Lang geleden... deel 4
maandag 9 november 2009 om 23:27
gun jezelf het verdriet en laat weten dat het klote gaat.
gun jezelf mensen die je steunen en die er voor je willen zijn.
gun jezelf dat jij nu even belangrijk bent omdat jij verdriet hebt.
gun jezelf dat jij door je problemen een beter mens wordt maar niet meteen.
gun jezelf de tijd om te rouwen, te verwerken en te gaan inzien hoe je je leven weer oppakt.
gun jezelf jezelf.
en gun jezelf je fouten.
gun jezelf je tekortkomingen.
gun jezelf dat je mens bent en niet altijd perfect bent.
gun jezelf dat je het moeilijk hebt.
en gun jezelf dat je er ook weer uitkomt maar wel op je eigen tijd en op je eigen manier.
niet zoals je denkt dat het hoort.
het hoort zoals jij het doet.
het is jouw verdriet en jij gaat daarmee om zoals jij daarmee omgaat.
Geloof in jezelf!
*tekst heb ik eerlijk gejat.. *
gun jezelf mensen die je steunen en die er voor je willen zijn.
gun jezelf dat jij nu even belangrijk bent omdat jij verdriet hebt.
gun jezelf dat jij door je problemen een beter mens wordt maar niet meteen.
gun jezelf de tijd om te rouwen, te verwerken en te gaan inzien hoe je je leven weer oppakt.
gun jezelf jezelf.
en gun jezelf je fouten.
gun jezelf je tekortkomingen.
gun jezelf dat je mens bent en niet altijd perfect bent.
gun jezelf dat je het moeilijk hebt.
en gun jezelf dat je er ook weer uitkomt maar wel op je eigen tijd en op je eigen manier.
niet zoals je denkt dat het hoort.
het hoort zoals jij het doet.
het is jouw verdriet en jij gaat daarmee om zoals jij daarmee omgaat.
Geloof in jezelf!
*tekst heb ik eerlijk gejat.. *
donderdag 26 november 2009 om 16:34
Het is ook niet niks Saar. Om grenzen aan te geven en jezelf ook ruimte te geven om ze bij te stellen.
Je bent vaak zo hard voor jezelf..
Hier gaat ie goed. Rijles ging goed en heb goed geslapen dus zit weer even in een positieve vibe.
Was je vandaag vrij?
En ben je veel alleen op je vrije dagen? (dat vroeg ik me nog af)
Je bent vaak zo hard voor jezelf..
Hier gaat ie goed. Rijles ging goed en heb goed geslapen dus zit weer even in een positieve vibe.
Was je vandaag vrij?
En ben je veel alleen op je vrije dagen? (dat vroeg ik me nog af)
donderdag 26 november 2009 om 16:49
Klinkt allemaal heel krachtig Saar wat er gedaan moet worden.
Ik hoop ook dat dit zijn vruchten af gaat werpen en dat de druk een beetje van de ketel gaat.
Ik zit hier ongelooflijk trots te wezen!!!
Krijg net een telefoontje dat dochter haar vak heeft gehaald.
Onder moeilijk omstandigheden , gezien ze een onterechte beschuldiging van plagiaat aan haar broek had hangen waardoor ze 30(!!!!!!!!!) studiepunten misliep voor dit vak.
Dit inhalen leek haast onmogelijk.
Daarvoor moest ze een heel moeilijk examen zo goed maken dat ze bijna het maximale aantal punten daarvoor zou moeten halen,om dit tekort op te vangen.
En dat is gelukt!!!!!
Wat een statement maakt ze daarmee!
Had tranen in mijn ogen om een heel blij meisje nu aan de telefoon te hebben ,die ik de laatste weken voornamelijk heel boos en verdrietig sprak.
Wat heeft ze hard gewerkt.
Joehoe voor mijn dochter!!!!
Ik hoop ook dat dit zijn vruchten af gaat werpen en dat de druk een beetje van de ketel gaat.
Ik zit hier ongelooflijk trots te wezen!!!
Krijg net een telefoontje dat dochter haar vak heeft gehaald.
Onder moeilijk omstandigheden , gezien ze een onterechte beschuldiging van plagiaat aan haar broek had hangen waardoor ze 30(!!!!!!!!!) studiepunten misliep voor dit vak.
Dit inhalen leek haast onmogelijk.
Daarvoor moest ze een heel moeilijk examen zo goed maken dat ze bijna het maximale aantal punten daarvoor zou moeten halen,om dit tekort op te vangen.
En dat is gelukt!!!!!
Wat een statement maakt ze daarmee!
Had tranen in mijn ogen om een heel blij meisje nu aan de telefoon te hebben ,die ik de laatste weken voornamelijk heel boos en verdrietig sprak.
Wat heeft ze hard gewerkt.
Joehoe voor mijn dochter!!!!
donderdag 26 november 2009 om 21:03
Saar ik gelukkig ziet je BA dat er ook nog een andre kant aan alles zit wbt je werk;hoop dat het goed uitpakt voor je!
Ster heb je allang rijlessen?Ik durf het niet echt om daar mee tebeginnen(heb nu de financiele mogelijkheden ook niet hoor)Heb jij er geen moeite ermee gehad?
Lynne;beterschap!!(hopelijk is je wederhelft ook gauw weer wat beter..)
Iry gefeliciteerd met je dochter haar prestaties!
Hanke hoe gaat het met jouw?
Philo
Ik voelde me vanmiddag weer eventjes zwaar minder maar nu na wat eten gaat het weer wat beter.Het regende zo vanmorgen dat ik niet ben gaan tekenen maar weer terug naar bed ben gegaan(slaap weer beter gelukkig thuis).
Morgen weer eeen afspraak met de dokter en met mijn zorgmentor.Heb de gesprekken met Psyq terug gezet na 1x per 2 weken ipv 1x per week(kan eventueel tyerug naar 1x per week maar het leek me zowel voldoende;spreek nml. al wekelijks mijn thuiszorg en zorgmentor dus..)
Ster heb je allang rijlessen?Ik durf het niet echt om daar mee tebeginnen(heb nu de financiele mogelijkheden ook niet hoor)Heb jij er geen moeite ermee gehad?
Lynne;beterschap!!(hopelijk is je wederhelft ook gauw weer wat beter..)
Iry gefeliciteerd met je dochter haar prestaties!
Hanke hoe gaat het met jouw?
Philo
Ik voelde me vanmiddag weer eventjes zwaar minder maar nu na wat eten gaat het weer wat beter.Het regende zo vanmorgen dat ik niet ben gaan tekenen maar weer terug naar bed ben gegaan(slaap weer beter gelukkig thuis).
Morgen weer eeen afspraak met de dokter en met mijn zorgmentor.Heb de gesprekken met Psyq terug gezet na 1x per 2 weken ipv 1x per week(kan eventueel tyerug naar 1x per week maar het leek me zowel voldoende;spreek nml. al wekelijks mijn thuiszorg en zorgmentor dus..)
donderdag 26 november 2009 om 21:20
Succes Sponge!
De rijlessen zijn een crime elke keer. Al dat geld.. En ik merk gewoon dat je met een depressie trager reageert op alles.
Maar ik wil het toch bijhouden want ik moet het nou gewoon een keer halen.
Het zou zo fijn zijn als ik straks die vrijheid heb en dat die stress van het lessen en afrijden niet meer is...
De rijlessen zijn een crime elke keer. Al dat geld.. En ik merk gewoon dat je met een depressie trager reageert op alles.
Maar ik wil het toch bijhouden want ik moet het nou gewoon een keer halen.
Het zou zo fijn zijn als ik straks die vrijheid heb en dat die stress van het lessen en afrijden niet meer is...
donderdag 26 november 2009 om 22:39
Iry wat geweldig van je dochter! Sjonge zeg wat zal dat haar een sterk gevoel geven. Knap!
Verder zwaai ik even naar iedereen . Ik voel me steeds beter gelukkig. LM nog helemaal niet, die heeft het goed te pakken.
Ben een beetje hyper, ga het weekend weg, moet nog vanalles doen. Ik schrijf wel even op hyves.
Liefs!
Verder zwaai ik even naar iedereen . Ik voel me steeds beter gelukkig. LM nog helemaal niet, die heeft het goed te pakken.
Ben een beetje hyper, ga het weekend weg, moet nog vanalles doen. Ik schrijf wel even op hyves.
Liefs!
donderdag 26 november 2009 om 23:44
Fijn dat je steeds beter voelt lynne!
Ster, ik heb mijn rijbewijs gehaald toen ik depressief was en net een tijdje (2 maanden ofzo) aan de efexor zat. Die examinator zei: Nou laat maar zien wat je geleerd hebt, meer kun je niet doen. Iedereen maakt fouten, maar dat betekend niet dat je dan niet geslaagd bent.
Dat heeft me heel erg geholpen. Want toen dacht ik ook, oke ik zal laten zien wat ik nu kán. En als dat veilig genoeg is, dan slaag ik.
Hij heeft me érg lang laten rijden (hoorde ik pas achteraf, want ik had geen idee van tijd) maar ik ben wél geslaagd! Misschien heb je daar iets aan als je gaat afrijden. Het haalde voor mij iig de enorme druk eraf.
Succes iig!!!
Saar, wat een duidelijke afspraken heb je gemaakt! Ik heb bewondering voor je kracht en hoe je het elke keer flikt om dit zo te regelen. Hopelijk werk LG mee.
Iry, wat een liefde spreekt eruit je post! Ik word er warm van als ik dat lees.
Wurm, fijn om iets van je te lezen...dat heb ik ook geschreven op hyves. Geniet van het wondertje in je buik.
Sponge, je bent een lieverd en ik ben blij om te lezen dat je nu beter kunt slapen.
Ev, ik ben blij voor je! Voor alles wat goed gaat in je leven.
Appel, je mag tros op jezelf zijn! De positieve gedachten over jezelf mogen er zijn! Ik hoop dat dit verder groeit en bloeit!
Hanke, hoe is het nu met jou?
Philo, een : rose: voor jou! Die staat voor alles wat je in je hart aan wensen hebt. Ik hoop dat dit je (jullie) snel toekomt.
Jonna, ik weet niet of je hier nog meeleest maar ik begrijp ik je besluit.
Liefs!!!
Ster, ik heb mijn rijbewijs gehaald toen ik depressief was en net een tijdje (2 maanden ofzo) aan de efexor zat. Die examinator zei: Nou laat maar zien wat je geleerd hebt, meer kun je niet doen. Iedereen maakt fouten, maar dat betekend niet dat je dan niet geslaagd bent.
Dat heeft me heel erg geholpen. Want toen dacht ik ook, oke ik zal laten zien wat ik nu kán. En als dat veilig genoeg is, dan slaag ik.
Hij heeft me érg lang laten rijden (hoorde ik pas achteraf, want ik had geen idee van tijd) maar ik ben wél geslaagd! Misschien heb je daar iets aan als je gaat afrijden. Het haalde voor mij iig de enorme druk eraf.
Succes iig!!!
Saar, wat een duidelijke afspraken heb je gemaakt! Ik heb bewondering voor je kracht en hoe je het elke keer flikt om dit zo te regelen. Hopelijk werk LG mee.
Iry, wat een liefde spreekt eruit je post! Ik word er warm van als ik dat lees.
Wurm, fijn om iets van je te lezen...dat heb ik ook geschreven op hyves. Geniet van het wondertje in je buik.
Sponge, je bent een lieverd en ik ben blij om te lezen dat je nu beter kunt slapen.
Ev, ik ben blij voor je! Voor alles wat goed gaat in je leven.
Appel, je mag tros op jezelf zijn! De positieve gedachten over jezelf mogen er zijn! Ik hoop dat dit verder groeit en bloeit!
Hanke, hoe is het nu met jou?
Philo, een : rose: voor jou! Die staat voor alles wat je in je hart aan wensen hebt. Ik hoop dat dit je (jullie) snel toekomt.
Jonna, ik weet niet of je hier nog meeleest maar ik begrijp ik je besluit.
Liefs!!!
vrijdag 27 november 2009 om 07:33
Knap Saar, zo eerlijk geweest zijn. Wat moet dat moeilijk geweest zijn. Hoop dat je door de gemaakte afspraken iets meer lucht ervaart. Vind het echt top gedaan.
Iry, wat heerlijk voor je dochter! Studiepunten binnen, en ze allemaal te kijk gezet. Jeej.
Lynne, veel plezier met je weekendje weg!!
Ster, ik slaagde pas toen ik niet meer Moest van mezelf. Toen was ik ontspannen genoeg. Fijn dat het lessen goed ging.
Zo moet je toch langzaam maar zeker vertrouwen krijgen in je eigen kunsten.
Appel en Claire: jullie zijn lieverds!
Nou, ik ga werken!!! daaag
Iry, wat heerlijk voor je dochter! Studiepunten binnen, en ze allemaal te kijk gezet. Jeej.
Lynne, veel plezier met je weekendje weg!!
Ster, ik slaagde pas toen ik niet meer Moest van mezelf. Toen was ik ontspannen genoeg. Fijn dat het lessen goed ging.
Zo moet je toch langzaam maar zeker vertrouwen krijgen in je eigen kunsten.
Appel en Claire: jullie zijn lieverds!
Nou, ik ga werken!!! daaag