Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
maandag 30 november 2009 om 15:43
maandag 30 november 2009 om 15:47
Heb jij last van faalangst, ja? Goh, dat had ik nooit gedacht, je staat altijd juist zo stevig in je schoenen!
Faalangst is heel vervelend ja... ik zie het ook bij een goeie vriend van me. En is absoluut niet realistisch ofzo, maar toch heel erg moeilijk.
Sorry van je blauwe billetjes
Faalangst is heel vervelend ja... ik zie het ook bij een goeie vriend van me. En is absoluut niet realistisch ofzo, maar toch heel erg moeilijk.
Sorry van je blauwe billetjes
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
maandag 30 november 2009 om 15:48
maandag 30 november 2009 om 15:50
dinsdag 1 december 2009 om 11:15
Goedenmorgen....
Frizz hoe was het bij je coach?? heb je het idee er weer wat aan gehad te hebben ??
Ik ben helemaal tegen jullie vergeten te vertellen waar ik gister heen zou gaan (en ben geweest dus )
Naar Derek Oglivie (schrijf je het zo ??) in Amsterdam, en ik moet zeggen ik ben onder de indruk van die man..Hij kwam met zoveel details die hij echt onmogelijk kon weten ,dat je eigenlijk niet anders kan als het voor waar aan te nemen .
Op een gegeven moment kwam hij voor me staan , en zei : je had het zo koud he in het begin van de show, inmiddels al weer opgewarmd?
En ik maar denken oh loop aub verder laat het hier bij ..haha en gelukkig ging ie toen weer verder ..
maar was leuk dus , leuk om eens geweest te zijn.
Frizz hoe was het bij je coach?? heb je het idee er weer wat aan gehad te hebben ??
Ik ben helemaal tegen jullie vergeten te vertellen waar ik gister heen zou gaan (en ben geweest dus )
Naar Derek Oglivie (schrijf je het zo ??) in Amsterdam, en ik moet zeggen ik ben onder de indruk van die man..Hij kwam met zoveel details die hij echt onmogelijk kon weten ,dat je eigenlijk niet anders kan als het voor waar aan te nemen .
Op een gegeven moment kwam hij voor me staan , en zei : je had het zo koud he in het begin van de show, inmiddels al weer opgewarmd?
En ik maar denken oh loop aub verder laat het hier bij ..haha en gelukkig ging ie toen weer verder ..
maar was leuk dus , leuk om eens geweest te zijn.
dinsdag 1 december 2009 om 11:21
Zo Stroll, dat is bijzonder!
Ja ik heb zeker iets gehad aan mijn bezoek aan de coach.
Onbewust blijken sommige dingen dus weer heel anders te zitten dan je dacht op bewust niveau.
Moet het nu even allemaal laten bezinken, ben vrij emotioneel.
Ga nu dus met dikke ogen naar het werk.
Gelukkig vallen dat soort dingen mannen nooit op.
Ja ik heb zeker iets gehad aan mijn bezoek aan de coach.
Onbewust blijken sommige dingen dus weer heel anders te zitten dan je dacht op bewust niveau.
Moet het nu even allemaal laten bezinken, ben vrij emotioneel.
Ga nu dus met dikke ogen naar het werk.
Gelukkig vallen dat soort dingen mannen nooit op.
dinsdag 1 december 2009 om 11:28
Mijn dag begon k*t!
Ik werd ''verdwaasd'' wakker van een deurbel.. en hoor opeens beneden iets breken. Ik kwam beneden was diegene die aanbelde al weg (waarschijnlijk mijn telefoon waar ik weer op kan wachten) en wat zie ik??? Hebben de katten een grote glazen vaas met een liter water laten vallen van de vensterbank! Dus ik met tranen in mijn ogen van frustratie en vermoeidheid (slechte week gehad) glas verzamelen van de grond . Dit moest met de hand want ik kon de stoffer en blik nergens vinden! (ik heb mijn moeder opgebeld waar dat ding lag en ze nam de 1e 3 keer niet op waarop ik de telefoon weer op de hoorn smeet!) toen moest ik met handdoeken alles droogmaken en daarna stofzuigen.
Bah wat een manier om wakker te worden..
Ik werd ''verdwaasd'' wakker van een deurbel.. en hoor opeens beneden iets breken. Ik kwam beneden was diegene die aanbelde al weg (waarschijnlijk mijn telefoon waar ik weer op kan wachten) en wat zie ik??? Hebben de katten een grote glazen vaas met een liter water laten vallen van de vensterbank! Dus ik met tranen in mijn ogen van frustratie en vermoeidheid (slechte week gehad) glas verzamelen van de grond . Dit moest met de hand want ik kon de stoffer en blik nergens vinden! (ik heb mijn moeder opgebeld waar dat ding lag en ze nam de 1e 3 keer niet op waarop ik de telefoon weer op de hoorn smeet!) toen moest ik met handdoeken alles droogmaken en daarna stofzuigen.
Bah wat een manier om wakker te worden..
dinsdag 1 december 2009 om 16:02
dinsdag 1 december 2009 om 16:20
dinsdag 1 december 2009 om 19:35
Owwwwww.......ik wou dat ik rijk was en niet zo knap
Want ALS ik rijk was had ik per omgaande een kok voor mezelf ingehuurd!
Sta ik gezellig aardappelrozetjes uit de over klaar te maken met een heerlijk piri piri kipfiletje (met dank aan Pom)
Gaat de telefoon...
Gezellig, babbel de babbel de babbel
En ik denk ineens....wat gaan mijn ogen prikken
Kijk ik de keuken in.........
Dikke vette mist...
Mistlampen aan zo erg...
Was mijn piri piri kippetje helemaal zwart aangebakken...
Dus kip in de vuilnisbak, hallo PIZZA!
gelukkig nog een citroenkwark yoghurtje kunnen vinden in de mist
*ziet hitfilm al in de bioscopen.....Summer in the mist*
Want ALS ik rijk was had ik per omgaande een kok voor mezelf ingehuurd!
Sta ik gezellig aardappelrozetjes uit de over klaar te maken met een heerlijk piri piri kipfiletje (met dank aan Pom)
Gaat de telefoon...
Gezellig, babbel de babbel de babbel
En ik denk ineens....wat gaan mijn ogen prikken
Kijk ik de keuken in.........
Dikke vette mist...
Mistlampen aan zo erg...
Was mijn piri piri kippetje helemaal zwart aangebakken...
Dus kip in de vuilnisbak, hallo PIZZA!
gelukkig nog een citroenkwark yoghurtje kunnen vinden in de mist
*ziet hitfilm al in de bioscopen.....Summer in the mist*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!