A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
Dee, ik houd ook van jou

ik denk er ook een beetje zo over, heb wél hyves en vind dat ook erg leuk, maar om hier nou wéér alles neer te gaan zetten.. neuh.. misschien handig voor de vriendjes als ik in m'n profiel wel m'n hyvesadres neerzet *plinggg* (ik mis 't lampje! net als de duimomhoog.. ik gebruikte ze beide volgens mij zelden, maar nu mis ik ze toch )

Tuurlijk ben ik wel vrolijk en opgewekt enzo. Het is niet zo dat ik er dagelijks heeeel veeeel last van heb, veel ís er gewoon altijd en daar ben ik redelijk aan gewend geraakt.(en word ik af en toe wanhopig van, zoals de jeuk) Ik werd met de draaierigheid geconfronteerd met een klacht, waarmee ik niet gewoon door kon gaan en ik wil nu gewoon een aantal zaken uitsluiten, waar bij wel aanwezig iets aan gedaan kan en moet worden. Overigens is het dan wel ráár te "balen" als er niets gevonden wordt, want ik blijf maar rmooi met die klachten zitten

Waarom gaan de uren dat m'n leidinggevende afwezig is, zoveel sneller voorbij dan wanneer hij er is?

toedels
Later is nu
Hoi Loomii!

Dee ja vreselijk irritant is dat steeds het verkeerde reageerscherm.

Dus jullie zitten allemaal op hyves. Ik heb dat dus helemaal gemist; het vriendjes maken hier vind ik dus hartstikke leuk. (ja voor wie wil, stuur mij gerust een uitnodiging. Vind ik hartstikke leuk)

Dreamer sterkte met je leidinggevende.

Wat naar dat je zoveel lichamelijke klachten hebt. Het is te hopen dat er iets uit het onderzoek komt zodat er wellicht iets aan gedaan kan worden want zo'n lijst met klachten lijkt me heel erg slopend en vermoeiend.

We hebben hier vanochten enorm gelachen. Normaal gesproken klopt de hond aan de deur van de slaapkamer als hij naar binnen wil. We waren gisteravond nogal laat naar bed gegaan dus ik heb geen idee of hij dat vanochtend ook gedaan heeft. We hebben het iig niet gehoord rond een uur of half 8.

Rond kwart voor 9 werd ik opeens wakker van een enorme herrie.

Ik ga kijken, staat de hond voor de deur met de koptelefoon plus snoer om zich heen gedrapeerd. De koptelefoon sloeg steeds tegen de grond en hij had zijn poot aan de andere kant ergens tussen het snoer waardoor de koptelefoon er ook niet afviel.

Maffe hond! We hebben geen idee hoe hij dat voor elkaar gekregen heeft. Nou goed, hij kreeg iig de aandacht waar hij zo om zat te springen.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
haihai

ik kom net uit de kroeg.. mét kinderen Had afscheid van collega, zou tot 20.30 uur duren, maar was zó gezellig. Kinderen waren mee, want ze kennen 'm ook (woont hier in de straat en z'n kleinkinderen zitten bij hun op voetbal) afijn, afscheid was dus in een kroeg en dat is dus de stamkroeg van Elvis' familie. Toen wij weggingen, was het eerste familielid al gearriveerd, bovendien had Elvis altijd gevoetbald met zoon van afscheidnemende collega, dus hij bleef. Leuk, zo'n feestje van mijn werk 8-)

Nu liggen de kinderen dus in bed, hopelijk slapen ze uit, en ga ik ook zo

Later is nu
Ik heb Laddertje bij m'n vriendjes op hyves

naaaanaanananaaaaaa

hahaha, was echt een leuke thuiskomer!(en wat gaat tiepen slecht, na zo'n .. eh.. paar wijntjes)
Later is nu
quote:jasmine schreef op 17 augustus 2007 @ 13:52:

Hoi Loomii!

Dus jullie zitten allemaal op hyves. Ik heb dat dus helemaal gemist; het vriendjes maken hier vind ik dus hartstikke leuk. (ja voor wie wil, stuur mij gerust een uitnodiging. Vind ik hartstikke leuk)

ik vind het ook leuk jou hier als vriendinnetje te hebben!

Dreamer sterkte met je leidinggevende.

Wat naar dat je zoveel lichamelijke klachten hebt. Het is te hopen dat er iets uit het onderzoek komt zodat er wellicht iets aan gedaan kan worden want zo'n lijst met klachten lijkt me heel erg slopend en vermoeiend.

Sja, ik ben sowieso veel moe. En ik denk niet veel aan m'n klachten, ze zijn er gewoon. Langzamerhand, in de loop der jaren, kwam er geleidelijk aan steeds wat bij. Ik mopperde wel eens "weer iets waar ik mee moet leren leven" maar ja, je lééft er al mee, dus wat moet je? En, zoals ik al zei, (hier of elders) als die draaierigheid er niet was geweest, een klacht waar ik gewoon niet mee door kan lopen, dan was ik nog niet geweest. Alles loopt, alles gaat. Ik ben er niet dagelijks intensief mee bezig, maar ik houd er wel rekening mee. Zo pas ik kleren (die altijd van katoen zijn) aan aan het eczeemniveau van die dag. Na 1 dag op hakken lopen, doen m'n knieën zo'n zeer, dat ik een paar dagen goede schoenen aan moet, enzovoorts. Ik weet al bijna niet beter

We hebben hier vanochten enorm gelachen. Normaal gesproken klopt de hond aan de deur van de slaapkamer als hij naar binnen wil. We waren gisteravond nogal laat naar bed gegaan dus ik heb geen idee of hij dat vanochtend ook gedaan heeft. We hebben het iig niet gehoord rond een uur of half 8.

Rond kwart voor 9 werd ik opeens wakker van een enorme herrie.

Ik ga kijken, staat de hond voor de deur met de koptelefoon plus snoer om zich heen gedrapeerd. De koptelefoon sloeg steeds tegen de grond en hij had zijn poot aan de andere kant ergens tussen het snoer waardoor de koptelefoon er ook niet afviel.

Maffe hond! We hebben geen idee hoe hij dat voor elkaar gekregen heeft. Nou goed, hij kreeg iig de aandacht waar hij zo om zat te springen. Hahaha, leuk he, honden. Geweldig. Zou echt iets voor een teckel kunnen zijn!!
Later is nu
Dat zou zeker iets voor een teckel kunnen zijn:-)

Honden zijn geweldig, en wat een fantastisch verhaal Jasmine, ik zag het helemaal voor me.

Gaat het niet beter met de draaierigheid na een paar glaasjes Dreamer, en dit is een serieuze vraag:-) Ik durf mijn haar niet meer bij de wasbak te wassen, de laatste keer dat ik dat deed werd ik erg duizelig, en miste een voorstelling (was geen ramp) maar ook het dansen daarna, was wel een kleine ramp;-)

Lijkt me idd wel moeilijk om met al die klachten te leren leven, dat geldt natuurlijk ook voor Jasmine en Mik, en Carlien die regelmatig hoofdpijn heeft.

Leuke muts Loomii, je hebt toch geen aanleiding nodig om hier binnen te vallen!

Thee ik ga je binnenkort bellen ivm verjaardag Purple.

Ik heb nog niet ontdekt hoe ik hier vriendjes kan maken, maar ik accepteer alle uitnodigingen:-)
.
Ik vraag me af hoelang je wakker moet blijven om jezelf te zien bij wiehier?

Ik zie mezelf iig niet (wat op zich juist goed is:-)

Maar ik heb wel ontdekt hoe je vriendjes moet maken, en volgens mij heb ik een knuffel van Jasmine gekregen?

Weet iemand al wat de bedoeling van dat vriendjes maken is?

Pffff ik moet echt gaan slapen, jammer dat er zo weinig uren in een dag zitten:-)
.
Volgens mij is de lol van het vriendjes maken dat je elkaar een knuffel kunt sturen en privé berichtjes buiten het forum om en natuurlijk om te zien of je remi bent hier of dat je nog wat vrienden hebt

Jas humor van je hond

Dreamer ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt over wat je hebt
Dreamer, dat is idd wel veel dingen waar je dan rekening mee moet houden. En ja sommige dingen leer je mee leven maar wanneer er dan iets zoals de duizeligheid bij komt dan houdt het op en wil je gewoon weten wat er aan de hand is.

Je hebt laddertje als vriend, dat is lang geleden dat ik haar online gezien heb!

Twins, wat naar dat je zo duizelig werd van haar wassen in de wasbak dat je daardoor zoveel miste.

Oh vriendjes maken, je gaat op de naam van een forummer staan waarmee je vriendjes wilt worden en dan staat er een button met iets als "maak vriend" dat klik je aan en dan kun je een boodschap schrijven, er staat al een standaard boodschap.

Vanavond waren we nog in Dreamerstad. Misschien morgenochtend weer. Dat was niet de bedoeling. We zouden een nieuw dekbed voor zoon halen. Staan we om 9 uur bij de kassa van de zweedse meubelgigant ontdek ik dat het dekbed 2.20 m lang is. Ik roep verschrikt, dat is niet de goede maat.

Maar ja, tijd om nog te gaan ruilen was er niet meer. Dus dekbed daar achtergelaten, twijfelden ook al een beetje of zoon het dekbed niet te warm zou vinden.

Maar nu zien we dat alle dekbedden van 2.40 breed een lengte van 2.20 hebben, ook die van de hema.

Dus moeten we alsnog maar die van 2.20 halen en dan een iets dunner/koeler dekbed als dat eerst zou.

Hm morgen hond in de auto, naar Dreamerstad crossen, 1 van ons naar binnen, ander dekbed halen en vervolgens naar schoonmoeders rijden.

En dan moeten we echt om 8 uur al uit bed zijn. Als het niet lukt gaan we volgende week wel een keer naar Dreamerstad. Ik heb er trouwens een hard hoofd in dat het zal lukken morgenochtend.

Slaap lekker allemaal!
nahja, als ik op mezelf klik heb ik géén vrienden volgens mijn profiel, wel als ik op uitgebreid profiel klik

Nu eens proberen of ik écht vriendjes kan worden met mezelf

EDIT: ja dat kan dus ik ben nu vriendjes met mezelf
Goedenmorgen!

Thee, ik was echt nooit m'n haar in de wasbak, vind ik zo'n gedoe! Neehoor, lekker onder de douche, stoot ik tenminste m'n kop niet tegen de kraan enzo.

Draaierigheid gaat niet weg van wijn nee, eh.. lijkt af en toe erger te worden (goh) Was er zelfs even bang voor dat het daaraan lag, maar ook zonder drank werd ik draaierig (gelukkig?? of toch niet)

maar duizeligheid na bukken kan volgens mij komen door: lage bloeddruk, bloedarmoede, (te) laag suiker en.. eh.. nog iets. Maarja, ik ben geen dokter.

Mik, het is nooit verkeerd natuurlijk, vriendje met jezelf te zijn!!

jasmine, als je nou op woensdagmorgen naar mijn stad zou gaan, konden we ook even afspreken! Had vandaag ook gekund, maar had ik het íetsje eerder moeten weten

Elvis is vannacht een sloot in gefietst. Hij baalde behoorlijk want z'n mobiele telefoon, van 't werk, doet het niet meer en zn elektronische agenda ook niet. Dus.. heb ik deze reactie achter wege gelaten

Ben trouwens wél blij dat hij zonder kleerscheuren zélf weer die sloot uitgekomen is, want volgens mij zijn de walkanten op die plek behoorlijk hoog. En net vanmorgen in de krant een artikeltje dat er een vrouw onderkoeld uit een sloot gehaald werd. Was Elvis er niet zelf uitgekomen vannacht, waar hij fietste is het niet bepaald erg druk... toch nog schrik achteraf.

Deze is leuk he

Later is nu
bij een bepaald aantal glaasjes wijn, gaat hoofdpijn trouwens ook niet meer weg Vroeger, ooit, was dat bij mij wel het geval, maar toen had ik voornamelijk spanningshoofdpijn en het isnatuurlijk logisch dat die na wat alcohol weggaat. Tóen had ik ook nog geen last van katers. Nuwel

Niet alleen zie ik ineens allemaal mooie avatars hiernaast, ik zie ook ineens allemaal mooie nieuwe nicks
Later is nu
ff plakken van topic "mag werkgever je ontslaan wegens opmerking op hyves" ofzoiets

Hahaha, dat is grappig, jezelf googlen. Had ik eigenlijk nog nooit gedaan. Ik heb een vrij weinig voorkomende naam, kwam 'mezelf' wel 3x tegen.

Ik blijk de 7 heuvelenloop gelopen te hebben '()én in de rij te staan voor een gratis 'notebook'. Da's niet mis. Toevallig was ik het één keer echt, en dat was een interview voor viva baby's

Leuk he?

Dat interview voor Viva weet ik nog goed, was de laatste keer dat ik Tweeling zag. In het interview zag ik dus ook, dat dat al zo'n 5 jaar geleden is, LE zat nog op de creche!!
Later is nu
Goedenmorgen!!!

Zo

heb neefje te logeren gehad, pfff. LD is bij vriendje uit Suriname te logeren, dus we dachten, leuk voor LE, neefje te logeren. IS ook leuk voor LE, maar neefje heeft slaapprobleempje, wij dus afgelopen nacht ook, haha.

Nouja, om het positief te bekijken: heeft schoonzus ook eens een goede nacht.

Ik heb de heren inmiddels naar buiten geknikkerd, want slechte nachtrust is niet goed voor hun gedrag en mijn humeur. Bovendien is het mooi weer.

En..

hoe is het hier?

Later is nu
En, ohja, ik heb een nieuwe avatar (maar dat hadden jullie vast al gezien) Ik spaar Giraffes en ben gek op de Giraffe van Leendert Jan Vis, Olaf. Vond ik zomaar een plaatje van Olaf aan de pc.. sjaaaaa..
Later is nu
echo?
Later is nu
Er is helemaal niemand online.
Nouja ik kan niet inloggen, er staat dat er niemand online is en toch kan ik posten.
*&^%$#&*%$#*&$#!!! Ben potverdorie de hele dag door bezig geweest met inloggen en krijg steeds die soapfout.

Het lijkt erop dat je het beste 's nachts kunt forummen, dus nog niet zo gek bekeken van Carlien.

Oh shit nu zit ik weer in het verkeerde reageervenster. :((

Leuk forum hoor maar dat inloggen is echt zo ongelooflijk frustrerend dat ik het niet weer zo lang probeer. Dan maar een keer 's nachts of de volgende dag. Had zelfs al een ander mailadres en andere account aangemaakt in de hoop er dan wel doorheen te komen maar niet dus.

Eh... wat zou ik ook alweer zeggen?

Oh jaaaa die tekeningen van Leendert Jan Vis die vind ik ook helemaal te gek. We hebben er een verjaardagskalender van op de wc hangen. Zulke grappige tekeningen!

Oke, we gaan naar bed, lief moet er om 4 uur weer uit.

slaap lekker allemaal! *zoen*
Ik ben ook frustrerend lang bezig geweest met inloggen. Ik was weer eens wel en niet ingelogd... Tis traaaaaaaag. Lekker forummen dus not...

Ow ja ik heb mijn hyvespagina ook in mijn profiel gezet. Wie wil mag een kijkje komen nemen.
Avond!

Hoewel ik hyves enzo allemaal niks vind heb ik natuurlijk -nieuwsgierig als ik ben - meteen even je hyves bekeken Mik . Leuk haar had je toen je trouwde, zit een beetje zoals ik het nu heb. Leuke foto's verder. Maar jeee zeg, waar haal je de tijd vandaan om hier te komen, dat hyves te doen en je hebt ook nog een andere site zag ik.

Hahahaha Jasmine, dat verhaal van je hond, géweldig

Leuke nieuwe avatar Dream! Ik vind die tekeningen ook errug leuk, stuur(de) vaak kaarten van hem.

Als het goed is heb ik ook een ander plaatje, heb nu geloof ik al 3 Miss Piggy's voorbij zien komen, niet origineel meer. Heb nu een champagnedopje (zo'n ding wat bovenop de kruk zit bij een champiefles) van Demoiselle champagne.

Gisteravond meegevaren met de "gondelvaart" in Loosdrecht, met boot van vrienden. Dat was gaaf zeg, leek wel een soort koninginnedag, boten versiert, veel mensen verkleed (ik had voor de gelegenheid 2 boa's om, meteen lekker warm ), en op vele boten lekkere muziek, er waren hele drijvende podia met complete disco's erop! Was echt super leuk, om half 12 ook nog een prachtig vuurwerk, wat we bijna helemaal gemist hebben omdat we net ff hadden aangelegd om naar de wc te gaan en dat was ten 1e een endje lopen, ten 2e erg druk, en ten 3e, nou ja, ten 3e hebben we daardoor dus het vuurwerk gemist. Gelukkig hebben we de foto's nog....

En gelukkig is het droog gebleven en viel de kou ook mee! Echt een topavond!!

Lekker zeg, dat teruglezen. Ach ach, die Elvis. Idd best link, in een sloot vallen. Mijn vader is druk aan het wielrennen met een groepje en laatst reed er ook eentje de sloot in. En hij zat met z'n voeten nog vast in die clipjes van pedalen, na het vallen... kun je mooi mss nog verzuipen als je alleen bent idd.

Trusten!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Gewoon in één toer Dee, ik ben vaak én hier én op het andere forum te vinden en dat staat meestal ook msn nog aan. Hyves kom ik meestal pas als iemand mij een krabbel heeft gestuurd
*groet iedereen en wenst de nog wakkeren 'welterusten' en de slapenden 'een goede morgen'*
quote:thee schreef op 20 augustus 2007 @ 00:09:

*groet iedereen en wenst de nog wakkeren 'welterusten' en de slapenden 'een goede morgen'*hai Thee
Ineens 2 pijlers weg? Eten en ....??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven