***** Juli 2009 *****

09-09-2009 19:51 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ons derde topic. Intussen zijn we supertrotse moeders van de mooiste kindjes van de hele wereld! Om precies te zijn: 10 babyboys en 16 babygirls.

Hieronder de links naar onze eerdere topics:

Juli 2009, deel 1

Juli 2009, deel 2
quote:maria52 schreef op 26 november 2009 @ 09:43:

wel heel even na de prik dat ik het spaans benauwd kreeg, maar dat was na kwartiertje weer weg.Waarschijnlijk had je het Mexicaans benauwd:-)
Sanloes, ik ben nu toch geneigd het eens te proberen met die ei, al ben ik net als Jojon (?) niet echt het type hiervoor. Ook ik kan erg slecht tegen het zweverige van yoga bijvoorbeeld.

Jij hebt trouwens wel erg heftige verschijnselen na de prik. Vervelend.

Maria, wij hebben qua slapen ook geen schema. Wij laten uk slapen als ze moe lijkt te zijn. We brengen haar wel iedere avond tussen 19.00 en 21.00 naar bed en halen haar er om 23.00 uur weer uit voor de laatste fles.
Eieieieieiei. Zennnnnnnnnnnnnn

Het lukt niet. En nu?
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Sanloes: beterschap!!! Inbakeren (althans inwikkelen in hydrofieldoek of wikkeldoek) heeft bij onze oudste ook zeer goed gewerkt.

Maria: ik wacht 's ochtends af wanneer ze wakker wordt en als ik er echt uit moet ivm werk maak ik haar wakker voor een voeding. Verder vindt Lucia alles wel best zolang ze haar middagslaapje maar op tijd krijgt. Ben laatst met haar wezen winkelen en daardoor kwam ze anderhalf uur later in bed dan normaal en dan is ze gewoon echt moe en dreinerig.

Had ook last van m'n benen trouwens, de spieren voelden ontzettend moe aan, m'n hele lijf was zwaar. En ik was duizelig. Als klap op de vuurpijl heb ik net te horen gekregen dat een collega met wie ik vorige week redelijk intensief contact heb gehad nu geveld is door de MG. Dus ik ben nog blijer dat ik die prik gehaald heb! Hopelijk kan deze al zo snel bescherming bieden.

Hoewel ik er erg tegenop zie ga ik de tweede prik wel halen, want ik heb op grieppandemie.nl gelezen dat de antistoffen van de eerste vaccinatie op een gegeven moment weer afnemen en pas na de tweede prik definitief in het lichaam blijven.

Over melkkoeien gesproken: weten jullie wel dat wij vrouwen ongelooflijk veel overeenkomsten vertonen met koeien? Ons zoogsysteem en hormonen werken echt bijna hetzelfde hoor! Ik heb een melkveehouder in de vriendenkring en die adviseert mij dus wel eens over de bv
quote:Chica34 schreef op 26 november 2009 @ 09:54:

Eieieieieiei. Zennnnnnnnnnnnnn

Het lukt niet. En nu?Schrijf een leuke sollicitatiebrief, misschien word je daar zen van
quote:Wyfke schreef op 26 november 2009 @ 09:55:

Sanloes: beterschap!!! Inbakeren (althans inwikkelen in hydrofieldoek of wikkeldoek) heeft bij onze oudste ook zeer goed gewerkt.

pruttel heeft al een puckababy.....

Over melkkoeien gesproken: weten jullie wel dat wij vrouwen ongelooflijk veel overeenkomsten vertonen met koeien? Ons zoogsysteem en hormonen werken echt bijna hetzelfde hoor! Ik heb een melkveehouder in de vriendenkring en die adviseert mij dus wel eens over de bv

dan ben jij dus op zo'n moment een echte melkkoe , sta je dan ook in een stal met van die extreme kolfaparaten

ps: het bedrijf van mijn moeder maakt de computerchips voor dergelijke aparaten en een vriend werkt bij een bedrijf dat die dingen installeert....misschien moet ik ook eens produktieadvies gaan vragen
ander ei...probeer eens een struisvogelei....die zijn iig groter...

of besteeds je tijd aan nuttige dingen zoals wyfke voorstelt.

Maar serieus er waren van de 20 mensen toch 5 eieren aan het staan...niet die van mij want die plakte tegen het raam....
Eieren... niets voor mij!

Sanloes, ik was dus ook echt ziek! Ook koorts en rommelende buik, nu gelukkig wat beter!

Watever, hou vol he! Jij zit inderdaad ws nu in de 4 mnden dip!
Sanloes: of trek de vergelijking eens tussen je baby en een kalfje ha ha ha. Kalfjes worden redelijk spartaans afgewend van de nachtvoeding, ze gaan dan in eenzame opsluiting zodat de wereld geen last heeft van hun geschreeuw om voeding Dan zijn wij nog vrij schappelijk met onze kindjes.

Ik kijk trouwens wel eens met enige jaloezie naar de enorme hoeveelheden melk die uit die uiers "afgekolfd" worden...stroomde het bij mij maar zo!
ik nergens last van hoor. alleen klein pijnlijk plekje op mijn arm.

aanstellers zijn jullie!

verveel je je Chica??

met koeien hou ik me niet bezig..
boe!!!!
Mooooooooohhhhhh (boeoeoeoeoeoeoe in het Engels)
Volgens mij heb ik een nieuwe bijwerking van de prik ontdekt hier :-)
quote:Wyfke schreef op 26 november 2009 @ 09:58:

[...]

Schrijf een leuke sollicitatiebrief, misschien word je daar zen van

Neeeeee ben eerst met dat ei bezig zodat ik zen genoeg ben om een brief te schrijven
quote:Carpe Diem schreef op 26 november 2009 @ 11:04:

Volgens mij heb ik een nieuwe bijwerking van de prik ontdekt hier :-)

Nee het komt omdat de straling op die nanochips nog niet helemaal lekker zijn afgestemd. Dan krijg je dat soort dingen.

Ik ben met mijn ei dan nog niet zo gek
quote:Wyfke schreef op 26 november 2009 @ 10:16:

Sanloes: of trek de vergelijking eens tussen je baby en een kalfje ha ha ha. Kalfjes worden redelijk spartaans afgewend van de nachtvoeding, ze gaan dan in eenzame opsluiting zodat de wereld geen last heeft van hun geschreeuw om voeding Dan zijn wij nog vrij schappelijk met onze kindjes.

Ik kijk trouwens wel eens met enige jaloezie naar de enorme hoeveelheden melk die uit die uiers "afgekolfd" worden...stroomde het bij mij maar zo!Oh goed idee zeg, maar dat past niet in mijn schema dus dan gaat het natuurlijk niet. Misschien moet ik er een topic over openen.
quote:MissBR schreef op 26 november 2009 @ 10:25:

ik nergens last van hoor. alleen klein pijnlijk plekje op mijn arm.

aanstellers zijn jullie!

verveel je je Chica??

met koeien hou ik me niet bezig..Ja, deze aansteller verveelt zich met dit shit weer.
Jeetje wat is er weer veel geschreven zeg!

Allereerst Ring, wat een supergoed nieuws van je vader! Blij dat het ook eens de goede kant op kan gaan met deze k*t ziekte.

Pada, hoe is het nu? Gaat het alweer wat beter? En mag ze binnenkort weer naar huis?

Ik heb een beetje last van de prik, als ik op de plek duw dan doet het pijn. Soort van blauwe plek gevoel.

Verder ben ik het een beetje kwijt, maar ben ook erg moe. Gisteravond heerlijk uit eten geweest met 3 vriendinnen als cadeautje voor 1 vriendin. Beetje laat geworden, dus lag pas om half 1 in bed. Vanochtend stond ex om 7 uur weer voor de deur met zoon.

En net naar onze 1e les babymassage geweest, was echt heel erg leuk! Zoon vond het met name fantastisch om in zijn blootje te liggen en heeft dan ook 4 keer geplast, haha... Ik vond het echt quality time met zoon, super.

Enne.. zoon wil de hele tijd zitten. Niet dat hij dat al zelfstandig kan, maar hij probeert steeds mijn hand te grijpen en trekt zich dan op naar zit. Erg grappig!

Gelukkig is het nu weer een beetje droog, maar wat een snertweer vanochtend! Zo maar eens even een flesje klaarmaken.

Chica, ik ga mijn best doen om nog wat alinea's toe te voegen, deze dagen, okee?
Chica, ga eens een sinterklaasgedicht schrijven dan!
Maar Lisa dat kan ik helemaal niet en dus geen zin en dus nog meer bleehhhhh vandaag. (je hebt soms van die dagen)

Klinkt wel lekker zon avondje.
Even weer snel tussendoor.Ze heeft in elk geval GEEN MG. Welk virus dan wel weten ze nog niet, maar is voor de behandeling op zich ook niet heel interessant. Ze gaan vandaag proberen zonder ventolin vernevelin de dag door te komen,als dat lukt mag ze waarschijnlijk morgen naar huis.Op zich was ze vanmorgen wel heel vrolijk alleen zitten haar bovenste luchtwegen nog erg vol en dat is wat lasti voor haar, maar de longen linken goed.

Heb even geprobeerd bij te lezen maar dat is niet te doen met dat tempo waarin jullie het over zenn, eieren en schema's hebben. Een schema hebben wij inelk geval niet, het lukt ons maar amper om normaal een dagritme voor onszelf te creeeren dus voor dochter is het helemaal ellende. Merk wel dat zevanzelf een ritme creeert waarin ze tegen 7 uur moe is en dus op bed gaat en dan met 1 nachtvoeding tot 7 uur doorslaapt.

En dat hele zenn/ei verhaal snap ik niets van.

Zag wel super goed nieuws van Ring: wat geweldig meid!

En CD: het was geen debiele opmerking van die tandjes, want wij hebben het zelf de laatste dagen daar ook wel eens over gehad.

Ga nu zo zoon naar de PSZ brengen en dan weer naar het ZH.
Chica: ja open jij even een nieuw topic. Heb je meteen weer iets nuttigs te doen

Lisa: ja dat zitten, dat zou ik hier laatst ook nog melden maar vergeten. Ze lag op haar zij voor me op het voedingskussen en ineens richt ze zich op totdat ze een soort van zat. Als ze bij me op schoot zit of in de wipstoel probeert ze ook te gaan zitten. Ze zit dan al best goed! Alleen het hoofdje is nog niet altijd helemaal stabiel haha.

Pada: lees net je update, wat een geweldig nieuws!!!!! Ons geduim heeft geholpen!!!
Yes Pada wat een goed nieuws. In ieder geval geen MG en wat het dan is dat maakt niet uit als ze maar beter wordt toch? Nu is mijn dag tenminste weer een beetje goed

Oh en dat zen/ei/boe verhaal is helemaal niet interessant (wel grappig), dus je hebt niks gemist hoor
Joehoe Pada, fijn dat ze snel weer naar huis mag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven