Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 25 november 2009 @ 10:37:

[...]

Nou, sms-en gaat wel een stuk makkelijker en sneller op een Iphone. Maar ik had voor deze een nokia N95, en die maakte wel weer hele mooie foto's, veel beter dan de Iphone.Dat is het enigste wat dit toestel wel goed doet: foto's maken , laat ik dat nou net bijna nooit doen, haha
quote:Suze2 schreef op 25 november 2009 @ 10:37:

Klein of niet zo klein (makkelijk in zak maar onvindbaar in tas of bult in zak maar goed te doen qua tas )

Foto's maken belangrijk?

Ik wil wel een beetje hip zijn , dus geen koelkast model.Hij moet dus in mijn broekzak passen.

Hoeft niet te kunnen internetten.

Foto's ach dat is leuk, maar niet noodzakelijk

sms-en dat vind ik belangrijk.

Nokia had ik voor deze, die bevielen wel goed over het algemeen
Apparaat is heet, dus ik ga het doen
Als ik geen Iphone had, nam ik weer een Nokia. Die zijn het gebruiksvriendelijkst, vind ik. Heb nooit wat anders gehad dan Nokia.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:bambino schreef op 25 november 2009 @ 10:43:

Apparaat is heet, dus ik ga het doen

Wat ga je doen???? (dit in het kader van het topic "mijn collega betast zichzelf enz...")

Ik heb de LG Cookie. Erg fijn en makelijk in gebruik. KPN schijnt ook goed te zijn qua dekking.
quote:Maleficent schreef op 25 november 2009 @ 10:43:

Als ik geen Iphone had, nam ik weer een Nokia. Die zijn het gebruiksvriendelijkst, vind ik. Heb nooit wat anders gehad dan Nokia.Dat vond ik ook altijd, maar deze LG is echt voor Dummies. Wil je smsen, dan klik je op de envelop. Wil je bellen uit het telefoonboek, dan klik je op het boekje. Wil je gewoon een nummer intoetsen, dan klik je op het groene telefoontje. Echt supersimpel. En lekker licht en dun.
Ik was ook voor LG gegaan als ik geen iPhone had genomen. Een roze
Ik heb een witte. Had hiervoor al een roze Samsung (die ik trouwens never nooit meer zou nemen, wat een onding!)

Star, nog op zoek naar hapjes voor Sinterklaas? http://www.kayotic.nl/blog/?p=5684#more-5684
Zo, de prikken zitten. Ceetje gaf geen krimp, Starman piepte dat het zeer deed
Wat een jankerd die kerel....
quote:amalia schreef op 24 november 2009 @ 21:56:

Ahum, even resumé:

Ik ben een jongensmoeder.

Jinny en Mamax zijn allebei echte dames met mooie kleren, haar en nagels.

Ehm, wat ben ik dan?

Ik heb wel eens iemand horen zeggen dat ik idd een jongensmoeder ben. Heel vreemd; ben echt van het roze, theeserviesje, jurkjes en verkleedkleren.

Maar een hele rits jongens is wel lachen hoor. Kunnen ze over een paar jaar lekker met papa kamperen. Heb ik rust

JIj bent Gooische Vrouw en da's alles behalve jongensmama

Je kan weer van de kast afkomen
haha wat een bikkel die meid van jou.

Ik heb dus nu ook een samsung. dus jij leeft nu wel met me mee mamax?
Mamax een bakmoeder Klinkt wel schattig.

Ja wat een huilie niet Suus?
Oooooooooooooo mis ik weer eens een verjaardag? Gefeliciteerd Amalia, ben je verwend?

Die mini pizza's zijn leuk en lekker, maak ik hier ook wel eens ooit.

kan je hier niet trouwens even nederlandse kooksite's neerplempen ?
quote:Star schreef op 25 november 2009 @ 11:08:

Zo, de prikken zitten. Ceetje gaf geen krimp, Starman piepte dat het zeer deed Haha, Malman liep ook zo te piepen. Alle mannen zijn hetzelfde.
Mamax, Pluijm gezien (ken de beste man helemaal niet, wel sympathiek). Beetje jammer dat het Noord Ierland was, had wel wat bekende plekjes willen zien. Ga wel zo sodabread maken
quote:Suze2 schreef op 25 november 2009 @ 10:22:

Daarom stap ik ieder contract over Mamax. Ik ga steeds heen en weer tussen T-mobile en Vodafone.

Maar idd, met verlengen krijg je altijd een mindere deal dan als je nieuwe abonnee bent dus overstappen loont echt!Ghe ghe, doe ik ook altijd, al dan niet met nummerbehoud
quote:Maleficent schreef op 25 november 2009 @ 11:17:

[...]

Haha, Malman liep ook zo te piepen. Alle mannen zijn hetzelfde.Ja mijn vader ook! Raar eigenlijk. Starman heeft normaal veel hogere pijngrens dan ik.
quote:bambino schreef op 25 november 2009 @ 11:15:

Ik heb dus nu ook een samsung. dus jij leeft nu wel met me mee mamax?

Ik leef enorm met je mee! Wat een onding, niemand verstond me ook met dat ding.

Star, fijn dat het meeviel (voor de dames dan ). Op zich vond ik het wel leuk, beetje erg taste of life achtig. Vond hem wel syphatiek, maar hij liet niet echt de mensen uitpraten, dat vond ik wel jammer.

Bam, als je er wat lekkers ziet wil ik je wel helpen hoor. Het is ook veel gezellig geklets wat er tussen staat. Vind vooral de foto's ook erg handig en mooi erbij.
quote:Star schreef op 25 november 2009 @ 11:22:

[...]

Ja mijn vader ook! Raar eigenlijk. Starman heeft normaal veel hogere pijngrens dan ik.Dat zeggen ze alleen maar. Ze kunnen beter de man het zwakkere geslacht noemen.
Ik had hiervoor een Samsung en mijn tv's zijn altijd Samsung, vind het een prettig merk.
eigenlijk wel Mal.

Djies dat van die collega onder werktijd :puke:
Goedemiddag,

Amaal, van harte gefeliciteerd!

Sint was op de psz. Lianne was er helemaal stil van, ze zat constant met haar vingers te friemelen :-)

Ze was wel de eerste die Sinterklaas een hand ging geven toen de juf zei dat dat mocht. Ze heeft een klein kadootje gekregen en wat het meeste indruk heeft gemaakt: Zwarte Piet die op een te kleine fiets binnen kwam.

Star, stoere meid, Ceetje.

Bridges, balen van je mobieltje!

Compu, hoe gaat het?

Suus, leuk dat je bij Jin bent geweest!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven