2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Mooie avatar Michigan. Inderdaad heel toepasselijk!
ja mooie plaatjes staan daar he? gebruik het heel veel voor concepten enzo. leuke avatar hoor
Even kort. Ik ben zelf thuis gebleven, omdat ik me niet lekker voel en mini slaapt al een paar uur nu (normaal nooit zo lang) en heeft rode wangen en voelt heel warm, dus ik ga het even goed in de gaten houden. Als ze wakker wordt gelijk tempen.

Zwaai naar iedereen! Kom straks nog ff terug.
He Jobje, wat vervelend zeg! Jij niet lekker en nu mini ook al niet......Hopelijk knappen jullie allebei snel op!

Maki, mini heeft net ook zijn prikje gehad. Wij zijn stiekem een dag eerder geweest, want we gaan er geen vrij voor nemen. Mini keek even heel zielig, snikte een keertje zachtjes en toen was het alweer goed. Vond hem super stoer! Hier was het allemaal ook best goed geregeld gelukkig. Ik ben alleen naar de verkeerde rij gestuurd en kon toen weer achteraan aansluiten. Beeje jammer...

Rossia, succes en veel plezier vanavond bij de pufles!

Mini ligt heerlijk te slapen. Hopelijk slaapt hij nog tot een uur of 2, want de Sint komt straks op mijn werk.

Gisteren ehb ik eht trouwens op mijn werk verteld. Ik kreeg nl. een mailtje van mijn baas dat er collega's aan haar hadden gevraagd of ik zwanger ben en iemand van een andere vestiging feliciteerde mij zomaar ineens. Baalde er wel van, wilde het nog even geheim houden, maar blijkbaar straal ik iets uit ofzo. En 1 collega zei zelfs: 'ja, ik dacht het al, je was laatst zo enorm chagrijnig en tsja, je bent nou eenmaal nogal behoorlijk aan de maat.' En bedankt he?! Spek mijn minderwaardigheidscomplex nog maar eventjes hoor

Ik ga denk ik zelf ook nog eventjes een tukkie doen.
Jobje beterschap voor jou en mini. Niets aan ziek zijn. Lekker een paar uurtjes extra slapen vandaag.

Teddy. zag ook mooie seabert plaatjes daar. Erg mooie site inderdaad.

OGG, the word is out dus. Leuke opmerking van je collega.... Erg vriendelijk ook. Reageerde de rest wel enthousiast? Ach ja, hoef je ook niet meer te verbergen als je je k#t voelt toch?
jemig OGG das ook niet aardig. en dan druk ik me nog zacht uit

stoere kerel heb je hoor.

jobje, beterschap voor jullie beiden.

ik ga weekend vieren. vanmiddag nog op kraambezoek bij collega en dan naar de prikhal met mini. ben erg benieuwd. maar als ik het zo lees valt het erg mee allemaal
Mini zit hier nog geheel onwetend vrolijk haar boterhammetje op te peuzelen. O, wat zal ik me schuldig voelen straks.

Jobje, toch bijwerkingen van de prik? Niet fijn als je je zo rot voelt. Goed dat je thuis bent gebleven. Lekker uitrusten hoor! En hou mini maar goed in de gaten.

Bep, hoe is het met mini? Nog steeds koorts? Ik heb ook geen idee wat ze dan gaan doen. Hier voelde mini ook warm aan maar ze heeft heel netjes 36.5... Geen reden dus om niet op pad te gaan zo...

Michigan, ook bijwerkingen van de prik dus. Gelukkig maar van korte duur.

Qua huilen is het hier precies zo. Ik denk dat ze 2 seconden nog huilt als ik wegloop en dan weer vrolijk verder speelt. Moet wel zeggen dat het steeds erger wordt. Gisteren heeft Veraman haar naar het kdv gebracht en keek ze niet op of om toen hij wegliep. Naar eigen zeggen heeft hij wel drie keer gezegd: papa gaat weg. Maar niks! Geen traantje...

Naar mijn idee was mini de hele middag aan het huilen. Maar het zal inderdaad wel erger voelen dan het was. Maar het is zo jammer omdat ze normaal zoooo lief is.

Rossia, gelukkig gaat het weer beter met de verkoudheid. En vanavond de eerste pufles. Spannend! Laat je weten wat je ervan vond?

Maki, wat stoer van de kleine uk! Ben echt benieuwd hoe ons meisje zich houdt straks.

OGG, jee wat een rotomerking weer van je collega! Ze zijn wel complimenteus zeg, op je werk! Maar wel lekker dat je nu niet meer stiekem hoeft te doen. En jij ook al zo'n stoere mini! Flink hoor.

Even kijken of het droog is buiten, want dan ga ik lopend naar de prikpost. Is niet ver hier vandaan. Anders toch even met de auto..
Nou vals alarm, mini heeft geen koorts en is gewoon vrolijk!

Zelf heb ik wel behoorlijke hoofdpijn, maar ben niet doodziek of zo.

Ogg, stoere mini! Wat een lullige opmerking zeg! Belachelijk!

Teddy en mini, succes!
Vera en mini Vera ook succes. Hier regent het.
Teddy, heel veel succes. Komt helemaal goed!

Vera, hahhaha, mini moest eens weten wat ze straks allemaal niet mee gaat maken. Hoop dat je extra lekker beleg op haar boterhammetje hebt gedaan Heel veel succes!!

Jobje, gelukkig maar!
Hier ook een flinke mini! Ze begon even te snikken, maar meer van de schrik. Eigenlijk was dat binnen 2 seconden over. Toen begon ze vriendelijk te lachen naar de prikjuffrouw.

In de prikhal en in de winkel heb ik te maken gehad met 3 mensen die ieder over mini spraken alsof ze een jongen is. "Schrok hij van mij?" "Maak zijn linkerbeentje maar bloot" "Als hij voor de tweede prik komt mag je dit meenemen"... Ik zeg er maar niets meer van.
Vera, dappere mini!! en sommige mensen kijken echt niet goed hoor.. tss, laat ze maar kletsen

Jobje, fijn geen koorts bij die kleine, hopelijk voel jij je ook snel beter.

OGG, bij jullie het prikken ook goed gegaan fijn, wat een enorm lompe opmerking trouwens naja.. niets van aantrekken hoor!!

hier nog even druk aan het werk, maar de werkzin is alweer op haha.. dit weekend sint bij makiman's werk, het weekend erop sint bij mijn schoonouders en ouders.. vieren jullie het ook zoveel?? wel gezellig hoor.. maar lekker druk zeg maar.
Hi, ben ziek geworden gisteravond. Heb de hele nacht overgegeven, op de wc gezeten en heb koorts. Gatver, wat voel ik me ellendig! Gelukkig heeft vriendlief mini verzorgd en haar vanmorgen naar kdv gebracht, zodat ik vandaag kan uitzieken.

Vraag me af of dit nou van de prik komt, die viel me op zich wel mee, maar heb wel een zere arm.

Rossia, helaas zien we elkaar vanavond dus niet.. veel plezier!

Tot later meiden!
Vera, applaus voor dappere dappere mini! Er zijn toch heel veel mensen die het niet kunnen zien of niet willen zien. lekker laten gaan!

Maki, wij vieren maar 1x sinterklaas, maar normaal ook 2x. Er is in de familie aan aangekondigd dat ze het volgend jaar groots willen aanpakken met een echte sinterklaas. Zal mij benieuwen.

Missc, wat een ellende! Ik hoor het in onze buurt heeeeeeel veeeeeel. Ik denk dat het een virusje is en niet van de prik. Laat je goed verzorgen en rust lekker uit.

Teddy, is jou mini ook zo dapper geweest?
Hey meiden,

Wat een hoop zieken hier. Getsie hoop dat jullie allemaal snel weer op de been zijn.

Missc dat overgeven heb ik gister en eergister gehad. Voelde me ook heel erg slecht. Maar vandaag weer goed op de been. (wel weer een kilo kwijt hoera!)

Allemaal dappere mini's hier. Goed hoor!!

Mijn mini was behoorlijk goed gegroeid, gewoon ineens 8400 gram!

Wij geloofden het niet, de kinderarts zei ook dat het eigenlijk niet kan en dat er dus misschien iets mis was met hun weegschaal of die van het cb.

Ik denk die van het cb want wij hebben er nu eentje gehuurd bij de evean en dan is hij ook 8400 gram...

Bijzonder he?
hier ook een dappere mini, wel wat tranen bij het prikken maar toen ze van de rode kruis mevrouw een mooi boekje kreeg was ze wel weer blij. het parkeren was echter een drama. sjonge iedereen reed door elkaar. heb er zeker 20 minuten over gedaan om van de parkeerplaats af te komen. terwijl ik met prikken in 3 minuten klaar was. naja... mini was thuis weer ubervrolijk en ligt nu lekker te slapen

missc, beterschap. bah wat een ellende

jobje gelukkig geen koorts meer voor mini.

maki wij vieren 1x sinterklaas met de familie van teddyman en 1x met vriende. verder vieren we kerst met mijn ouders en broer. Tussendoor ben ik nog een keer jarig, dus genoeg te vieren volgende maand

jeetje mimpje wat is hij super gegroeid zeg! heeft ie stiekem meegesnoept zondag?
Teddy jouw mini dus ook al dapper! Hier was parkeren ook een drama, nou er was wel plaats maar ook het er af gaan duurde minsten 20 minuten. Gelukkig hoeven we nog maar 1 keer, als het dan droog is ga ik gewoon fietsen.

Ik denk dat de vorige keer bij het cb de weegschaal niet goed was. Of verkeerd afgelezen want de vrouw die bij ons weegt is niet helemaal toppie hoor.

Ik had zelf helemaal niet het gevoel dat hij veel gegroeid was dus...maar goed ik hoef me geen zorgen meer te maken!
Oei... ziekige mensen hier! Dat is niet best! Ik ben zelf ook misselijk, sinds vanavond. Gammelig. Avondeten maar laten staan, moest er echt niet aan denken. Hoop niet dat ik last heb van een of ander virus maar dat het gewoon morgenochtend weer weg is!

Ben vandaag zo goed geslaagd voor de verjaardag van Mich-man Ik zit me helemaal te verheugen op zijn verjaardag! Ik hoop echt dat hij heel blij gaat zijn. En op zijn verjaardag zelf gaat Michmeisje naar het kdv en gaan wij samen naar de sauna, verheug ik me ook heel erg op! Nog even een klein weekje geduld tot maandag....

Mimp, wat is 'ie goed gegroeid! Zou er dan bij het CB toch een foutje gemaakt zijn? Want wat was de vorige weging ook alweer? Is 'ie Michmeisje gewoon voorbij gestreefd!

OGG, echt ik zit met verbijstering de opmerking van jouw collega te lezen. En eerder ook al zoiets. Ik snap daar werkelijk niets van!! Ten eerste dat iemand zoiets zegt, maar ten tweede ook nog eens tegen jou. Ik vond je helemaal vlot en leuk en behoorlijk aan de maat vind ik echt heel onzinnig!! Opzouten met dat minderwaardigheidscomplex, je ziet er hartstikke leuk uit. Je buik zal vast iets slanker geweest zijn voor je zwanger werd van mini 1 maar hé, er heeft een prachtig jochie ingezeten en dat neemt wel even plek in. Mág het misschien?!

Maki, leuke sint-plannen allemaal! Wij vieren het hier nog niet echt. Mini hier is er toch nog te klein voor maar volgend jaar gaan we het zeker vieren! Dit jaar gaan we waarschijnlijk wel gourmetten ofzo (mag dan heerlijk burgerlijk zijn maar ik kan dat zó gezellig vinden!) en dan lekker spelletjes doen. Ook leuk!

Vera, de prikdame zag in Mich-mini ook een jochie. Terwijl ik haar toch echt een meisje vind. Tja, ze zien daar heel veel babies op een dag natuurlijk, echt kijken doen ze niet volgens mij. Ik vind je dochter prachtig en een echte meid, voor wat het waard is

Rossia, fijne avond en beterschap voor de zieken hier!
Wat een stoere mini's allemaal zeg, met die prikjes.

En gets zeg, al die zieken hier! Beterschap en een dikke voor jullie!

Mimpje, wauw hey, wat is mini gegroeid! Kan me voorstellen dat je het niet helemaal geloofde.

Maki, wij vieren sinterklaas alleen op 5 december zelf met mijn kant van de familie. Gewoon klein, een cadeautje met een gedichtje. Vind het vooral gezellig om mijn familie weer eens te zien.

Michigan, thanx! Voel me meteen een stuk beter door jouw berichtje!

Ik zet nog even snel iets op de mail en dan ga ik lekker slapen.
Hey meiden,

Even snel, moeten zo in de auto stapppen, update van mini's gewicht. Vanmorgen 8 kilo en 100 gram.ruim 300 gram lichter dan gister aan het einde van de dag! Nu snap ik het grote verschil wel.

In het ziekenhuis was de meting aan het einde van de dag, bij het cb s morgen om 9 uur.

Voor iedereen hopelijk een fijne dag.

Liefs
hoi meiden

ik ben ook weer even hier, gaat inmiddels weer wat beter. Nog wel veel hoofdpijn maar wel een stuk minder gammel.

Morgen zouden manlief en ik dagje sauna doen ivm zijn verjaardag maar vrees dat we dat toch maar niet doen, bah ik had me er zo op verheugd!

OGG ik vond je ook een hele mooie leuke meid hoor! Laat je collega maar kletsen. Nu heb je misschien iets meer buik maar je bent ook weer zwanger en zo'n 2de keer zet je buik echt veel sneller uit. Je darmen maken al plaats zeg maar. Poeh vraag me wel af wat je collega van mij vindt als ze jou al aan de maat vind. Wat een draak zeg!

Mimpje wat goed nieuws over mini!

Ik lees over allemaal dappere mini's. Volgens mij vinden de ouders het over het algemeen erger dan de hele kleintjes. De ouderen maken soms wel meer scene hoor. Dinsdag nog een compleet hysterisch meisje gehad, gelukkig ging het prikken uiteindelijk goed, ze had een heel relaxed mama en daarna was het drama snel over.

zo en nu ga ik weer op de bank liggen!

x Floortje
oh ja denk niet dat deze maand uberhaupt nut heeft gehad, heb nu zo ongeveer mijn eisprong en geloof niet dat er al veel echtelijke activiteit in mij zit...
floortje fijn dat je je weer wat beter voelt. wel jammer dat je dagje sauna niet doorgaat. jammer ook dat je je eisprong niet goed kunt benutten nu.

mini heeft wel last van haar prik hoor, vanacht erg onrustig geslapen en ze voelde wat warm. net met haar naar het zwembad geweest maar ze was compleet overstuur.dus na 10 minuten maar weer aangekleed en nu ligt ze bekaf in bed. iets te veel van het goeie. vandaag dus helemaal niets meer doen.
FF een heel kort berichtje, want ook hier ziekenboeg. Bepman en Minibep hebben allebei flinke koorts en hoesten hun longen uit hun lijf, ik had gisteren een enorme migraine-aanval. Was een beetje lamme & blinde-verhaal vwb zorgen voor mini.

Met mij gaat het wel weer wat beter, de rest ligt te slapen en ik ga er toch maar even een wasje ingooien, want mini heeft niets meer in de kast. We mogen waarschijnlijk toch prikken vanmiddag, maar dan moet ze eerst langs de arts die opde priklokatie zit. Ga dus toch een poging wagen, alternatief is helemaal geen prik, want er is geen inhaalmoment en huisarts prikt niet.

Ik hoop vanavond tijd te hebben om jullie verhalen te lezen en te reageren.
ach arme bep, mini bep en bep man. ook al zo'n ziekenboeg. hopelijk wel fit genoeg om vanmiddag de prik te kunnen halen. beterschap daar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven