De pluk van Jan
donderdag 26 november 2009 om 14:51
Overal in de stad zie je ze hangen: posters met daarop Jan Smit in bijna-adamskostuum. Nu ben ik stiekem een fan van C&A (de lijn Yessica heeft broeken die mij altijd passen! ), maar met die poster heeft C&A bij mij een kritieke grens bereikt. Want wat zien we boven de onderbroekenrand van Jantje uitsteken? Juist, een dikke pluk haar!
Zie hier, het bewijs:
Wie kan mij vertellen waarom C&A mij levensgroot de uitwassen van Jan Smits schaamhaar laat zien?!
Zie hier, het bewijs:
Wie kan mij vertellen waarom C&A mij levensgroot de uitwassen van Jan Smits schaamhaar laat zien?!
donderdag 26 november 2009 om 15:12
donderdag 26 november 2009 om 15:17
donderdag 26 november 2009 om 15:20
quote:ingmagh schreef op 26 november 2009 @ 15:15:
ik kan me bovendien niet aan de indruk onttrekken, dat de filmpjes die ik bij Boulevard heb gezien van de fotoshoot, er heel anders uitzagen dan deze gespierde, gladde, gephotoshopte torso...Er wordt tegenwoordig toch niet één foto niet-gephotoshopt meer gepubliceerd?
ik kan me bovendien niet aan de indruk onttrekken, dat de filmpjes die ik bij Boulevard heb gezien van de fotoshoot, er heel anders uitzagen dan deze gespierde, gladde, gephotoshopte torso...Er wordt tegenwoordig toch niet één foto niet-gephotoshopt meer gepubliceerd?
donderdag 26 november 2009 om 15:22
donderdag 26 november 2009 om 15:25
quote:Starshine schreef op 26 november 2009 @ 15:22:
[...]
Maar er zit natuurlijk een verschil tussen digitaal het licht wat verbeteren of een puistje wegpoetsen en iemand een gespierde torso geven of een taille van 55 cm.En er moet naar mijn mening wel verbetering zijn opgetreden na het fotoshoppen. Een overbehaarde piemel icm een kale torso is bij mij een no-no.
[...]
Maar er zit natuurlijk een verschil tussen digitaal het licht wat verbeteren of een puistje wegpoetsen en iemand een gespierde torso geven of een taille van 55 cm.En er moet naar mijn mening wel verbetering zijn opgetreden na het fotoshoppen. Een overbehaarde piemel icm een kale torso is bij mij een no-no.
donderdag 26 november 2009 om 15:35
En dan neem ik het maar voor Jan op: ik vind hem LEUK!! Met of zonder pluk haha.. Liever zonder natuurlijk En ook ben ik wel van de gladde torso's en tja, die harige benen, die heeft die van mij ook... Niks aan te doen. Enneh, zo gephotoshopped vind ik hem er niet uitzien. Echt gespierd is anders.. dit is gewoon normaal, toch?!
donderdag 26 november 2009 om 15:47
donderdag 26 november 2009 om 15:49
donderdag 26 november 2009 om 15:50
donderdag 26 november 2009 om 15:54
donderdag 26 november 2009 om 15:59
quote:BosAap schreef op 26 november 2009 @ 15:54:
[...]
Aargh... Daar worden de beelden in mijn hoofd niet veel geruststellender van...
Bedankt doortjepoortje...Volgens mij heeft het openen van dit topic sowieso, aan de vele reacties in korte tijd, heel wat mensen nare beelden in het hoofd opgeleverd..
[...]
Aargh... Daar worden de beelden in mijn hoofd niet veel geruststellender van...
Bedankt doortjepoortje...Volgens mij heeft het openen van dit topic sowieso, aan de vele reacties in korte tijd, heel wat mensen nare beelden in het hoofd opgeleverd..