Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou even bellen Kokos. Als ze gisteren al hoestte dan zou het kunnen dat ze het al onder de leden had. Had ze hoge koorts?
Stressed is just desserts spelled backwards
Waaaatttttt... 1 december? Lieve dames, dat lukt mij echt niet hoor... Sorry... Kan pas woensdag pakketje naar postkantoor brengen want nog niet af. Gelukkig vanavond wel gekocht (met pesthumeur want moest ook spullen kopen voor lootje hier en had geen zin om pestweer in te gaan ) dus inkopen zijn gedaan, maar gedicht is ngo niet klaar... Sorry alvast voor degene die ik heb...

Fotograaf was leuk. Was eerste gesprek. We hebben nu deze die het erbij doet voor hobby. (Is grafisch vormgever van beroep, maakt ook foto's voor magazines etc. dus wel professionele foto's) Ook nog ander op het oog, maar als we die willen spreken moeten we ernaar toe rijden (half uur rijden). Die van gisteren komt goedkoper uit. Dus twijfel twijfel, gaan we nog naar die ander of niet...

(Wij zijn niet zo goed in knopen hakken dus lastig )

Ah Maxi ook geveld... Wat sneu. Gelukkig lijkt het mee te vallen Mamax! Wel enorm jammer dat je nu morgen niet naar familie kan... Kun je op korte termijn andere keer?

Mal: fijn dat Malman zich wel ietsie beter lijkt te voelen. Lekker gefluft met J. vandaag?

Kokos: kan goed zijn hoor van de prik. Ik zou het even afwachten... Maar idd als je je zorgen maakt gewoon bellen! Succes alvast voor man maandag! Hoe laat mag hij?

Amalia: haha alles inpakken. Gewoon even op visite bij Star en Ceetje alles laten inpakken met veeeeeeeeel plakband. kan B. zijn lol op! Goeie actie van L en het gesprek
De Viva-Piet heeft zich net op het dichten gestort en het is af. Ook weer gedaan (ik kan wel een afstreeplijstje gebruiken voor nog 'wat te doen'-dingen ;) )

Dank je Amaal voor de info.

De symptomen komen overeen met MG.

Mal, ze wilde absoluut geen koortsthermometer onder haar oksel. Ik mocht vanavond pas meten: 37.7. Maar dan moet je nog 0.5 erbij optellen, dus wel koorts.

Ik kijk het even aan.

Bij Tim nog niets aan de hand, even afkloppen.

Bridges, dank je. Man moet zich om 08.00u melden.

Lijkt me ook moeilijk kiezen, een fotograaf. Wij hadden het makkelijk: mijn broer heeft de foto's gemaakt.

Ik ga nu, lekker relaxen.
Oew, 1 december is deze Sint ook nog niet klaar hoor! Of hij moet ineens een brainwave krijgen. Maar dat verwacht ik niet.

Jeetje, Maxi de MG. Maar valt gelukkig mee dus. Wel heel jammer van je weekend Mamax...

Hoeveel gevallen van MG hebben we hier dan nu inmiddels?

Mare gisteren tijdens het prikken zelf geen krimp, eenmaal terug in de auto was het brullen, echt heel verdrietg en overstuur. Ik denk de spanning en de schrik. Maar verder geen last. Ietsje moe misschien.

Bridges, fijn, de fotograaf ook rond (of gaan jullie nog kijken bij nr 2?). Moeten jullie nou nog veel regelen? Ha ha, grappig, wij zijn ook niet goed in knopen doorhakken.

Amalia, leuk, zo'n uitgesmeerde verjaardag! Vet klokje trouwens, mooi!

Kokos, sterkte voor man maandag. Wanneer is hij dan weer thuis - ah, ligt er waarschijnlijk ook aan of hij 's morgens of 's middags aan de beurt is, bedenk ik me nu.

Naatie, 7,5 kg goehoed! Scheelt het al een kledingmaat? Zohee, druk weekend! Ga je het weer zo laat maken met stappen als vorige keer?

Juud, waar ben je?

CD, zag de foto's van nieuwe huis op H: wow! Lekker hoor, zo veel ruimte!

Star, ik heb zo'n gevoel dat Ceetje snel van 'dr geloof gaat vallen....

Vanochtend school gebeld ivm wennen, hoorde maar niks. Ze hebben geen vaste wendagen ofzo, moeten zelf met de juf afspreken. En als we niet willen wennen mag dat ook. Nou, da's makkelijk dan.

Ik pieker over iets van werk, wil wel jullie meningen horen eigenlijk - zet 't even op de groep.
Stoer van Mare dat ze tijdens prikken geen krimp gaf!

Heeft ze het nog over opa gehad?

Hel, ik vrees het ook van Ceetje en geloof. Ik pakte het Vivasint pakje in en ze zei dat Sinterklaas net zulk pakpapier had
Zie nog niks Hel... Of ben ik te snel?

(ha dat rijmt, zit er helemaal in hihi)
Ow, nog niks op de groep.
Nee nog niks...
Zeg Hel, hou es op met foto's kijken
Die van dat LIEVE kind? Die is idd erg lief hoor!
quote:Star schreef op 27 november 2009 @ 22:16:

Zeg Hel, hou es op met foto's kijken

Sorry, zijn ook zulke leuke foto´s allemaal...

Ga NU schrijven, over 5 minuten staat het er.
quote:bridges6 schreef op 27 november 2009 @ 22:17:

Die van dat LIEVE kind? Die is idd erg lief hoor!Sssssst ze leest mee hoor
quote:Star schreef op 27 november 2009 @ 22:20:

[...]

Sssssst ze leest mee hoor Excuus... Sorry Eetje. Ga maar gewoon lekker slapen!
Haha dat dacht je. Die zit op schoot te hupsen. Vindt het geluid van toetsenbord erg interessant.
Zie niks hoor...
5 minuten al om?
Al meer zelfs... Vanaf 22.18... 8 minuten al...
Tssssssk, slechte planning Hel.
Wil degene die Hel haar lootje heeft het gedicht nog even aanpassen?????
quote:bridges6 schreef op 27 november 2009 @ 22:29:

Wil degene die Hel haar lootje heeft het gedicht nog even aanpassen?????
Mijn F5 is gewoon vast stuk.
Oh en als we dan toch de tijd aan het verdoen zijn tot Hel klaar is: mag ik even zeggen dat ik dan over 10 maanden jarig ben? Dan weten jullie dat alvast...
quote:Star schreef op 27 november 2009 @ 22:32:

Mijn F5 is gewoon vast stuk.Nieuwe vragen in je schoen...
Jaaa!!! Het staat er!!! 16 min. later! Dank Hel!
Hel, schiet eens op want anders kom ik niet aan mijn 8 uur slaap vannacht ja. En dan ben ik morgen niet gezellig en dat wil je niet....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven