Goedemorgen, -middag en -avond-topic

14-06-2009 09:15 2139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Bedankt allebei!

Het gesprek is goed gegaan

Maar dat gaat het meestal wel. Nu nog aangenomen worden, dat is wat lastiger, met zoveel concurrentie..grr

Nou ja, ik hoor het dinsdag geloof ik al. Dus ik wacht af en hoop op niets.

Heb nu wel zin in een late afternoon snack.

Bitterbal, iemand?

Oe, heerlijk, La Vie. Ik neem er een stuk of wat één. Met mosterd uiteraard. Fijn dat je gesprek goed is verlopen. Hoop dat de keus op jou valt. En zo niet, dan gaan we het verdriet hier dinsdag wel verdrinken.
*pikt bitterbal van de schaal af* Lekker La Vie die bitterbal!

Ik hoop ook dat de keuze op jou valt. Jij bent gewoon de beste voor de job.
Heeft ook enorm zin in een paar bitterballen. Ik ga vanavond uiteten met m'n collega's en stagiaire, het is morgen haar laatste dag.

Laat er nu toevallig een thanksgiving buffet zijn in het restaurant waar we vanavond heen gaan. . .

Ik hoop toch zo dat het nu wel gelukt is voor je. We weten het dinsdag
Snjókorn falla, á allt og alla
Gezellig Snjookje. Happy Thanksgiving en eet smakelijk vanavond! (altijd fijn als er gekookt voor je wordt)
Voor iedereen die Thanksgivingday viert

quote:Dushi74 schreef op 26 november 2009 @ 16:48:

Gezellig Snjookje. Happy Thanksgiving en eet smakelijk vanavond! (altijd fijn als er gekookt voor je wordt)...en vooral niet vergeten dat de afwas voor je gedaan wordt ;-Þ
Zo, het is weer vrijdag en dat betekent dat het weer bijna weekend is.

Goedemorgen allemaal.

Goedemorgen.
Cum non tum age
Goedemorgen ladies, en bedankt voor het meeleven! Ik zal jullie uiteraard op de hoogte houden in de vorm van taart en champagne (goed nieuws) of een glas water en een hap lucht (slecht nieuws)

Ik ga even aan de koffie, heb nog niet zoveel trek. Misschien zo.

Precies La Vie je hebt wel meldplicht

Een hele goedemorgen deze morgen. Natgeregend maar de boodschappen zijn binnen. Nu kan ik lekker gaan beginnen met coconen....
Oh wat fijn, nu al je boodschappen binnen!! Heerlijk is dat hè?

Ik ging gisteren vroeg naar bed, sliep meteen na ER. Was zó moe.. Maar heb dus een lange nacht gemaakt qua slaapuren en werd erg fris en vroeg wakker. Ben meteen opgestaan, heb een was in de wasmachine gegooid, alle boven slaapkamers gestofzuigd en de afwasmachine uit en ingeruimd. En dat alles voor half 9.

Lekker.

Ik wil het eigenlijk doorzetten, want ik heb geen verplichtingen buitenshuis vandaag en dan is het gevaar met mij dat ik TE lui ga doen. Ik wil bijvoorbeeld mijn kledingkasten uitmesten, maar dat is zo'n rotklus...bah.
Dus jij bent ook al lekker actief geweest vanmorgen en als je luiheid niet toeslaat dan ga je nog een rotklus ook aanpakken. Een voordeel is: rotklussen werken het beste met een lekker muziekje op meezing modus. En als je die rotklus aanpakt heb je weer ruimte om eventueel nieuw aangekochte dingen netjes op te bergen.

Als deze dingen niet helpen wil ik je wel een virtuele schop verkopen hoor

*vind het zalig dat alles al gedaan is en dat het luilakweekend is geboren*
Ik heb net al een begin gemaakt! *klopt op eigen borst*

De eerste twee (broeken) planken zijn al helemaal gedaan. Dat wil zeggen, het zomerspul heb ik verplaatst naar elders en verder wat ik nu gebruik netjes opgevouwen en geordend. Ineens zie ik ook weer broeken waarvan ik niet meer wist dat ik ze had, da's ook fijn

En jij? Hoe moet ik me je nu voorstellen? Aangekleed en gemake-upt netjes aan je opgeruimde keukentafel, of in je joggingoutfit hangend op de bank, of..?

Ik ga nog even koffieën en daarna weer een sprintje trekken naar boven. Mijn missie voor vandaag: mijn kledingkasten helemaal tiptop hebben.

Inmiddels trouwens wel trek gekregen.. tast toe

Heb tuurlijk de standaard forumoutfit aan La Vie.

Na gedane boodschappen en een plensbui op mijn hoofd heb ik na een warme douche me in mijn joggingforumoutfit gestoken. Het is weekend dus tijd om te niksen.

*neemt wat lekkers van de etagère en schenkt lekkere mok thee in en gaat met goed boek op de bank zitten*

La Vie met rozen je bent goed bezig...doorzetten nu!
Goedemorgen dames.

Goedemorgen !!

Rise and Shine

Ondanks het aanhoudende takkeweer voel ik me redelijk ok.

Vanavond heb ik een leuk feest waar ik erg veel zin in heb.

Ben al helemaal fris en fruitig, vroeg opgestaan, gedouched en aangekleed en ga nu zo 'het durp' in. Nog even snel een ontbijtje voor jullie klaar zetten..

Tast toe ladies

Jij hebt flink uitgepakt LaVie. Lekker *neemt een stokbroodje met zalm*.

Ik heb al een was gedraaid en opgehangen. Ga nu maar naar m'n werk.
Moge dames, ik denk wat ruikt er hier zo lekker maar zie dat La Vie jullie wel heel lekker heeft verwent zeg. Krijg er trek van. Boodschappen voor het hele weekend al gedaan maar ben brood vergeten mee te nemen.

Eet smakelijk ladies.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Het is voor iedereen die er zin in heeft, dus ook voor jou Mylene

Lekker, alle boodschappen al binnen. Alleen jammer van dat brood ja. Ga je weer terug? Ik ga nu mijn buit binnen slepen, het is droog, dus hup, snel!

Werk ze snjo! (op zaterdag trouwens?!)
*Ook ik prik graag een vorkje mee van het heerlijke ontbijt*

Zet zo een dévédeetje op en trotseer daarna de storm om wat boodschappen te gaan doen en hoef er daarna niet meer uit.
Ah lekker, stort me op je lekkere ontbijt.

Nee ik ga niet terug voor het brood. Ik maak vandaag wel zelf brood. Ik heb vele soorten meel dus kan ook nog zelf kiezen wat ik ga maken, kan krentenbrood, bolletjes, gevuld brood, maisbrood, ciabatta, foccacia, tomatenkaasbrood, olijvenbrood maken enz.

Moet alleen dan eerst even afwassen hahahahahah.

Wat was je al vroeg actief La Vie. Wou dat ik even zin had om wat te gaan doen. Ik stel het nog 1 uurtje uit .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Pak maar lekker hoor Paloma

Oh, dat klinkt goed Mylene, meestal nog lekkerder ook, zelfgemaakt brood.

Ja, ik ben om half 10 opgestaan, en meteen actie ondernomen. Moet veel doen vandaag; boodschappen doen, cadeautjes kopen, surprisetroep voor mijn dochter kopen, onder de zonnebank en nog even zoeken voor een mooi zwart hemdje voor feest vanavond.

Dus vandaar!

Nou goed, dan ga ik nu écht weg...

*hmmm, misschien staat er wel een lunch klaar als ik straks terug kom* (hint hint)
Misschien later in de middag een stukje (natuurlijk door mijzelf gemaakte) chocoladetaart?

Ben klaar met werken dus neem ik nu even een kop thee met een lekker stukje taart erbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven