maggi-vergiftiging
vrijdag 27 november 2009 om 19:41
Ik heb 1 gerecht waar een paar scheutjes Maggi inhoren.Recept van Oma, de schat.
Verder gebruik ik dat spul nooit.
Nu keek ik vanavond eens op dat flesje (had even niets anders te doen) en zie dat het flesje uit 1993 is.
Dat is dus bijna antiek. Kan ik er aan doodgaan, kan ik een maggi-vergiftiging oplopen of loopt het werkelijk zo'n vaart niet.
Hebben jullie ook ingredienten die iets over de afgelopen datum heen zijn en die je desondanks toch nog gebruikt.
Verder gebruik ik dat spul nooit.
Nu keek ik vanavond eens op dat flesje (had even niets anders te doen) en zie dat het flesje uit 1993 is.
Dat is dus bijna antiek. Kan ik er aan doodgaan, kan ik een maggi-vergiftiging oplopen of loopt het werkelijk zo'n vaart niet.
Hebben jullie ook ingredienten die iets over de afgelopen datum heen zijn en die je desondanks toch nog gebruikt.
vrijdag 27 november 2009 om 20:53
quote:morrigana schreef op 27 november 2009 @ 20:26:
Mijn Maggiflesje is dus inmiddels 4 keer verhuist. Naar 4 verschillende Europeese landen.
Weet je wat, ik gooi het niet weg, ik stop het gewoon bij mijn andere souvernirs.
Ik zeg wel eens voor de grap dat er dingen in m'n koelkast staan die ouder zijn dan kerels die ik gezoend heb.. Maar jouw maggieflesje komt toch echt aardig in de buurt!
(Ga wel zo even kijken wat het oudste is dat ik heb)
Mijn Maggiflesje is dus inmiddels 4 keer verhuist. Naar 4 verschillende Europeese landen.
Weet je wat, ik gooi het niet weg, ik stop het gewoon bij mijn andere souvernirs.
Ik zeg wel eens voor de grap dat er dingen in m'n koelkast staan die ouder zijn dan kerels die ik gezoend heb.. Maar jouw maggieflesje komt toch echt aardig in de buurt!
(Ga wel zo even kijken wat het oudste is dat ik heb)
vrijdag 27 november 2009 om 20:54
quote:dolfje schreef op 27 november 2009 @ 20:31:
Ik dacht dat dit topic ging over iemand die een overdosis maggie had binnengekregen
Ik dacht al hoe krijg je dat voor elkaar....
Nou ik dus.
Als kind heb ik eens heel erg van de Maggi gesnoept. Vond het lekker !!!!!!!
Kwartiertje daarna... Misselijk.. Alle toiletten bezet... In de parapluebak overgegeven... Moeders kwaad, moest de zooi zelf opruimen.
Ik dacht dat dit topic ging over iemand die een overdosis maggie had binnengekregen
Ik dacht al hoe krijg je dat voor elkaar....
Nou ik dus.
Als kind heb ik eens heel erg van de Maggi gesnoept. Vond het lekker !!!!!!!
Kwartiertje daarna... Misselijk.. Alle toiletten bezet... In de parapluebak overgegeven... Moeders kwaad, moest de zooi zelf opruimen.
vrijdag 27 november 2009 om 20:55
De site is www.denkvooruit.nl
Voor het samenstellen van je overlevingspakket, om voorbereid te zijn op rampen.
Voor het samenstellen van je overlevingspakket, om voorbereid te zijn op rampen.
vrijdag 27 november 2009 om 21:23
Maggi is in hoofdzaak zout, valt niet te bederven volgens mij.
En wat betreft bewaren voor slechte tijden:
Misschien kun je het als die zich aandienene op marktplaats zetten, wie weet wat een verzamelaar er nog voor overheeft,
Dus niet zomaar de kliko in
En wat betreft bewaren voor slechte tijden:
Misschien kun je het als die zich aandienene op marktplaats zetten, wie weet wat een verzamelaar er nog voor overheeft,
Dus niet zomaar de kliko in
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 27 november 2009 om 21:36
quote:misschicken schreef op 27 november 2009 @ 21:31:
Je bent lekker zuinig geweest, in die 16 jaar tijd! Misschien moet je het opsturen naar Maggi....en krijg je er wel een enorme award voor! hahahaha
4 scheuten per kwartaal, dus 16 scheuten per jaar, dan gaat zo'n flesje dus eeuwen mee.
Ik denk dat ik het in mijn testament zet.
Je bent lekker zuinig geweest, in die 16 jaar tijd! Misschien moet je het opsturen naar Maggi....en krijg je er wel een enorme award voor! hahahaha
4 scheuten per kwartaal, dus 16 scheuten per jaar, dan gaat zo'n flesje dus eeuwen mee.
vrijdag 27 november 2009 om 22:32
Ik ben vorige maand verhuisd en heb nu geen spullen die over datum zijn. Had ruim 10 jaar in mijn vorige huis gewoond en heb dingen weggegooid met houdbaarheidsdatum 2000.
Maggi kan niet zoveel kwaad lijkt me, al dat zout houdt het wel goed.
Maggi kan niet zoveel kwaad lijkt me, al dat zout houdt het wel goed.
You always do your best, which is quite embarrassing.
Week 9 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 9 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 27 november 2009 om 22:41
quote:morrigana schreef op 27 november 2009 @ 21:36:
[...]
Juist!
Een kwartaal geleden wìst je het niet eens, en al die andere jaren dat je maggi al jaaaaaaaren over datum was wist je het ook niet
Ik zeg; wat is nou een kwartaal op 16 jaar?
succes met het afscheid
[...]
Juist!
Een kwartaal geleden wìst je het niet eens, en al die andere jaren dat je maggi al jaaaaaaaren over datum was wist je het ook niet
Ik zeg; wat is nou een kwartaal op 16 jaar?
succes met het afscheid
vrijdag 27 november 2009 om 22:52
Weet je wat, ik gooi het niet weg, ik stop het gewoon bij mijn andere souvenirs.Gooi dan wel de inhoud van het flesje ff leeg. Dan lekt het ook niet meer. Kun je het naar harte lust verhuizen zonder geknoei.
Weet je wat, ik gooi het niet weg, ik stop het gewoon bij mijn andere souvenirs.Gooi dan wel de inhoud van het flesje ff leeg. Dan lekt het ook niet meer. Kun je het naar harte lust verhuizen zonder geknoei.
vrijdag 27 november 2009 om 22:52
zaterdag 28 november 2009 om 03:07
Ik ben niet vies van dingen die over de datum zijn (maar goed, ik kan ook maanden door Azie en Afrika reizen zonder voedselvergiftingsproblemen Ik heb waarschijnlijk behoorlijk exeptioneel maagzuur).
Maggi is volgens mij iets wat bijna niet kan bederven, net zoals gedroogde kruiden of azijn ofzo. Maar goed, zelfs ik zou overwegen om bij de volgende boodschappen een nieuw flesje te halen
Maggi is volgens mij iets wat bijna niet kan bederven, net zoals gedroogde kruiden of azijn ofzo. Maar goed, zelfs ik zou overwegen om bij de volgende boodschappen een nieuw flesje te halen
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
zaterdag 28 november 2009 om 08:37
Weet je wat, ik gooi het niet weg, ik stop het gewoon bij mijn andere souvenirs.Dan rijst bij mij de vraag: hoe maak jij in godsnaam schoon???? Ruim je wel eens je keukenkastjes op? Waarbij je je planken afneemt, maar ook naar houdbaarheidsdatums enzo kijkt en pakken die te lang open staan weggooit?
Ik ben benieuwd naar de rest van je huis... Kruipt het niet steeds weg naar een andere stad?
Weet je wat, ik gooi het niet weg, ik stop het gewoon bij mijn andere souvenirs.Dan rijst bij mij de vraag: hoe maak jij in godsnaam schoon???? Ruim je wel eens je keukenkastjes op? Waarbij je je planken afneemt, maar ook naar houdbaarheidsdatums enzo kijkt en pakken die te lang open staan weggooit?
Ik ben benieuwd naar de rest van je huis... Kruipt het niet steeds weg naar een andere stad?