M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Hi

bij kinderarts geweest, hele ochtend in het Zkh. De kinderarts kon niet direct spruw ontdekken maar ook niet uitsluiten dus toch een middeltje gekregen. Verder is er bloed geprikt vanwege het geel zien( Aaaa zielig!) en huilen kon ze niet zoveel mee. Als het weer. Heel erg is dan mag ze wel paracetamol tegen de pijn. Ze vond osteopaat heel goed plan. Daar zouden we morgen ook heen gaan, maar helaas heeft hij mex. Griep dus dat gaat niet door. Heb nu een andere osteopaat gevonden waar we vrijdag over 1week naartoe kunnen, die zieke heeft een enorme wachtlijst dus kan wel maand duren voordat ik daar terecht kan.

Heb net tuk gedaan want was errug vermoeiend zo n ochtendje Zkh

Einde ego bericht!
Oja en sinds geboorte ruim 600 gram gegroeid! Lang leve de bv, vind het altijd wel stoer dat ze dan op mijn melk zo gegroeid is.
ff snel, merel je kaartje is aangekomen. thanks. Leuk kaartje.
he Merel, balen dat de kinderarts niet echt spruw kon vinden, maar wel gelukkig dat jullie er iets tegen gekregen hebben. Wanneer krijg je de uitslag van de bloedafname's?

Knap hoor dat Madelief zo groeit van jouw melk. Dat is alvast een goed teken!

Tira: hoe was je prikdag vandaag?

Emdin heeft vanmiddag zijn 1e prik gehad en behoudens 1 huiltje op het moment dat de prik erin ging, is het goed gegaan. Nadien lekker met nog 3 andere kindjes uit dezelfde wijk en die bekend zijn van de KDV door het hertenkamp gewandeld. Het was heerlijk weer om even uit te waaien.

Wel was hij wat moe toen we weer thuis waren, maar dit was onduidelijk voor mij of dit nu gewoon door de spanningen kwam of door de prik. Ik denk gewoon het eerste. Inmiddels ligt hij al ruim een uur te pitten weer. Lekker in een schoon bed.

Ik zou vanavond een oude schoolvriend op bezoek krijgen, maar ik denk dat het niet meer gaat lukken. Vind het inmiddels veels te laat voor een bezoekje. Mama is tenslotte ook een beetje moe, combinatie werken en toch ook de spanning van hoe reageert je kind op zo'n massale inentingsronde. Het was goed geregeld en we hoeften niet te wachten.

Morgenmiddag gaan we naar de Sinterklaas op mijn werk. Leuk en ben benieuwd wat voor leuke cadeautjes ze dit jaar weer hebben. Diegene die het organiseert, kiest altijd erg leuke dingen uit. Naast Sinterklaas treedt er ook nog een artiest op. Wie, weet ik niet.

Emdin gaat op 5 december in ieder geval een werkstation van Bosch krijgen, 3 delen van Jip en Janneke, een schoonmaakset en ik wil nog kijken voor duplo of alvast gewone lego of playmobile. Van de Duplo hebben ze een hele leuk set over de dierentuin en dat vindt hij momenteel geweldig. Oh ja, ik wil ook nog kijken voor een rijdend treintje voor bij zijn verlichte stad voor onder de kerstboom, maar moet even kijken of die dingen niet te duur zijn. Alhoewel er nu eentje in de Gammafolder stond voor nog geen ¤10. Snel gaan kijken. Komende vrijdag/zaterdag ga ik op jacht voor cadeautjes voor de rest van de familie (moeder, zus, zus's vriendin).

Zo, nog even surfen en dan lekker slapen.
GM,

succes met shoppen Q. EN veel plezier op je werk met sint.
Hoi,

Leuk hoor Q sint op werk. Veel plezier!

Merel, wat goed dat Madelief zo goed groeit!!

Haha al die vragen van Pipsie Je zal er maar antwoord op moeten geven.

Bojan is zo moe dat ie vannacht van 19-9 heeft geslapen en nu al weer een uur op bed ligt . Vermoeiend zo'n kdv en dat je dan overal bij wil zijn.

Morgenavond komt de oppas en gaan man en ik cadeautjes kopen. Heb er wel zin in!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Indian, ik heb de afgelopen week ook al 2 zeer heftige spastische darm aanvallen gehad. Lang geleden dat het zo hevig was.

Merel, wonderlijk is het he, als je je bedenkt dat een kindje gewoon 6 maanden alleen maar op jouw bv groeit.

Ik vond dat zo bijzonder! Madelief doet het goed zeg.

Frans, die milena, grijns.

Pips, oeehh wat heerlijk bijdehand. Lijkt me soms wel iets vermoeiend om bij alles uitleg te moeten geven of niet?

Tira!! Haaai

Inmiddels al klaar met prikken?

Juul, hoe is t met Sam?

Scoob, klinkt als een geslaagd feest.

Q, stoere emdin

Vandaag nog niets uitgevoerd. Lekker tv kijken, internetten en bankhangen. Moet nog even boodschappen doen, maar denk niet dat ik nog meer ga doen ha ha

Heerlijk hoor zo'n nietsdoendagje. Gisteren nl die heftige darmaanval gehad dus ben gewoon brak.
koffie, zwart graag...
.
Hi uitslagen zijn goed, wel iets van geelzucht maar de kinderarts denkt dat dat door de bv komt. Over maand weer bloedpriklen om te kijken of het minder wordt.

Ga voeden...... Wat een drukte;-)
Hoi,

Gelukkig zijn de uitslagen goed! Hoe kan geel zien door bv komen? Moet Madelief nu ook in het licht enzo? (dat moet toch met gele kinderen?) . Bojan en Milena zijn allebei niet geel geweest.

Syl, au wat pijnlijk. Hopenlijk ben je gisteren lekker bijgekoment! Hoe bevalt het om 1 dag minder te werken? Hoe gaat het thuis en hoe gaat het nu verder met je?

Indian, voor jou ook een dat de cu weer zo opspeelt. Denk e dat het te maken heeft met dat je nu drukker bent? met 2 kinderen en werken enzo?

Hier mogen we einde van de middag voor de prikken. Verder maar een beetje rondhangen denk ik. Bojan is erg verkouden. Wel vrolijk op zich, maar wil veel slapen. Hij is zo heerlijk lui, beweegt echt minimaal om bij de dingen te komen die hij hebben wil. Neefje van 2 maanden jonger rupst de hele kamer door. Bojan beweegt alleen wanneer het echt hoognodig is . Grappig om te zien
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Zo, Sam ligt lekker te slapen, kan ik even bijlezen en posten. Ik leg hem sinds een paar dagen overdag ook in de wieg ipv in de box, ik vind het nu al fijner. Veel rustiger op een of andere manier. Net belde een buurvrouw aan met een cadeautje voor Sam, zo leuk hoe er zo veel mensen aan ons gedacht hebben en leuke kaarten, maar ook cadeautjes opsturen!

Fijn dat de uitslagen goed zijn Merel. Loopt de bv goed? Ze groeit er goed op in ieder geval!

Syl, hoe gaat het nu met je? Bevalt het minder werken goed?

Was Sint leuk op je werk, Q? Stoer hoor, dat Emdin niet hoefde te huilen.

Lynn was het enige kind in de hele grote sporthal die huilde... en daar pas thuis mee ophield (het is een half uur rijden...). Prik zelf deed heleaal geen pijn bij mij, maar nu voelt mijn arm beurs aan.

Indian, balen dat je met de bv met stoppen, zeker omdat het wel goed gaat daarmee. Maar je eigen gezondheid is ook belangrijk.

Frans, jij ook al gestopt, wat jammer dat Bojan niet meer wil.

Wat een wijsneus, Pips, met haar vragen!

Lynn ging dinsdagochtend weer even helemaal mis, zij boos, ik boos, Lynn op de trap en mama in tranen. Ik had even het gevoel dat ik alleen nog maar boos op haar was, werd er zo verdrietig van! Gisteren en vandaag ging het wel goed, ik zet me er zelf ook beter voor in en let goed op hoe ik iets tegen haar zeg of aan haar vraag. Ik heb gemerkt dat ze daar erg gevoelig voor is.

Ze is nog steeds heel lief voor Sam, veel kusjes en knuffels, erg lief! Ze wordt later trouwens zelf geen mama zegt ze, gaat ook niet trouwen, maar wordt danseres. Vooral vanwege de mooie jurken die ze dan aan mag
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Sam is vandaag trouwens precies een maand

Wat gaat dat snel zeg! Gisteren heb ik pasfoto's van hem laten maken, ging wonder boven wonder in een keer goed. Straks een paspoort aanvragen, we gaan in december een midweekje naar Duitsland.
Het gaat super met me. Ben sinds eind september volledig hersteld. Die dag minder is echt een verademing.

Op die dag doe ik ook echt alleen maar wat ik leuk vind

Thuis gaat t ook echt perfect, gewoon 1 grote happy family en dat is toch echt jaren geleden dat we zo lekker gingen (qua gezondheid). Oftewel, ik ben intens gelukkig.

Heeft ook echt te maken met fikse grote knopen die ik in de zomer heb doorgehakt (zoals minder werken) mede door de erg goede therapie die ik op dat moment had. Ipv de langdurige therapie is het nu al bijna afgelopen. Oftewel, zij hadden ook nooit voorspeld dat ik zo enorm snel zou herstellen. Ik had nooit verwacht dat dit zo goed zou helpen en ben dan ook heel blij dat ik gelijk goede hulp heb ingeschakeld.

Jasper heeft al 2 nachten nachtmerries en is nu echt uit zn doen. WIlt alleen nog bij mij zijn of bij mij slapen. Is bang om naar bed te gaan. Tis een fase hoor dus zal met een paar dagen wel over zijn.

Net als Lynn is Jasper soms erg tegendraads. Gillen, schreeuwen en echt boos worden als iets niet mag. Ook een maand vrijwel niet gegeten. Gewoon alles uitproberen dus.

Gelukkig is het nu aan het afnemen omdat hij toch elke keer op de trap kon gaan zitten.

Het zal te maken hebben met zijn zwemles en een nieuwe kdv groep waar ze een voorbereiding voor school krijgen, dus meer regels.

Zwemles gaat super goed. Er is een beginnersgroep waar hij in zit en een vervolggroep. Hij mag nu samen met een ander meisje vrij regelmatig meedoen met die andere groep omdat ze totaal niet bang zijn en het zo leuk vinden. Mama trots
koffie, zwart graag...
Wat fijn om te lezen Syl! Ik ben echt blij dat het nu zo goed met je gaat! Heb je echt goed gedaan.

Arme Jasper met nachtmerries! Milena heeft daar gelukkig bijna nooit last van. Wij zitten nu weer in een goede periode, maar dat stout zijn hebben we ook in fases hier hoor.

Juul, wat fijn dat het goed gaat met Sam! wat dat betreft is een tweede wel makkelijker he? Oei en Lynn ook zo boos. Hoe je zelf reageert, maakt vaak veel uit he. Ik bedenk ook wel eens terwijl Milena en ik ruzie hebben dat ik dingen niet erg goed aanpak. Man is nogal van de botte aanpak en dat gaat bij hem eigenlijk vaak goed. Terwijl als ik zo doe, zoals man, ze moord en brand schreeuwt.

Lekker een midweek naar Duitsland. Goed dat je paspoort zegt. Ikmoet voor mezelf nog een nieuwe aanvragen.
Ow en wat leuk dat Jasper al op zwemles zit! Knap dat hij het zo goed doet!
Hier ook vragen trouwens. Niet zo erg als Pipsie, maar ze vraagt zich wel ineens van alles af:

Mama waar zijn de vogels als het nacht is?

Mama hoe komt het dat je groeit?

Haha
JZ's pasfoto staat op mijn hyvespagina, zo zal hij de komende 5 jaar in zijn paspoort staan
Wat fijn dat het zo goed met je gaat, Syl! Groot gelijk ook om op je vrije dag alleen dingen te doen die je leuk vindt. Wat knap van Jasper dat hij zo goed zwemt!

Het gaat er bij mij vooral om hoe ik dingen zeg of doe, voordat Lynn een boze bui krijgt. In de boze bui zelf pak ik het meestal beter aan dan man (al zeg ik het zelf), hij is soms wat te rigoreus in dingen en te bot.

Een tweede vind ik wel echt makkelijker inderdaad! Ik ben met hem ook veel makkelijker en we weten nu toch een beetje hoe het werkt, zo'n baby

Ik moet zelf eind volgende maand een nieuw paspoort, moet ik ook niet vergeten.

Ik heb Sam net in bad gedaan en zat een beetje met 'm, te spelen, ik kreeg een hele brede glimlach van hem terug, zo leuk! En 2 keer zelfs, geen stuiptrekkingen bij het in slaap vallen dit keer. Gisteren in de auto was hij in slaap aan het vallen en had dus wel van die lachstuipjes, heel schattig, hij giechelde erbij
Juul hier hetzelfde. Bij man heeft ze minder vaak een boze bui, maar als ze er een heeft dan vind ik zelf dat ik het beter aanpak dan man. Ik geef haar nu eigenlijk sneller haar zin dan ik zou willen (kleine dingen vooral: ze wil bv altijd vooraan lopen op de trap dat soort dingen). Man doet dat niet en dat pikt ze van hem beter dan van mij. Ik let er nu dus op dat ik haar niet heel snel haar zin geef.

Lief trowuens van Sam
Man en ik zijn vrijwel gelijk. Van mij pikt Jasper net iets meer.

Man en ik zijn beiden vrij strak. Als hij pijn heeft, verdriet heeft oid mag hij zoveel huilen als hij wilt. Bij terecht boosheid mag hij ook echt boos zijn op ons, bij onterechte boosheid of dwars gedrag krijg hij 2 waarschuwingen. Bij de 3e zit hij op de trap of kan hij naar zn bed. Naar zn bed komt nooit voor. Is 1 x gebeurd toen zelfs op de trap zitten niet hielp.

Man is wel sterker dus dat voelt hij. Dus als ik m wil pakken is hij normaal onder de indruk. Als man m wilt pakken dan zie je m echt rennen ha ha

Ik zal op mn hyves filmpje van zn 2e zwemles zetten. Tis overlevingszwemmen dus leren om uit het water te komen als je erin valt. Dus nog geen echte zwemles.

Tis echt heel leuk.
koffie, zwart graag...
wat schattig van Sam!
koffie, zwart graag...
Huilen om niks mag niet. Zeuren ook niet. Dan gaat ze na 1 waarswchuwing op de gang. Daar kan ik zo slecht tegen.

Filmpje van zwemles is echt leuk zeg! jee Jasper is echt dapper. Ik zie Milena dat echt niet doen.
Dit deed hij de eerste les al. Hij sprong gelijk het zwembad in nog voordat hij 1 teen in het water had gehad.. Stoere vent. En wij zwemmen zelf hooguit 2 tot 3 keer per jaar met hem dus tis niet zo dat hij al erg vaak gezwommen had..

Inmiddels zwemt hij al op zn rug en kan hij ook stil drijven op zijn rug.. Vanaf de kant het water inspringen blijft favoriet bij hem. Dat kan hij achter elkaar doen. vd week maakt hij een mislukte duik

kruising tussen springen en duiken, oftewel horizontaal het water in. Best grappig. En bij het stilzitten op de rand om te wachten kan hij niet stilzitten. vd week viel hij achterover en zag je nog maar 2 benen boven de rand uitsteken. T blijft een pipo.
koffie, zwart graag...
jeujjj, kan nog 1week BV geven, heb het al wel zover afgebouwd dat hij alleen de ochtenden krijgt, maar ga dat nog wel 1 week doen.

sorrie voor de ego

Wauw, wat knap van Jasper zeg! Lynn durft niet met haar hoofd onder water, die zie ik dit nog niet doen dus.

Huilen om niks en boos worden om niets mag hier ook niet. Slaan en zeuren ook niet.

Ik heb een grote bult op mijn linkerbovenarm van de prik gisteren. Ben jij al geweest Frans?

We kregen gisteren de rekening van het tongriempje doorknippen bij Sam, kosten: EUR 768, 25 We zijn nog geen 5 minuten binnen geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven