maggi-vergiftiging

27-11-2009 19:41 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 1 gerecht waar een paar scheutjes Maggi inhoren.Recept van Oma, de schat.

Verder gebruik ik dat spul nooit.

Nu keek ik vanavond eens op dat flesje (had even niets anders te doen) en zie dat het flesje uit 1993 is.

Dat is dus bijna antiek. Kan ik er aan doodgaan, kan ik een maggi-vergiftiging oplopen of loopt het werkelijk zo'n vaart niet.

Hebben jullie ook ingredienten die iets over de afgelopen datum heen zijn en die je desondanks toch nog gebruikt.
Ik dacht dat dit topic ging over iemand die een overdosis maggie had binnengekregen

Ik dacht al hoe krijg je dat voor elkaar....
Maggi uit 1993 kan weinig kwaad... Laatst hadden wij thuis ook nog een flesje in de kast staan uit 1994.. Heerlijk door de soep gegooid , smaakte prima en niet ziek van geworden.
Nee, niet weggooien dat flesje. Je zou 'm gaan missen!

Als je een nieuw flesje koopt, haal je daar het etiket van af, weet je welk flesje goed is.

Alleen niet hoelang.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:morrigana schreef op 27 november 2009 @ 20:26:

Mijn Maggiflesje is dus inmiddels 4 keer verhuist. Naar 4 verschillende Europeese landen.

Weet je wat, ik gooi het niet weg, ik stop het gewoon bij mijn andere souvernirs.

Ik zeg wel eens voor de grap dat er dingen in m'n koelkast staan die ouder zijn dan kerels die ik gezoend heb.. Maar jouw maggieflesje komt toch echt aardig in de buurt!

(Ga wel zo even kijken wat het oudste is dat ik heb)
quote:dolfje schreef op 27 november 2009 @ 20:31:

Ik dacht dat dit topic ging over iemand die een overdosis maggie had binnengekregen

Ik dacht al hoe krijg je dat voor elkaar....

Nou ik dus.

Als kind heb ik eens heel erg van de Maggi gesnoept. Vond het lekker !!!!!!!

Kwartiertje daarna... Misselijk.. Alle toiletten bezet... In de parapluebak overgegeven... Moeders kwaad, moest de zooi zelf opruimen.
De site is www.denkvooruit.nl

Voor het samenstellen van je overlevingspakket, om voorbereid te zijn op rampen.
quote:nikkinuts schreef op 27 november 2009 @ 20:35:

Als je een nieuw flesje koopt, haal je daar het etiket van af, weet je welk flesje goed is.hoeftie nie... het etiket in 1993 zag er anders uit dan dattie nu in 2009 is
Maggi is in hoofdzaak zout, valt niet te bederven volgens mij.

En wat betreft bewaren voor slechte tijden:

Misschien kun je het als die zich aandienene op marktplaats zetten, wie weet wat een verzamelaar er nog voor overheeft,

Dus niet zomaar de kliko in ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Je bent lekker zuinig geweest, in die 16 jaar tijd! Misschien moet je het opsturen naar Maggi....en krijg je er wel een enorme award voor! hahahaha
quote:misschicken schreef op 27 november 2009 @ 21:31:

Je bent lekker zuinig geweest, in die 16 jaar tijd! Misschien moet je het opsturen naar Maggi....en krijg je er wel een enorme award voor! hahahaha

4 scheuten per kwartaal, dus 16 scheuten per jaar, dan gaat zo'n flesje dus eeuwen mee.

Ik denk dat ik het in mijn testament zet.
Ik ben vorige maand verhuisd en heb nu geen spullen die over datum zijn. Had ruim 10 jaar in mijn vorige huis gewoond en heb dingen weggegooid met houdbaarheidsdatum 2000.

Maggi kan niet zoveel kwaad lijkt me, al dat zout houdt het wel goed.
You always do your best, which is quite embarrassing.
Week 9 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:morrigana schreef op 27 november 2009 @ 21:36:

[...]

4 scheuten per kwartaal, dus 16 scheuten per jaar, dan gaat zo'n flesje dus eeuwen mee.

Ik denk dat ik het in mijn testament zet.

Juist!

Een kwartaal geleden wìst je het niet eens, en al die andere jaren dat je maggi al jaaaaaaaren over datum was wist je het ook niet

Ik zeg; wat is nou een kwartaal op 16 jaar?

succes met het afscheid

Mijn Maggiflesje is dus inmiddels 4 keer verhuist. Naar 4 verschillende Europeese landen.

Weet je wat, ik gooi het niet weg, ik stop het gewoon bij mijn andere souvenirs.Gooi dan wel de inhoud van het flesje ff leeg. Dan lekt het ook niet meer. Kun je het naar harte lust verhuizen zonder geknoei.
Ik heb van de week nog een vanille stokje gebruikt uit een pakje ZONDER houdbaarheidsdatum zelfs nog, van fl 0,95 cent van de Pick-Pack.

Dat is pas retro zeg ik je. Ik zit hier nog steeds.

Ik zou er niet zo benauwd van zijn, als het nog normaal smaakt...
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Werkt het forum voedsel-neurotisch of zo?? Ik zie zo veel 'kan ik dit nog eten topics' langskomen de laatste tijd.... Bizar!
Ik ben niet vies van dingen die over de datum zijn (maar goed, ik kan ook maanden door Azie en Afrika reizen zonder voedselvergiftingsproblemen Ik heb waarschijnlijk behoorlijk exeptioneel maagzuur).

Maggi is volgens mij iets wat bijna niet kan bederven, net zoals gedroogde kruiden of azijn ofzo. Maar goed, zelfs ik zou overwegen om bij de volgende boodschappen een nieuw flesje te halen
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Weet je wat, ik gooi het niet weg, ik stop het gewoon bij mijn andere souvenirs.Dan rijst bij mij de vraag: hoe maak jij in godsnaam schoon???? Ruim je wel eens je keukenkastjes op? Waarbij je je planken afneemt, maar ook naar houdbaarheidsdatums enzo kijkt en pakken die te lang open staan weggooit?

Ik ben benieuwd naar de rest van je huis... Kruipt het niet steeds weg naar een andere stad?
En, lekker de nacht door gekomen Morrigana?
quote:nikkinuts schreef op 28 november 2009 @ 09:19:

En, lekker de nacht door gekomen Morrigana?

Alive and kicking

en een hele goede morgen
Goedemorgen!

Dat is mooi!
Haha, ze leeft nog!

Ik hoop niet dat je het erg vind, maar ik heb je 'gebruikt' om een nieuw topic over over-datum dingen te openen. Was wel nieuwsgierig of er mensen op kunnen bieden tegen jouw flesje
Hehe, gelukkig gaat het goed met je, Morrigana.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven