3000+ deel 8 alweer!
donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.
We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
woensdag 25 november 2009 om 14:12
woensdag 25 november 2009 om 14:14
Haha, ja hij staat er al.. maar niet meer van vorig jaar
Jackman was dit jaar alweer (vorig jaar ook al) de pineut om hem alleen te moeten optuigen en afgelopen vrijdag stond ie ineens met de boom beneden. Ik was bang dat, als tie hem weer terug naar zolder had moeten brengen, er dan geen boom meer opgetuigd werd dit jaar Maar eerlijk is eerlijk.. het is wel heel gezellig zoals afgelopen dagen zo donker en dan gezellig de lampjes aan. Ook veel kaarsjes trouwens
Ter compensatie hebben we wel een grote schaal met strooigoed staan
Jackman was dit jaar alweer (vorig jaar ook al) de pineut om hem alleen te moeten optuigen en afgelopen vrijdag stond ie ineens met de boom beneden. Ik was bang dat, als tie hem weer terug naar zolder had moeten brengen, er dan geen boom meer opgetuigd werd dit jaar Maar eerlijk is eerlijk.. het is wel heel gezellig zoals afgelopen dagen zo donker en dan gezellig de lampjes aan. Ook veel kaarsjes trouwens
Ter compensatie hebben we wel een grote schaal met strooigoed staan
woensdag 25 november 2009 om 14:28
quote:Jackyr schreef op 25 november 2009 @ 13:44:
Dank je wel Bianca
Ik heb al wat langer meegelezen en ik wil je onwijs veel sterkte wensen voor nu en in de komende tijd.. jeetje wat een rotziekte is het toch he
Dankjewel... ik lees vanmiddag gewoon alleen even mee. Ik zit ook veuls te veul te googlen om info te krijgen over chemo en daar word mijn persoontje niet vrolijk van. Om 17.00 uur een gesprek in het ziekenhuis, maar het kan ook morgen om 17.00 uur zijn, dat wist mn moeder niet meer. Nou ja... ik zorg dat ik er om vijf uur ben, en als de artsen niet komen dan zorg ik gewoon morgen weer dat ik er om vijf uur ben
Wat gezellig dat jij de kerstboom al heb staan Jacky.. Ik wacht officieel nog even tot na de Sint en dan ga ik ook ons huisje weer lekker knus maken, heerlijke tijd van het jaar vind ik dit.
Dank je wel Bianca
Ik heb al wat langer meegelezen en ik wil je onwijs veel sterkte wensen voor nu en in de komende tijd.. jeetje wat een rotziekte is het toch he
Dankjewel... ik lees vanmiddag gewoon alleen even mee. Ik zit ook veuls te veul te googlen om info te krijgen over chemo en daar word mijn persoontje niet vrolijk van. Om 17.00 uur een gesprek in het ziekenhuis, maar het kan ook morgen om 17.00 uur zijn, dat wist mn moeder niet meer. Nou ja... ik zorg dat ik er om vijf uur ben, en als de artsen niet komen dan zorg ik gewoon morgen weer dat ik er om vijf uur ben
Wat gezellig dat jij de kerstboom al heb staan Jacky.. Ik wacht officieel nog even tot na de Sint en dan ga ik ook ons huisje weer lekker knus maken, heerlijke tijd van het jaar vind ik dit.
woensdag 25 november 2009 om 14:38
Van mij had hij ook nog wel ff mogen wachten maar goed ik wilde Jackman niet tegen me in het harnas jagen.. en gezellig is het wel.
Overigens herbergen we hier ook twee zwarte Pieten dus ik ben absoluut niet anti Sint hoor
Bianca begrijpelijk dat je nu zoveel aan het lezen bent over chemo, maar je hebt zo ontzettend veel verschillende soorten dat je niet weet welke info voor jullie situatie relevant is. Ik geloof dat ik af zou wachten wat de artsen je vertellen. Bovendien wordt je niet echt vrolijk van wat je leest denk ik.. hoewel je natuurlijk nu niet vrolijk bent natuurlijk (en nu kan ik die hamer niet vinden..)
Overigens herbergen we hier ook twee zwarte Pieten dus ik ben absoluut niet anti Sint hoor
Bianca begrijpelijk dat je nu zoveel aan het lezen bent over chemo, maar je hebt zo ontzettend veel verschillende soorten dat je niet weet welke info voor jullie situatie relevant is. Ik geloof dat ik af zou wachten wat de artsen je vertellen. Bovendien wordt je niet echt vrolijk van wat je leest denk ik.. hoewel je natuurlijk nu niet vrolijk bent natuurlijk (en nu kan ik die hamer niet vinden..)
anoniem_96549 wijzigde dit bericht op 25-11-2009 14:44
Reden: foutje
Reden: foutje
% gewijzigd
woensdag 25 november 2009 om 14:48
quote:Jackyr schreef op 25 november 2009 @ 14:43:
Dank je wel Stratego
Jullie hebben me de afgelopen dagen heeeeel veeeeel tijd op een heeeeel aardige manier door laten brengen waarvoor nog mijn hartelijke dank
Oh, dát is nog es leuk om te horen!
Jij bedankt.
Dank je wel Stratego
Jullie hebben me de afgelopen dagen heeeeel veeeeel tijd op een heeeeel aardige manier door laten brengen waarvoor nog mijn hartelijke dank
Oh, dát is nog es leuk om te horen!
Jij bedankt.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
woensdag 25 november 2009 om 14:49
woensdag 25 november 2009 om 15:20
Ben ik weer!! Op en top actief omdat ik stuitermuziek keihard heb aangezet in mijn auto. Als een coureur heb ik gereden (wel netjes hoor maar wel snel). Heerlijk! Dat word een nieuwe hobby geloof ik!!
Ehm zeep maken lijkt me leuk maar heb je er veel ruimte voor nodig? Ik heb een studio woning van 34 m2 dus erg klein!
De therapie weet ik nog niks over. Het moet gaan aansluiten bij de therapie waar ik gisteren mee begonnen ben. Echt werkelijk geen idee, wil me er volgende week over gaan inlezen.
Wat heb jij gedaan Appel? En heeft het geholpen?
Ik heb nu al het juridisch gebeuren bij het juridisch loket neergelegd. Briefje gevraagd waarop staat dat zij de zaak in behandeling nemen en die heb ik net doorgestuurd aan school. Nu maar even werkgever bellen.
Ehm zeep maken lijkt me leuk maar heb je er veel ruimte voor nodig? Ik heb een studio woning van 34 m2 dus erg klein!
De therapie weet ik nog niks over. Het moet gaan aansluiten bij de therapie waar ik gisteren mee begonnen ben. Echt werkelijk geen idee, wil me er volgende week over gaan inlezen.
Wat heb jij gedaan Appel? En heeft het geholpen?
Ik heb nu al het juridisch gebeuren bij het juridisch loket neergelegd. Briefje gevraagd waarop staat dat zij de zaak in behandeling nemen en die heb ik net doorgestuurd aan school. Nu maar even werkgever bellen.
woensdag 25 november 2009 om 15:27
Sterkte Choco.. de papierhandel is vreselijk weet ik helaas uit ervaring.
Hallo Jacky... welkom.. wat leuk dat je nu in het eggie mee gaat doen ( is echt leuker dan lezen hoor!)
en ik ben blij..... want ik heb echt alle boodschappen voor mijn feestje in huis!!! Yes... dat geeft rust!
Pfff gaat het op libelle zo hard... ga ik ook maar weer even kijken.
En kabel is No niet.. die heeft onder eigen naam gepost!
Hallo Jacky... welkom.. wat leuk dat je nu in het eggie mee gaat doen ( is echt leuker dan lezen hoor!)
en ik ben blij..... want ik heb echt alle boodschappen voor mijn feestje in huis!!! Yes... dat geeft rust!
Pfff gaat het op libelle zo hard... ga ik ook maar weer even kijken.
En kabel is No niet.. die heeft onder eigen naam gepost!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 25 november 2009 om 15:36
Oja hoi Jacky! *sorry zo druk bezig met mezelf*
Freak een feestje wat leuk! (of niet?)
Sinds wanneer zitten jullie op libelle??
Zucht, werkgever wil dat ik nu alles wat ik weet en wat verschillende instanties hebben gezegd in een mail naar haar stuur. Zo heb je ff? Kolere.. Dus ik ga aan de slag.
Ik ben er bijna vanaf, whoehoe!
Freak een feestje wat leuk! (of niet?)
Sinds wanneer zitten jullie op libelle??
Zucht, werkgever wil dat ik nu alles wat ik weet en wat verschillende instanties hebben gezegd in een mail naar haar stuur. Zo heb je ff? Kolere.. Dus ik ga aan de slag.
Ik ben er bijna vanaf, whoehoe!
woensdag 25 november 2009 om 15:41
Dank je Freak
ik heb soms zo kunnen lachen om de humor die dikwijls van het scherm afspat Ik vind het ook heel leuk om nu écht mee te kunnen doen.. al zal ik het 's avonds niet zo laat maken als jullie soms doen maar voorlopig heb ik nog wel even tijd genoeg om jullie te vervelen
Wanneer is je feestje precies? Inderdaad een hele geruststelling als je alle booschappen al in huis hebt. Overigens wat spannend met je Leukerd
Wanneer is je feestje precies? Inderdaad een hele geruststelling als je alle booschappen al in huis hebt. Overigens wat spannend met je Leukerd