3000+ deel 8 alweer!
donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.
We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
dinsdag 24 november 2009 om 10:28
quote:Bianca40 schreef op 24 november 2009 @ 10:22:
Ja die is lekker Appel!!! Hoe is het met je? En nu een keer echt antwoord graag want je draait er altijd omheen jij!
Daar draai ik vaak omheen ja...
Zie het als topicvervuiling, en ik vervuil er al een ander topic mee.
Ik zal een eerlijk antwoord geven.
Het gaat niet goed met me en voel me echt ontzettend klote.
Heb zometeen weer EMDR en zie er echt tegenop.
Heb vannacht slecht geslapen door een afschuwelijke nachtmerrie.
Daar heb ik al jaren last van, en ik hoop dat ze door de EMDR minder worden of zelfs verdwijnen.
Ik heb het idee dat ik op dit moment beter geen emdr sessie in kan gaan, omdat het gewoon echt even niet lekker gaat. Buiten die EMDR om dus.
Maar dat kan ook ontwijkend gedrag zijn... Dat moet de therapeut zometeen maar beslissen.
Dus.. zo gaat het nu zo'n beetje.
Ja die is lekker Appel!!! Hoe is het met je? En nu een keer echt antwoord graag want je draait er altijd omheen jij!
Daar draai ik vaak omheen ja...
Zie het als topicvervuiling, en ik vervuil er al een ander topic mee.
Ik zal een eerlijk antwoord geven.
Het gaat niet goed met me en voel me echt ontzettend klote.
Heb zometeen weer EMDR en zie er echt tegenop.
Heb vannacht slecht geslapen door een afschuwelijke nachtmerrie.
Daar heb ik al jaren last van, en ik hoop dat ze door de EMDR minder worden of zelfs verdwijnen.
Ik heb het idee dat ik op dit moment beter geen emdr sessie in kan gaan, omdat het gewoon echt even niet lekker gaat. Buiten die EMDR om dus.
Maar dat kan ook ontwijkend gedrag zijn... Dat moet de therapeut zometeen maar beslissen.
Dus.. zo gaat het nu zo'n beetje.
dinsdag 24 november 2009 om 10:41
Dank je Roos en Bianc.
Ik merk wel wat verbetering ja. En dat zorgt ervoor dat ik niet steeds toe geef aan de drang het af te zeggen en er mee te stoppen.
Ik voel me na zo'n sessie zo rot. Schiet dan in een herbeleving waar ik niet goed zelf uit kan komen.
En dat schijnt normaal te zijn. Het is goed dat het na zo'n sessie doorwerkt, dat is een teken dat het werkt.
Zeggen ze.. maar ik zit ermee.
Ik kan doorgaan met vertellen hoe het gaat, en hoe ik me voel maar dat zal een ellenlange post worden.
Maar toch zie ik het als topic vervuiling.
Verstand en gevoel enzo.. verschillend enzo.. dus.
Ik merk wel wat verbetering ja. En dat zorgt ervoor dat ik niet steeds toe geef aan de drang het af te zeggen en er mee te stoppen.
Ik voel me na zo'n sessie zo rot. Schiet dan in een herbeleving waar ik niet goed zelf uit kan komen.
En dat schijnt normaal te zijn. Het is goed dat het na zo'n sessie doorwerkt, dat is een teken dat het werkt.
Zeggen ze.. maar ik zit ermee.
Ik kan doorgaan met vertellen hoe het gaat, en hoe ik me voel maar dat zal een ellenlange post worden.
Maar toch zie ik het als topic vervuiling.
Verstand en gevoel enzo.. verschillend enzo.. dus.
dinsdag 24 november 2009 om 10:42
quote:Bianca40 schreef op 24 november 2009 @ 10:37:
In elk geval succes zometeen bij de EMDR!!! En als je nog puf hebt, kom je dan even vertellen hoe het was? Het werkt toch met cijfers op de schaal van 1-10?
Ja klopt.
Ik begon met 10, en zit nu na 5 of 6 sessies (ben de tel kwijt) op 5.
Ik kom straks wel even vertellen hoe het gaat.
In elk geval succes zometeen bij de EMDR!!! En als je nog puf hebt, kom je dan even vertellen hoe het was? Het werkt toch met cijfers op de schaal van 1-10?
Ja klopt.
Ik begon met 10, en zit nu na 5 of 6 sessies (ben de tel kwijt) op 5.
Ik kom straks wel even vertellen hoe het gaat.
dinsdag 24 november 2009 om 10:49
Appeltje... tot strakkies dan en nogmaal succes Echt knap van je dat je het toch op kunt brengen ondanks dat je weet dat je je daarna klote voelt.
Ik wil ook wel rustig aandoen maar krijg zometeen spulletjes binnen voor in de winkel!! Zulke leuke dingen!! Dus ik ga lekker de winkel verbouwen. Stiefzoon komt me helpen want die loopt deze 2 weken stage bij ons.
Ik wil ook wel rustig aandoen maar krijg zometeen spulletjes binnen voor in de winkel!! Zulke leuke dingen!! Dus ik ga lekker de winkel verbouwen. Stiefzoon komt me helpen want die loopt deze 2 weken stage bij ons.
dinsdag 24 november 2009 om 11:07
Nee nog geen zekerheid Sgaapie... ik kan vrijdag weer bellen om te vragen of er wat bekend is (die faill.medewerker is er alleen op vrijdag).
Wat er binnenkomt? Onwijs leuke wasmanden, rieten met rood/wit geblokte oud-Hollandsche binnenvoering.. heel veel zeepjes, geurblokjes. Gietijzeren staande handdoekrekken, ijzeren zeepbakjes. Echt weer een leuke vulling voor de winkel!
Wat er binnenkomt? Onwijs leuke wasmanden, rieten met rood/wit geblokte oud-Hollandsche binnenvoering.. heel veel zeepjes, geurblokjes. Gietijzeren staande handdoekrekken, ijzeren zeepbakjes. Echt weer een leuke vulling voor de winkel!
dinsdag 24 november 2009 om 11:23
dinsdag 24 november 2009 om 11:25
Roosie bij mij moet je niet zijn voor inspiratie.. ik mag alleen sla en een omeletje!!
Maar wat ik altijd graag maakte als ik niet op dieet ben, zijn Griekse Gehaktballetjes.
Gehaktballetjes (ongeveer 6 cm doorsnee, beetje platmaken). Lekker grieks gekruid. En dan een zak pastasaus Knoflook van Bertolli. Ballen bakken, Saus opwarmen, saus op een bord, 3 ballen erop, stokbrood, kruidenboter en een frisse salade erbij.. mjammmmieeee
Maar wat ik altijd graag maakte als ik niet op dieet ben, zijn Griekse Gehaktballetjes.
Gehaktballetjes (ongeveer 6 cm doorsnee, beetje platmaken). Lekker grieks gekruid. En dan een zak pastasaus Knoflook van Bertolli. Ballen bakken, Saus opwarmen, saus op een bord, 3 ballen erop, stokbrood, kruidenboter en een frisse salade erbij.. mjammmmieeee