Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
ut was droog, nu niet meer.ga zo ff paar uurtjes slapen en dan fijn op stap met ut ondje.

als we niet weg gewaaid zijn,ben ik er morgen weer doei saaie liefjes,saaie avond allemaal!!!
Weltrusten lieve Deztunnie, veel plezier later op de avond met ut ondje. En niet wegwaaien hoor! Dan hou je je maar stevig vast aan een lantarenpaal (wel een saaie uitzoeken die je kunt vasthouden)
jij beterschap doesie.las in een andere topic dat je ziek bent. pphff wou ff wat slapen,lukt ut gewoon niet.

nouja dan morgen overdag maar wat inhalen.

ik zal niet vlug wegwaaien,ben voornamelijk in de auto met ut ondje.

rijden van lokatie naar lokatie en observeren bij de belangrijkste punten (lees materiaalopslagplaatsen)
Nou ja ziek, ziek. Koorts, spierpijn en keelpijn. Maar ziek? Nee. Ach nachtje slapen en dan ben ik morgen weer klaar hiermee. Maar jij bent wel lief met je woorden!

He meis wat vervelend saai dat je niet kunt slapen! Je hebt het zo hard nodig ook ivm je pijn enzo he.
Werkze Desteny. Lekker even oogjes dichtdoen morgen overdag is ook niet verkeerd...

Doessie, moet de ziekenboeg weer open??
Desteny, beetje laat maar werk ze. Jij gaat niet ziek worden Doesie.
Nee laat nog maar gesloten Snjookje ik ga niet ziek worden (Steph ziet het helemaal goed)

Dinsdag gewoon sombreroprik nr 2 halen dus kan niet ziek zijn punt!
Dez fijne saaie nachtdienst!
nou ut was vannacht.vreselijk saai...heb konijnen zien huppelen,hazen,poezenbeesten aan ut scharrelen.

buizerds en valkjes en zelfs uiltjes zien vliegen.geen enkel boeventuig tegen gekomen. teveel regen zeker gezellig samen met ut ondje, boterhammetjes en kaakjes gegeten en naar de radio geluisterd.

nu dan maar een saai dutje doen.
Saaie lazi nachtdienst gelukkig wel met ondje erbij.
Dat klinkt als een hele saaie dienst Dezz. Vooral dat vogelspotten. Lekker slapen nu.

Ik ga me zo maar eens aankleden want ik moet zometeen even werken. Eigenlijk had ik morgen gemoeten maar m'n collega belde gisteravond op om te vragen of ik wilde ruilen. Dat doe ik dus maar saai.
Saai Snjokie werken.

Ik moet dadelijk strijken, vriend is saai werken dus huishouden rust op mijn saaie schouders.
Het huishouden is denk ik nog saaier dan mijn werk.

Ben namelijk al weer klaar.

Heb vanochtend ook al een was gedraaid en opgevouwen dus hoef ik nu alleen nog even de vloer schoon te maken (en wat beter wakker worden) en dan naar de grote stad....
*moet nog steeds strijken, denk maar dat ik nu het ga doen. Denk ik*
lekker hier thuis gerommeld en boodschappen gedaan.nu een bordje ut de plinggg.

morgen dagdienst op een lokatie met ut ondje (studeren en wat rondwandelen) en savonds komen er vrienden eten.saaai leven....
Jullie zijn actiever geweest dan ik hhhh! Saai zeg.
Ik heb saai veel geld uitgegeven maar ben wel blij met de aankopen.... Saai blij wel te verstaan.
Dus ook in IJsjesland kan de economie weer vooruit.
quote:Dushi74 schreef op 28 november 2009 @ 20:58:

Dus ook in IJsjesland kan de economie weer vooruit.Da's net iets te positief maar het is dinsdag weer payday ...
En toen lag er echte kerstsneeuw. Zoooooo saaaaai.
Ben nu saai brood aan het bakken.
...en ook gevulde speculaas.
Wat ben jij SAAI Snjookje. Ehh, je hebt mijn adres: Speculaas deze kant op.

Strijkwas had ik gisteren netjes gedaan en omdat vriend is werken kan ik poetsen (ja op zondag).

Ik heb leuke boodschappen en veel te veel geld uitgegeven, half december is payday dus nu ff braaf zijn.
Aha sint salaria gaat zich dus nog aan jullie laten zien. Fijn vooruitzicht (toch beter dan dat hij al is geweest en je nog een hele tijd moet doen)

Saai kerstsneeuw op 29 november.
Hier komt hij niet zei hij tegen mij, de saaierd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven