getrouwd en een vriend die niet meer weet wat hij moet
donderdag 26 november 2009 om 11:31
hai
ik ben getrouwd al een behoorlijke tijd, sinds 3 jaar heb ik een hele leuke man leren kennen, het klikte meteen, in die drie jaar hebben we elkaar maar 5 x ontmoet, we wilden graag afspreken maar ik durfde het steeds niet aan.
nu hoorde ik van een vriendin dat hij gezoend heeft met een collega van haar, ik vondt dat zo raar.
heb het hem gezegt en kreeg naar mijn hoofd dat ik hem al 3 jaar heb laten wachten.
ik vindt dit heel erg en weet niet goed hoe ik hier nu me verder moet.
hij zegt laat me even het komt goed maar die meid wil wel iets met hem gaan drinken.
wat moet ik hier nu mee ??
ik ben getrouwd al een behoorlijke tijd, sinds 3 jaar heb ik een hele leuke man leren kennen, het klikte meteen, in die drie jaar hebben we elkaar maar 5 x ontmoet, we wilden graag afspreken maar ik durfde het steeds niet aan.
nu hoorde ik van een vriendin dat hij gezoend heeft met een collega van haar, ik vondt dat zo raar.
heb het hem gezegt en kreeg naar mijn hoofd dat ik hem al 3 jaar heb laten wachten.
ik vindt dit heel erg en weet niet goed hoe ik hier nu me verder moet.
hij zegt laat me even het komt goed maar die meid wil wel iets met hem gaan drinken.
wat moet ik hier nu mee ??

donderdag 26 november 2009 om 11:34
donderdag 26 november 2009 om 11:36
Jij bent getrouwd, maar zoekt achter de rug van je man om je pleziertje buiten de deur ?
Jouw pleziertje zoekt naast jou ook een pleziertje ?
En nu ben jij beledigd ?
Wat je hiermee moet ? Wat dacht je van als de donder eerlijk tegen je man worden, en dan Of bij elkaar blijven zonder jouw pleziertjes buiten de deur, of weggaan bij je man en met je pleziertje gaan hokken.
Jouw pleziertje zoekt naast jou ook een pleziertje ?
En nu ben jij beledigd ?
Wat je hiermee moet ? Wat dacht je van als de donder eerlijk tegen je man worden, en dan Of bij elkaar blijven zonder jouw pleziertjes buiten de deur, of weggaan bij je man en met je pleziertje gaan hokken.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 26 november 2009 om 11:37

donderdag 26 november 2009 om 11:42