Mode & Beauty alle pijlers

De allergrootste make-up fouten

27-11-2009 13:00 386 berichten
Alle reacties Link kopieren
Plaats hier wat jij de allergrootste make up fout vindt.

Plaatjes mag ook.

Die laatste wee tik niet of het nou spraytan is of make-up maar wel in de catergorie heeel erg faut.
quote:Earthshrine schreef op 27 november 2009 @ 14:56:

[afbeelding]Ik vind oma er nog juist bad ass uit zien!
quote:livetti schreef op 27 november 2009 @ 14:59:

[...]

Ik vind oma er nog juist bad ass uit zien!Ik vind haar er ook idd stoer uitzien. Alleen die lippenstift is niet echt mooi, erg smutzelig. Ze had eigenlijk een mooie rode lippenstift op moeten hebben.

Het monster van de gouden kooi niet te vergeten..
Het verschil tussen met en zonder make up is wel heel groot! Volgens mij is er flinkt geshopt om tot dit resultaat te komen.

Volgens Alexander McQueen ligt de nadruk dit jaar op de lippen. Juist.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Die lippen!

Whaha zijn hoofd lijkt wel ontstoken!
Hahaha... Thila, die is goed!
Hahaha tegen die van Winterdip wil ik alleen maar zeggen:

"Don´t even bother..."
quote:Earthshrine schreef op 27 november 2009 @ 14:52:

...Ik vind dit wel erg mooi eigenlijk.
anoniem_40527 wijzigde dit bericht op 14-12-2009 13:31
Reden: Foto verwijderd
% gewijzigd
Ik heb echt onwijs moeten lachen om de foto's/

Moet wel eerlijk bekennen dat ik een enkele foto (oog make-up)nog best mooi vind, vanuit artistiek oogpunt dan he. Ook oma vond ik juist wel gaaf (met bruine lippen & oog make-up)

Geschoren wenkbrauwen, wortelkleur en 'blow-mondjes' vallen wel echt binnen de catergorie Whahahaha !

quote:livetti schreef op 27 november 2009 @ 14:47:

Ik heb al een aantal wortels gezien, wie kan hier tegen op?

[afbeelding]

Ik heb haar even nagezocht omdat dit een uiting is van een japanse subcultuur. Het gaat om de stroming Ganguro en dat zegt wiki er o.a. over

Ganguro appeared as a new fashion style in Japan in the early 1990s and to date is prevalent mostly among young women and women in their early 20s. In ganguro fashion, a deep tan is combined with hair dyed in shades of orange to blonde, or a silver grey known as "high bleached". Black ink is used as eye-liner and white concealer is used as lipstick and eyeshadow. False eyelashes, plastic facial gems, and pearl powder are often added to this. Platform shoes and brightly-coloured outfits complete the ganguro look. Also typical of ganguro fashion are tie-dyed sarongs, miniskirts, stickers on the face, and lots of bracelets, rings, and necklaces.

Ganguro falls into the larger subculture of gyaru (from English "gal"), a slang term used for various groups of young women, usually referring to overly childish or rebellious girls. Researchers in the field of Japanese studies believe that ganguro is a form of revenge against traditional Japanese society due to resentment of neglect, isolation, and constraint of Japanese society. This is their attempt at individuality, self-expression, and freedom, in open defiance of school standards and regulations.[2] Fashion magazines like Egg and Kawaii magazine have had a direct influence on the ganguro. Other popular ganguro magazines include Popteen and Ego System. The ganguro culture is often linked with para para, a Japanese dance style. However, most para para dancers are not ganguro, and most ganguro are not para para dancers, though there are many who are ganguro or gal and dance para para.
....
quote:absoluteEinstein schreef op 27 november 2009 @ 15:34:

[...]

Ik vind dit wel erg mooi eigenlijk.Het is een mooi meisje, met een mooie natuurlijke uitstraling. Maar persoonlijk vind ik de blauwe oogschaduw niet zo mooi.
deze site leek me hier nog wel vermeldenswaardig:

http://antiduckface.com/
Whaha, die duckfaces! Grappige site!
ik vond de bloemetjes tenen eigenlijk wel leuk
quote:Earthshrine schreef op 27 november 2009 @ 14:56:

[afbeelding]

Wat is hier mis mee? Retestoer! Zo wil ik ook wel oud worden.

Sowieso laat dit topic een wat nare smaak in mijn mond achter. Laat mensen zich lekker uitleven in hun zelfexpressie.
quote:iris1969 schreef op 27 november 2009 @ 13:41:

Haha, het is jammer dat ik geen foto van mijn collega kan plaatsen, maar denk aan een oudere dikke dame met felle lichtblauwe, groene, paarse of roze "schellen" boven haar ogen (passendbij haar outfit) en dikke Cleopatra strepen onder haar ogen .

Zo iets?

Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Dit valt schijnbaar onder artistiek

Ik snap trouwens al die catwalkfoto's hier niet. Dat gaat om theatrale make-up die niet bedoeld is om op straat te dragen. Dus vind dat niet echt make-up fouten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven