Entertainment alle pijlers

De pluk van Jan

26-11-2009 14:51 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Overal in de stad zie je ze hangen: posters met daarop Jan Smit in bijna-adamskostuum. Nu ben ik stiekem een fan van C&A (de lijn Yessica heeft broeken die mij altijd passen! ), maar met die poster heeft C&A bij mij een kritieke grens bereikt. Want wat zien we boven de onderbroekenrand van Jantje uitsteken? Juist, een dikke pluk haar!

Zie hier, het bewijs:

Wie kan mij vertellen waarom C&A mij levensgroot de uitwassen van Jan Smits schaamhaar laat zien?!
quote:jasmine schreef op 26 november 2009 @ 15:08:

Ik dacht dat dit het zoveelste topic was over het kaalplukken van Jan Modaal door de regering maar jee dit heel wat anders!

Moet nog even van de schrik bijkomen....

Gatsie, nu moet ik denken aan de pluk van Jan-Peter...

ehm tandpasta, die boxer heb ik echt op billbords en abri's voorbij zien komen hoor. Ik denk dat ze ze écht wel verkopen!
Ik denk dat die pluk daar zit ter compensatie van die gladde torso.

Ik ben trouwens wel een beetje klaar met die kale piemels hoor, als ik een elfjarig jongetje zoek... heb ik een ander probleem.
ik kan me bovendien niet aan de indruk onttrekken, dat de filmpjes die ik bij Boulevard heb gezien van de fotoshoot, er heel anders uitzagen dan deze gespierde, gladde, gephotoshopte torso...
quote:ingmagh schreef op 26 november 2009 @ 15:12:

ehm tandpasta, die boxer heb ik echt op billbords en abri's voorbij zien komen hoor. Ik denk dat ze ze écht wel verkopen!Maar deze krijg je gratis ergens bij, hoeft dus niet te betekenen dat ze ook los worden verkocht....
hmm, da's waar, zie ik na wat gegoegel
Jan Smit heeft net zoveel sexappeal als een betonblok.

Ik zou het er nog niet op kunnen/willen al kreeg ik er geld bij uit.
quote:ingmagh schreef op 26 november 2009 @ 15:15:

ik kan me bovendien niet aan de indruk onttrekken, dat de filmpjes die ik bij Boulevard heb gezien van de fotoshoot, er heel anders uitzagen dan deze gespierde, gladde, gephotoshopte torso...Er wordt tegenwoordig toch niet één foto niet-gephotoshopt meer gepubliceerd?
quote:gazelle schreef op 26 november 2009 @ 15:20:

[...]

Er wordt tegenwoordig toch niet één foto niet-gephotoshopt meer gepubliceerd?Maar er zit natuurlijk een verschil tussen digitaal het licht wat verbeteren of een puistje wegpoetsen en iemand een gespierde torso geven of een taille van 55 cm.
quote:Starshine schreef op 26 november 2009 @ 15:22:

[...]

Maar er zit natuurlijk een verschil tussen digitaal het licht wat verbeteren of een puistje wegpoetsen en iemand een gespierde torso geven of een taille van 55 cm.En er moet naar mijn mening wel verbetering zijn opgetreden na het fotoshoppen. Een overbehaarde piemel icm een kale torso is bij mij een no-no.
Nou ik heb de indruk dat vooral dat laatste de norm is.
Ow ik wil die zeeman onderbroek... echt... iemand em al gespot? Ik niet namelijk toen ik in de winkel was...
Owjee, had 'm wel zien hangen in de abri maar me nog helemaal niet gerealiseerd dat het Jan was. En bedankt hoor.
quote:Enneaaa schreef op 26 november 2009 @ 15:26:

Ow ik wil die zeeman onderbroek... echt... iemand em al gespot? Ik niet namelijk toen ik in de winkel was...Op Marktplaats worden ze aangeboden, al dan niet gedragen
thx Jorina

* grijpt jas, tas, "ben zoooooooo terug" *
En dan neem ik het maar voor Jan op: ik vind hem LEUK!! Met of zonder pluk haha.. Liever zonder natuurlijk En ook ben ik wel van de gladde torso's en tja, die harige benen, die heeft die van mij ook... Niks aan te doen. Enneh, zo gephotoshopped vind ik hem er niet uitzien. Echt gespierd is anders.. dit is gewoon normaal, toch?!
moet die pluk misschien bijdragen aan zijn 'mannelijkheid' voor de mensen die hem nog steeds als Jantje Smit zien? Het was me helemaal niet opgevallen maar nu...
quote:Paque_in_Pink schreef op 26 november 2009 @ 15:03:

Ik zou het er anders best op kunnen..Werkelijk Pakkie? Ik vind het zo'n jongetje. Ik zie er met de beste wil van de wereld nog steeds geen man in. Maar echt een jongetje. Ongeacht zijn pluk of niet.
Nou, ik vind buikhaar wel sexy hoor..dat streepje van navel naar benee.....lekkerrrrrrrr
quote:kaatje_85 schreef op 26 november 2009 @ 15:20:

Jan Smit heeft net zoveel sexappeal als een betonblok.

Ik zou het er nog niet op kunnen/willen al kreeg ik er geld bij uit.Precies, en aangezien ik er echt nog altijd een jongetje in zie. Heb ik sowieso al geen beelden bij Jan en sex.
quote:Pannetje schreef op 26 november 2009 @ 15:48:

Nou, ik vind buikhaar wel sexy hoor..dat streepje van navel naar benee.....lekkerrrrrrrrKan zeker sexy zijn. Maar dan wel bij een man en niet bij jongetjes. (het zal mijn leeftijd wel zijn ahum)
quote:Jorina schreef op 26 november 2009 @ 15:01:

Zouden ze die pluk speciaal voor de fotoshoot nog even getoupeerd hebben. Even lekker met de roskam erdoor ;-p
quote:doortjepoortje schreef op 26 november 2009 @ 15:01:

Een stairway to heaven, my ass. Zo'n dikke stairway heeft alleen iemand met heeeel veel schaamhaar

Aargh... Daar worden de beelden in mijn hoofd niet veel geruststellender van...

Bedankt doortjepoortje...
quote:BosAap schreef op 26 november 2009 @ 15:54:

[...]

Aargh... Daar worden de beelden in mijn hoofd niet veel geruststellender van...

Bedankt doortjepoortje...Volgens mij heeft het openen van dit topic sowieso, aan de vele reacties in korte tijd, heel wat mensen nare beelden in het hoofd opgeleverd..
Hebben ze die pluk nu extra omhoog gekamt zodat hij net 'sexy' ( ) boven zijn boxer uitpiept?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven