Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Ik heb ze net ook maar even gebeld en ze kunnen mijn bestelling niet vinden. Niet onder mijn naam en ook niet onder het ordernummer. Mijn mail ook niet trouwens maar ze zei dat het zo druk was dat ze een beetje achterliepen. Ik moet nu wachten tot morgen en als ik dan nog geen repley mailtje heb ontvangen van ze dan moet ik ze opnieuw bellen.

Wel irritant hoor. De levering kan 7 tot 10 dagen duren dus het kan ook zo zijn dat het nog binnen moet komen. Wel een beetje een raar antwoord, ik kan ook niet opnieuw bestellen want voor hetzelfde geld is mijn bestelling wel binnen.

Iemand nog tips???

iemand ervaring met die? ik heb hem gekocht voor in bad met mn vriendje

ben heeeel benieuwd haha
Kan ik iemand blij maken met een nieuwe angels on bare skin (100 gr) en herbalism (80 gr) tegen (kleine) vergoeding?
Tsss ik had dus een mailtje gestuurd over mijn verkeerde bestelling. Ze hadden een kleine Buffy geleverd ipv de grote die ik besteld en betaald had. Nu heb ik 3 mailtjes terug waarin dus 3 verschillende mensen zeggen dat ze grote Buffy gaan opsturen. Ik kom straks om in de Buffy! Miscommunicatie is wel hun strekste punt daar in de UK
Hopelijk gaan ze mij ook snel mailen. Heb aan het eind van de middag nog een keer een mail gestuurd.

Wanneer had jij ze gemaild?
op vrijdag 6 november, maandag 9 november en woensdag 11 november.
Kreeg gisterenavond om 23.00 uur nog een mail terug dat door de nieuwe site alle creditcardgegevens verloren zijn gegaan en dat ik kon kiezen; of een mail sturen met tijden waarop ze mij kunnen bellen om de creditcardgegevens telefonisch door te geven of te mailen dat ze de bestelling moesten annuleren en dan via de site opnieuw bestellen.

Ik heb ze net zelf maar even gebeld, dat leek me wat sneller, en heb telefonisch mijn creditcardgegevens doorgegeven. Het kan nu weer 7 dagen duren voordat de bestelling binnen is en een track en trace code kunnen ze niet geven zei ze.

Afwachten maar weer.
quote:chayenne schreef op 17 november 2009 @ 19:13:

Kan ik iemand blij maken met een nieuwe angels on bare skin (100 gr) en herbalism (80 gr) tegen (kleine) vergoeding?Die angels on bare skin zou ik wel eens willen proberen.
@Donnay: dat probleem heb ik inderdaad ook gehad toen de nieuwe site net de lucht in was. Ik heb toen mijn order gecancelled en opnieuw geplaatst, die is toen wel goed gegaan.

Laat je je pakket via royal mail komen? met DHL komt er een T&T code vrij zodra het pakketje is aangemeld bij DHL. Meestal duurt dat een dag of twee na het plaatsen van de bestelling.

Hopelijk heb je nu snel je pakket!
Ik weet niet met wie het pakketje verstuurd wordt omdat ik de bestelling niet zelf opnieuw heb ingeboekt. Heb alleen telefonisch mijn creditcard gegevens opnieuw door moeten geven en dan zou het goedkomen zei ze.

De eerste keer stond hij automatisch op dhl en ik kon ook niet kiezen voor royal mail of dhl, ik denk dat hij dan nu nog steeds via dhl staat.

Duurde het bij jou lang voordat je het pakket binnen had na de 2e keer plaatsen?

Hopelijk doen ze er veel proefjes bij om hun 'fout' goed te maken :-)
Heeft er trouwens nog iemand een tip voor me?

Ik heb namelijk last van exceem tussen mijn vingers. Heb een hormoonzalf via de dokter maar zodra ik stop met smeren komt het meteen weer terug.

Is er een product van Lush wat hier goed voor is?
Ik heb de tweede keer op vrijdag mijn bestelling geplaatst, en die werd op woensdag bezorgd.

Ik hoor veel goede verhalen over dream cream icm exceem.

Misschien kun je op het lush forum (of de winkel natuurlijk) om een proefje vragen.
quote:Donnay schreef op 19 november 2009 @ 10:40:

Heeft er trouwens nog iemand een tip voor me?

Ik heb namelijk last van exceem tussen mijn vingers. Heb een hormoonzalf via de dokter maar zodra ik stop met smeren komt het meteen weer terug.

Is er een product van Lush wat hier goed voor is?

Dreamcream!

(Wat jenny ook al schreef)
Dream Cream of Lemony Flutter. Schijnt ook goed te helpen tegen ruwe plekjes enzo.
Bedankt voor jullie tips. Ik heb net 23 pagina's op het Lush forum doorgelezen over dream cream en dat ziet er zeer goed uit. Ga ik zeker bestellen, ik zet hem meteen op mijn verlanglijst. Nu nog proberen om te wachten tot eind december met bestellen i.v.m. de eventuele kerstactie. Ben benieuwd of dat gaat lukken.......

Ik ga de Lemony Flutter reacties ook even checken.
Ik ben een nieuwe verslaafde van Lush.

Weken gelden heb ik gezocht op het internet naar een middel tegen puistjes voor onze zoon. Kwam toen uit op grease enligtning. Heeft trouwens niet geholpen.

Maar was wel nieuwsgierig geworden naar Lush.

Heb alle 92!! pagina's van dit forum doorgelezen en heb vorige week in Den Haag gekocht:

BIG

Dream Cream en

Ultra blend

kreeg een proefje van aromaco (best wel lekker maar je moet het wel meerdere keren per dag opbrengen)

Van Big vond ik de eerste keren wel dat het mijn haar wat stroever maakte maar niet echt meer volume maar nu lijkt het

wel na een paar keer gebruiken dat er toch iets meer volume in zit.

Dream cream kan ik nog niet veel over zeggen, heb het een paar keer als nachtcreme op mijn gezicht gebruikt maar heb ook nog creme van Boost no7 (ook uit engeland) en slakkengelcreme. Ik heb een vochtarme huid met op mijn neus en kin meeeters en soms puistjes die ik dan- stom-stom-stom- ga uitknijpen en vervolgens blijf ik daar dagenlang aan peuteren.

Daar kan natuurlijk geen creme tegenop.

Ultra Blend is lekker spul maar ik vraag mij af of ik niet beter

AOBS of Dark Angels kan gebruiken omdat UB volgens mij meer is om make-up van je gezicht te halen en behalve wat concealer na de dagcreme gebruik ik niets.

Heb nu nog een verlanglijstje:

Tea Tree water

Buffy

AOBS of Dark Angels.

en iets van karma lijkt mij ook wel lekker.

Wat wordt een mens hebberig van LUSH!!!!

Ik las dat jullie via het Lush forum aan proefjes kwamen maar hoe werkt dat dan? Moet je dan ruilen? Ik kan toch moeilijk Ultra Blend of Big in een envelop naar iemand toesturen?

Ik heb nog veel meer vragen maar stop maar anders wordt dit zo'n lange lap tekst.
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet binnen.

Had op 9 november besteld in de UK en het is nu al de 24e
even mailen dan!

customerservice@lush.co.uk
Ja, dat heb ik vandaag weer gedaan. Heb ze ook al gebeld maar ze kunnen geen track en trace code geven en wisten niet of het al verstuurd was. Beetje vaag allemaal. Schijnt met de nieuwe site te maken te hebben.
ja die nieuwe site is ook niet echt gebruiksvriendelijk vind ik.

Schijnt trouwens dat er gisteren een forumparty was met o.a. Snowcake showergel.

Ik heb overigens niet gebeld, ik heb nog genoeg Lush
Nou ik ben eruit hoor. Ik heb gisterenavond een track en trace code ontvangen van DHL via de mail.

Ik kon hem niet via de site traceren dus heb ze vanmorgen gebeld en wat blijkt; mijn pakketje is beschadigd aangekomen. De doos is nat en alles lekt eruit. (Zal wel lekker ruiken haha).

Nu heeft DHL een mail gestuurd naar Lush dat ze het pakket terugsturen en ik heb Lush gebeld om dit te vertellen. Ze had de mail nog niet ontvangen maar gaat zo overleggen met de supervisor of ze alvast opnieuw een pakket mag versturen.

Wordt vervolgd.
Voor de geinteresseerden, op het Lush forum wordt er geprobeerd een VIP avond in januari te organiseren in Maastricht.

Ben nog nooit naar een VIP avond geweest, ben wel nieuwsgierig. GA iig een nieuwe pot karma cream kopen en denk ik nog een vers gezichtsmasker (weet nog niet welke). Suggesties?
Ik heb het gisterenavond ook gezien op facebook dat je snowcake douchegel kon bestellen. Helaas ben ik ook voorzien van genoeg Lush op dit moment, maar heb toch nog even getwijfeld. Maar jammer genoeg waren de verzendkosten even duur als de douchegel zelf en dus heb ik mijn visakaart in mijn portefeuille laten zitten...

Ik vind die forumspecials wel leuk, maar als je niet zo vaak op het forum surft, loop je toch geregeld fijne spulletjes mis
Mijn pakketje is eindelijk binnen !!!

Ze hebben hem woensdag opnieuw verstuurd en vanmorgen zag ik op de site van dhl dat hij in het sorteercentrum was aangekomen. De chauffeur heeft automatisch bij de buren aangebeld dus dat was helemaal super.

Beetje jammer alleen dat er geen enkel proefje bijzat terwijl ik toch voor 135 pond gekocht had maar ik ben al hartstikke blij dat hij binnen is.

Ik ben erg benieuwd hoe de producten gaan bevallen.
Ik was zo enthousiast over Lush! En heb nog vele vragen maar hier reageert niemand dus toen maar uitgeweken naar het

Lush forum maar daar wacht ik nu al 2 dagen op bevestiging van mijn account.

En na het lezen van alle 92 pagina;s had ik echt het idee jullie al een beetje te kennen. En zo als al vaker opgemerkt is het Lush forum zo onoverzichtelijk.

Ik hou het nu maar kort want misschien was mijn vorig post veel te lang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven