Timini poll

27-11-2009 09:21 273 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag is de grote dag! Tia Dalma gaat bevallen. Rond het middaguur gaat ze onder het grote mes (nou ja, hopelijk is het een heel klein mesje maar het is een grote stap).

Sinds kort heeft ze internet op de mobiel en forumverslaafd als ze is, gaat ze natuurlijk regelmatig het forum checken in het ziekenhuis (als ze verbinding kan krijgen tenminste) en anders vast en zeker deze ochtend dan wel na de bevalling.

Tijd genoeg om woorden van steun en aanmoediging uit te spreken. Opper slimme meid gaat bevallen en verdient hierom alleen al haar eigen topic!

Tia, namens mij, heel veel geluk en een pijnloze, stressloze bevalling gewenst en met een gezond kind als resultaat.

Het geslacht is trouwens nog onbekend dus weddenschappen kunnen hier nog afgesloten worden. Ik zet nog altijd in op een jongentje. De poll staat hier: Timini poll

Zet hem op Tia!

Timini is een

Totaal aantal stemmen: 93

jongen (44%)
meisje (56%)
Wat spannend. Tia is iets korter dan ik zwanger en ik waggel nog lekker rond met een dikke buik.

Ik heb geen idee wat het word, weet ik bij mijzelf ook niet trouwens.

Zwieber, wil je haar sterkte en geluk van mij wensen als je haar sms't of contact met haar hebt?

Liefs, Barbabella
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Ooooh, wat goed, wat spannend, wat leuk! Hier is de zon gaan schijnen net, zou het een teken zijn, ...
Wat wilde ik nou toch typen?
Nog niets??

Fuck, ik moet weer in een conference call...... GRRRRR

DTEEZ!
Und und und?
oowww, ik moet met een half uur weg en kan ws de hele avond niet online.
Denk ik, heeuul stoer, ik ga pas om half twee kijken, dan ga ik niet steeds F5 drukken... moet ik dat alsnog gaan doen! AH!
Ik weet niet of hij/zij er al is maar toch nog succes gewenst van mij!
Ik weet niet of hij/zij er al is maar toch nog succes gewenst van mij!
Ik kwam ook nog eens even kijken, maar nog geen nieuws dus.

Ben wel heel benieuwd
Spannend!

*denk dat het een jongetje is*
Ah, een online bevalling! Nice

Succes Tia! Dat je maar snel een mooi dalmaatje in je handen hebt!
Veel te spannend dit
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Helaas nog geen bericht. Ik verwacht dat ze me precies belt als ik bij de fysio binnen ben. Om 2u gaat de telefoon uit.
Tia, heel veel suk6!

Ik gok op een zoon
zoon!
Kom nou timini!
quote:Zwieber schreef op 27 november 2009 @ 13:48:

Helaas nog geen bericht. Ik verwacht dat ze me precies belt als ik bij de fysio binnen ben. Om 2u gaat de telefoon uit.Nou ja! Dat kun je de fysiotherapeut toch wel even uitleggen
The time is now
Ik haat wachten, veel te spannend.
Ga jij eens op je vingers zitten tot de telefoon gaat Zwieb...iedere keer als ik jou zie posten denk ik dat er nieuws is! hahahaha
ik denk ik kom na de middag eens kijken, nog niets...naj dan de badkamer nog maar even poetsen en dan snel weer kijken

go tia
Zwieb, ik vind ook dat je dat best even kunt uitleggen aan de fysio hoor, dat je telefoon moet aanblijven én dat je na Het Bericht natuurlijk even AL je forumvriendinnetjes moet informeren
Peas on earth!
Nog niet... Het is toch werkelijk te spannend en mooi. Een vers meisje op de wereld Timini, toe es!
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Ik vind zelfs dat Zwiepje alleen naar fysio moet fietsen met een mobieltje en zijn adres aan een touwtje om zijn nek voor als ie verdwaalt. Dan kan Zwieber op haar post blijven
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Zwieb, wat lees ik nu, telefoon UIT?!?! Dat kun je echt niet maken, hoor! Laat de fysio maar lekker het rambam krijgen, wij hebben hier belangrijkere dingen aan ons hoofd!
Here here, Nummerzoveel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven