Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!

zaterdag 28 november 2009 om 03:53

zaterdag 28 november 2009 om 03:58

zaterdag 28 november 2009 om 04:05
Ja zonnetje, heb daar hele fijne herinnringen aan!
Zijn nummer geven...ff nadenken want heb geen problemen met aandacht van andere vrouwen aan hem...want is gewoon een lekker ding.
Maar morgen komt niet uit omdat wij samen...na lange tijd...eindelijk weer eens samen uit gaan, lekker tutten morgen omdat kinderen weg/uitbesteed zijn.
Opgehaald door taxi om te eten in ons favoriet eetcafe en fdan naar Carre...naar Ruth!
Zijn nummer geven...ff nadenken want heb geen problemen met aandacht van andere vrouwen aan hem...want is gewoon een lekker ding.
Maar morgen komt niet uit omdat wij samen...na lange tijd...eindelijk weer eens samen uit gaan, lekker tutten morgen omdat kinderen weg/uitbesteed zijn.
Opgehaald door taxi om te eten in ons favoriet eetcafe en fdan naar Carre...naar Ruth!