Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
quote:tijgermeisje schreef op 26 november 2009 @ 21:49:

kep me rotgelachen om het novembertopic debacle, wat ik alleen niet begrijp is dat er nu wordt gevraagd om het nu met rust te laten.

Vroeg ik dat?

Als er iemand in een topic serieus wil meeschrijven en die persoon wordt weggestuurd, dan kan dat bij mij gemeld worden.
Oh engel, wil u mijn fout corrigeren? Ik ben in "help Tia de bevalling door" de poll vergeten en nu kan ik deze niet meer toevoegen. De poll is:

Timini is een

jongen

meisje
Dank!
Ik begrijp dat engeltjes dit ook niet kunnen. Maar kan je wel de Timini poll samenvoegen met Help Tia de bevalling door? Dank je!
En anders een nieuw topic met poll openen en dan het oude topic samenvoegen, dat moet zeker lukken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Dat heb ik net gedaan mylene, dank voor de tip.
nee angel, dat was 1 vd 10 die dat n paar berichten terug schreef. Het 'ons forum' staat in het topic zelf.
quote:mylenevalerie schreef op 27 november 2009 @ 09:25:

En anders een nieuw topic met poll openen en dan het oude topic samenvoegen, dat moet zeker lukken.Nou, dat moeten we nog zien. Ik vind dat samenvoegen altijd nogal lastig. Voeg je de één bij de ander, of andersom. En welk topic behoudt dan de openingspost. Maar ik ga het proberen.
welke vragen kan je verwachten van kind over de dood ? is verplaatst naar het prikbord.
quote:Viva Angel4 schreef op 27 november 2009 @ 10:05:

[...]

Nou, dat moeten we nog zien. Ik vind dat samenvoegen altijd nogal lastig. Voeg je de één bij de ander, of andersom. En welk topic behoudt dan de openingspost. Maar ik ga het proberen.

Zie je, misgegaan.

Het moest andersom. @#$%&
Het klopt toch helemaal 4, alleen de topictitel klopt niet.
quote:Zwieber schreef op 27 november 2009 @ 10:12:

Het klopt toch helemaal 4, alleen de topictitel klopt niet.

Klopt het wel?

Gelukkig.

Welke titel had je gehad willen hebben?
quote:Viva Angel4 schreef op 27 november 2009 @ 08:36:

[...]

Vroeg ik dat?

Als er iemand in een topic serieus wil meeschrijven en die persoon wordt weggestuurd, dan kan dat bij mij gemeld worden.

Bij deze. Ik vraag serieus iets en wordt genegeerd. Mijn mening wordt afgedaan als gezeik.

Aan Biebelie wordt gevraagd weg te blijven en de dames besluiten 'hardop' andere berichten maar te negeren.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik quote maar ff

25-11 20:59

[quote]

Ja bedankt Charlotte! En chocolate lover, inderdaad laten wij gewoon lekker doorschrijven over deze spannende tijd en de rest links laten liggen.. ;)!

[quote]

20:54

quote:

Idd zonde van je tijd ja om hier mee te blijven doen.

Meiden van het topic, ik stel voor dat we nu echt de draad oppakken en niet meer reageren op vervelende berichtjes die ons topic vervuilen. )

quote:HoiPippiLangkous schreef op 27 november 2009 @ 11:44:

Ik quote maar ff

25-11 20:59

[quote]

Ja bedankt Charlotte! En chocolate lover, inderdaad laten wij gewoon lekker doorschrijven over deze spannende tijd en de rest links laten liggen.. ;)!

[quote]

20:54

[...]

Bedankt voor het melden. Ik heb een waarschuwing in het topic geplaatst.
angel,

Ik heb een topic geopend op forum kinderen, de openingstekst is over een onderzoek, maar dit klopt niet helemaal. Ondertussen is het naar prikbord verhuids, zonder dat ik hier iets van wist.

Ik zou graag de openingstekst veranderen en het topic terug zien op het kinderen - item, maar dit lukt me niet.

zou je me kunnen helpen?

Larissa
Het gaat over het topic:

welke vragen kan je verwachten van kind over de dood ?
En weer 1......Geen ledenstop maar een deurbeleid?quote:

Precies. T topic is open nu, meiden die vanaf November aan een eerste kindje willen beginnen zijn dus van harte welkom.

Meiden die geen kinderen willen, zitten bij dit topic waarschijnlijk niet helemaal op zn plek.

Laten we NU gezellig doorgaan.

quote:Viva Angel4 schreef op 27 november 2009 @ 10:07:

welke vragen kan je verwachten van kind over de dood ? is verplaatst naar het prikbord.Larissa. Omdat onderzoekjes niet op het topic horen maar op het prikbord.
quote:Aruba schreef op 27 november 2009 @ 20:16:

[...]

Larissa. Omdat onderzoekjes niet op het topic horen maar op het prikbord.Dit dus.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 27 november 2009 @ 18:30:

En weer 1......Geen ledenstop maar een deurbeleid?

[...]

ik kwam er nog wel een tegen met een ECHTE ledenstop (WIJ ZIJN VOL in OP): vanaf aug voor 1e kindje ofzo (geopend door FaV) niet megadruk, maar gaat om principe.
DJ Momo bedoelt deze denk ik: zwanger proberen te worden vanaf aug 2009, wie ook? -vervolg
Peas on earth!
jup.
Oh, wilde ook al komen helpen, hoeft al niet meer zie ik
Ja, dat vind ik echt.
quote:Mamasaar schreef op 28 november 2009 @ 11:36:

Oh, wilde ook al komen helpen, hoeft al niet meer zie ik
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven