Gewoon, lekker relativeren (IV)

21-11-2009 15:51 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
DEEL IV!

De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
Dag allemaal, wat een fijne lap tekst om bij te lezen!

@ Sneeze, dank voor de grappige regels in je gedicht. (Bel stond er ook in! )

@ Haaaai Sum! Gaaf dat je weer eens lekker gedate hebt! En als je geen zin hebt om details te spammen doe je het lekker niet!

@ Frizz, leuke nieuwe avatar heb je. Hoe is het verder?

@ Madhe, hoe gign het nou in de auto??

@ Riedel, iemand daten uit de Lichtstad? Toch niet mijn stadje??

@ Pom, blij dat je computer het nog doet!

Pfff...ik heb de Mexicaanse overleefd. Bahbah, wat een ellende. En nu vind ik dat ik wel weer genoeg ziek ben geweest voor de komende maanden!
Huts!
quote:Pompiedoe schreef op 01 december 2009 @ 20:05:

Ladies wat ik vandaag weer heb moeten doorstaan!!! Echt was mijn pjoeter bijna gecrasht, had ik jullie anders heel lang moeten missen (zie mijn topic op digi).

Ik moest zo ontzettend lachen om dat topic!

Ik opende het en het enige wat ik dacht was.....wat is in godesnaam een OS

Bell meissie, was je ff van de aardbodem gekukeld?

Heb je gemist hier!

*edit.....LE-ZEN Sum....LE-ZEN.....Belle heeft Mexicaanse Griep gehad*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hey Sum, heb je ook gemist!

En iedereen hier trouwens hoor.
Huts!
Ow wat heerlijk als je op een 'gewone' dinsdagavond Chinees gaat halen met ouders. (recording to the musical Summer in the Mist ) Echt shit is dat, vooral als je er zo op verheugd had en zo je superdebest op een maaltijd heb gedaan, hè. Maar ja.. waarschijnlijk had je er de kippenkoorts van gekregen en was het dus juist de bedoeling dat je het niet zou gaan opeten...

Maar over de Chinees gesproken (wat ik eigenlijk bijna nooit haal, alleen als ouders op bezoek komen en dat graag lusten): ben ik nou een van die weinigen die vrijwel altijd last van dr buik (en de rest... :-S) krijgt na Chinees eten??
Only dead fish go with the flow
Haha Sum, ik had dat ook met OS, t enige waar ik aan kon denken waren de Olympische Spelen. Maar ja dat kon natuurlijk niet goed zijn.
quote:sneezeweasel schreef op 01 december 2009 @ 21:07:

Haha Sum, ik had dat ook met OS, t enige waar ik aan kon denken waren de Olympische Spelen. Maar ja dat kon natuurlijk niet goed zijn.Same here....
Oh Sum dat betekent dan denk ik dat wij daar naar uit kijken! Lekker uren tv kijken om de schaatsprestaties van de Nederlanders te volgen!
Precies Sneeze.....

Heb er zo'n zin in.....Kom er maar in Sven!
Bella vond Gerard van Velde veel stoerder dan Sven...

Huts!
Neeeeeeeeeeeeeeee zeg.......niet Gerard hoor

SVEN zei ik toch!!!

Oh lekker dom. Ik heb helemaal niet meer verteld dat het super ging. De eerste 5 minuten was ik wat zenuwachtig, daarna niet meer. Ik heb het goed gedaan
Kijk eens Madhe, en wil je dat nou heul goed onthouden?

Dan hoef je je volgende keer niet zo druk te maken.

Ik wilde eigenlijk nog meer weten, maar dat doen we wel ff via Hyves.

Sum jij bent wel echt van de keuken-blunders he?

Meid meid meid!

Maar eehhh... Mona heeft de citroenkwarktaartyoghurt (goeie voor galgje zeg!) dus nog in het assortiment?

Bel joh, was het heftig?

Details please!

In huize Frizz is iets bijzonders gebeurd vanavond: er is geklust!

Als grapje vroeg ik ex-collega / vriend of ie ff wilde komen klussen en eehh... daar ging ie onwijs serieus op in!

Lekker gezellig tv gekeken en gekletst, toen saampjes geklust, en nog ff tv gekeken.

Wat een heerlijke avond!

Nu hangt er een prachtig plissé-gordijn, en het is écht mooi!
Lieve allemaal,

Mag ik een beetje bij jullie ´mee komen relativeren´?

Het is net (na 3 jaar) uit met mijn franse vriend. Ik kom over anderhalve week terug naar NL. 80% van de tijd voel ik me best okee, de andere 20% twijfels en vind-ik-ooit-nog-iemand-had-ik-dit-wel-moeten-doen-enzo... Ik zou GRAAG die 20% vervangen door iets positievers!

Ik ben op het moment erg fan van deze man (/jongen ;) )

En... persoonlijk heb k liever Sven!
Jufnaatje...tuurlijk ben je welkom

En zeker als je Sven Fan bent

Die 20% vervang je echt nog wel, maar meis het is echt net uit.

Nergens staat je je je gelijk weer helemaal fantastisch moet voelen

Dat duurt nou eenmaal even.

Djeez...wat heb ik een geen zin vandaag zeg!
Same here... ik vind mijn werk zoooooooooooooooo stom! (blij datik er weg ga!! ).

Je moet natuurlijk niet overdrijven... (Sven fan ).

Ik ben meer van deze...

Ik zou vooral graag niet meer positieve gevoelens over hem/ons hebben... *zucht*
Ladies .................

Het concert was kwa sfeer samen met vriendlief enzo helemaal fantastisch.. maar wat was het geluid slecht zeg ...

De muziek stond echt keihard , en hem hoorde je niet of nauwlijks ... best wel jammer

En verder Frizzje... Ik heb ook wel eens van dat soort acties nu de laatste tijd niet , maar dan iets smsen een beetje een boze sms , en dan later denken van ok Muts had dat nou maar niet zo gezegd , om er dan dus weer een sms achter aan te sturen ..

ik zou soms eens moeten leren eerst even af tekoelen echt na te denken ipv in een emotionele opwelling wat zeggen(of smsen ) Maar goed dat gaat me de laatste tijd goed af haha...

En voor de rest ,Kijken jullie echt naar schaatsen ? ik vind dat zo niet leuk .... zo saai haha ..maargoed ieder zn ding he.

Sum hoe is het met de Amsterdammer ? leuke contacten mee nog ?
quote:jufnaatje schreef op 02 december 2009 @ 11:44:

Same here... ik vind mijn werk zoooooooooooooooo stom! (blij datik er weg ga!! ).

Je moet natuurlijk niet overdrijven... (Sven fan ).

Ik ben meer van deze...

[afbeelding]

Ik zou vooral graag niet meer positieve gevoelens over hem/ons hebben... *zucht*Nee maar hij stottert!!!!! (maar das dan wel weer lief)
Hallo Jufnaatje leuk dat je mee schrijft! En ik ben het helemaal met je eens, die meneer hierboven vind ik ook veul leuker dan Sven! Maar goed ook Sven zie ik straks natuurlijk graag schaatsen naar goud.

Frizzel dikke knuffel. T is ook niet gek dat zo'n bezoek een hoop bij je los maakt. Misschien had je dat vooraf even niet zien aankomen en overvalt het je nu een beetje?

Fijn dat je zo'n lieve collega hebt!

Zo ik heb vandaag mijn vrije dag en ik was gisteren even bang dat ik die vandaag ziek zou gaan doorbrengen. Ik werd me gisterenavond toch ineens beroerd. Voor t eerst in vijf jaar boven de wc gehangen... pfff. Maar goed al met al toch redelijk geslapen en nu voel ik me vrij fit. Volgens mij ben ik t allemaal alweer kwijt Zo meteen maar even proberen iets te eten.
[quote]stroller schreef op 02 december 2009 @ 11:56:

En voor de rest ,Kijken jullie echt naar schaatsen ? ik vind dat zo niet leuk .... zo saai haha ..maargoed ieder zn ding he.

Tijdens kampioenschappen kon ik me daar weekenden voor opsluiten in mijn huisje... heerlijk vind ik t. Verder ook voetbal, tennis. Zolang ik er zelf maar niet moe van word
Hi lieverdjes, ik kom jullie even een zoen geven! Mis jullie best een beetje!

Gaat het goed met jullie, volgens mij wel he? Fijn om te lezen!
Kym, ik mis jullie ook te veel...

En al zou het voor mij beter zijn om gewoon weg te blijven, ergens lukt het me gewoon niet

Waarom is het beter Sum? Als het goed voelt, dan kan het toch gewoon?
Hey Kym..

Fijn te lezen dat het goed met je gaat .. heb je al zin om naar NL te komen of zie je tegen het gemis van SJ om je heen en in de buurt op ?

Hoe lang blijf je hier eigenlijk ??

En Sneeze , gelukkig maar dan dat je nu weer wat opgeknapt bent, op je vrije dag ziek zijn is ook maar niks...

Jeutje ik vind al die dingen jij opnoemt maar niks .. ik zap alle sporten zo weg..

Ik ben echt van de films .. kan makkelijk op een zondag 3 of 4 films kijken als het buiten zulk rotweer is en ik verder niks te doen heb ofzo...
Hey Stroll, hoe is het in je huisje? Lees op Hyves dat je er erg druk mee bent geweest in elk geval. Nu wel naar tevredenheid?

Ik blijf bijna een maand in NL en het schiet al op ja..nog een paar weekjes.. heb erg veel zin, ben er zelfs een beetje zenuwachtig voor!

Natuurlijk zal ik SJ gaan missen, maar het is een goede test.
Ik kan echt heerlijk op de bank zitten en uitgebreid naar een 10 kilometer wedstrijd kijken. Heerlijk! Bord erwtensoep erbij!

(en dan Wennemars die z-z-zegt dat h-het een h-hele goeie race was ). Maar die schaatst niet meer toch? (ben er helemaal ´uit´).

Summerdance: ben je gek op een onbereikbare man?? (ik ga zo toch maar eens -tijdens het werk-die 14 pagina´s doorlewen!).

Sneezeweasel: fijn dat je weer kunt eten...

Ik wilde voor mijn collega´s chocoladefudge gaan maken, maar kon bij Auchan geen gecondenseerde melk krijgen

Films ben ik overigens ook gek op! (Vorig weekend ´Simon´ gekeken... JANKEN!!!! )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven