Step voor volwassenen

29-11-2009 17:10 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar jaar geleden hebben we met een personeelsuitje een tochtje gemaakt op steps voor volwassen.. ik vond het erg leuk om te doen.

Sindsdien denk ik er over na om zo'n ding zelf te kopen... maar ik twijfel nogal aangezien ik mezelf ken en de kans groot is dat ie na 3 weken is de schuur bij de skeelers en alle andere bevliegingen belandt

toch lijkt dit me anders..zo'n step pak je net zo makkelijk als de fiets of dat je gaat lopen... alleen vind ik steppen leuker om te doen en hoop ik daardoor vaker de auto te laten staan en ook regelmatig tochtjes voor de leuk te gaan maken...

wie heeft een step? gebruik je 'm vaak? en wordt je veel nagekeken tijdens het steppen? (dat laatste zou me niks uit moeten maken, maar dat doet het toch wel voor mij)

kortom, ik hoor graag je ervaringen als je die hebt

Je kan ook nog de stepbike overwegen

Nee, ik heb er geen. Lijkt me erg vermoeiend. En ja, ik zou iemand op een step zeker ook wel nakijken. Ik zie ze hier ook nooit. (Nou ja, dat zegt misschien meer over het gebied waar ik woon.)
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hoi,

Ik heb er 1! Nou ja, 2 eigenlijk.

En met name in het voorjaar en in de zomer ga ik regelmatig met een van mijn kinderen een stukje steppen.

Erg vermoeiend maar wel erg leuk!

Groetjes,

NannieB
Zoek eens een bedrijf waar je dergelijke steptochten kunt doen, en vraag of je er een een weekend mag huren om te kijken hoe leuk het is om boodschappen met dat ding te gaan doen, bijvoorbeeld. Of op visite te gaan ipv met de auto.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ik heb er eentje gekocht dat ik 15 was een blauwe zware step met soort kruiwagen wielen, je stepte jezelf t schompes.

zo iets :

dat ik 18 was heb ik een vlotter model gekocht, jaren mee gestept. ik heb m onlangs weggegeven omdat ik niet meer steppen mag.

ik heb er altijd veel plezier in gehad, MP3 aan lekker ska deuntje en steppen maar !

@yamuna dat lijkt mij dus ook heerlijk.. vooral als het straks weer lente wordt, muziekje mee en van de frisse lucht genieten

die stepbike is ook lollig! op marktplaats kwam ik ook steps tegen met een soort surfboard erop, het was me niet helemaal duidelijk hoe je daarmee vooruit komt.. maar okee, zal vast leuk zijn ;)

maar ik hou het maar bij het eerste model met het mutsige mandje voorop :D

huren is ook een idee, maar de meeste bedrijven zitten verder weg... niet echt handig, maar toch eens overwegen
nog even een schopje omhoog, misschien zijn er nog een paar step-liefhebbers hier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven