Vraagje testikels man
zondag 29 november 2009 om 19:56
Goedenavond,
Ik ben regelmatig op het forum te vinden, maar voor dit topic heb ik een andere nick aangemaakt.
Om eerlijk te zijn heb ik er nooit zo bij stil gestaan. Maar nu vraag ik me toch af wat het volgende zou kunnen zijn.
Mijn man heeft namelijk allemaal kleine rode puntjes op zijn testikels/ballen. Als je ze kapot knijpt (hebben we ooit in een ver verleden geprobeerd) bloeden ze enorm. (doen we nu dus ook maar niet) verder heeft hij nergens last van.
Mijn man is mijn eerste partner bij wie ik dit zie en ik kan er op internet ook niets over vinden. Heef iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Mijn glazen bol is kapot, helaas
Ik ben regelmatig op het forum te vinden, maar voor dit topic heb ik een andere nick aangemaakt.
Om eerlijk te zijn heb ik er nooit zo bij stil gestaan. Maar nu vraag ik me toch af wat het volgende zou kunnen zijn.
Mijn man heeft namelijk allemaal kleine rode puntjes op zijn testikels/ballen. Als je ze kapot knijpt (hebben we ooit in een ver verleden geprobeerd) bloeden ze enorm. (doen we nu dus ook maar niet) verder heeft hij nergens last van.
Mijn man is mijn eerste partner bij wie ik dit zie en ik kan er op internet ook niets over vinden. Heef iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Mijn glazen bol is kapot, helaas

zondag 29 november 2009 om 20:15
zondag 29 november 2009 om 20:24
Hij heeft rare puntjes op zijn geslachtsdelen, en kennelijk al best lang want 'in een ver verleden' hebben jullie ze geprobeerd kapot te knijpen... Buiten dat ik me echt niet kan voorstellen waarom je denkt dat kapot knijpen de oplossing is, vraag ik me af waarom hij niet even langs de huisarts is gegaan, in een ver verleden.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
zondag 29 november 2009 om 20:49
Ik zou hem toch even langs de huisarts sturen. Het is onwaarschijnlijk dat het een soa is. Maar het kunnen bv wel testiculaire spataders zijn of spider naevi of iets anders dermatologisch. Meestal niet erg, maar ik zou er voor de zekerheid toch echt even een blik door een arts op lasten werpen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross