Timini poll

27-11-2009 09:21 273 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag is de grote dag! Tia Dalma gaat bevallen. Rond het middaguur gaat ze onder het grote mes (nou ja, hopelijk is het een heel klein mesje maar het is een grote stap).

Sinds kort heeft ze internet op de mobiel en forumverslaafd als ze is, gaat ze natuurlijk regelmatig het forum checken in het ziekenhuis (als ze verbinding kan krijgen tenminste) en anders vast en zeker deze ochtend dan wel na de bevalling.

Tijd genoeg om woorden van steun en aanmoediging uit te spreken. Opper slimme meid gaat bevallen en verdient hierom alleen al haar eigen topic!

Tia, namens mij, heel veel geluk en een pijnloze, stressloze bevalling gewenst en met een gezond kind als resultaat.

Het geslacht is trouwens nog onbekend dus weddenschappen kunnen hier nog afgesloten worden. Ik zet nog altijd in op een jongentje. De poll staat hier: Timini poll

Zet hem op Tia!

Timini is een

Totaal aantal stemmen: 93

jongen (44%)
meisje (56%)
quote:nummerzoveel schreef op 27 november 2009 @ 15:49:

[...]

En daar kom je nu mee? Hup, in de auto jij!!!!

Ja doei, dat is mijn kaart achter de hand....even geduld nog a.u.b.

Maar ik begin me wel zorgen te maken? Ze zou niet onder gehele narcose gaan geloof ik. Als ze om 12 uur gesneden werd dan zou ze nu toch kunnen bellen of duurt dat langer? Iemand ervaring?
Ik zie het al helemaal voor me

tring tring...

"Goedemiddag, u spreekt met de afdeling verloskunde van het *bieb*ziekenhuis"

"Ja, goedemiddag, u spreekt met Zwieb. Kunt u mij ook vertellen of Timini al geboren is?"
Owwww, nog steeds geen bericht? Tjee, wat spannend, hoop zo dat ze nu lekker van haar verse baby'tje ligt te genieten!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:nummerzoveel schreef op 27 november 2009 @ 15:53:

Ik zie het al helemaal voor me

tring tring...

"Goedemiddag, u spreekt met de afdeling verloskunde van het *bieb*ziekenhuis"

"Ja, goedemiddag, u spreekt met Zwieb. Kunt u mij ook vertellen of Timini al geboren is?"Ik weet toch hoe ze echt heet...Maar ik zal het eerst op jouw manier proberen.
quote:Zwieber schreef op 27 november 2009 @ 15:52:

[...]

Ja doei, dat is mijn kaart achter de hand....even geduld nog a.u.b.

Maar ik begin me wel zorgen te maken? Ze zou niet onder gehele narcose gaan geloof ik. Als ze om 12 uur gesneden werd dan zou ze nu toch kunnen bellen of duurt dat langer? Iemand ervaring?Tenzij er bijv een spoedoperatie tussendoor is gekomen, dan kan het natuurlijk zomaar een stuk later geworden zijn. Maar eerlijk gezegd maak ik me inmiddels ook een beetje zorgen.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Ikke geen zorgen heur.

Die is helemaal verliefd.

Kan iemand mij ff smsen zo als het er is?
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Weet je zeker dat het 12 uur was, ze zei rond de middag, kan dat niet 2 uur zijn?
quote:pure_vanity schreef op 27 november 2009 @ 15:59:

Weet je zeker dat het 12 uur was, ze zei rond de middag, kan dat niet 2 uur zijn?Rond het middaguur is rond 12 uur. Dan heb je een half uurtje speling lijkt mij.
quote:pure_vanity schreef op 27 november 2009 @ 15:59:

Weet je zeker dat het 12 uur was, ze zei rond de middag, kan dat niet 2 uur zijn?

Gisteren zei ze dat het rond het middaguur zou gebeuren, eerder zei ze begin van de middag. Dat kan dus zomaar al een uur schelen. Die gyn moest mss eerst nog ff lunchen, dan om 13 uur beginnen, om 14 uur Timini eruit, om 15 uur Tia weer helemaal keurig dichtgeniet, uitslaapkamer (ook met ruggenprik) tot 16 uur.

Dan kan er nu elk moment bericht zijn.
Tia schreef:

"Ergens rond het middaguur gaat het gebeuren"
quote:Solomio schreef op 27 november 2009 @ 16:02:

[...]

Gisteren zei ze dat het rond het middaguur zou gebeuren, eerder zei ze begin van de middag. Dat kan dus zomaar al een uur schelen. Die gyn moest mss eerst nog ff lunchen, dan om 13 uur beginnen, om 14 uur Timini eruit, om 15 uur Tia weer helemaal keurig dichtgeniet, uitslaapkamer (ook met ruggenprik) tot 16 uur.

Dan kan er nu elk moment bericht zijn. Kom maar op dan. Pffffffffffffffffffffff. We wachten we wachten we wachten al zo lang!
En laten we haar ook nog even een uurtje gunnen met haar nieuwe baby, haar man, haar schoonouders...ik weet dat dat eigenlijk belahelijk is, maar toch
DTEEZ!
Of mss hebben ze daar 1 ok, of 1 team en is er een spoedsectio tussendoor gekomen.
Computer says nooooo
quote:Djoels schreef op 27 november 2009 @ 16:03:

En laten we haar ook nog even een uurtje gunnen met haar nieuwe baby, haar man, haar schoonouders...ik weet dat dat eigenlijk belahelijk is, maar toch Tia heeft wel haar prioriteiten op een rijtje hoor. Baby aan de tiet en sms-en maar!

En laten we haar ook nog even een uurtje gunnen met haar nieuwe baby, haar man, haar schoonouders...ik weet dat dat eigenlijk belahelijk is, maar toch Waanzin.

En laten we haar ook nog even een uurtje gunnen met haar nieuwe baby, haar man, haar schoonouders...ik weet dat dat eigenlijk belahelijk is, maar toch Tijd met man en kind, wat is dat nu weer voor onzin? Die kleine heeft toch nog niets door en haar man zal toch wel weten dat haar prioriteit bij ons ligt?
quote:nummerzoveel schreef op 27 november 2009 @ 16:08:

[...]

Tijd met man en kind, wat is dat nu weer voor onzin? Die kleine heeft toch nog niets door en haar man zal toch wel weten dat haar prioriteit bij ons ligt?Haar man ligt gewoon ziek te wezen, dus daar hoeft ze geen rekening mee te houden.
Zwieb, eigenlijk rete-irritant dat je dit topic geopend heb. Nu moet ik twee topics volgen, voor 1 Timini. Beetje overdreven dus.
quote:Solomio schreef op 27 november 2009 @ 16:10:

Zwieb, eigenlijk rete-irritant dat je dit topic geopend heb. Nu moet ik twee topics volgen, voor 1 Timini. Beetje overdreven dus.Zeker als je bedenkt dat jij helemaal niet hier online hoeft te zijn omdat ik je zou bellen! Muts!
Zwieber, wil jij stoppen met forummen totdat je nieuws hebt? Ik word gans nerveus van je nick!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Spijker schreef op 27 november 2009 @ 16:12:

Zwieber, wil jij stoppen met forummen totdat je nieuws hebt? Ik word gans nerveus van je nick! ik word hier weggepest!
Toen ik vorige maand geopereerd werd onder spinale anesthesie duurde zowel de voorbereiding als de nabeschouwing (je moet toch even naar de verkoeverkamer ook al heb je geen algehele narcose gehad) 45 minuten tot een uur. Plus een half uur- drie kwartier voor de keizersnee plus weer dichtmaken. Als ze TD na de lunchpauze naar de anesthesist hebben gebracht kan ze nog amper terug zijn op de afdeling! Ik neem tenminste aan dat ze haar mobiel niet heeft meegesmokkeld in het operatiehemd. No worries dus lijkt me Nog even geduld
if we all light up, we can scare away the dark...
quote:Zwieber schreef op 27 november 2009 @ 16:11:

[...]

Zeker als je bedenkt dat jij helemaal niet hier online hoeft te zijn omdat ik je zou bellen! Muts!Ook dat nog.
Bij de geplande ks van mijn jongste was ik in 2 uur weer terug op mijn kamer, dus ik vind jullie berekeningen wel ruim hoor.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven