Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Danku voor antwoorden

Schiet wel lekker op met het huis trouwens he? Al heel veel geschilderd volgens mij. Moet er ook nieuwe vloer eigenlijk?
Peas on earth!
Ik heb nog even gereageerd

En ja, gaat hard. Onze slaapkamer en die van Chica zijn af op de deuren en kozijnen na (die doen we pas als we verhuisd zijn) en hij is nu met Miers kamer bezig. De grote klussen die overblijven zijn t schuren van de eiken vloer in de woonkamer en dan wax-oliën jaja en het eraf stomen van behang op de zolder en die verven, en als laatste woonkamer verven. Tis nu nog te nat vanwege t stuken.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Wat hebbie veel vragen Erwtelien .

Hier vandaag ook enorm opgeschoten, morgen weer zo'n sessie en dan ben ik al uit de grootste chaos.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ach Visje, mijn leven is af en toe één groot vraagteken

Lekker dat het allemaal opschiet Vishie!

En bij Inad dus ook, fijn! Die vloer is waarschijnlijk nog wel een flinke klus he?
Peas on earth!
en

Ik kan jullie melden: het slaapt níet lekker na zo'n wortelkanaalbehandeling. Mannnn wat een pijn
Peas on earth!
quote:Inad schreef op 26 november 2009 @ 16:49:

Aha, Gelukkig maar. Ik dacht niet dat WK echt was, maar wel andere nare bijwerkingen. Maar geen van dit alles dus Arm zit er nog aan, maar doet nog wel steeds naar zeer.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 november 2009 @ 10:58:

en

Ik kan jullie melden: het slaapt níet lekker na zo'n wortelkanaalbehandeling. Mannnn wat een pijn Bah, da's naar. Vandaag ben je vrij toch?
Ik hoop trouwens dat het in het oord waar Kess verblijft beter weer is; wat een regen!
Ja, gelukkig wel, viel uiteindelijk rond 03.30 of 04.00 uur in slaap en heb daarna nog wel even goed geslapen gelukkig. Nu is grootste pijn weg en voel kaak vooral nog een beetje beurs. Pffff....

Ik raad het dus niemand aan, zo'n wortelkanaalbehandeling
Peas on earth!
quote:Star schreef op 27 november 2009 @ 11:01:

Ik hoop trouwens dat het in het oord waar Kess verblijft beter weer is; wat een regen!

Ja inderdaad! Hier nu wel droog, maar dat duurt niet meer zo lang, denk ik....

Even op de buienradar kijken: het zou wel eens kunnen dat zij meer mazzel hebben
Peas on earth!
Starrie joe heb meel.

Vroeg me al af waar Kess was maar die is dus op vakantie!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 november 2009 @ 11:02:

Ja, gelukkig wel, viel uiteindelijk rond 03.30 of 04.00 uur in slaap en heb daarna nog wel even goed geslapen gelukkig. Nu is grootste pijn weg en voel kaak vooral nog een beetje beurs. Pffff....

Ik raad het dus niemand aan, zo'n wortelkanaalbehandeling Ik zal het onthouden
Kess is volgens mij morgen weer terug?
Peas on earth!
Ik ga kijken Vishje
Waarom heeft IKEA nog geen webshop?
Jaaa nu je het zegt, dat zou een gat in mijn hand de markt worden
Peas on earth!
Joehoe! Ik ben er weer! Ga straks even bijlezen, maar zag een shopvraag voorbij komen, waar ik natuurlijk direct even antwoord op MOET geven: volgens mij start IKEA komend voorjaar met een webshop.
Loretta is De Mol. Punt.

Ik twijfelde al of je nou vandaag of morgen terug zou komen. Hoe wassut?

Haaaa online shoppen bij Ikea
Peas on earth!
Nou eh..... inderdaad: heeeeeeel veeeeeel regen! Maar het was leuk en lekker en heerlijk uitgewaaid en lekker gegeten en de jongens waren zó lief & leuk! We gaan gewoon over een tijdje als het mooier weer is nóg eens!

Vanmiddag hier voor Tony prik zonder kik! Ik heb gewoon twee superhelden gebaard!

Star, wat een heerlijk werkgever heb jij toch! :puke: Wanneer moet je weer beginnen? Blegh!

WKB, ik wil er niets over horen!

* stopt vingers in haar oren * Lalalallalalalalala! Lalalalallalaa!

Vish, lekker dat alles zo normaal is! Genieten joh!
Loretta is De Mol. Punt.
Hier zit de prik er ook in. Ik geen kik, Chica een minikikje. Geen heldin gebaard dus Maar kwam (excuus ) ook vast wel door een wel heel hysterisch meisje, waardoor alle aanwezige kinderen heel gespannen werden. Ze moesten haar na 3 pogingen met pauze er tussen uiteindelijk met 3 man vasthouden. Echt zielig en ook naar voor alle andere kindjes. Het was sowieso heel erg Ifriqia (zoals Berbers in Marokko 'Afrikaanse toestanden' noemen, want allemaal huilende kindjes en grote massa mensen in sporthal en 1 arts die door iedereen aangegrepen werd en prikvrijwilligers in gele shirtjes

Arm is hier zwaar en beetje beurs, valt mee nog.
Kess, welcome back Fijn dat het leuk was

En natuurlijk weet jij dat, van de Ikea Slim, want veel makkelijker om daar dan vaker iets te kopen. Ik ga helemaal los tzt Zou de Daim ook online verkrijgbaar zijn dan?
Oh, ik had nog niet eens aan online Daim gedacht

Wij gaan binnenkort ook weer eens naar de Ikea, want ik heb nog een tegoedbon én lunchbonnen

Stoere kinders hoor Kess en Inad (ook een minikikje vind ik nog stoer, in aanmerking genomen dat ik van de week allemaal krijsende kinderen op tv zag)

Verder algehele misère, bah. Kaak doet nog pijn, heb al hele dag hoofdpijn en last van gewrichten (waarschijnlijk door slecht slapen en gespannen houding gisteren bij tandarts). Ik ben dus zielig en daarom eten we pannenkoeken

Tia heeft een zoon
Peas on earth!
En leuk dat het zo leuk was Kess, gezellig ook met gezellige en leuke kinderen! Goed plan om nog eens te gaan in voorjaar/zomer!
Peas on earth!
Gut Ik moet wel heel erg tussen de doorlezen hoor Inad.
Hoe vonden ze de zee Kess?

Ongelooflijk dat jij daar een antwoord op weet te geven, de IKEA vraag.

7 december mag ik weer gaan werken.

Inad, wij zijn woensdag geprikt en mijn arm doet nog steeds zeer helaas

Klinkt wel erg hysterisch bij jullie in de sporthal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven