'Grenzeloos Verliefd'
maandag 17 maart 2008 om 23:09
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
woensdag 25 november 2009 om 22:07
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 november 2009 @ 22:05:
Ah, antwoord: haar spaargeld. Waarom verbaast me dat niet...Ze is niet de enige dame die naar het buitenland gaat en leeft met dr liefde van haar spaargeld. Ik snap wel dat het niet anders kan en dat je je lief ook niet laat verhongeren terwijl je zelf voor de buitenlandse algemene begrippen "stinkend" rijk bent. Maar toch.....Ben ik de enige die me vaak bij deze afleveringen afvraagt: vind je haar echt leuk of is het toch het geld?!
Ah, antwoord: haar spaargeld. Waarom verbaast me dat niet...Ze is niet de enige dame die naar het buitenland gaat en leeft met dr liefde van haar spaargeld. Ik snap wel dat het niet anders kan en dat je je lief ook niet laat verhongeren terwijl je zelf voor de buitenlandse algemene begrippen "stinkend" rijk bent. Maar toch.....Ben ik de enige die me vaak bij deze afleveringen afvraagt: vind je haar echt leuk of is het toch het geld?!
woensdag 25 november 2009 om 22:10
woensdag 25 november 2009 om 22:12
woensdag 25 november 2009 om 22:13