***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Layla, ik wil zo niet naar NL hoor. Mijn ouders en schoonouders (en mijn zus), willen allemaal graag deze kant opkomen.

Als het morgen beter gaat moeten we maar even kijken of we iemand over willen laten komen. Eerst maar even kijken hoe het morgen gaat.
Jeetje swiss, wat een narigheid! Ik hoop zo dat t meevalt en je niet naar t ziekenuis hoeft. Gatver!!! Ik denk aan jullie!

Drop, balen zeg!

Meesjemuis, fegelicitterd met je 1e verjaardag!

Hier een zieke noah, koorst en heel lamlandig. Wilde niet eens pannenkoek,
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Jeetje swiss, wat een narigheid! Ik hoop zo dat t meevalt en je niet naar t ziekenuis hoeft. Gatver!!! Ik denk aan jullie!

Drop, balen zeg!

Drop, balen zeg!

Drop, balen zeg!

Drop, balen zeg!

Drop, balen zeg!

Drop, balen zeg!

dan is ie dus echt ziekm, arm ventje.

En heb mijn oma op bezoek, dus dat is wel een beetje jammer voor haar, ze ziet ze al niet veel, jammer genoeg.
DN, Noah is wel heel erg ziek gezien het aantal posts! Beterschap voor hem!

Drop, ik dacht dat een verlening van de reactietermijn betekent dat er niet veel soeps in eerste instantie tussen zat, dus dat is alleen maar gunstig voor jou! Joh, gezien je cv zijn ze gek als ze je niet aannemen, echt!

Swis, ik vind het echt heel naar om te lezen dat het zo bagger met je gaat en ik zou met alle liefde zo in de auto springen en naar je toe komen. Wat betreft de gevolgen van de bijwerkingen: dood gaan is echt een belachelijk plan (wil ik niet!), een maagperforatie gaat gewoon niet gebeuren (wil ik ook niet!), een catheter is ook niks (al vond ik het na de geboortes eerlijk gezegd best prettig, maar niet voor altijd!) en een stoma is geen gezicht, dus dat gebeurt ook niet. Alle gekheid op een stokje, ik hoop echt dat je hier goed doorheen gaat komen.

Zo, de verjaardag van Mees is afgelopen en ik ben gesloopt. Mezemuis heeft goed gescoord vandaag en hij was echt te schattig. Volgens mij begreep hij niet waarom hij alle aandacht van iedereen kreeg en waarom iedereen heel de tijd maar aan het zingen was, maar hij genoot enorm van alles. Tevens zijn we erachter dat Meesje dol is op taart (hij zat letterlijk bij iedereen te bietsen toen hij zijn eigen stukje naar binnen had gehakt) en dat hij stapjes zet! Jaha! Hij waggelt langs de bank, hij waggelt langs de boekenkast, kortom: hij waggelt!

De buit: (zit misschien een idee voor iemand tussen!)

- Nijntje bromtol van mijn zusje. Mees heeft die niet meer losgelaten.

- Hobbelpaard van mijn ouders. Een hit voor zowel Steijn, Huug en Mees!

- Sokken

- Boekjes

- Duplovliegtuigje

- Kiepwagen

- Koekiemonsterknuffel (lollig!)

- Dribbel boek van Steijn

- Baby's eerste honderd woorden van Hugo (die Huug direct heeft geclaimd)

- FP boerderij van ons

- Tommy Hilfigeroutfitje van ons (mijn devies: baby sluit in stijl zijn eerste jaar af! A. vond het lichtelijk overdreven van me, maar ik snap mezelf echt helemaal!)

Even hangen. Vanavond ga ik met een paar vriendinnen uit en ik ben gaar.
Muis de verjaardag van Mees klinkt heel gezellig. Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad.

Hier ook druk dagje. Vanochtend was Koen 2 uurtjes naar de creche voor het sinterklaasfeest aldaar. Het was geloof ik erg gezellig. Vanmiddag een kraamfeest gehad.

En nu gesloopt op de bank.

Lieve swiss een hele dikke knuffel voor jou.
Jeetje, Swiss ik had geen idee dat de bijwerkingen zo heftig konden zijn. Ik schrik er eerlijk gezegd wel een beetje van.

Fijn dat je thuis bent en hopelijk werkt de prednison snel en afdoende.

Yasemine nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Meesje muis hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.

1 jaar allebei (wat gaat de tijd snel)
Arme Noah, beterschap!

Muis, klinkt als een leuke verjaardag en een prima buit! Veel plezier vanavond.

BM, is jullie creche vaker op zaterdag open? Die van ons is volgende week zaterdag open, niet vanwege sinterklaas (kennen ze hier niet zo), maar vanwege kerst-inkopen! Vind het wel een goed idee.

Muis, om tegen te gaan dat er echt iets ernstigs gebeurt, wordt ook aangeraden al naar 4 keer diarree langs te komen (haha, iets later, maar ok).

Heb net een klein bakje soep gegeten met een stukje brood, lijkt goed te gaan.

Ik zei gisterenavond al tegen B dat dit echt als kanker voelt. Was de eerste keer dat ik me zo vreselijk beroerd voelde. En dat ik nou precies het beeld wat ik altijd heb (had) van mensen met kanker.

Oeps, B was vandaag erg vriendelijk tegen de verhuurder. Dat zijn mensen van eind 60, begin 70, die meestal best vriendelijk (proberen te) zijn.

Ze vroegen hoe het ging, dus B vertelde dat we net in het ziekenhuis waren geweest vanwege mijn darmen. Ze keken hem echt aan en maakten een opmerking dat je zoiets toch in een dag of 2 over is. B's reactie, ja maar niet als je kanker hebt. Oeps, erg goed gebracht! Daarna heeft hij maar wat meer uitleg gegeven. Grapjas!
Getver Swiss, wat heftig allemaal. Ik hoop dat de prednison snel gaat werken en dat je een beetje tot rust kan komen!

Muis, nog gefeliciteerd met Mees!

En Yasmine natuurlijk ook nog (ik ben een beetje traag)

Lara, je bent alweer met verlof. Wat gaat dat snel. Lekker hoor!

Drop, wat achterlijk van je werk. Tja, ze zullen er wel snel achterkomen dat het allemaal niet zo efficient is.

Layla, wat een gedoe op je werk. Kan me goed voorstellen dat je je er niet lekker bij voelt. Sterkte!

Met Kaj gaat het wat beter. De koorts zakt nu een beetje af en de tamiflu begint goed aan te slaan. Hij moet nog tot woensdag binnenblijven. Gelukkig taalt hij er niet naar om naar buiten te gaan, daar is hij te lamlendig voor.

Ik heb gelukkig nergens last van en mag pas na eind volgende week een vaccinatie maar vraag me nu af of ik die nog wel moet nemen.
Ik was even wat tussendoor aan het doen dus heb net je berichtje gemist Swiss. Fijn dat je wat hebt kunnen eten.

Tactische man heb je
Mees heeft goed gescoord zeg!

Swiss, fijn dat t iets beter lijkt te gaan, kwam speciaal even checken!
Mees van harte gefeliciteerd

swiss ; wat rot zeg , hopelijk moet je niet worden opgenomen.
Goeden morgen. Goede nacht gehad! Joepie, nu heb ik alleen maar mijn hoofdpijn (die nog erger lijkt te zijn, maar ok). Slaap is goed! Hopenlijk gaat het eten vandaag ook nog goed, dan ben ik weer helemaal ok. Dan moet ik alleen komende week nog even terug naar mijn normale trial arts.

Lilien, fijn dat de tamiflu aanslaat. goed dat ze het direct hebben gegeven, ik heb het idee dat veel mensen die mex griep nog maar gewoon moeten uitzieken. Beterschap nog.

Esan, het moeilijke is dat dit medicijn (het is nu wel zeker dat ik werkelijk het medicijn krijg), heel laat werkt. Ieder immuunsysteem werkt anders en reageert anders. Er zijn gevallen bekend van mensen die nieuwe tumoren hadden na het begin van het medicijn, en waarbij de tumoren afnamen of zelfs verdwenen na een paar maanden.

De meeste ernstige bijwerkingen komen meestal pas na 4 - 7 shots. Wat ik alleen niet in de gaten had, was dat het echt zo vreselijk snel gaat. Ik had vrijdagavond om 18 uur nog lekker gegeten, zonder dat ik me vervelend voelde. Een half uur later hing ik vreselijk misselijk en met hard rammelende darmen boven het toilet.

Muis, hoe was je avond gisteren? Was het gezellig?

Xaloy, hoe gaat het met jou? Voel je je zo in het weekend iets beter? Moet je morgen weer naar de arts?

Hebben jullie al winterbanden? B moet morgen even langs de garage, de sneeuwvalgrens gaat naar 500 tot 900 meter. Dat komt wel erg dichtbij.

Lara, hoe gaat het? Is je meisje nog lekker rustig gebeven met haar hoofdje braaf naar beneden? Heb je nu ook minder last van schopjes?

He, ik baal er wel van dat mijn NL tripje niet doorgaat, want ik had stiekem toch wel even langs het westen willen rijden, en even een bezoekje aan een paar meiden brengen. Nou ja, ook al voel ik me wel een stuk beter, ik met echt nog even hier in de buurt blijven. Misschien kan ik tussen kerst en oud en nieuw nog blijven.
FIJN dat het beter gaat Swiss!! Wat een ellende. Nou ja, ben je blij dat je het medicijn krijgt? Hoop voor je dat je snel naar NL kan.

Wij doen niet aan winterbanden - we hebben all seasons. Werkt prima, en mag ook volgens de wet. Makkelijk :-)

Nee, ik voel me geen steek beter. Helaas. zie er ook een beetje slecht uit: Heb een opgezwollen gezicht van de Prednison, zit er dus weer over te denken daarmee te stoppen. Lastig. Morgen weer naar de dokter, ja. C. is dit weekend in NL, heeft maandag 2 belangrijke zakelijke afspraken. Dus ben alleen met Robbie nu, we doen het lekker rustig aan. Ik ben al kerstkaarten aan het schrijven en heb gister zijn website ge-update enzo!
Xaloy, dikke knuffel meid. Ik hoop dat Robbie zijn lieve zelf is en een beetje rustig is vandaag. "Fijn" dat je morgen weer naar de dokter gaat. Wat een vreselijke ziekte heb je toch zeg, bah.

Zal B even vragen je een mailtje te sturen met vitaminen en mineralen die goed kunnen zijn.

Ik ben inderdaad echt blij dat ik het medicijn krijg. En ik lijk er dus heftig op te reageren, dus het lijkt mijn imuunsysteem echt aan te pakken.

En wat ook niet onbelangrijk is, ik heb het idee dat mijn bult in mijn lies minder wordt. Dat zou dus betekenen dat het gewoon een ontsteking was! Kijk direct positiever naar de CT-scan uit.
OOh Swiss ik hoop zo dat het je allemaal gaat helpen en dat je gebaat bent bij he medicijn, maar het is wel heftig allemaal!

Xaloy: voor jou hoop ik ook dat het heel snel beter gaat!

Hier vandaag lekker relaxed dagje... net even naar de stad geweest voor een aantal zaken die ik niet kon vinden,maar wel even lekker geshopt voor Luuk bij de Villa Happ. Ze hadden vandaag 50% korting, ook op alle reeds afgesprijsde artikelen. Heb dus goed ingeslagen aangezien hij overal zo snel uit groeit. Fleur is helaas een ander verhaal... Zij wil alleen nog maar spijkerbroeken en Dora, Kitty of biba boerderij aan. Heb hier dus nog een aantal jurkjes, rokjes en maillots liggen die ze niet aan wil en die ik nieuw heb gekocht. Kan er niemand van jullie blij mee maken denk ik aangezien alle meisjes al groter zijn toch? Of misschien voor Livia of Nina? Ik ga het nog een paar weekjes proberen en anders gaat het weg.
Muissie nog gefeliciteerd met je kleinste mannetje!!! En hij is goed verwend lees ik alweer!

Swiss wat een schrik..ben blij dat het vandaag al een stukkie beter gaat met je! Ik heb je nog iets te lezen toegestuurd..Hopelijk krijg je het morgen..

Dropneusje mijn god dat die kleintjes nu meedoen aan peuterrages!! Wat een eigenwijs dametje zeg!!

Lief dat je aan Nina livia denkt..Maar marktplaats is er natuurlijk ook nog!

Hoe is het met de koortsige kindjes? noah? kaj? en nog meer?
voor Xaloy...brrr wat een nare bijwerkingen! Jij krijgt het ook maar voor je kiezen! Kiezen uit 2 kwaden is het eigenlijk..pijn, of bijwerkingen..Kan alleen maar zeggen wat een baggerzooi!!
noah nog wat verhoging, maar was weer goed te pas verder. Was leuk een weekend met oma, maar blij dat ik mijn huisje weer voor mezelf heb. Net trouwens bio papa op bezoek gehad, kwam oma ophale. Was gezellig, maar blijft een beetje raar. Had de kleine even vast, dat is dus wel zijn kleinzoon, raar....

Nu lekker vroeg naar bed.
DN dat lijkt mij inderdaad een dubbel gevoel...Maar ook wel iets waar je zachtjes aan in gaat groeien denk ik..Wel fijn dat het contact zo goed gaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven