December 2006
woensdag 5 augustus 2009 om 12:54
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd
Eize27-nov-06
08-sep-08 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 KnorretjeJoeri
Meike03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya
Yahnoa18-dec-06
29-aug-08 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn
Yenthe05-jan-07
13-feb-09
Link naar het vorige topic
Eize27-nov-06
08-sep-08 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 KnorretjeJoeri
Meike03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya
Yahnoa18-dec-06
29-aug-08 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn
Yenthe05-jan-07
13-feb-09
Link naar het vorige topic
donderdag 26 november 2009 om 21:15
Oh Oeffie, wat een smeltmomentje! Meike zegt ook mama mama mama....zoooo lief!
Klappen in de handjes doet ze nog niet, die s te druk met klimmen en klauteren...ze grijpt alles aan om te gaan staan, de keine draak!
Vriendlief is vandaag twee scholen binnengelopen (voor Joeri uteraard...) en we hebben hoogstwaarschijnlijk onze keuze gemaakt. We moeten nog wel een keer met zijn 2en maar mijn keuze staat denk ik toch al vast. Het wordt een Daltonschool hier uit het dorp, en het zoontje van vrienden van ons gaat er volgend jaar ook naar toe.
Ik heb de laatste dagen veel te veel gewerkt naar mijn zin...zondag extra gewerkt, woensdag ook, vandaag ook weer een uur overwerk...bah....dat was nou niet echt wat ik in mijn hoofd had! Gelukkig gaan we morgen even een weekendje weg, even naar Belgie.... Centerparcs, even lekker eruit!
Meike haar boventandjes komen door....2 hele grote bubbels op haar tandvlees. Z heeft helemaal uitslag op haar bovenlip, het ziet er niet uit!
Foto's die gemaakt waren op het kinderdagverblijf laatst zien er ook niet uit omdat ze uitslag had, tis alleen maar erger geworden...
Ze slaapt nu ook onrustig, ik weet nu niet of het door de tandjes komt of door de griepprik die ze dinsdag heeft gehad. Joeri was een bikkel trouwens, geen gehuil, hij werd afgeleid door een brandweerman! De rest van de dag had hij nergens last van, de avond/nacht was hij ietwat onrustig en werd hij wakker omdat hij pijn aan zijn arm had. De volgende dag ok wat pijn aan zijn arm, verder ging het wel.
Nu dit eerst even posten, dan verder reageren...
Klappen in de handjes doet ze nog niet, die s te druk met klimmen en klauteren...ze grijpt alles aan om te gaan staan, de keine draak!
Vriendlief is vandaag twee scholen binnengelopen (voor Joeri uteraard...) en we hebben hoogstwaarschijnlijk onze keuze gemaakt. We moeten nog wel een keer met zijn 2en maar mijn keuze staat denk ik toch al vast. Het wordt een Daltonschool hier uit het dorp, en het zoontje van vrienden van ons gaat er volgend jaar ook naar toe.
Ik heb de laatste dagen veel te veel gewerkt naar mijn zin...zondag extra gewerkt, woensdag ook, vandaag ook weer een uur overwerk...bah....dat was nou niet echt wat ik in mijn hoofd had! Gelukkig gaan we morgen even een weekendje weg, even naar Belgie.... Centerparcs, even lekker eruit!
Meike haar boventandjes komen door....2 hele grote bubbels op haar tandvlees. Z heeft helemaal uitslag op haar bovenlip, het ziet er niet uit!
Foto's die gemaakt waren op het kinderdagverblijf laatst zien er ook niet uit omdat ze uitslag had, tis alleen maar erger geworden...
Ze slaapt nu ook onrustig, ik weet nu niet of het door de tandjes komt of door de griepprik die ze dinsdag heeft gehad. Joeri was een bikkel trouwens, geen gehuil, hij werd afgeleid door een brandweerman! De rest van de dag had hij nergens last van, de avond/nacht was hij ietwat onrustig en werd hij wakker omdat hij pijn aan zijn arm had. De volgende dag ok wat pijn aan zijn arm, verder ging het wel.
Nu dit eerst even posten, dan verder reageren...
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
donderdag 26 november 2009 om 22:00
Oef:
Fijn dat je ons op de hoogte houdt EHBO 30 min rijden? das wel lang... Maar goed, bij twijfel gewoon de HApost bellen, aanrijden of 112 bellen (ahja, ik, dramaqueen ) Hopelijk wilt hij straks wat drinken (misschien al gedaan?)
Heel veel sterkte iig.
Mega schattig van R. trouwens... echt een smeltmoment!
(opschrijven in dr 'ikke boek!' )
Ik had net ook een smeltmoment met A. hij huilde dus we gingen kijken...
M. gaf hem aan en ging weer.
Maar A. weigerde de borst, bleef gewoon rustig in m'n armen liggen en naar me kijken.. heerlijk wiegend met alleen een schemerlampje aan tegen hem zitten praten, over z'n bolleke aaiend en kusjes geven... en hij alleen maar rustig liggen, luisteren en me aankijken met die mooie oogjes van... Zulke momenten vind ik echt heerlijk.
Falcon:
nog voor het verlies van je poezebeest.
Tinus:
Wahhaa! dat vinnik humor!
Knor;
Hey roze beessie! Je hebt hard gewerkt zeg! Wel lekker; een wknd weg, geniet ervan!
En wat een portretje dat meisje van jullie... gaat hard!!
Net met M. over dit artikel gehad:
http://www.nu.nl/binnenla ... -prikactie-ahoy-valt.html
Ik zeg op een gegeven moment;
''Maar goed, ik had t me niet vergeven als ze iets zouden krijgen doordat ik tegen het advies ben ingegaan''
Zeg M. doodleuk;
''Ik zou me niet vergeven als ze iets aan de enting overhouden.... Jij stond wel 100% er achter he?''
Ik: ''Pardon!? Maakt t helemaal mooi!?''
Hij: ''Ja, how, ik heb toch ingestemd?''
Ik: ''Maar wat je nu zegt komt over dat ik straks 'schuld' heb als ze iets van die enting overhouden/krijgen... jij bent een lekkere!''
Nahjazeg.
Heb de laatste dagen sowieso een kort lontje door een zere doos en dit schoot me helemaal verkeerd.
xx
Fijn dat je ons op de hoogte houdt EHBO 30 min rijden? das wel lang... Maar goed, bij twijfel gewoon de HApost bellen, aanrijden of 112 bellen (ahja, ik, dramaqueen ) Hopelijk wilt hij straks wat drinken (misschien al gedaan?)
Heel veel sterkte iig.
Mega schattig van R. trouwens... echt een smeltmoment!
(opschrijven in dr 'ikke boek!' )
Ik had net ook een smeltmoment met A. hij huilde dus we gingen kijken...
M. gaf hem aan en ging weer.
Maar A. weigerde de borst, bleef gewoon rustig in m'n armen liggen en naar me kijken.. heerlijk wiegend met alleen een schemerlampje aan tegen hem zitten praten, over z'n bolleke aaiend en kusjes geven... en hij alleen maar rustig liggen, luisteren en me aankijken met die mooie oogjes van... Zulke momenten vind ik echt heerlijk.
Falcon:
nog voor het verlies van je poezebeest.
Tinus:
Wahhaa! dat vinnik humor!
Knor;
Hey roze beessie! Je hebt hard gewerkt zeg! Wel lekker; een wknd weg, geniet ervan!
En wat een portretje dat meisje van jullie... gaat hard!!
Net met M. over dit artikel gehad:
http://www.nu.nl/binnenla ... -prikactie-ahoy-valt.html
Ik zeg op een gegeven moment;
''Maar goed, ik had t me niet vergeven als ze iets zouden krijgen doordat ik tegen het advies ben ingegaan''
Zeg M. doodleuk;
''Ik zou me niet vergeven als ze iets aan de enting overhouden.... Jij stond wel 100% er achter he?''
Ik: ''Pardon!? Maakt t helemaal mooi!?''
Hij: ''Ja, how, ik heb toch ingestemd?''
Ik: ''Maar wat je nu zegt komt over dat ik straks 'schuld' heb als ze iets van die enting overhouden/krijgen... jij bent een lekkere!''
Nahjazeg.
Heb de laatste dagen sowieso een kort lontje door een zere doos en dit schoot me helemaal verkeerd.
xx
donderdag 26 november 2009 om 22:04
Aah, op mn wenken bediend
Wat een scheetjes! Joeri krijgt een smaller koppie lijkt wel?
Jullie Meike ziet er iig uit als een pittig meiske! Leuk hoor.
Hahaha! en dan te bedenken dat onze knul maar 2 wkn jonger is en alleen nog van buik naar rug rolt en weer terug en verder nog totaal niets
Wat een scheetjes! Joeri krijgt een smaller koppie lijkt wel?
Jullie Meike ziet er iig uit als een pittig meiske! Leuk hoor.
Hahaha! en dan te bedenken dat onze knul maar 2 wkn jonger is en alleen nog van buik naar rug rolt en weer terug en verder nog totaal niets
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 26-11-2009 22:06
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
donderdag 26 november 2009 om 22:11
Hahaha! Nursie, zo herkenbaar! We hebben het er hier (thuis)uitgebreid over gehad en we staan er alletwee achter.
Zoiets als met B. kan altijd gebeuren na een enting. Alleen wel kaauutee als het in je omgeving voorkomt.
Maar ja, je weet ook niet wat er gebeurd was als hij niet ingeent was. Dit soort dingen weet je gewoon niet van te voren...
Oeffie, ik hoop voor je dat B een beeje een goede nacht heeft en jullie uiteraard ook! Hele hele hele dikke knuffel!!! Ik denk aan jullie! (ben zo blij internet op mijn gsm te hebben, kan ik van het weekend ook kijken hoe het gaat!)
Pffft....weet je, jullie hebben zo veel geschreven dat ik gewoon niet meer weet waar ik het over moet hebben...
Heb dingen over eenkijkdoos en gepimpte doos gezien, over dvd's (Joeri is trouwens gek op Cars, Dombo, assepoester, Jungle Book, Nemo, eigenlijk alles wel maar het meest favo zijn nog steeds Dora en Diego)
Zal dit weer even posten, dan eens kjken of ik nog wat herinner...
Zoiets als met B. kan altijd gebeuren na een enting. Alleen wel kaauutee als het in je omgeving voorkomt.
Maar ja, je weet ook niet wat er gebeurd was als hij niet ingeent was. Dit soort dingen weet je gewoon niet van te voren...
Oeffie, ik hoop voor je dat B een beeje een goede nacht heeft en jullie uiteraard ook! Hele hele hele dikke knuffel!!! Ik denk aan jullie! (ben zo blij internet op mijn gsm te hebben, kan ik van het weekend ook kijken hoe het gaat!)
Pffft....weet je, jullie hebben zo veel geschreven dat ik gewoon niet meer weet waar ik het over moet hebben...
Heb dingen over eenkijkdoos en gepimpte doos gezien, over dvd's (Joeri is trouwens gek op Cars, Dombo, assepoester, Jungle Book, Nemo, eigenlijk alles wel maar het meest favo zijn nog steeds Dora en Diego)
Zal dit weer even posten, dan eens kjken of ik nog wat herinner...
donderdag 26 november 2009 om 22:15
Nou, Nurse, wees blij dat A nog lekkerligt, ik ren me suf achter Meike aan!
Ja, Joeri krijgt een iets minder bolle toet. Iets langer lijkt wel...
Meike is ook wel een dwingelandje hoor! Zag mij vanmiddag op het kinderdagverblijf maar ik ging eerst Joeri halen, zij meten huilen en mamamamamama!!! Ja, meis, ben zo bij je, en nog harder huilen!
Zucht...moet eigenlijk nog wat spullen pakken voor we morgen gaan maar heb geen puf meer....zucht...
Oeffie, hoe gaat het nu lieffie?
Ja, Joeri krijgt een iets minder bolle toet. Iets langer lijkt wel...
Meike is ook wel een dwingelandje hoor! Zag mij vanmiddag op het kinderdagverblijf maar ik ging eerst Joeri halen, zij meten huilen en mamamamamama!!! Ja, meis, ben zo bij je, en nog harder huilen!
Zucht...moet eigenlijk nog wat spullen pakken voor we morgen gaan maar heb geen puf meer....zucht...
Oeffie, hoe gaat het nu lieffie?
donderdag 26 november 2009 om 23:38
ja hij heeft gedronken hoor en hoe. Werd om half 10 wakker zei papapapa dus ik zei papa komt zo thuis lieverd dan komt ie wel even langs. Zegt ie NEE PAKJE (pakje appelsientje) ok meteen gehaald en helemaal op. Uurtje later nog een pakje op gedronken en net om een uur of 11 nog een beker water dus dat zit wel goed nu.
Verder heeft ie nog steeds hoge koorts en buikpijn maar hij is dus wel alert genoeg om om een pakje drinken te vragen.
We maken m over een uurtje nog een keer wakker voor paracetamol en dan hoop ik dat hij lekker doorslaapt.
Verder heeft ie nog steeds hoge koorts en buikpijn maar hij is dus wel alert genoeg om om een pakje drinken te vragen.
We maken m over een uurtje nog een keer wakker voor paracetamol en dan hoop ik dat hij lekker doorslaapt.
vrijdag 27 november 2009 om 07:10
Oh wat fijn Oef dat B. zo goed gedronken heeft! Hoe is de rest van de nacht gegaan?
En lekker is dat he, van die 'luie dondertjes', vind ik tenminste... ziet dr heel leuk uit zo'n stappende Meike maar wat Knor zelf al zegt; je kunt er wel achteraan hollen. Succes daarmee Knor
Allemaal goedemorgen trouwens
xx
En lekker is dat he, van die 'luie dondertjes', vind ik tenminste... ziet dr heel leuk uit zo'n stappende Meike maar wat Knor zelf al zegt; je kunt er wel achteraan hollen. Succes daarmee Knor
Allemaal goedemorgen trouwens
xx
vrijdag 27 november 2009 om 09:01
Oef, getsie dat klinkt toch wel eng....fijn dat hij wel weer goed gedronken heeft gisteravond.
Hoe is het vannacht gegaan en hoe gaat het nu?
Fijn dat P thuis is vandaag!
Sterkte weer voor vandaag.
Falcon, jeetje is het beestje toch nog snel overleden.....
Mainecoon, leuke schildering!
Knorretje, leuke foto's! Wat wordt madame al weer groot zeg!
Amber heeft een hele leuke verjaardag gehad gisteren op het kdv! Heb natuurlijk alleen maar foto's gezien, maar daar glimt ze helemaal op! (zal straks wel even wat proberen te plaatsen op HM)
Ben heel benieuwd hoe het dinsdag gaat op de nieuwe groep, want gistern bij het kijken kroop ze zowat in me....ik vrees dat dat weer even flink wennen wordt.
Hoe is het vannacht gegaan en hoe gaat het nu?
Fijn dat P thuis is vandaag!
Sterkte weer voor vandaag.
Falcon, jeetje is het beestje toch nog snel overleden.....
Mainecoon, leuke schildering!
Knorretje, leuke foto's! Wat wordt madame al weer groot zeg!
Amber heeft een hele leuke verjaardag gehad gisteren op het kdv! Heb natuurlijk alleen maar foto's gezien, maar daar glimt ze helemaal op! (zal straks wel even wat proberen te plaatsen op HM)
Ben heel benieuwd hoe het dinsdag gaat op de nieuwe groep, want gistern bij het kijken kroop ze zowat in me....ik vrees dat dat weer even flink wennen wordt.
vrijdag 27 november 2009 om 09:57
Goedemorgen!
Ben blij te lezen dat B gister nog gedronken heeft! Wij zijn hier bijna klaar om weg te gaan, heb er wel zin in!!!
Joeri ook, die was al speelgoed aan het pakken voor hem en zijn vriendje.
Meike is een beetje zeurderig vanmorgen maar dat zal aan die tandjes liggen, ze krijgt straks gewoon een lekkere lange vinger, kan ze lekker langs haar tandvlees schrapen!
Ben blij te lezen dat B gister nog gedronken heeft! Wij zijn hier bijna klaar om weg te gaan, heb er wel zin in!!!
Joeri ook, die was al speelgoed aan het pakken voor hem en zijn vriendje.
Meike is een beetje zeurderig vanmorgen maar dat zal aan die tandjes liggen, ze krijgt straks gewoon een lekkere lange vinger, kan ze lekker langs haar tandvlees schrapen!
vrijdag 27 november 2009 om 10:09
Hi,
Bezig met laatste werkdag dus denk dat ik pas vanavond uitgebreid tijd heb.
Oef: Fijn te lezen dat B zo goed heeft gedronken!!! Echt fijn. Nu maar hopen dat de uitslagen van de tests ook meevallen.
Knor: Wat een prachtige ogen hebben die kindjes van jou zeg! En een heel fijn weekend in Centerparcs.
Ga weer verder! later!
Bezig met laatste werkdag dus denk dat ik pas vanavond uitgebreid tijd heb.
Oef: Fijn te lezen dat B zo goed heeft gedronken!!! Echt fijn. Nu maar hopen dat de uitslagen van de tests ook meevallen.
Knor: Wat een prachtige ogen hebben die kindjes van jou zeg! En een heel fijn weekend in Centerparcs.
Ga weer verder! later!
vrijdag 27 november 2009 om 10:14
Oeffie, hoe ging de nacht verder?
Knorretje, wat een leuke foto's joh, wat lijken ze op elkaar inmiddels.
Ik heb trouwens een hele gave website gevonden met houten speelgoed, mijn ouders gaan een van deze twee voor ze kopen voor kerst (ik vind de eerste denk ik ietsje leuker, maar die is ook een stukje duurder, dus afwachten maar en bij die tweede zitten weer meer accessoires, zoals dat ei en spek en de pizza):
100 euro
69 euro
Alle accessoires zitten erbij inbegrepen.
Mmmm maar nu ik nog eens zit te kijken kom ik er nu net achter dat ze eigenlijk best klein zijn. Die gele bv is 41 x 50 x 29cm.
Knorretje, wat een leuke foto's joh, wat lijken ze op elkaar inmiddels.
Ik heb trouwens een hele gave website gevonden met houten speelgoed, mijn ouders gaan een van deze twee voor ze kopen voor kerst (ik vind de eerste denk ik ietsje leuker, maar die is ook een stukje duurder, dus afwachten maar en bij die tweede zitten weer meer accessoires, zoals dat ei en spek en de pizza):
100 euro
69 euro
Alle accessoires zitten erbij inbegrepen.
Mmmm maar nu ik nog eens zit te kijken kom ik er nu net achter dat ze eigenlijk best klein zijn. Die gele bv is 41 x 50 x 29cm.
vrijdag 27 november 2009 om 10:46
Marloes, van harte gefeliciteerd met AMBERS DERDE VERJAARDAG!!!
Oef, hoe gaat het vandaag?
Knorretje, leuke foto's!! wat een schatjes.
Ainne, o die twee bovenste keukentjes zijn leuk! Ik vind plastic ook niet zo leuk als hout, terijl kinderen er vaak wel liever mee spelen..
Nu weer werken, jij ook Tinus, werk ze deze laatste dag!
Ik ben als de dood dat de makelaar zich had vergist en dat er zometeen wel een bezichtiging is, het huis is helemaal niet opgeruimd, ik had er geen tijd voor..
Oef, hoe gaat het vandaag?
Knorretje, leuke foto's!! wat een schatjes.
Ainne, o die twee bovenste keukentjes zijn leuk! Ik vind plastic ook niet zo leuk als hout, terijl kinderen er vaak wel liever mee spelen..
Nu weer werken, jij ook Tinus, werk ze deze laatste dag!
Ik ben als de dood dat de makelaar zich had vergist en dat er zometeen wel een bezichtiging is, het huis is helemaal niet opgeruimd, ik had er geen tijd voor..