Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk Star die snapt het. Niet bellen bij verkoudheid is goehoehoed voor de statistieken!
quote:Suze2 schreef op 25 november 2009 @ 21:42:

Kijk Star die snapt het. Niet bellen bij verkoudheid is goehoehoed voor de statistieken! Ja heb wel wat geleerd van al die tig discussies afgelopen weken
quote:bridges6 schreef op 25 november 2009 @ 21:40:

Maar komt iedereen met griep bij de huisarts?

Ach ik weet het ook niet, klets maar wat Gemiddelden die voor een gedeelte worden bepaald door cijfers en gebeurtenissen uit het verleden zullen ook invloed hebben op de cijfers.
Neem opniniepeilingen: kloppen meestal best heel aardig maar Maurice ondervraagt echt niet alle stemgerechtigde burgers. Hij stelt een groep samen die bevolking representeert en laat daar zijn vraag op los. Zij antwoorden en hij rekent de handel om naar voorspellingen.

(zien jullie hier ook een nwe carriere voor me? Ik vind mezelf ineens wel lekker op dreef zo, ghe ghe ghe )
quote:Suze2 schreef op 25 november 2009 @ 21:43:

[...]

Gemiddelden die voor een gedeelte worden bepaald door cijfers en gebeurtenissen uit het verleden zullen ook invloed hebben op de cijfers.In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Ik kan heel goed dichten Bridges, maar dat is niet handig hè?
Mijn kleine grietje probeert haar duimpje te zoeken maar haar hand eindigt steeds in haar oog en nu is ze boos
Nou Juul is nog steeds erg moe enzo, die heeft het echt te pakken gehad zeg pfff.

Ik denk ook wel dat ze het weten met die statistieken!

Juul is ruim 1 kilo afgevallen overigens, echt zo sneu om te zien dat ingevallen snoetje.
quote:Star schreef op 25 november 2009 @ 21:47:

Mijn kleine grietje probeert haar duimpje te zoeken maar haar hand eindigt steeds in haar oog en nu is ze boos proest
grappig ben jij, Amalia
quote:Star schreef op 25 november 2009 @ 21:47:

Mijn kleine grietje probeert haar duimpje te zoeken maar haar hand eindigt steeds in haar oog en nu is ze boos Doet die van mij ook! Als ze mazzel heeft propt ze 2 vingers raak. Grappig wel. Lieve dotjes.
Jee da's pittig bij zo'n klein lijfje Bam!
quote:Star schreef op 25 november 2009 @ 21:15:

[...]

Die was Spaans

Maar idd, mensen van voor '56 dacht ik (weet jaartal niet precies) hebben idd al iets soortgelijks meegemaakt.

Die Spaanse was ook H1N1, maar dan blijkbaar een iets andere variant van het virus. We zullen zien hoe mijn oma door de winter komt. En CG dus.

Er zit dus al pit in Eetje, mooi hoor! Geen speen?

Ik ga slapen, trusten!
Ik weet niet of juul een playmobil fan is, hij heft vanochtend wel een hele poos met alles gespeeld, zelfs de knijntjes kregen een ijsje

Ik ga het lp spul waarschijnlijk toch verkopen.

Wil graag het playmobil huis, en dat kan dan mooi van de opbrengst van de lp.
En als het handje te ver in bekkie gaat is het weer *gloep*
quote:Star schreef op 25 november 2009 @ 21:51:

Jee da's pittig bij zo'n klein lijfje Bam!

Jah vond ik ook, en het is al niet zo heel veel.

Wil hem nu ook niet te vol proppen, lijkt me ook niet goed.
Je zegt het wel duidelijk Suus! Ik snap jouw uitleg wel!

Amalia: haha ja maakt het wel makkelijk! Maak jij echt van die mooie? Ik ben wel sinds kort van AA-BB-CC afgestapt, dat is al heeeeel wat!

Star: ach gossie... Ceetje duimt toch ook? Lief...
Ik ben heel erg anti speen Compu.
trustuh Star
ehh compu
Komt ook wel weer goed Bam, volproppen idd niet nodig. Bouwvakkerige komt wel weer
quote:bambino schreef op 25 november 2009 @ 21:53:

ehh compu
ik hoop het.

Ga jij door met zwemmen Amalia?

Deze ronde zijn we volgens mij meer niet geweest dan wel.

Zaterdag laatste keer toch deze cursus?

Het is nog afwachten of we gaan met Juul

morgen in elk geval niet naar Judo
ik kan ook niet dichten.

Soms heb ik een brainstoornis, maar die is vaak snel weer weg ook, haha en het komt altijd pas na 1dec heel gek!
Ben ook antispeen, maar mijn kinderen niet... (Alhoewel alleen Fieke nog en die is niet zo verslaafd als Ties was...)

Zou hem ook niet vetmesten Bam. Komt vanzelf. En anders wel lekkere boter op brood, desnoods volle melk, op die manier. Maar anders komt het vanzelf ja...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven