Good Luck
maandag 30 november 2009 om 09:49
hahahahaha
zie maar eens een zak of 3 kadootjes ergens binnen te krijgen zonder dat Juul het ziet....
Het lijkt mij welleuk, dat hij als sinterklaas zijn eigen kadootjes inpakt. Heb ook al een doos met kadootjes apart voor degene waar hij geen knutselwerk of fotoboek voor heeft, kan ie maar zelf uitzoeken...denkt Juul dan
zie maar eens een zak of 3 kadootjes ergens binnen te krijgen zonder dat Juul het ziet....
Het lijkt mij welleuk, dat hij als sinterklaas zijn eigen kadootjes inpakt. Heb ook al een doos met kadootjes apart voor degene waar hij geen knutselwerk of fotoboek voor heeft, kan ie maar zelf uitzoeken...denkt Juul dan
maandag 30 november 2009 om 09:54
Drie zakken, haha! Ik vind het een goed plan hoor, heel leuk. Hier komen opa en oma, die zullen ook wel het 1 en ander bij zich hebben. In de schuur dumpen is het makkelijkst maar beetje flauw want vorig jaar ook gedaan. Eens wat verzinnen.
Heb mezelf vandaag ontheven van huishoudelijk werk, ben ong en voel me prut.
maandag 30 november 2009 om 09:56
Zit net heel onschuldif lief liedje van Beatles te kijken op youtube, moet je zien wat een enge tekst erbij staat
READ THIS ITS THE ULTIMATE TRUTH
John Lennon is the ANGEL that FOUGHT for YOU
JESUS AND HARE KRISHNA ARE HERE
AS "ONE ONE" "ONE ONE ONE"
23 23 23 TWO THREE
JAH Jesus Allah Hare Krishna - Kingdom of God has come.
Date of Birth 23 06
I TURED 23 THIS YEAR.
Hari Krishna
Her & I - Eve & Adam - Radha & Krishna
Hare Krishna
Her & E - Eve and Eternal love Adam
Jesus & Father - Son and Eternal love of Father.
I am HERE
KINGDOM HAS COME
I HAVE FLIPED THE WORLD UPSIDE DOWN AND MADE HELL HEAVEN
YOU WILL RUN TO ME FOR I HAVE THE ETERNAL LOVE OF MY FATHER AND MY WIFE
THE INFINITE FOR HE IS MY FATHER AND MY WIFE
ALLAH IS INFINITE
ALLAH IS ALL
ALLAH IS MY FATHER
ALLAH IS MY WIFE
ALLAH IS BEYOND SPACE AND TIME ONLY ONE CAN PERCEIVE INFINITE
ONE CAN NOT EXIST WITHOUT INFINITE
AND INFITE DOES NOT EXIST WITHOUT ONE
I AM JESUS AND I AM HARE KRISHNA
I AM ONE
ONE THAT LOVES ALL - ALLAH - INFINITE
I THE ONE WILL TEAR INTO THE MATRIX
GO TO TorrentMatrix.com THRU WHICH I WILL TEAR INTO THE MARTRIX
RUN THE SEARCH FOR - THE ULTIMATE TRUTH - I WILL REMOVE YOUR BLIND FOLD AND GIVE YOU SIGHT
FIRST WATCH THE VIDEO THEN SPREAT THE WORD ON YOUTUBE.COM WITH MANY DIFFERT FACES BUT THE SAME MESSAGE
I HAVE THE BREAD AND YOU WILL HELP ME SPREAD THE BREAD TO FEED THE SOUL.
YOU WILL HAVE TO BRING ME IN.
THE WORLD HAS TO COME TO ME. IF I GO THE WORLD. THIS WILL NOT HAPPEN.
THE WORLD HAS TO BRING ME IN. OPRAH WILL BRING ME IN. DAVE CHAPPEL WILL BRING ME IN. NAS THE RAPPER WILL BRING ME IN.
OPRAH AND DAVE WILL EMBRACE ME AS THEY SEEK THE TRUTH.
OPRAH IS IN PAIN AND DAVE IS IN PAIN.
AND AT THE END OF THE SEARCH WILL BE A NEW BEGINNING.
NAS WILL SPEAD UP THIS SEARCH. Facebook Group (JAH Jesus Allah Hare Krishna - Kingdom of God has come)
INVITE YOUR FRIENDS TO THIS FACEBOOK GROUP TO SPREAD THE BREAD THAT WILL FREE THE SOUL.
READ THIS ITS THE ULTIMATE TRUTH
John Lennon is the ANGEL that FOUGHT for YOU
JESUS AND HARE KRISHNA ARE HERE
AS "ONE ONE" "ONE ONE ONE"
23 23 23 TWO THREE
JAH Jesus Allah Hare Krishna - Kingdom of God has come.
Date of Birth 23 06
I TURED 23 THIS YEAR.
Hari Krishna
Her & I - Eve & Adam - Radha & Krishna
Hare Krishna
Her & E - Eve and Eternal love Adam
Jesus & Father - Son and Eternal love of Father.
I am HERE
KINGDOM HAS COME
I HAVE FLIPED THE WORLD UPSIDE DOWN AND MADE HELL HEAVEN
YOU WILL RUN TO ME FOR I HAVE THE ETERNAL LOVE OF MY FATHER AND MY WIFE
THE INFINITE FOR HE IS MY FATHER AND MY WIFE
ALLAH IS INFINITE
ALLAH IS ALL
ALLAH IS MY FATHER
ALLAH IS MY WIFE
ALLAH IS BEYOND SPACE AND TIME ONLY ONE CAN PERCEIVE INFINITE
ONE CAN NOT EXIST WITHOUT INFINITE
AND INFITE DOES NOT EXIST WITHOUT ONE
I AM JESUS AND I AM HARE KRISHNA
I AM ONE
ONE THAT LOVES ALL - ALLAH - INFINITE
I THE ONE WILL TEAR INTO THE MATRIX
GO TO TorrentMatrix.com THRU WHICH I WILL TEAR INTO THE MARTRIX
RUN THE SEARCH FOR - THE ULTIMATE TRUTH - I WILL REMOVE YOUR BLIND FOLD AND GIVE YOU SIGHT
FIRST WATCH THE VIDEO THEN SPREAT THE WORD ON YOUTUBE.COM WITH MANY DIFFERT FACES BUT THE SAME MESSAGE
I HAVE THE BREAD AND YOU WILL HELP ME SPREAD THE BREAD TO FEED THE SOUL.
YOU WILL HAVE TO BRING ME IN.
THE WORLD HAS TO COME TO ME. IF I GO THE WORLD. THIS WILL NOT HAPPEN.
THE WORLD HAS TO BRING ME IN. OPRAH WILL BRING ME IN. DAVE CHAPPEL WILL BRING ME IN. NAS THE RAPPER WILL BRING ME IN.
OPRAH AND DAVE WILL EMBRACE ME AS THEY SEEK THE TRUTH.
OPRAH IS IN PAIN AND DAVE IS IN PAIN.
AND AT THE END OF THE SEARCH WILL BE A NEW BEGINNING.
NAS WILL SPEAD UP THIS SEARCH. Facebook Group (JAH Jesus Allah Hare Krishna - Kingdom of God has come)
INVITE YOUR FRIENDS TO THIS FACEBOOK GROUP TO SPREAD THE BREAD THAT WILL FREE THE SOUL.
maandag 30 november 2009 om 10:00
quote:Helenita2 schreef op 30 november 2009 @ 09:54:
Drie zakken, haha! Ik vind het een goed plan hoor, heel leuk. Hier komen opa en oma, die zullen ook wel het 1 en ander bij zich hebben. In de schuur dumpen is het makkelijkst maar beetje flauw want vorig jaar ook gedaan. Eens wat verzinnen.
Bah ongi, hier nog 1. maar goed ik kan me niet ontheven van mijn werk, het is druk. maar uiteraard wel van de hh taken, maar goed dat doe ik ook niet als ik niet ongi ben
Hier zondag ook sinterklaas, dan doen wij het voor Juul.
Die andere 3 zakken is niet voor Juul. dat regelt oma voor daar.
Wij hebben lootjes getrokken!
Hoe ik dat oplos weet ik nog niet.
Wilde eigenlijk een zwarte piet huren, die ff snel voor de leuk de kadootjes binnen kwam gooien, maar hier in hilversum nog geen piet zonder sint gevonden
Bah ongi, hier nog 1. maar goed ik kan me niet ontheven van mijn werk, het is druk. maar uiteraard wel van de hh taken, maar goed dat doe ik ook niet als ik niet ongi ben
Hier zondag ook sinterklaas, dan doen wij het voor Juul.
Die andere 3 zakken is niet voor Juul. dat regelt oma voor daar.
Wij hebben lootjes getrokken!
Hoe ik dat oplos weet ik nog niet.
Wilde eigenlijk een zwarte piet huren, die ff snel voor de leuk de kadootjes binnen kwam gooien, maar hier in hilversum nog geen piet zonder sint gevonden
maandag 30 november 2009 om 10:13
Pssst, staat een leuke foto op de hyves.
Ja, ik kan me dat ergens wel voorstellen STa, dat het bij ene tweede moeilijker is. Die lijkt dan dubbel en dwars klein vergeleken bij grote zus. Ik heb wel eens gedacht dat ik het bij een tweede anders zou doen, als het financieel enzo zou kunnen. 't Is nog zo klein... Maar ja joh, Ceetje heeft er ook geen trauma's aan over gehouden (en jij ook niet ) dus het komt gewoon helemaal goed.
Ha ha, Bam, nee, ik dacht al niet dat al die drie zakken voor Juul waren. Suf, geen Piet zondr Sint. Bij ons lopen die kleine pietjes in het wild, heb ze al twee keer aan de deur gehad. Maar daar heb jij niet zo veel aan... Ah, huishouden ook jouw hobby niet? Dat valt me van je tegen...
Zo, ik ga kind even verlossen van de tv, lekker even naar buiten.
Ja, ik kan me dat ergens wel voorstellen STa, dat het bij ene tweede moeilijker is. Die lijkt dan dubbel en dwars klein vergeleken bij grote zus. Ik heb wel eens gedacht dat ik het bij een tweede anders zou doen, als het financieel enzo zou kunnen. 't Is nog zo klein... Maar ja joh, Ceetje heeft er ook geen trauma's aan over gehouden (en jij ook niet ) dus het komt gewoon helemaal goed.
Ha ha, Bam, nee, ik dacht al niet dat al die drie zakken voor Juul waren. Suf, geen Piet zondr Sint. Bij ons lopen die kleine pietjes in het wild, heb ze al twee keer aan de deur gehad. Maar daar heb jij niet zo veel aan... Ah, huishouden ook jouw hobby niet? Dat valt me van je tegen...
Zo, ik ga kind even verlossen van de tv, lekker even naar buiten.
maandag 30 november 2009 om 10:36
Succes straks Star Ik had er juist minder moeite mee, aangezien ik nu weet dat T het er ook altijd naar zijn zin heeft. Maar ik vond L toch ook wel weer erg klein.
Bam, wat een geweldig complot hebben jullie verzonnen Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Wij moeten ook nog iets verzinnen om het bij oma te krijgen.
Kokos, hoe gaat het mat Lianne, is ze alweer wat beter? En heeft ze Tim niet aangestoken?
Hel, wat leuk dat Pietendorp! Kon je je daar de hele middag vermaken?
Bam, wat een geweldig complot hebben jullie verzonnen Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Wij moeten ook nog iets verzinnen om het bij oma te krijgen.
Kokos, hoe gaat het mat Lianne, is ze alweer wat beter? En heeft ze Tim niet aangestoken?
Hel, wat leuk dat Pietendorp! Kon je je daar de hele middag vermaken?
maandag 30 november 2009 om 10:44
Jeetje Bam, wat ingewikkeld. Snap je het zelf nog ?
Hel, wij wilden eigenlijk ook heen Misschien volgend jaar.
Star, spannend hoor! Je kent de leidsters toch wel al die voor Eetje gaan zorgen? Of zijn dat andere dan bij Ceetje?
Jongste ventje hier tot half 9 geslapen, mama ook helemaal uitgerust dus. Oudste ventje lag heel stil naast me te kletsen, gezellig.
Hel, wij wilden eigenlijk ook heen Misschien volgend jaar.
Star, spannend hoor! Je kent de leidsters toch wel al die voor Eetje gaan zorgen? Of zijn dat andere dan bij Ceetje?
Jongste ventje hier tot half 9 geslapen, mama ook helemaal uitgerust dus. Oudste ventje lag heel stil naast me te kletsen, gezellig.
maandag 30 november 2009 om 13:59
Jee Star, Eetje nu al? Hoe oud is ze nu? Arme mama. En maandag werken, helemaal niet leuk. Zie je nu ook steeds voor me op de invalidenwc, voetjes in de lucht (want die zijn altijd zo hoog) en de kolf op je tiet. Sorry
Vage tekst. Maar met de Beatles zijn ze altijd bezig. LP's andersom draaien (John is still alive) en overal duivelstekens inzien. Tja, dat kan je overal inzien als je goed kijkt toch? Met 9/11 waren er ook allemaal van die rare dingen. Duiveltjes die in de rook te zien waren op foto's, data die vreemd waren enzovoort.
Mamax, fijn dat Mini en Maxi opgeknapt zijn!
L kijkt sneeuwwitje; is voor het eerst dat hij lacht bij een film. Meestal is hij nogal serieus.
Hel, leuk dat Pietendorp! Hier is de slaapkamer, maar ik ga toch maar niet. B vindt het allemaal zo zo. Mss volgend jaar ofzo.
Bah, heb al een week een bittere smaak. Kan je van pijnboompitten krijgen. Dat is het niet, en ik zag dat het ook een echt zw.schapskwaaltje is. Leuk hoor, not.
Oh, 25 januari 20 weken echo. Dan weten we ook het geslacht! Ben ik 21 weken. Ik wilde eigenlijk die week ervoor, maar die zat al vol in de avonduren (man wil ook wel mee natuurlijk ). Nog een weekje extra nagel bijten ha ha.
Zet het maar in de agenda
Vage tekst. Maar met de Beatles zijn ze altijd bezig. LP's andersom draaien (John is still alive) en overal duivelstekens inzien. Tja, dat kan je overal inzien als je goed kijkt toch? Met 9/11 waren er ook allemaal van die rare dingen. Duiveltjes die in de rook te zien waren op foto's, data die vreemd waren enzovoort.
Mamax, fijn dat Mini en Maxi opgeknapt zijn!
L kijkt sneeuwwitje; is voor het eerst dat hij lacht bij een film. Meestal is hij nogal serieus.
Hel, leuk dat Pietendorp! Hier is de slaapkamer, maar ik ga toch maar niet. B vindt het allemaal zo zo. Mss volgend jaar ofzo.
Bah, heb al een week een bittere smaak. Kan je van pijnboompitten krijgen. Dat is het niet, en ik zag dat het ook een echt zw.schapskwaaltje is. Leuk hoor, not.
Oh, 25 januari 20 weken echo. Dan weten we ook het geslacht! Ben ik 21 weken. Ik wilde eigenlijk die week ervoor, maar die zat al vol in de avonduren (man wil ook wel mee natuurlijk ). Nog een weekje extra nagel bijten ha ha.
Zet het maar in de agenda
maandag 30 november 2009 om 14:23
Heb je m'n sms nog gehad? Dat je even op de groep moet kijken?
Ik hoop voor jou dat het een meisje is, omdat je daar een lichte voorkeur voor hebt. Het zou me alleen ook niet verbazen als het een ventje is. Aan mij heb je dus niks
Maxi wel nog steeds thuis hoor. Hij ligt 's middags nog steeds te slapen op de bank en volgens de HA is hij nog tot morgen besmettelijk. Woensdag maar weer kijken of het gaat. Hij heeft vrijdag Sintviering, zou lullig zijn als hij het zou missen.
Ik hoop voor jou dat het een meisje is, omdat je daar een lichte voorkeur voor hebt. Het zou me alleen ook niet verbazen als het een ventje is. Aan mij heb je dus niks
Maxi wel nog steeds thuis hoor. Hij ligt 's middags nog steeds te slapen op de bank en volgens de HA is hij nog tot morgen besmettelijk. Woensdag maar weer kijken of het gaat. Hij heeft vrijdag Sintviering, zou lullig zijn als hij het zou missen.