Werk & Studie alle pijlers

Moderator 'Werk en Studie'

26-05-2008 20:07 540 berichten
Alle reacties Link kopieren
Let op! Nieuwe regels mbt quoten:

http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/

Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic waar jullie je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.

Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.

Groetjes Viva Angel 1
Dankjewel, hij is aangepast!
Beste Angel,

Willen jullie mijn titel aanpassen? Er staat nu: doe je ook vrijwillegerswerk. Willen jullie de e even veranderen in i. Bedankt!
Willen jullie de titel aanpassen van mijn topic?
Done!
Engeltje, ik ken de regel niet, maar mag je in je onderschrift een webadres vermelden, waar je zelf een winkeltje runt of iets anders commercieels doet? Ik zie het bij het topic op deze pijler van taartje81 'Waar inkopen webwinkeltje' namelijk wel staan.
Hoihoi!

Nee, dit mag niet. Ik ga haar even mailen, thanks!
Ik dacht al: als het wel mocht had ik dat ook meteen gedaan.
quote:Etosha schreef op 29 november 2009 @ 19:29:

Ik dacht al: als het wel mocht had ik dat ook meteen gedaan. En daar dacht ik ook gelijk aan toen ik jouw melding las
Waarom mag dat eigenlijk niet?
Omdat je op het forum geen reclame mag maken, dus ook niet in je motto...
Ene _'Puur_' in het topic 'collega terug van zwangerschapsverlof' maakt ook reclame voor haar eigen webwinkel.
Posting aangepast, dankjewel!
joosthoreca maakt reclame voor zijn eigen site! heeft ie in mei 2009 ook al eens gedaan:

quote:

ik heb ook een nieuwe baan namelijk als chef kok bij een bekent restaurant in oost Brabant. en wat een opluchting na 1,5 jaar zoeken naar een geschikte baan eindelijk gevonden via horeca vacatures ik was in die 1,5 werkzaam als sous chef andere restaurant maar kreeg steeds maar geen promotie. dus helemaal blij vooral in deze tijd je weet het natuurlijk nooit of ze je wel aannemen. als jullie ooit nog eens een baantje zoeken in de horeca ik zoek nog een afwasser mvg joost een dag niet gekookt is een dag niet geleefd.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Haha, mijn zeik-post ziet er nu niet uit trouwens, maar het punt is duidelijk toch Angels?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Helemaal duidelijk, dankjewel! Meneer heeft een ban.
In het topic uitnodiging tnsnipo staan in op dit moment de laatste posting email adressen van willekeurige medewerkers van tns nipo (als ze echt zijn). Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.
quote:Miffy schreef op 04 december 2009 @ 10:03:

In het topic uitnodiging tnsnipo staan in op dit moment de laatste posting email adressen van willekeurige medewerkers van tns nipo (als ze echt zijn). Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Bedankt!

Ik heb ze weggehaald.
vvvirischeque loopt te spammen in het topic kerstcadeau.
Reclame...

Ring1981 in "Kerstcadeau"
Bitterbal erbij?
Thanks, de berichtjes zijn verwijderd!
"Bezig met scriptie, deelnemers gevraagd" van Studentje hoort op het prikbord. En ze heeft ook nog één geopend op Pijler Entertainment.
quote:friezinnetje schreef op 10 december 2009 @ 17:05:

"Bezig met scriptie, deelnemers gevraagd" van Studentje hoort op het prikbord. En ze heeft ook nog één geopend op Pijler Entertainment.Verwijderd!
Maakt ISBNonline reclame? Of is het een scam?

Bij werk een studie wordt er gepost bij het topic thuis emails verwerken van whopper....

Ik meld het maar even hier. Ik heb geen idee of dit de plek ervoor is...
Yes, helemaal goeie plek! Ik zal er naar kijken als ik thuis kom vanavond, dankjewel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven