt!
Gr. Bloemetje
Al een tijdje zit ik met ''probleempjes'', voor zover je ze zo kunt noemen dan..
Ik ben sinds 2 en half jaar samen met mijn vriend, ben bij hem ingetrokken na een aantal maanden, en we zijn super happy samen! Uit een vorige relatie heeft hij een pracht van een zoon, waar we erg van genieten als hij bij ons is.
Alles gaat super!
Tuurlijk wel eens gepraat over die echte vrouwelijke gevoelens die dan zo nu en dan eens de kop op steken, en misschien dan voor mijn gevoel toch aan bod moeten komen!
Samen een huisje kopen en een kindje..
Iets waar ik ontzettend naar verlang.
Nu nog niet, maar over een jaar of 2 / 3 denk ik wel.
Ik ben nu 24 jaar. Mijn vriend wil voornamelijk echt nog genieten,
een rot relatie achter de rug, waar ex en kindje vertrokken..
( nu 3 en half jaar terug )
Dus hij zit er nu nog niet op te wachten, alle begrip daarvoor!
Maar wat ik nu de laatste tijd dus erg merk, van zijn kant af, is dat hij mij maar zoethout..
We zijn een beetje aan het kijken naar huizen, en als het dan erg dichtbij komt, kan het opeens niet meer...
Of misschien zie ik het heel verkeerd?!
Ook als ik over een kindje van ''ons'' begin. Moet ik stoppen met zeuren, want daar staat zijn hoofd totaal niet naar..
Terwijl hij op het begin wel degelijk heeft gezegd, het graag te willen. Dus ik snap het niet.
Vraag ik normaal aan hem, wat hij nou Echt wil..
Is het weer, rustig joh, komt wel alle tijd..
En heb verleden week duidelijk gezegd, dat ik toch wel verder wil.
Toen het mij even heel erg hoog zat, heb ik gezegd, heel netjes en nomaal, dat ik ermee wil stoppen.
Toen kon opeens alles weer wel!
Heel gek, was dat, lekker naief ding dat ik ben..
Dacht oke, zie je nou, moest hem aleen ff ''wakker'' schudden ofzo!?
Maar nu, zijn we weer terug bij af..
Pfff, moeilijk zeg.
Ben heel gek op hem, en hij doet ontzettend veel voor mij,
maar moet ik mijn dromen opgeven?
En alleen maar afwachten tot zijn verlangens komen..
Of toch verder gaan alleen? En toch maar iemand zoeken, die heel het avontuur ook nog voor het eerst moet meemaken?
Maar dan samen met mij...
Ik hoor graag jullie mening meiden,
alvast bedankt!
Gr. Bloemetje
maandag 23 november 2009 om 22:01
Oh maar Noa, zo is ons leven niet hoor.
We doen behoorlijk wat dingen apart.
Ik sport 3x in de week, hij ook.
Ik ga nog vaak met vriendinnen weg, hij is vaka bezig met zijn hobby.
Alleen in het weekend besteden we eigenlijk veel tijd aan elkaar! En dat is heerlijk.
Gek genoeg ben ik niet zo'n type, die hem overal bij moet hebben. Maar wil wel veel met hem delen, altijd als we allebei van werk komen, gaan we lekker uitgebreid eten, en kunnen we heerlijk bijklesten!
En dan doen we allebei ons ing.
En natuurijk zitten we ook wel eens aampies o pde bank, lekker tv te kijken!
Alleen in het weekend besteden we eigenlijk veel tijd aan elkaar! En dat is heerlijk.
Gek genoeg ben ik niet zo'n type, die hem overal bij moet hebben. Maar wil wel veel met hem delen, altijd als we allebei van werk komen, gaan we lekker uitgebreid eten, en kunnen we heerlijk bijklesten!
En natuurijk zitten we ook wel eens aampies o pde bank, lekker tv te kijken!
maandag 23 november 2009 om 22:03
quote:bloemetje85 schreef op 23 november 2009 @ 22:01:
En natuurijk zitten we ook wel eens aampies o pde bank, lekker tv te kijken!houden zo!
En natuurijk zitten we ook wel eens aampies o pde bank, lekker tv te kijken!houden zo!

maandag 23 november 2009 om 22:58
maandag 23 november 2009 om 22:59
[quote]bloemetje85 schreef op 23 november 2009 @ 21:48:
Mensen Noa, je wilt niet weten wat ik binnen gehald heb voor die twee! Haha.
De babyzaakjes zijn blij met mij.
En geniet er geeldig van!
Maar dan kom ik thuis met weer nieuwe cadeau's en laat ik het zien aan mijn vriend, en die is zo lekker nuchter dan.
Oh, leuk......[/quote]
wat verwacht je dan? Dat ie de polka gaat dansen voor een Nijntje-rompertje??
Mensen Noa, je wilt niet weten wat ik binnen gehald heb voor die twee! Haha.
De babyzaakjes zijn blij met mij.
En geniet er geeldig van!
Maar dan kom ik thuis met weer nieuwe cadeau's en laat ik het zien aan mijn vriend, en die is zo lekker nuchter dan.
Oh, leuk......[/quote]
wat verwacht je dan? Dat ie de polka gaat dansen voor een Nijntje-rompertje??
maandag 23 november 2009 om 23:08
quote:Very Cherry schreef op 23 november 2009 @ 22:58:
Ik heb er ook 'es ooit zo eentje gehad, die onderhand bij elke verdomde kurkentrekker die we kochten, over een baby begon te emmeren. Die heb ik na twee maanden in vliegende vaart de voordeur uit gekurkentrekkerd.Heb je daar beelden van gemaakt, VC? Zo ja, dan graag een link.
Ik heb er ook 'es ooit zo eentje gehad, die onderhand bij elke verdomde kurkentrekker die we kochten, over een baby begon te emmeren. Die heb ik na twee maanden in vliegende vaart de voordeur uit gekurkentrekkerd.Heb je daar beelden van gemaakt, VC? Zo ja, dan graag een link.
maandag 23 november 2009 om 23:14
quote:wuiles schreef op 23 november 2009 @ 21:26:
Waarom geloof je hem niet en waarom verwacht je dat hij nog wel zal veranderen? Als hij na twee jaar relatie nog steeds niets durft vanwege zijn slechte ervaringen in het verleden dan zie ik het somber in voor de toekomst.
En hou alsjeblieft op met die denigrerende toon als je het over vrouwen hebt. Willen samenwonen en samen een leven willen opbouwen zijn geen typisch "vrouwelijke gevoelens", laat staan dat vrouwen in het algemeen zeikerig genoemd kunnen worden. Als jij jezelf niet serieus neemt, waarom zou hij dat dan wel doen?Zo ontzettend mee eens. Hoe meer ik lees hier, hoe meer ik het idee krijg dat ik van een andere planeet kom. Ik moet maar niet meer lezen dan. Of is dat ook een typisch vrouwelijke gedachte?
Waarom geloof je hem niet en waarom verwacht je dat hij nog wel zal veranderen? Als hij na twee jaar relatie nog steeds niets durft vanwege zijn slechte ervaringen in het verleden dan zie ik het somber in voor de toekomst.
En hou alsjeblieft op met die denigrerende toon als je het over vrouwen hebt. Willen samenwonen en samen een leven willen opbouwen zijn geen typisch "vrouwelijke gevoelens", laat staan dat vrouwen in het algemeen zeikerig genoemd kunnen worden. Als jij jezelf niet serieus neemt, waarom zou hij dat dan wel doen?Zo ontzettend mee eens. Hoe meer ik lees hier, hoe meer ik het idee krijg dat ik van een andere planeet kom. Ik moet maar niet meer lezen dan. Of is dat ook een typisch vrouwelijke gedachte?