saaie zaterdagavond

28-11-2009 21:13 32 berichten
Wat doen jullie op deze zaterdagavond? Gaan jullie nog iets leuks doen? Iemand nog iets leuks meegemaakt vandaag?
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 28 november 2009 @ 21:54:

[...]

is dat die vliegmeneer? Ja, en helaas (of niet) moet hij zo weer vliegen, dus offline (veiligheid boven alles ) Gelukkig hebben we de sms nog
Pfffffff..... ben blij dat ik vanavond heeeeerlijk op de bank kan blijven. Had gisteren een feest en lag om 8.00 vanmorgen in m'n bed. Met een vette kater een sportwedstrijd gespeeld dus nu kan ik lekker niksen. Zalig.... beetje tv kijken, forummen je kent het wel!
manlief lag in bad, ik voor de tv, beste idee van nl en hou van holland aan, en forummen natuurlijk
beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt
Zit nog steeds te staren naar mijn beeldscherm.....moet een fatsoenlijke recensie van KEVBDD uit mijn toetsenbord zien te krijgen..
Zo erg?
quote:traincha2 schreef op 28 november 2009 @ 23:45:

Zit nog steeds te staren naar mijn beeldscherm.....moet een fatsoenlijke recensie van KEVBDD uit mijn toetsenbord zien te krijgen..Vond je de film zo slecht?
Gisteravond heb ik boodschappen gedaan, de lunch voor vandaag voorbereid en de keuken opgeruimd. Vrijdagavond zat ik met goede vrienden in een gezellig cafeetje in Den Haag.

(Ik had deze mensen al te lang niet meer gezien en ben nog steeds blij dat iedereen weer eens een gaatje in zijn of haar agenda had.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven