3000+ deel 8 alweer!

19-11-2009 17:16 3015 berichten

Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn. :-)

We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.

We zijn een open groep, en iedereen is welkom!

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*

Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.

En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.

Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
Nie so best Zus... vandaag wordt ze besproken in het oncologen-overleg en morgen horen we dan wat er gaat gebeuren. Het blijkt dus ook in haar lymfen te zitten, maar dat snap ik niet want ik dacht dat ze dat alleen tijdens een operatie konden zien.

En het gesprek wat ze eerder deze week met een arts had (die had al gezegd dat het niet goed zat en dat ze waarschijnlijk chemo gaat krijgen) dat is ze dus totaal ontgaan. Ze was gisteren echt helemaal verloren en verbaasd. Zooo zielig. Ze eet wel weer wat beter maar haar darmen liggen nog steeds stil dus voelt ze zich niet optimaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 24 november 2009 @ 08:03:

Bam.. kun je niet even naar LLL toe om het er over te hebben? Misschien voel je je dan wat beter? MIsschien kan hij wat uitleggen (teveel gezopen, dat soort excuses)?

Ik wil geen zoveelste excuus, ik wil blijven geloven dat het een slappe zak is!

Iedereen wist het, nu ik als laatste dus geen excuses meer!

(En ja, ik kan op weinig slaap normaal functioneren)
Ter uwer informatie: kwart over zes ging de wekker, heb het nog weten te rekken tot 5 voor 7, dat was het uiterste....toen werd ik wakker gebeld dat mijn werk voor de deur stond
Jeetje Bi, vraag de arts iig wat voor graad de kanker heeft..... dan is er sowieso meer duidelijkheid.
Hoeveel opvangkinderen heb je eigenlijk BAM?
Bi... heel veel sterkte. Wat een rot nieuws!

BAD, mehn dat late naar bed gaan trek ik 1 of 2 nachtjes en dan moet ik echt weer bijslapen.

Ik word ben oud.
Shit ik moet nog douchen maar we moeten over 10 minuten alweer naar school....... ik ga rennen, tot straks!
quote:zusenzo schreef op 24 november 2009 @ 08:14:

Hoeveel opvangkinderen heb je eigenlijk BAM?

Vanmorgen heel veel maar dat kwam omdat ik dubbel zag van de slaap...

Heb er in totaal 4 maar niet elke dag allemaal.

Plus mijn eigen 3 draken, druk genoeg daggik zo!

Heb ze nu allemaal op school en aanverwante instellingen gedropt dus even tijd voor het forum om slaap in te halen om koffie te leuten voor het huishouden!
Oh Floor, ik doe het ook nog maar zelden hoor, lig vaak genoeg om tien uur knock out in m'n bedje maar dat valt nooit iemand op
morge dames

even een dikke voor Bammetje en Bianc

Floor, klinkt als een heel leuk avondje!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Mornink!

Bam,
Ik geloof dat niet zo past bij je image als BAM... Maar ik geef je m toch!
Ik heb idd een lichte vorm van knuffel-allergie maar toch thanx Appel!
En Roos
Je hebt maar weinig slaap nodig he Bam?
Nu ben ik het zat! Ik ga de beeb (ghè) wakker maken!
Waarom Floor?

Is het niet lekker rustig nu?
Ik heb meer nodig dan ik doe eigenlijk.

Ben de laatste tijd ook steeds wel vroeg op bed maar gister lukte het even niet, was té pissig om te kunnen slapen!

(Dat klinkt beter dan dat ik zeg dat ik stiekum wachtte of ie ook nog online kwam toch? )
Klinkt idd wel wat beter ja..

Vind je het niet vervelend dat hij meeleest?
Ik ben ondertussen druk aan het stoffen en stofzuigen enzo..
Ja, dat klinkt wel stoerder in ieder geval!

Maar ik denk dat die meneer jou gewoon even moet bellen om zijn excuses te maken en dan gaan we gewoon op zoek naar een ander LLL voor BAD!
Goed idee Floor!

Moeten we weer naar een ander forum... hebben de revu en panorama ook een forum?
Ik ga doesjen.
Zo laat de liters koffie maar stromen.
Liters Zus?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven