3000+ deel 8 alweer!
donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.
We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
dinsdag 24 november 2009 om 08:05
Nie so best Zus... vandaag wordt ze besproken in het oncologen-overleg en morgen horen we dan wat er gaat gebeuren. Het blijkt dus ook in haar lymfen te zitten, maar dat snap ik niet want ik dacht dat ze dat alleen tijdens een operatie konden zien.
En het gesprek wat ze eerder deze week met een arts had (die had al gezegd dat het niet goed zat en dat ze waarschijnlijk chemo gaat krijgen) dat is ze dus totaal ontgaan. Ze was gisteren echt helemaal verloren en verbaasd. Zooo zielig. Ze eet wel weer wat beter maar haar darmen liggen nog steeds stil dus voelt ze zich niet optimaal.
En het gesprek wat ze eerder deze week met een arts had (die had al gezegd dat het niet goed zat en dat ze waarschijnlijk chemo gaat krijgen) dat is ze dus totaal ontgaan. Ze was gisteren echt helemaal verloren en verbaasd. Zooo zielig. Ze eet wel weer wat beter maar haar darmen liggen nog steeds stil dus voelt ze zich niet optimaal.
dinsdag 24 november 2009 om 08:09
quote:Bianca40 schreef op 24 november 2009 @ 08:03:
Bam.. kun je niet even naar LLL toe om het er over te hebben? Misschien voel je je dan wat beter? MIsschien kan hij wat uitleggen (teveel gezopen, dat soort excuses)?
Ik wil geen zoveelste excuus, ik wil blijven geloven dat het een slappe zak is!
Iedereen wist het, nu ik als laatste dus geen excuses meer!
(En ja, ik kan op weinig slaap normaal functioneren)
Bam.. kun je niet even naar LLL toe om het er over te hebben? Misschien voel je je dan wat beter? MIsschien kan hij wat uitleggen (teveel gezopen, dat soort excuses)?
Ik wil geen zoveelste excuus, ik wil blijven geloven dat het een slappe zak is!
Iedereen wist het, nu ik als laatste dus geen excuses meer!
(En ja, ik kan op weinig slaap normaal functioneren)
dinsdag 24 november 2009 om 08:38
quote:zusenzo schreef op 24 november 2009 @ 08:14:
Hoeveel opvangkinderen heb je eigenlijk BAM?
Vanmorgen heel veel maar dat kwam omdat ik dubbel zag van de slaap...
Heb er in totaal 4 maar niet elke dag allemaal.
Plus mijn eigen 3 draken, druk genoeg daggik zo!
Heb ze nu allemaal op school en aanverwante instellingen gedropt dus even tijd voor het forum om slaap in te halen om koffie te leuten voor het huishouden!
Hoeveel opvangkinderen heb je eigenlijk BAM?
Vanmorgen heel veel maar dat kwam omdat ik dubbel zag van de slaap...
Heb er in totaal 4 maar niet elke dag allemaal.
Plus mijn eigen 3 draken, druk genoeg daggik zo!
Heb ze nu allemaal op school en aanverwante instellingen gedropt dus even tijd voor het forum om slaap in te halen om koffie te leuten voor het huishouden!
dinsdag 24 november 2009 om 09:06