Gewoon, lekker relativeren (IV)

21-11-2009 15:51 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
DEEL IV!

De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
Faalangst EB, de angst is erger dan de kwaal ;)

Dankjullie wel, nu moet ik rijden met een blauwe plek op mijn billen. Kussentje erbij dan maar

Edit; Ik mag tijdens de spits

Dan doe ik het maar meteen goed he... Ik vraag me trouwens af, als ik vooraan in de file sta, ben ik dan strafbaar?
Heb jij last van faalangst, ja? Goh, dat had ik nooit gedacht, je staat altijd juist zo stevig in je schoenen!

Faalangst is heel vervelend ja... ik zie het ook bij een goeie vriend van me. En is absoluut niet realistisch ofzo, maar toch heel erg moeilijk.

Sorry van je blauwe billetjes
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Helpt de gedacht dat je straks met de auto nog makkelijker flessen wijn, lekker eten en andere boodschappen kan halen

(wel weer wat extra rondjes in de sportschool daarna..).
quote:Madhe schreef op 30 november 2009 @ 15:43:

Dan doe ik het maar meteen goed he... Ik vraag me trouwens af, als ik vooraan in de file sta, ben ik dan strafbaar?Nope. Maar je bent wel héél vervelend.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Nou, beter dat ik vervelend rijd dan onzeker. Onzeker rijden is gevaarlijk, vervelend rijden is gewoon irritant. Hahahha

Ik ga nu maar, dan heb ik 3,5 uur de tijd om op de plaats van bestemming te komen. Zot gewoon, maar ach... beter te vroeg dan te laat.
Ha Madhe

Succes!
Oooooh dames ik zit hier met tranen in mijn ogen. Ik had zin in kip piri piri, maar geen zin om langs de winkel te gaan. Dus nu heb ik de marinade zelf gemaakt. Veels te heet!!!!! Ik doe over een hap 10 minuten en heb door de pittigheid nu gewoon een loopneus!!!!
Ow gossie Pom, en suiker toevoegen heeft zeker geen zin meer?

*is overigens dol op kip piri piri*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nee ik eet nu rijst maar erbij (ben totaal geen rijsteter) om de boel te blussen
Pom heb je je collega's nog aangevallen?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, Pom

Vertel eens....hoeveel heb je er de stropdasjes van de nek getrokken?
@Riedel: ik heb een werkvisum voor Nieuw Zeeland gekregen en ik krijg een jaar onbetaald verlof van mijn werkgever!

Frizzel, hoe was het bij je coach?
Ik vind jullie lief enzo, en heerlijk dat jullie lekker hebben zitten posten want dat is zo fijn thuiskomen...
Wij zijn ook lief Frizzel

Maar nu ga ik echt een tukje doen
Slaap lekker lieve Sum!
Goedenmorgen....

Frizz hoe was het bij je coach?? heb je het idee er weer wat aan gehad te hebben ??

Ik ben helemaal tegen jullie vergeten te vertellen waar ik gister heen zou gaan (en ben geweest dus )

Naar Derek Oglivie (schrijf je het zo ??) in Amsterdam, en ik moet zeggen ik ben onder de indruk van die man..Hij kwam met zoveel details die hij echt onmogelijk kon weten ,dat je eigenlijk niet anders kan als het voor waar aan te nemen .

Op een gegeven moment kwam hij voor me staan , en zei : je had het zo koud he in het begin van de show, inmiddels al weer opgewarmd?

En ik maar denken oh loop aub verder laat het hier bij ..haha en gelukkig ging ie toen weer verder ..

maar was leuk dus , leuk om eens geweest te zijn.
Zo Stroll, dat is bijzonder!

Ja ik heb zeker iets gehad aan mijn bezoek aan de coach.

Onbewust blijken sommige dingen dus weer heel anders te zitten dan je dacht op bewust niveau.

Moet het nu even allemaal laten bezinken, ben vrij emotioneel.

Ga nu dus met dikke ogen naar het werk.

Gelukkig vallen dat soort dingen mannen nooit op.
Had je het ook koud?
Mijn dag begon k*t!

Ik werd ''verdwaasd'' wakker van een deurbel.. en hoor opeens beneden iets breken. Ik kwam beneden was diegene die aanbelde al weg (waarschijnlijk mijn telefoon waar ik weer op kan wachten) en wat zie ik??? Hebben de katten een grote glazen vaas met een liter water laten vallen van de vensterbank! Dus ik met tranen in mijn ogen van frustratie en vermoeidheid (slechte week gehad) glas verzamelen van de grond . Dit moest met de hand want ik kon de stoffer en blik nergens vinden! (ik heb mijn moeder opgebeld waar dat ding lag en ze nam de 1e 3 keer niet op waarop ik de telefoon weer op de hoorn smeet!) toen moest ik met handdoeken alles droogmaken en daarna stofzuigen.

Bah wat een manier om wakker te worden..
ja en of ik het koud had ... en dat is heel het begin van die show zo geweest ... dus was grappig dat hij daar over begon ..
En Frizz...

Nouja dus wel goed dat je haar weer eens opgezocht hebt.

Even dingen verwerken nu en op een rijtje zetten .

En net wat je zegt , mannen zullen hoogstens denken van mm die is vast pas net wakker .. hahah
Hello hello...

Ik was nog vergeten te vertellen dat ik vanavond naar UB 40 ga , heb er zin in , ben alleen wel benieuwd naar hoe de nieuwe ( of zo nieuw is ie al niet meer geloof ik ) zingt...

Dus meisjes allemaal een fijne avond gewenst .....
Livetti ontspan!

Met ingehouden tranen op je werk zitten is vast nog veel vervelender...

Jawel Stroll, we zien het allemaal wel.

Ik heb het in ieder geval toch nog voor elkaar gekregen ruzie te maken met MX.

Je hebt het weer lekker druk zeg, veel plezier bij UB40!
Owwwwww.......ik wou dat ik rijk was en niet zo knap

Want ALS ik rijk was had ik per omgaande een kok voor mezelf ingehuurd!

Sta ik gezellig aardappelrozetjes uit de over klaar te maken met een heerlijk piri piri kipfiletje (met dank aan Pom)

Gaat de telefoon...

Gezellig, babbel de babbel de babbel

En ik denk ineens....wat gaan mijn ogen prikken

Kijk ik de keuken in.........

Dikke vette mist...

Mistlampen aan zo erg...

Was mijn piri piri kippetje helemaal zwart aangebakken...

Dus kip in de vuilnisbak, hallo PIZZA!

gelukkig nog een citroenkwark yoghurtje kunnen vinden in de mist

*ziet hitfilm al in de bioscopen.....Summer in the mist*
Ladies wat ik vandaag weer heb moeten doorstaan!!! Echt was mijn pjoeter bijna gecrasht, had ik jullie anders heel lang moeten missen (zie mijn topic op digi).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven