***** Juli 2009 *****

09-09-2009 19:51 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ons derde topic. Intussen zijn we supertrotse moeders van de mooiste kindjes van de hele wereld! Om precies te zijn: 10 babyboys en 16 babygirls.

Hieronder de links naar onze eerdere topics:

Juli 2009, deel 1

Juli 2009, deel 2
quote:sanloes schreef op 25 november 2009 @ 20:22:

mijn moeder en vader zitten altijd te bekvechten wie wanneer wat met pruttel mag...ik laat ze ook maar; zo veel liefde wordt er dan gegeven. schoonmoeder doet vrijwel niets..is bang ofzo?.....dat is ook jammer.

Mijn vader heeft junior ook nog nooit vastgehouden. Is hem te klein. Maar ik weet van nichtjes dat het wel goedkomt als ze groter worden. Misschien is het dat bij jouw schoonmoeder ook? En anders: ruilen?

quote:sanloes schreef op 25 november 2009 @ 20:22:

op 14 oktober is een vriendin bevallen (had ik al gemeld) en nu wil de vriendinnengroep per se samen op kraamvisite (wij zijn stiekum al geweest ) en de eerste datum dat ze kunnen is 10-1-10. Op zich een mooie datum maar wel erg laat...vriendin is dan alweer aan het werk. Ik vind het zo jammer, de groep kent elkaar al zo'n 15 jaar.....ach ik kan me er over blijven frusreren, maar nu een zen-moment.

Over zen gesproken. Ikk had laatst die cursus en dar zat zen in. Zaten we met 20 man aan de tafel 10 minuten te proberen om een ei te laten balanceren......daar schijn je dus helemaal zen van te worden in het hier en nu...dan zou het lukken. Nou mijn ei vloog bijna tegen het raam...grrrrr

Waarom wil de groep dan pas zo laat op kraamvisite? Kan iedereen pas op die dag? Jammer hoor, maar wel fijn dat jullie al zijn geweest.

Ik ben in staat om een ei uit de koelkast te pakken om uit te vinden of dat echt zo moeilijk is, dat balanceren. Denk alleen dat vriend me dan uitlacht. En als je er toch niet zen van wordt, laat dan maar. Ik heb nu geen trek in omelet.
quote:[. En als je er toch niet zen van wordt, laat dan maar. Ik heb nu geen trek in omelet.

maar serieus, hoe laat je dat ei dan balanceren en waarop???
quote:meis73xx schreef op 25 november 2009 @ 21:03:

[...]

maar serieus, hoe laat je dat ei dan balanceren en waarop???Sanloes, onze nieuwe Mathilda
Het lijkt wel: de waarheid heeft een schel geluid??

Maar dat zal wel niet Wyfke.

Blij dat het met jouw kleine meisje ook weer wat beter gaat Pada.

ff een vraagje voor Chica, jij gebruikt toch voeding van het Kruidvat? Welke was dat ook alweer?

Hier eergisteren alweer de prik gehad, maar kan nog steeds niet op die arm liggen. Doet behoorlijk pijn.

Verder motiveert de Mex griep mij de bv nog even door te zetten, maar word inmiddels tuureluurs van Jaspers drinkgedrag. Heel vervelend. Lijkt net of hij het niet meer lekker vindt. Alleen laatste en eerste voeding drinkt hij goed. De rest is hij aan het rotzooien en spuugt ook veel vind ik.
Watever: balen dat je bv niet zo loopt zoals je wilt. Wat hier weleens een oplossing is als zoonlief ongedurig is bij het drinken en ik er kriegelig van word, is even een lekkere fles afkolven en hem door manlief laten geven. Even het rimte doorbreken zeg maar. Anders blijft hij hier maar kleine beetjes drinken, maar dan wel ieder uur weer komen. Helpt hier goed, hoop dat je er wat aan hebt.

dat spreekwoord van Wyfke had ik ook even gegoogled. Watever heeft volgens mij de juiste vertaling. Maar wat betekent het nu? haha gissen met z'n allen totdat Wyfke het ons vertelt.
grappig. Bij ons is het juist mijn vader die heel makkelijk is met de kleintjes en mijn moeder vindt het altijd een beetje eng. die heeft echt moeten wennen aan oma-zijn.

sanloes: een ei balanceren??? zou ook niks voor mij zijn..

heb trouwens nu ook stijve arm. ach, als dat het ergste is. als ik pada hoor, ben ik blij dat we kindjes hebben beschermd op deze manier..

hier was vanavond pyjama-zingen op school erg schattig: allemaal kindjes in pyjama die sinterklaasliedjes zingen. pieten komen dan ook langs. erg leuk! en nu staan de schoentjes alweer klaar (niet vergeten om er zo iets in te doen!)

ok, ga nu even kopje thee drinken en stukken lezen voor de MR vergadering van morgenavond.. (zucht: geen avond normaal thuis deze week). had wel lekker werk-dagje vandaag. daar slaap ik vast lekker op straks!
al iemand iets gehoord van de sollicitaties?
oh ja, las nog even terug: over ritme. hier ook niet echt ritme. maar meestal kan ik haar tegen half 9 wel in bed leggen (haha, dat is dus wel ritme he?) maar overdag heb ik er nog weinig regelmaat in ontdekt. De ene dag maft ze de hele dag door (in bed, in de box, in de wagen, in de wipstoel) en een andere dag slaapt ze nauwelijks.

gelukkig nooit vervelend, dus het komt vanzelf. Bij jongste zoon hadden we ook weinig hoop op ritme, maar die doet het nu voorbeeldig. komt dus allemaal goed en ook al bets snel. ze zijn nu nog maar erg klein he dames. kijk ze niet teveel groot! (ik probeer nu zo bewust te genieten van al die momenten waarvan ik inmiddels zo goed weet dat ze weer voorbij gaan)!
en nee Jojon, nog niks gehoord helaas ;-(
Ik zit ook de hele tijd aan dat balancerende ei te denken....

Jojon, dank je voor de tip. Had ook al zoiets, ga ook de dagen dat hij thuis is maar overdag kolven. Ongelooflijk, had van te voren zo gezegd; ik ga er niet spatisch over doen, als de bv niet lukt, lukt het niet en stap ik net zo makkelijk over op kv.

Nu heb ik sinds hij er is een compleet gevecht met die bv. Eerst door het ziekenhuis en het niet op gang komen van de voeding, toen de spruw en nu drinkt hij net een tijdje lekker en nou dit weer....pfffff

Vind het zo jammer! Weet wel zeker dat het geen spruw meer is, maar wat het dan wel is.... Hij lijkt soms echt boos op mijn borsten. Nou, dan denk ik er zal wel niks uitkomen en knijp ik er in. Dan spuit er echt een hele straal uit.
Hier zitten de prikken er ook in! Binnen 10 minuten stonden we weer buiten. Dochterlief was heel stoer.. hield stoer d'r arm op, begint er net een kindje achter ons ongelovelijk hard te krijsen!! Tja... dat was huilen geblazen dus. Ik wihhul niet meer! Haha.. ze kreeg een lief knuffelhondje mee!

Beetje stijve arm hier ook. Ga sinterklaascadeau's inpakken!

Oh ja, ritme...

tja, hier probeer ik het wel. Echt. Ben eigenlijk ook van de dan weet ik waar me aantoe zijn! Lukt gedeeltelijk. Iniedergeval ligt meneer om 20..00 uur 's avonds knock out tot de volgende ochtend half 8 ongeveer. Ik heb goede hoop voor snel, net als Miss BR. Heb zin in zondag trouwens!
Jeetje Sas, heeft hij ook geen nachtvoeding meer dan? Wat een heerlijke slaapkop.

Avond en nacht heeft Jasper een goed ritme, voor 8.30 erin, nog 1 keer rond 23.00 bv en dan tot de volgende ochtend. Overdag iets minder, maar dat ligt meer aan ons en de onregelmatige dagen. Bij kdv en schounouders slaapt hij toch anders dan thuis. En als ik een dagje weg ga, slaapt hij ook anders. Probeer wel altijd het ochtend slaapje er in te houden tot aan de middag.
Eh... komt door die 3 scheppen rijstebloem die ik erdoorheen kwak denk ik...
Oh ja, ring. Heerlijk nieuws van je vader! Geniet van elkaar!
quote:jojon schreef op 25 november 2009 @ 20:31:

Hoor net op tv iets over migraine onderzoek. Deed me meteen aan Blog denken. Hoe is het met jouw migraine? Weet nog wel dat je snel na de geboorte van blogbaby vertelde dat je zo'n heftige aanval gehad hebt. Hoe is het nu? Beetje onder controle allemaal? En merk je verschil, voor/tijdens/na zwangerschap? Nou, niet echt onder controle. Maar ook geen superramp! Ik ben nu 5 weken aan het werk en heb me 2x ziek moeten melden. Dat klinkt als heel veel, maar da's redelijk normaal voor mij (ja, mijn baas is héééél blij met mij....:'-( ) . Dus eigenlijk is het niet beter geworden en ook niet slechter. Ik probeer wel zoveel mogelijk mijn rustmomenten te pakken. Want kotsend je baby verzorgen kan natuurlijk niet en Blogman kan ook niet steeds vrij vragen. Tot nu toe lukt dat allemaal redelijk. Voordat beeb er was dacht ik weleens: help, hoe ga ik dat doen? Maar nu blijkt dat ik best goed kan improviseren. Het komt dus meestal wel goed! Lief dat je ernaar vraagt trouwens.
quote:MissBR schreef op 25 november 2009 @ 21:15:

hier was vanavond pyjama-zingen op school erg schattig: allemaal kindjes in pyjama die sinterklaasliedjes zingen. pieten komen dan ook langs. erg leuk! en nu staan de schoentjes alweer klaar (niet vergeten om er zo iets in te doen!)

Pyjama-zingen? Wat leuk! Die ga ik onthouden! Echt een leuk idee!
De waarheid is hard, betekent het natuurlijk (ook een gok)

Ring: SUPER nieuws wauw wat fijn voor jullie. Wat apart dat je zon groot wonder van dichtbij mee mag maken. Zo zie je maar weer dat de wetenschap lang niet alles kan verklaren. Lekker hoor.

Pada: Hmm een klein lichtpuntje dus hopelijk gaat het de goede kant op.

Ik ben dol op schema's en Friese uitdrukkingen dus ik denk dat ik nog even een schema ga laten rondvliegen hahahahha Sorry Wyfke ik kan het niet laten je even te pesten hahahahaha en die schema;s blijf ik lekker doen hoor, want zometeen wordt het helemaal leuk met die eetschema;s als ze vaste voeding gaan krijgen enzo. Hou dan je hart maar vast hahahaha (heb wel lol in mezelf zo op de vroege ochtend)

Hier eigenlijk alles goed. Gister beetje darmkrampjes bij Saar maar er zat een grote poep dwars die er nu weer uit is. Goed gesprek gehad met het KDV en ze gaan eindelijk mijn vaste schema aanhouden. Het ging meteen beter vandaag. Goed man zon schema

Whatever: Ik wilde graag over naar Kruidvat eten, maar dat viel niet goed. Ik ben dus een beetje bang om het nog een keer te proberen. Never change a winning team (wat is dat in het Fries ) dus ik heb besloten om over te gaan met 6 mnd als er ook vaste voeding komt. Maar normaliter is Kruidvat voeding heel goed en niks mis mee. Ik zou het dus proberen als ik jou was.

Hier nog zon aansteller hahaha (ik moet soms echt lachen om de opmerkingen die gemaakt worden). Ik heb na ma nog steeds last van die arm. Nu wel minder maar ik voel het nog steeds. Ik denk eerlijk gezegd dat de GGD mensen niet zo goed kunnen prikken. Ik kan me nl niet voorstellen dat er zoveel mensen in Ned zijn die dat echt goed kunnen. (of wel?) Zou dat het zijn? Ik verheug me al op de andere prik.

Schoonouders: Tja daar kan ik ook over meepraten maar gelukkig is het allemaal niet zo erg. Schoonmoeder heeft soms alleen de neiging om zich niet zo goed aan het schema te houden (kan er niks aan doen Wyfke) en dus gaat het soms niet helemaal lekker. Tja eigen schuld zeg ik dan (in mezelf) maar over liefde en aandacht voor de kleintjes heb ik niet te klagen hoor.

As zaterdag begint het sinterklaas geweld. Bij schoonouders, op het KDv en bij mijn ouders de komende weken. Leuk hoor heb er wel zin in. Oh en Lisa gaat het nog lukken met die Hyves? Ik wordt een beetje zenuwachtig Indien je geen tijd hebt snap ik het wel hoor, voel je zeker niet verplicht.

Zaterdag een feestje en ik heb niks om aan te trekken. Eigen schuld als je 8 kilo afvalt (yeahhhh).
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
quote:Chica34 schreef op 26 november 2009 @ 07:31:

De waarheid is hard, betekent het natuurlijk (ook een gok)

Letterlijk vertaald is het inderdaad dat de waarheid een schel geluid heeft. Ik vond het gister erg vervelend dat ik weer het gevoel had dat ik niet voor m'n mening uit mag komen.

Ik ben dol op schema's en Friese uitdrukkingen dus ik denk dat ik nog even een schema ga laten rondvliegen hahahahha Sorry Wyfke ik kan het niet laten je even te pesten hahahahaha en die schema;s blijf ik lekker doen hoor, want zometeen wordt het helemaal leuk met die eetschema;s als ze vaste voeding gaan krijgen enzo. Hou dan je hart maar vast hahahaha (heb wel lol in mezelf zo op de vroege ochtend)

Kijk dat vind ik nou een leuke reactie!!! Ik heb van jou ook eens een forse schop onder m'n kont gehad en dat heeft alleen maar geholpen. Bovendien vind ik het fijn als iemand mij aan het denken zet, of ik het er nou mee eens ben of niet. Ik kan wel tegen een stootje en voel me absoluut geen procentje persoonlijk aangevallen als ik van iemand tegengas krijg. Dus daag me uit Chica

De eerlijkheid gebiedt mij trouwens te zeggen dat wij hier eigenlijk ook wel een soort van schema hebben 's Ochtends eerste voeding altijd tussen 6 en 7 uur, 's avonds tegelijk naar bed met de oudste (ca. 19.15 uur) en tussen 22.30/23.00 uur de laatste voeding. 's Nachts slaapt ze en kan je volgens mij een kanon naast haar bedje afschieten.

Met Lucia volg ik altijd het dagritme en -rituelen van het kdv. 's Ochtends aan tafel ontbijten en even puzzelen, naar buiten, tussen de middag brood eten aan tafel, naar bed, uit bed wat drinken met iets lekkers en om 18 uur staat er een degelijke maaltijd op tafel

Het is bijna zeldzaam dat we eens van dit ritme afwijken want ik heb zelf die voorspelbaarheid ook wel wat nodig (helemaal nu ik weer werk) en wil van mijn kinderen geen MC-kids maken. Mijn schoonzus sleept ze altijd overal mee naartoe en zit altijd met slaapproblemen en humeurtjes die om op te schieten zijn. Hier niets van dat alles.

Ben nog steeds niet fit trouwens. Knallende koppijn! Paracetamolletjes helpen helaas niet en Ibuprofen durf ik niet meer te slikken na een uitzending van Radar die ik er een keer over gezien heb.

Vanmiddag weer met babylief naar het cb. Ben erg benieuwd naar haar gewicht, als ze goed gegroeid is is dat voor mij een bevestiging dat het goed gaat allemaal want af en toe slaat de twijfel zeer hevig toe.

Watever: als je nog lang(er) door wilt gaan met de bv zou ik de kv afbouwen. Ik denk namelijk dat die het vraag en aanbodsysteem verstoort. Bovendien geloof ik nu heilig in de 4-maandendip nu dat me zelf ook overkomen is/nog steeds overkomt, dus dan maakt die kv het extra moeilijk dacht ik. Dat gedrag van je zoon aan de borst komt wel overeen met wat ik hier meer gelezen heb. Heb jij via je zorgverzekeraar geen digitale vraagbaak, w.o. een lactatiekundige? Ik vind dat reuze handig en maak er veel gebruik van!
blog: dat pyjamazingen is echt heel leuk! ook alle juffen komen in pyjama en ochtendjas. er is een muzikale vader die (in ochtendjas met harige benen ) gitaar speelt en de kinderen gaan allemaal liedjes zingen. duurt een half uurtje en daarin komen ook de pieten nog langs. erg leuk en superschattig!

Chica: wat een kreng ben jij zo op de vroege ochtend jij houdt wel van een beetje stoken he? haha! ik heb er erg op gelachen zonet!

en 8 kilo afgevallen al???? wow! hoe lang wil je nog door?

sas: ik heb ook heel veel zin in zondag! ben zo benieuwd naar iedereen en hoe alle kleintjes alweer groot geworden zijn! (ok, en de prosecco speelt ook mee )

ik heb nu nauwelijks meer last van arm. als ik erop duw, dan voel ik het wel, maar dat doe ik dus maar niet.

heb de kinderen er ook niet echt over gehoord. viel alles mee dus. Heb ovrigens ook een mailtje gestuurd aan de GGD dat ik vond dat het allemaal zo goed geregeld was. kreeg nog heel vriendelijk mailtje terug dat ze blij waren dat ik dat even liet weten.. ach ja: kleine moeite!

jojon; hoe bevalt het werken weer? ben je erg moe daarna? heb je veel last of valt het mee? vind je het wel weer leuk?

ok, ga maar even wat doen denk ik. jullie zijn veel leuker dan werk, maar ja.. kom later wel weer kijken!
chica wat een post hahaha enne -8 kilo, knap hoor! hier juist het tegenovergestelde, zorgen dat ik goed blijf eten en niet teveel afval. Lijkt makkelijk misschien maar voor mij is dat het niet...

watever wat een doorzettingsvermogen zeg! hier heb je een veer!

Friese uitspraken: hier heb ik niet voor gestudeerd! Maar de waarheid is hard/ligt in het midden zou het meest logisch zijn...

Voor jullie meeting zondag: wel ff een foto maken van alle kids bij elkaar hoor! Vond dat zo leuk op hyves...

schoonouders: tja heb ook nog wel wat hierover maar misschien beter even op hyves zetten.

Bolgbabe naar hoor migraine. Heb zelf vaak erge hoofdpijn dus weet een beetje hoe KL**e dat is. Gelukkig geen migraine want dat is toch nog wel een stap verder. Hoop voor je dat het niet te vaak gaat voorkomen

Hier gaan we snoet voor de voeding van 23.30 niet meer wakker maken. Gisteren voor de 3e avond achtereen maar 30ml gedronken. En het wakker maken gaat ook steeds moeilijker. Voelt echt als een soort kindermishandeling. Hij slaapt zoooo vast! Blijkbaar is het niet meer nodig want hij slaapt gewoon tot half 7/7 uur. Vanaf vandaag dus naar 4 flessen. Zal wel weer ff zoeken worden maar dat komt vast weer goed.

Dank trouwens voor jullie tips/adviezen mbt het wel of niet meenemen. Ga het gewoon weer proberen. En wat blijkt nu, manlief heeft eigenlijk geen zin in die verjaardag vandaar dat ie aanbood om thuis te blijven met snoet Maar ja die vrienden hebben m al zooo lang niet gezien, wil ook wel ff pronken eigenlijk!
ben je nog aan t typen zijn er al weer 3 posts bij! tja zo houd ik t natuurlijk noooooit bij!
hmmm het ei ...let wel dit is de uitleg van de cursusleidster, dus niet mijn woorden!!

je moet als het ware in je ei zakken

Laat je gedachten dat het ei moet staan los en concentreer je volledig op het zwaartepunt van het ei (bolle kant onder )

je het je ei tussen 2 of 4 vingers (2 handen natuurlijk!!) en je zoekt het balanceerpunt en het schijnt dat je wanneer je dit punt gevonden hebt je het ei zo weer neer zet

over DE PRIK: ik heb hem dus gisteren gekregen, maar was ook al ziek.

Naast een hele pijnlijke arm nu nog meer hoofdpijn, enorme buikloop en overgeven. En koud-warm-koud-warm (geen koorts) ik heb de hele nacht niet geslapen.

Zijn er meer die dergelijke klachten hebben. Ik voelde me nl gisteren weer zo goed dat ik vrijdag weer wilde gaan werken, maar dat ga ik nu maar niet doen.

watever: eet/drink je iets anders, heb je iets onder de leden? of misschien heeft het te maken met de vaccinatie, die heb jij toch ook gehaald.

Ook ik zet ivm de mexicaanse griep de bv nog even door, al merk ook ik dat ik een produktiedip (nee ik voel m verder geen bijna afgeschreven koe) heb

Jojon: de verklaring van jouw man over de pijn lijkt me heel geloofwaardig, of op zijn minst zeer een door mij gewenste verklaring.

ritme:wordt hier bepaald door pruttel mar we proberen geen nachtvoeding meer te geven (wilde ze vorige week ineens weer). Hier werkt het 's nachts heel geod om pruttel bij ons in bed te leggen in een soort humane inbakering....dan slaapt ze meestal zo in. Maar echt optimaal slapen doe ik dan niet, want deze ïnbakering"pikt ze alleen als ik het doet. Lief is blijkbaar niet goed genoeg in het opleggen van dwang.

Dus afgelopen nacht (ik sliep toch niet...) heb ik deze techniek toegepast in haar eigen bedje. Ik moest er even voor bukken maar binnen 2 minuten sliep ze weer!

Oja: ik wijk af van het onderwerp: voedingen hier 7-11-15-19-23..nouja ongeveer dan.

Alleen de 7 en 23 proberen we echt aan te houden, de rest mag varieren, maar als ze een keer uitslaapt mag ze ook blijven liggen hoor in het weekend.

ok bijgelezen....en nu proberen aan te kleden, want om 10h koomen ze weer (!) voor de badkamer en moet er weer (!) eea gebroken en gerepareerd worden....ach we zijn pas sinds september (2008!) bezig.

tot later
Wyfke, ik vind dat jij dan nog een aardig schema hebt hoor. Want hoever kun je daar bij deze kleintjes mee gaan? Ik heb ook niet echt een schema, maar probeer wel tussen 7 en half 8 eerste fles te geven (maar dat heb je niet altijd in de hand) en rond 23 uur de laatste. Daar tussenin is het leuk als het stipt om 11, 15 en 19 uur lukt om een fles te geven, maar ik wijk ook vrij makkelijk een uurtje uit als zoon echt honger heeft. Op kdv volgen ze dit 'schema' ook. Qua slapen lukt een schema niet echt, want als zoon geen slaap heeft slaapt hij niet en als hij moe is moet hij gewoon slapen. En dat is elke dag anders. Ik maak me er nog niet druk om... Iedereen moet het gewoon doen zoals ze zelf denkt dat het beste voor kleintje is, maar ik vind het wel handig om er hierover te lezen zodat ik een afweging voor mezelf kan maken.

Ik heb nog steeds erg last van mijn bovenarm, kan er niet op liggen. En gisteren weer enorm last van mijn benen en voeten. Nu heb ik wel twee lange dagen (tot 20 c.q. 22.30 uur) op werk gehad, maar ik denk toch dat er een link is met de prik. 's Ochtends nergens last van, maar in loop van dag steeds meer. Collega had precies hetzelfde... Als het vandaag weer zo gaat, bel ik de dokter toch maar. Dan hoef ik die tweede prik ook niet meer hoor!
Crosspost Sanloes: zelfde aanpak qua schema dus

Succes met de badkamer! En beterschap, ik had geen koorts, wel heel even na de prik dat ik het spaans benauwd kreeg, maar dat was na kwartiertje weer weg.
Watever, wat vervelend dat geprutst met de bv. Goed van je dat je het nog wel volhoud!

Wyfke, jij ook nog steeds last van de 4 maandendip dus? Ik hoop at je kleintje goed gegroied is en dat daarmee je zorgen weggenomen worden. Maar ook petje af voor jou hoor!

Chica, wat een geweldige post vanmorgen! Ik moest er erg om lachen. En wat knap dat je al 8 kilo kwijt bent. Hoeveel wilde je er nou kwijt?

Blog, vervelend dat de migraine nu weer is zoals voor je zwangerschap. Je zou er dan bijna weer zwanger om willen worden he?

Wij houden hier ook wel vast aan schema's, vooral voor voeden. Uk krijgt de hele dag ongeveer om de 4 uur een voeding. De laatste om 23.00 uur, in de hoop dat ze dan doorslaapt tot 7.00 uur. De laatste dagen hebben we dit wel wat losgelaten en haar wat kleinere flesjes en op andere tijden gegeven. Nu gaat het trouwens een stuk beter met haar. Ze is wel toch nog een dag naar opa en oma (die hebben haar deze week 4 dagen) om extra vertroeteld te worden. Ik was heel erg bang dat mijn schoonmoeder zou zijn zoals Pippa beschrijft. Gelukkig valt het bij mij heel erg mee. Ze vraag altijd netjes of ze uk uit de box of uit bed mag pakken. En verder vertroetelt ze haar enorm, net als mijn schoonvader trouwens.

Met mijzelf gaat het vandaag ook weer beter. Ik lag gisteren om 20.30 in bed met een paracetamol en vannacht voelde ik me nog niet echt fit, maar vanmorgen al weer een stuk beter. Ik had ook geen koorts, dus we hebben de prik vanmorgen toch gehaald. Ik vond dat ze de prik zo hard zette, alsof ze aan het darten was ofzo :-) Nu voel ik er verder nog niets aan, maar misschien komt dat nog? Of zijn jullie echt allemaal van die aanstellers? :-) Hier kregen de kindjes trouwens allemaal een waterijsje. Grappig dat ze overal wat anders doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven