Gewoon, lekker relativeren (IV)

21-11-2009 15:51 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
DEEL IV!

De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
Ik gooi het wel even over de meel....is me iets te veel private information
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Neem vooral de tijd daarvoor, ik wil natuurlijk niet blij worden gemaakt met 2 regels tekst
ja das niet eerlijk.......

Wij willen dat natuurlijk ook lezen
Sorry Stroller....das prive het was leuk, het was lekker en misschien voor herhaling vatbaar...

En daar wil ik het toch echt bij laten
Mm nou voorruit maar dan..........
Humm ik moet jullie wat bekennen. Toen ik toentertijd de cadeautjes voor Frizz ging kopen heb ik natuurlijk mijn ogen uitgekeken in die seksshop (lees ik durfde niet meer naar buiten te gaan ). In ieder geval de verkoper heeft mij toen een zakje met jelly meegegeven, dat zou namelijk libidoverhogend werken. Dat zakje was houdbaar tot en met december 2009, ik heb nog netjes gewacht tot ik het kon gebruiken in combinatie met een man, maar dat was mij helaas niet gegeven. Omdat het spul beperkt houdbaar is heb ik het dus vanochtend ingenomen. Ondanks de beloofde aardbeiensmaak, gewoon niet te pruimen!!!! Maar nu zit ik hier te typen met een licht gevoel in mijn hoofd. Ik ben niet hitsig, maar ervaar de wereld nu wel heppiedepeppie. Kent iemand dat spul en kan mij aangeven of dit het is of dat ik over een uur als een krolse tijger over de bureaus sluipt in een poging heel sensueel een mannelijk collega te verleiden voor wat ochtendgymnastiek
whahahaahahahahahahaah......

Nee ik ken het niet , maar blijkbaar doet het dus wel wat ...

Ik zie je al helemaal zitten achter je bureau daar ..
Whoehahahahahahahahaha......Pom, schatje van me

Ik vrees voor je mannelijke collega's

Je hebt toch wel een leuk ondergoedje aan hé?

Dat staat wat gezelliger als je zo op het buro gaat klimmen
Oooo Pom, heerlijk dit! Ik zit thuis op de bank met lichte koorts. Eindelijk weer eens de tijd om al-les bij te lezen.. Tot zo
Weer helemaal bij!

Wat een ontwikkelingen

Sam ook aan de studie hoor ik.

En Friz, jeetje is dat om in nog hogere spirituele sferen te komen (dat witte spul). Not for you and also not for me.

Sneeze, een visum? Voor welk land? Heb dit even gemist.

Sum, een date. Met een AmsterdammerT. Toch niet mijn ex...

Heb mijn zoekgebied op RP wat verbreedt en met man uit lichtstad gemailed. Leuke vent. Wie weet. Of niet. Ook goed. We'll see
Aha, Riedel ook aan het downloaden geslagen

Zou wel heel toevallig zijn als ik jouw ex aan het daten was...

Je bent je ervan bewust dat er echt HEUL VEUL mannen wonen in Amsterdam toch?

Amsterdammert is wel een schatje

Tis ook wel mijn type stoer en Marlboro achtig

is of dit of de zakenyup...ook leuk!
Ha Sum,

Tuurlijk realiseer ik me dat er heul veul mannen in Amsterdam wonen. Ex en ik passen niet bij elkaar. Hij geeft mij geen rust. Tiz wel een leuke kerel en ik zie mijn ex graag met een leuke vrouw. Jou vind ik leuk.

Ik herken je brede interesse in mannen. Andersom geldt dat ook voor mij. Past ook bij me, hoe ik ben. Van jurkje tot verzopen katje. Net hoe mijn bui is.
Misschien heb ik je ex ooit gedate Riedeltje ;) *Madhe valt op Amsterdammers*

Vandaag een vrij rustige dag, vanaf volgende week gaat het druk worden. Ik heb twee banen (beiden part-time) dus dat wordt aanpoten (zo heb je niets, zo zit je vol). Verder gaat de ontwikkelingen hier ook goed.

En, het belangrijkste, ik zit lekker in mijn vel.
Ha Madhe

Goed om te horen dat je goed in je vel zit. Je fleurige a. straalt het uit.
quote:riedeltje schreef op 30 november 2009 @ 12:34:

Tuurlijk realiseer ik me dat er heul veul mannen in Amsterdam wonen. Ex en ik passen niet bij elkaar. Hij geeft mij geen rust. Tiz wel een leuke kerel en ik zie mijn ex graag met een leuke vrouw. [/i]

Ik merk dat ik over mijn berichtje nog even aan het denken ben. En ipv het 100x aan te passen even een nieuwe post.

Wat vind ik er nou van als ex een nieuwe vriendin heeft? Ratio zegt life goes on. Gevoel zegt dat het toch een beetje raar is. Misschien een beetje jaloers gevoel. Dan neemt de ratio weer de overhand en denk ik ja, je hebt veel van ex gehouden. Dat gevoel is alleen maar menselijk.

Ik weet dat ex en ik passen niet bij elkaar. Ik ben er nu achter wat het is. Ik had nog heel even een soort van contact dit weekend met hem. En ik word onrustig van hem. Ik ben zelf al zo onrustig.

Ik ben op zoek naar iemand die mij rust geeft.

Hebben jullie dit soort gedachtengangen over je ex? Hoe vonden jullie het dat hij weer een nieuwe vriendin had? Wat was jullie gevoel erbij?
Hmmm, hangt er een beetje van af welke ex het is.

De kortdurende relatie exen interesseert het me echt niets wat ze met wie doen.

Mijn paar langlopende relatie exen vind ik een ander verhaal

Tuurlijk hoop ik dat ze gelukkig zijn, ik hoef het alleen niet te zien of te weten.

Das ook de reden dat ik eigenlijk nooit contact hou met exen...

Riedel, wat een lief complimentje ook weer

..ik zie mijn ex graag met een leuke vrouw. Jou vind ik leuk.

Word ik blij van!
quote:Summerdance schreef op 30 november 2009 @ 13:26:

Mijn paar langlopende relatie exen vind ik een ander verhaal

Tuurlijk hoop ik dat ze gelukkig zijn, ik hoef het alleen niet te zien of te weten.

Das ook de reden dat ik eigenlijk nooit contact hou met exen...

Sum, waarom wil je het niet weten?

Ik heb lang en veel in het buitenland gewoond. En mijn laatste serieuze relatie was in Nederland. Vroeger pakte ik gewoon mijn koffer en kocht een vliegticket en soit.

Nu merk ik, Nederland is ienieminie klein. En tijdens een relatie bouw je ook contact op met vrienden van je ex- lief. Ik heb met een aantal nog goed contact. Dat zijn fijne mensen waar ik energie van krijg en ben ook heel blij dat het contact er nog is.

Ook is het soms raar. Omdat je soms wat hoort wat je eigenlijk niet wilt weten en het soms even prikt. Ik probeer het toch te omarmen in plaats van weg te duwen.
Waarom wel?

Wat voegt het toe voor mij/

Niets toch..

En eerlijk is eerlijk....denk dat er toch een goede steek van jaloersigheid door mijn donder zou gaan.

Ondanks het feit dat ze allemaal afgesloten hoofdstukken zijn en ik ook echt niet meer terug zou willen.

Maar een ex is een ex en daar hoef ik alle ins and outs niet meer van te weten...

Tis bij mij geen wegduwen hoor, meer een klaar is klaar verhaal
Ja, als je verder niks meer deelt dan voegt het ook niks meer toe.

En klaar is goed. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Go Sum

Go Riedel

En go for the rest of the girlzzz
Ik ben altijd heel voorzichtig geweest met het delen van mijn vriendschappen

Zijn vrienden waren zijn vrienden, de mijne waren de mijne.

Tuurlijk kwamen we uiteindelijk wel bij elkaars vrienden over de vloer maar op het moment dat ex ex werd werden zijn vrienden (mijn kenissen) dus ook ex
Heel goed Sum, van het scheiden van de vriendschappen. Ik las ergens hier op het forum dat je financieel, emotioneel en sociaal onafhankelijk moet zijn van je vriend.

De eerste twee had ik wel. Alleen toen ik net terug was in NL leerde ik vrij snel ex kennen. Ik was zo-lang weggeweest dat ik merkte dat mijn 'oude' vriendschappen veranderd waren. Er waren opeens kinderen of andere interesses. Je raadt al wat er gebeurde, ik ontmoette ex en we gingen voornamelijk om met zijn vrienden.

Na het uitgaan dacht ik, dat overkomt me niet meer. Een paar vrienden van ex zie ik nog. Maar ik heb de laatste maanden heel bewust geinvesteerd in mensen waar het mee klikt. En zo 5 a 6 nieuwe leuke vrouwelijke contacten opgebouwd of verder uitgebouwd. Daar ga ik mee naar de film, concert, cabaret,theater, sporten, eten etc.

Ik voel me ook heel goed en gelukkig nu. Een leuke man in mijn leven is leuk maar het wordt nu voor mij echt een aanvulling op mijn leven en geen opvulling.

En nu voelt het dan ook goed (sinds 1 week pas hoor) om ook weer de stappen op RP te zetten.

En jij? Heb jij nog dingetjes veranderd na uitgaan relatie met ex?
Ik heb 1 heel groot ding veranderd toen mijn relatie over was...

Ik ben eens heel hard aan mezelf gaan werken, op zoek gegaan naar mijn grenzen en mezelf voorgenomen die voortaan wat beter te bewaken.

Ben een stuk egoistischer geworden en dat heeft me eigenlijk alleen maar goed gedaan.
Is er iemand? Ik heb een schop nodig!

Ik wil niet auto rijden..echt niet! En ik moet wel dadelijk, anders doe ik het vast nooooooit meer. Extra info; auto is het probleem, als ik over mijn schouder wil kijken zie ik alleen een stuk blik :'(

't Stomme is dat ik weet dat ik het best kan, als ik maar ontspannen in dat kutding zit. De droom dat ik van de vangrail werd afgeschraapt vannacht hielp natuurlijk ook niet.
Madhe! Je bent slim en grappig en een lieve mama en je bent (meestal) heel nuchter en je kunt prima zelf heel rustig in die auto rondrijden. *SCHOP*

(Ik lees niet mee op dit coole topic, dus heb geen idee waar je angst vandaankomt)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Hey Muts ..

Hop spring in je auto !!! Je kan in je spiegels kijken , wen je dat nou gewoon aan , dat zit je niet met dit soort problemen.

Dus hop schop en gaan !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven