LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Die kleertjes past ze nog niet hoor, is allemaal 62. Ik ga lekker de Aristocats kijken! xx
PS: Ik ga vanavond in bed op de mobiel even goed bijlezen hoor, schoot er vandaag ook bij in, weekenden zijn wel erg volgeboekt maar door de week heb ik er meer handigheid in om bij te kletsen, dus excuses voor de onpersoonlijk reactie, ik beloof beterschap! Fijn weekend verder in elk geval....
Haaaaai. Handstand geperfectioneerd Chiek!

En heeeeeeel lekker gegeten (en nu hou ik erover op Laal, al meen ik dit wel echt).

DVD en sticks zijn binnen. Pienman was een hele lieve taxi vandaag dus we gaan er morgen aan beginnen want hij is nu toch wel erg moe na een lange dag werken ook.

Ik heb een heel leuke middag gehad, heel gezellig en heel leuk mannelijk gezelschap ook.
Wat leuk Pien, dat je nu eindelijk je aanstaande schoonzoon hebt kunnen bewonderen! Wat gezellig ook voor Laal, nu Laalman weg is. Ben benieuwd of de moxa gaat werken. Vind het raar spul, maar heb er toch veel positieve verhalen over gehoord (zelfs bij de meest nuchtere personen helpt het).

Hier schijnt sinds vanmiddag eindelijk de zon. Het was vanaf de eerste dag grauw en grijs en het heeft heel hard geregend gisteren. Maar nu een strakblauwe lucht en het is ook best warm. We hebben al best veel in de buurt rondgewandeld. We kenden het al, maar nu wordt het dus echt 'onze' buurt, heel maf. Wat ik erg fijn vind is dat de supermarkt op loopafstand is. Er zijn ook een drogisterij, boekwinkel, speelgoedwinkel, een leuke tweedehands kledingzaak en wat koffieplekjes enzo in de buurt. Het is een levendige buurt maar ons straatje is gelukkig wel heel rustig. Ik zal morgen wat foto's van het huis maken en op de groep zetten.

Komende dagen moeten we veel dingen regelen. Gas en licht, internet, telefoons etc etc. En ook weer een auto kopen. Sproetman maakt zich nu al druk of hij dan een model heeft uitgezocht dat hij makkelijk kan door verkopen over 3 jaar. Geen zin in een herhaling van de afgelopen maand.

Sjippie, ik heb net je berichtje op de groep gelezen. Je verhaal zit al de hele dag in m'n hoofd. Ik denk veel aan je
Sproetje haaaaaai!!!

Wat gaan jullie lekker daar zeg!! En het klinkt alsof je in een zeer geslaagde buurt terecht bent gekomen. Ben ook heel benieuwd naar jullie huis. Heb je je buren al ontmoet? Doet Sproetekind het een beetje ok daar? Kan ie een beetje slapen enzo?

Ik ben zoooo nieuwsgierig hoe het daar nou echt is en hoe het eruit ziet. Nou ja ik ben gewoon nog steeds een soort van plaatsvervangend opgewonden voor jullie. Het klinkt allemaal heel goed in ieder geval. Vooral met zo'n zonnetje erbij.

Het was inderdaad heel gezellig bij Laal en wat een snoepje die Jeetje/Laalbaby. Ik vind hem nog zo lekker baby (had door de foto's een grote knul verwacht ofzo) en hij is zoooo makkelijk. Hij heeft zijn aanstaande ook begroet met wat getrappel in mijn buik. Was wel geestig.

Dat hele moxa spul is ook wel een beetje apart hoor. Zat net de instructie te kijken en dan denk ik ook wel heel even tja. Maar net als jij heb ik ook zoveel goede verhalen erover gelezen en de vk raadde het ook echt aan. Dus ik heb er wel een goed gevoel over. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel een beetje los begin te laten. Het is nou eenmaal hoe het is. Niet alsof ik er verder heel veel invloed op uit kan oefenen.
Ha lieffies!

Zit in de trein terug naar huis, buikje vol gegeten en mijn neus zit ook vol. Voel me aardig beroerd.

sproet, ik ben ook zo benieuwd! Leuk, foto's! Waar zit je nu te internetten? Bij je nichtje?

Leuk laal en pien dat jullie een date hadden vandaag! En laal heeft haar beste kookkunstje laten zien dus.

DD, zo te lezen gaat t steeds beter. Je moet ergens beginnen met een regelmaatschema, dat past zich in de loop van de tijd aan en dan hebben jij en de kleine een prettige regelmaat. Mijn ervaring is wel, dat telkens als je een nieuw ritme hebt gevonden, de kleine t weer gaat lopen omgooien omdat ie weer wat ouder is.

Ik ben kapot. Echt. Zou zo in slaap kunnen vallen. Jammer dat er geen uitslapen meer bij is, sinds luba er is.
Morning!

Sproet, je klinkt zo lekker opgewekt, volgens mij begin je al aardig te wennen aan het feit dat je nu "daar" woont

Heb net je privé mailtje aan mij gelezen, wat een lieve woorden, ik moest er gewoon van huilen Je bent echt een lieverd!

DD, je schema klinkt goed hoor! En tuurlijk is het niet op de minuut, maar je moet ergens beginnen toch? Bovendien houden baby's van voorspelbaarheid, dus als het elke keer ongeveer hetzelfde gaat weten ze wat er komt, en dat is voor beiden handig.

Mini, past minimeisje nog in maat 56?

Laal en pien dus lekker samen aan de kokkerel geweest, gezellig hoor! Wat is het geworden eigenlijk? Ik neem aan dat jullie niet alleen maar verse boontjes hebben gegeten

Komt elev morgen weer terug? Ja toch?

Sjip, ik heb nog niet op de groep gekeken verder, ga dat nu even doen. Maar wel alvast een dikke want deze dagen moeten heel zwaar en emotioneel voor je zijn....

Luus, lekker avondje gehad, goed zo!

Meisje hier kan zelf op haar zij rollen! Ze deed het gisteren 3 keer toen ze in de box lag! (waar je als moeder al niet blij van kan worden )
Goedemorgen! Gisteren naar het theater geweest, was erg gezellig en leuk. Daarna nog geborreld in de bar, nou ja ik aan de fris dus. Gezellig een drankje gedronken met mijn vk :-)
Hola meisjes,

Het was gisterenmiddag inderdaad ontzettend gezellig...superleuk gekletst en gelachen...Eten was inderdaad erg lekker, al stonden we zo te kletsen dat er hier en daar nog wel wat fout ging maar goed, Pien is alweer verschenen, dus geen voedselvergiftiging

Jeetje heeft zich ook van beste kant laten zien en heeft Pien volgens mij wel ingepakt

Pien is trouwens echt ontzettend mooi zwanger! Prachtig! Ik verlang echt gelijk weer naar zo'n dikke buik En oh ja, ik heb Pienmini gevoeld

Sjip, heel dikke vanaf hier...

DD wat een schema! Maar waarom blijf je niet gewoon lekker in bed liggen, nog even slapen als je meisje 's ochtends ook nog slaapt? Dat wasje enzo komt toch wel...gewoon alle slaap pakken die je pakken kunt...maar net wat Luus zegt, tegen de tijd dat jij gewend bent aan het schema, komt kleine DD waarschijnlijk wel weer met aanpassingen

Sproet, ben ook heel benieuwd naar je huis! Wanneer gaan jullie er nu exact in? En is de visite al gearriveerd?

Luus en Beng, beide een fijne avond gehad dus...goed zo!

Chiek, leuk he om al die vorderingen te zien, ik ben ook iedere keer weer blij om te zien dat Jeetje nieuwe dingen leert...vooral de laatste weken vind ik het ineens zo snel gaan! Dat lijkt het al een heel ventje hoor...maar als je hem dan ziet slapen dan is het toch echt vooral nog baby
Hi Laal, wat klink je heerlijk vrolijk. Goed zo!

Ik ben druk aan de gang met babywasjes Wilde eigenlijk wachten tot de kerst, maar ja waarom eigenlijk... Alles zit nu in zakken en tassen in verschillende kasten gepropt en het kamertje staat. Dus vanmorgen toch maar de commode en kast uitgesopt en de eerste spullen liggen gewassen en gestreken in de commode. Nu zit er ook nog een babywasje in de trommel en ik denk dat er vandaag nog wel 1 volgt... Tempo ligt alleen nogal laag want ik kan niet lang staan strijken dan krijg ik bekkenpijn
Ooh even een mutsenvraag. Zag dat de E*tos vlgde week de lotiondoekjes van P*ampers in de aanbieding heeft (50% korting). Welke doekjes gebruiken de mama's hier en zijn jullie daar tevreden over?

Heb geloof ik eens ergens gelezen dat bepaalde doekjes heel vies ruiken. En daar zit je dan met je 9 pakken.....
Maakt toch niet uit Beng (al is bekkenpijn natuurlijk stom!) je hebt er lekker de tijd voor... Iedere keer een wasje en dan zie je die kast steeds voller worden!

Jeetje is weer flink aan het oefenen met zitten, hij is echt tot tranen toe gefrustreerd dat het niet lukt. En als ik dan mijn handen uitsteek naar hem om hem te helpen, dan krijg ik een grote stralende glimlach...Lief mannetje toch, blijf toch even klein...je hoeft nog niet te zitten...maar Jeetje denkt daar anders over. Hij gaat zijn vader echt imponeren met al zijn kunsten als Laalman weer terug is!
Oh ik vind die doekjes echt heel fijn! Die van Zwitsal ruiker lekkerder, eerlijk is eerlijk, maar de doekjes van de Pam*pers vind ik persoonlijk fijner...
Oh Jeetje wordt echt gewoon woest!
Ok, picture this...ik typ met 1 hand...Jeetje zit in mijn andere arm en kijkt tv
Ik ben gewoon jaloers op Pien dat ze gisteren van Jeetje heeft mogen genieten. Bij Chiek vond ik 'm al zo innemend, maar zoals je 'm nu beschrijft.....

Zwitsal vind ik dus echt ontzettend vies ruiken, kan er niks aan doen. Begin al te kokhalzen als ik de prenatal inloop bij ons op het winkelcentrum, daar hangt ook zo'n zwitsallucht, yuk.

Maar ik vertrouw op jouw oordeel Laal, als jij zegt dat die doekjes fijn zijn dan koop ik gewoon 9 pakken in de aanbieding. En als ik het niks vind krijg jij ze gewoon in je mik geduwd :-) Weggooien is ook zonde tuuk.
Beng, wij gebruiken ook die van Pampers. Vind inderdaad ook die van Zwitsal lekkerder ruiken, maar die van Pampers zijn niet vies en maken op de een of andere manier wel makkelijker schoon. Qua prijs maakt het elkaar (buiten aanbiedingen om) niets.

Leuk, Laal en Pien dat het gister zo gezellig was! Ik ben ook wel benieuwd wat jullie nou allemaal gegeten hebben naast de verse boontjes.

Chiek, wat goed van Chocochiekje! Ik snap dat je trots bent hoor! Java probeert steeds te gaan zitten door, als ze op mijn gebogen benen ligt, haar hoofdje naar voren te gooien en met haar elleboogjes tegen mijn benen af te zetten. Dan ben ik ook zo trots dat ze zo goed haar best doet. Het lukt nog voor geen meter, by the way, maar het begin is er.

En ja, ze past nog in maatje 56. Iedereen maar roepen: niet te veel van kopen, daar is ze binnen 4 weken uit gegroeid. Het kleine ding is donderdag alweer 3 maanden en het begint nu allemaal pas te kort te worden. En te krap wordt het helemaal al niet, ze is langer dan dat ze mollig is, als je me begrijpt.
Beng, ik gebruikte die van Pampers, maar die zijn heel erg nattig, en daar kan je wijffie dan weer luieruitslag van krijgen. Toen ben ik overgestapt naar Zwitsal en uiteindelijk naar die van de Etos. Die zijn wat droger, maar maken goed schoon.
Goedemorgen

Pienman moest vroeg weg vanochtend en hoewel ik niet meer kon slapen heb ik heeeeeel lang in bed gelegen. Zit nu ook nog in mijn pyjama. Toen Pienman weg was had ik de grootste lol om Pienmini die weer flink aan het kontedraaien was in mijn buik. Ik moet dan echt hardop lachen. Ik vind ons kindje nu al zo leuk!! Af en toe doet ie me ook wel pijn hoor maar dat neem ik maar voor lief.

Moet toch nog even wennen aan de nieuwe baby nicks. Dan denk ik echt even Jeetje, Java, Luba??!!! Wie??!! Maar dat komt wel.

En met recht ben je jaloers Beng want wat een heerlijk kereltje is die schoonzoon van mij. En dat van dat zitten is echt te schattig live. Hij doet zo zijn best!!! En als Laal hem dan helpt zit ie er toch een beetje wiebelig bij, zo schattig! En hij kan heel goed kopstoten geven. Voor Laal niet zo leuk maar zag er wel grappig uit. Dan is het toch wel even een druktemaker. Maar voor de rest zo zoet. Goed ik houd op anders stap ik zo weer op de trein.

Heb je de zooi in de keuken nog weg gekregen Laal? Voelde me toch een beetje schuldig dat ik je daarmee liet zitten.

Luus en Beng fijn dat jullie zulke gezellige avondjes uit hadden. En Beng wat ben je lekker bezig joh. Hier is vorige week ook de babykamer uitgesopt en ingeruimd maar alle kleertjes en andere spulletjes moeten nog wel gewassen worden. Komt wel over 2 weken.

Luus is je snot al wat weggetrokken? Het is wel heerlijk binnenblijf weer dus misschien een beetje uitzieken vandaag. Ik ga straks nog even Sinterklaas inkopen doen.

Oh en Beng, ik stond gister naast de blote billen van Jeetje te verkondigen dat ik de billendoekjes van Zwits*l zo lekker vond ruiken. Gebruik zelf ook graag de bodylotion van Zwits*l. Maar na de aanbeveling van Laal en Mien straks misschien toch maar even langs de Et*s. Heb jij al luiers in huis Beng? Gister Laal het hemd van het lijf gevraagd over allerlei praktische dingen, zoals welke maat luiers enzo. Hoeveel van die pakken hele kleintjes is handig om in te slaan? Dat ben ik dan weer vergeten te vragen gister Laal.

Nou ik zit knussig aan de brunch (eigenlijk dus gewoon ontbijt) dus die ga ik maar even afmaken.
Laal en Pien klinkt als een gezellige date, leuk! En wat bijzonder dat je Pienmini kon voelen, Laal!

Sjip, ik ga zo ooke ven op de groep kijken, maar bij mij doet de groep steeds raar. Alvast een dikke, dikke

Sproet, je klinkt inderdaad opgewekt, dat komt wel goed!

Luus, ben je na de inenting ziek geworden? Ik heb hem vrijdag gehad en werd s'nachts echt ziek en voel me nu al 2 dagen niet lekker. We hebben onze eetdate zelfs afgebeld voor vanavond, zo beroerd voel ik me
He bah Duft jij ook al niet lekker. Beterschap voor jou dan ook!!

Ja Pienmini stak haar/zijn hoofd weer uit gister en dan kan je er gewoon niet om heen. Ik zei toch gek kind!
Ik wil Jeetje nu ook wel eens ontmoeten! Oke, mijn schoonzoon zal het niet worden, of hij moet op oudere vrouwen vallen, en mini op jongere mannen, maar hij zou zo maar eens V.'s vriendje kunnen worden in de toekomst
quote:Peanutje schreef op 29 november 2009 @ 11:56:

He bah Duft jij ook al niet lekker. Beterschap voor jou dan ook!!

Ja Pienmini stak haar/zijn hoofd weer uit gister en dan kan je er gewoon niet om heen. Ik zei toch gek kind!
Nou Duft die Jeetje is zo'n schatje, die zou volgens mij met iedereen vriendjes kunnen worden. Ok hij vond me volgens mij wel een rare mevrouw af en toe (geweldige frons!) maar het is echt een allemans vriend volgens mij.
Hahaha een hele discussie over luierdoekjes!

Ik vind zwitsal dus ook niet lekker, ik vind het te chemisch ruiken. Heb alle verzorgingsproducten van natusan, vind ik personlijk veel lekkerder. Qua doekjes heb ik altijd die van c1000, puur uit gemak omdat we daar meestal boodschappen doen Heb nu toevallig pampers doekjes, zijn ook prima, maar c1000 vind ik toch fijner omdat ze wat minder nat zijn.

De kleinste newborn luiers (maat 1) zijn voor 2,5 tot 5 kilo geloof ik, maar wij gebruiken al een paar weken maat 2 omdat maat 1 een beetje strak zat. Denk dus dat wij vanaf en kilo of 4-4,5 overgestapt zijn. Je gebruikt ongeveer 1 pak luiers per week, dus gok dat wij zo'n 7 pakken in de kleinste maat gebruikt hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven