getrouwd en een vriend die niet meer weet wat hij moet

26-11-2009 11:31 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
hai

ik ben getrouwd al een behoorlijke tijd, sinds 3 jaar heb ik een hele leuke man leren kennen, het klikte meteen, in die drie jaar hebben we elkaar maar 5 x ontmoet, we wilden graag afspreken maar ik durfde het steeds niet aan.

nu hoorde ik van een vriendin dat hij gezoend heeft met een collega van haar, ik vondt dat zo raar.

heb het hem gezegt en kreeg naar mijn hoofd dat ik hem al 3 jaar heb laten wachten.

ik vindt dit heel erg en weet niet goed hoe ik hier nu me verder moet.

hij zegt laat me even het komt goed maar die meid wil wel iets met hem gaan drinken.

wat moet ik hier nu mee ??
Oké, als ik het goed begrijp ben jij getrouwd en de man met wie je vreemd wil gaan, houdt zijn opties open voor een relatie met een ongebonden vrouw?

Als dat zo is, zou ik zeggen: ga eerst eens bij je man weg.
Ik weet niet of ik het snap. Je bent getrouwd, maar niet met die leuke man?

En wat had je van hem verwacht, dat hij altijd op je zou blijven wachten?
Is dit de omgekeerde wereld? Jij bent getrouwd, laat hem 3 jaar in het ongewisse en vind het dan erg als hij verder gaat met zijn leven en met een collega heeft gezoend. Je bent echt niet goed bij je hoofd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Huh, jij gaat vreemd en jij verwijt je vriendje/minnaar dat hij hetzelfde doet??

Misschien moet je eens goed nadenken wat je wilt, en wat knopen gaan doorhakken.
Jij bent getrouwd, en gaat nu huilie doen om een man die geen zin heeft om op jou te gaan zitten wachten?

Lijkt me van zijn kant heel redelijk.

Je kan óf je man de waarheid vertellen, en dan je volledig storten op deze andere man, anders zeg ik, niet zeiken!
Wat zeik je nou, jij bent getrouwd met een ander, je hebt elkaar in 3 jaar tijd maar 5x gezien. En hij heeft nu misschien een leuk iemand ontmoet. Ik zou zeggen lekker laten gaan die jongen. Jij je richten op je huwelijk en hij zich richten op een vrijgezel iemand.
Jij hebt iemand 5 x gezien in 3 jaar en je vind het raar dat hij met een ander zoent?????? Zou je je niet op je man focussen in plaats van op hem. Niet echt eerlijk tegen over je man!

Word volwassen mens!!
Dat moet je hem gunnen. Jij bent immers geen optie toch? Dan ook geen prioriteit (meer).
Jij bent getrouwd, maar zoekt achter de rug van je man om je pleziertje buiten de deur ?

Jouw pleziertje zoekt naast jou ook een pleziertje ?

En nu ben jij beledigd ?

Wat je hiermee moet ? Wat dacht je van als de donder eerlijk tegen je man worden, en dan Of bij elkaar blijven zonder jouw pleziertjes buiten de deur, of weggaan bij je man en met je pleziertje gaan hokken.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
ja het ligt aan mij maar voel me best rot, en ik begrijp hem wel.

en nee ik verwijt niets, ik weet gewoon even niet zo goed wat ik moet
Man o man, wat ben ik blij dat ik wel normen en waarden heb
Ja, dat vind ik echt.
Bel een Joego om die collega te laten omleggen. Wat denkt hij wel?
Oja, en al die 3 jaar heb je geen sex meer gehad met je man? Nou dan! Maar je verwacht wel dat iemand een paar jaar op jou wacht en ondertussen niets met een ander mag hebben. Rare kronkel in je kop.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik snap best dat het rot voelt. Maar er is gewoon niet zoveel aan te doen. Even uithuilen en dan weer door.
Gewoon lekker verder gaan met je leven. Hem zijn geluk gunnen en jij eerst maar eens uitzoeken of je huwelijk nog te reanimeren is.

Oh ja en een cursus Nederlandse werkwoordvervoeging volgen.
ik denk niet dat TO nog terugkomt

heb niks toe te voegen aan de andere forummers en snap het ook niet helemaal....
je moet nix, behalve af en toe ns bedenken waar je nou eigenlijk mee bezig bent.
Nou, ik snap helemaal niet dat je je rot voelt. De enige die zich rot zou mogen voelen is jouw man.

Maar ja, ik ben dan ook van de normen-en-waarden-politie.
geweldig dit, en wat een wakkere mensen allemaal
geweldig dit, en wat een wakkere mensen allemaal
Mag ook wel, om half twaalf.
Tja je vraagt om advies, helaas voor jou is iedereen erg eensgestemd op deze morgen.
Ik hoop trouwens dat die vriend gewoon lekker een relatie begint met dat meisje en jou zegt dat-ie niets met haar heeft en op jou wacht. Goh...wat zou dat lullig zijn, als je daarachter zou komen...!!!
Eigenlijk is het een veel vreemder verhaal dat deze potentiele minnaar al drie jaar op een houtje zit te bijten omdat.. Ja, voor wat eigenlijk? Totdat jij je man verlaat? Totdat jij klaar bent om een affaire met hem te beginnen?

Is dit niet gewoon de eerste keer dat je 'erachter' komt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven